Varokaa huijareita Tori.fi:llä!!!!!

  • Viestiketjun aloittaja "anneli"
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jokainen huijattu on toiminnallaan tukenut huijarien toimintaa. Suomalaiset ovat kansainvälistymässä kovaa vauhtia ja sen seurauksena rehellisyys, suoraselkäisyys ja lupauksien pitäminen ovat muisto vain.

Huijarit ovat tässä maassa vahvoilla, koska varattomina heidän ei tarvitse maksaa mitään ikinä takaisin. Saavat vain korvauksia, jos joku huijattu menee perimään rahojaan liian kovin ottein.
 
Lukutaito
Yksi juttu: ilmoituksissa lukee paikkakunta. Jos maksu etukäteen ei onnistu, eikä myöskään nouto niin homma on jumissa. Sekä myyjän että ostajan kannalta. Mitä menette nettiin.
 
vierailija
Ylläpitoko täällä poistelee viestejä välistä? Tästä on hävinnyt useampi viesti liittyen Keski-Suomessa vaikuttavaan Sanna MäXXnen - nimiseen nettihuijariin liittyen sekä yhden ihmisen puhelinnumero, joka keräsi Sannan huijaamia ihmisiä yhteen.

Annan kaikille huijatuille neuvon, että eivät jää odottelemaan mitään yhteisporukkaa, vaan tekevät vain suoraan poliisille rikosilmoituksen. Poliisin kautta menevät sitten syyttäjälle ja petosten voluumi puhuu puolestaan.

Olkoon mitä mielenterveysongelmia hyvänsä (vai säälipisteitäkö tuollaisilla perusteluilla kerätään?), rikollinen jatkaa rikosten tekemistä ihan vain tyhmyyttään, välinpitämättömyyttään tai kovapäisyyttään. Elämä pilalla jo.

Terkut Sannalle ja avomiehelleen: RIKOLLINEN SAA AINA RANGAISTUKSENSA.
En koskaan myy postiennakolla. Siitä ei tule kuin kuluja myyjälle, jos ostaja jättää lunastamatta paketin.
VAROKAA HUIJARI LIIKKUU
OSTAA VELAKSI TORI.FI:STÄ ELECRONIIKKAA, TIETOKONE TARVIKKEITA JA PUHELIMIA.
KÄYTTÄÄ NIMEÄ HARRI ASUSTELEE KOKEMÄELLÄ PALVELUTALOSSA.
LUPAA MAKSAA, KUN SAA RAHAA.
 
vierailija
Mulla on pelannut hyvin Torissa kauppa. Rahat ensin tilille,ja tarkistus ja sitten vien postiin tuotteen ja on ollut hyvin tyytyväisiä asiakkaita.Tai kotoa haku ja käteiskauppa. T: Rehellinen myyjä
 
vierailija
laittakaa AINA huijausepäilyistä ilmoitus torin ylläpidolle - joutuvat sitten tarkkailuun!! ja jos yhtään oikeita yhteystietoja niin samantien rikosilmoitus! Kyllä niitä sitten alkaa kerääntymään kummasti samalta tyypiltä..
Itse olen myös huomannut että joo maksetaan tilille etukäteen + postitus niin ei sitä summaa koskaan tilille tulekaan - et jos ei näy tilillä summa+postit niin ei tuote lähde postiin
 
vierailija
laittakaa AINA huijausepäilyistä ilmoitus torin ylläpidolle - joutuvat sitten tarkkailuun!! ja jos yhtään oikeita yhteystietoja niin samantien rikosilmoitus! Kyllä niitä sitten alkaa kerääntymään kummasti samalta tyypiltä..
Itse olen myös huomannut että joo maksetaan tilille etukäteen + postitus niin ei sitä summaa koskaan tilille tulekaan - et jos ei näy tilillä summa+postit niin ei tuote lähde postiin
TÄmä on puhdasta höpöhöpöä. Torin tietysti täytyy sanoa että väärinkäytökset tutkitaan mutta Torti ei käytännössä annan huijausepäilysten haitata bisneksiään. Sen sijaan että ottaisivat huijariin yhteyttä soveltavat sinuun väsytystaktiikkaa ja epäilevät virhettä omaksesi. Älä haaskaa aikaasi
 
TÄmä on puhdasta höpöhöpöä. Torin tietysti täytyy sanoa että väärinkäytökset tutkitaan mutta Torti ei käytännössä annan huijausepäilysten haitata bisneksiään. Sen sijaan että ottaisivat huijariin yhteyttä soveltavat sinuun väsytystaktiikkaa ja epäilevät virhettä omaksesi. Älä haaskaa aikaasi
Kun on rikosilmoitus tehty ja asian käsittely edistyy, niin poliisi on yhteydessä Torin ylläpitoon.
 
vierailija
Postiennakkolähetyksissä pakettia ei voi postissa avata ilman maksamista. Eli huijari voi lähettää vaikkapa kiviä ja aavistamaton ostaja ei voi ilman maksamista tietää mitä paketissa on.
 

Yhteistyössä