Varovaisesti katse kohti viikkoa 44......

:heart: SUNNUNTAI 2.11.2008 :heart:





pisita.................kp31/28-38 (ka30)................yk4........3.toiveissa
Hempukka87.....kp29/26-30..................yritystä 2v.......1.toiveissa
L3nen................kp25/24-26...................yk5.................3.toiveissa
kukkaiskeiju.......kp35/30-37......................yk3..............1.toiveissa
Skorppan............kp33(?)/31-37.............yk1...................1.toiveissa
Flora-79..............kp34/29.....................yk1....................1.toiveissa



:hug: UUTTA KIERTOA ALOITTAVAT: :hug:

pikkumuksis
kassu
Annemaarit
äiti vm70
lenan
Emmama
äiti 07
hemppu81
E-V-A
Noppis
asty
raparperitaivas


TESTIPÄIVÄT:

SU 2.11: L3nen (kp25)
MA 3.11: pisita (kp32)
TI 4.11: hempukka87
KE 5.11: Skorppan (kp36), kukkaiskeiju (kp38)



PLUSSANNEET:


Käärme :heart:
 
Testasin taas tänään aamulla, niin puhdas nega kuin olla voi :attn: (ja ovat näitä erittäin herkkiä testejä )

Tätiä ei vielä näy, mutta alaselkää nippailee sen tuntuisesti, että täti siellä kolistelee kasseinensa... :headwall: :ashamed:
 
:hug: asty ja l3nen..

kylläpäs menee jännäksi tämä viikko :D

täällä edelleen ollaan ilman vuotoja.. vau.fi sivujen mukaan tänään oli rv4+0 elikäs testailin sitten sen perjantaisen rv3+5, elikäs oliskos sitten niin ettei kunnolla oliskaan näkynyt sillon vielä mitään.. :saint: no huomenna koitan uudestaan testailla mikäli ei se täti nyt sitten päätä tulla illan-yön-aamun aikana..
 
tippuneet :hug: ja Käärmeelle onnittelut plussasta :heart:
Täällä ei minkäännäköisiä oireita, välillä alaselkä kipeä niinku täti tulis, mut ei sit muuta ja paikat on kuivat ku sahara. Ärsyttää vaan hirveesti jos kierto alkaakin venyä, kun en kuitenkaan oo plussannut. Varmaan ti testaan jos ei erityistä, pitääkin tilata testejä, kun en enää kehtaa paikallisesta apteekista hakea :ashamed:
Mites se muuten meni niitten lämpöjen kanssa? Mulla ollut nyt pari päivää lämpö 36,8-37, onko se aina oviksesta lämmönnousu ja tippuu kun alkaa menkat vai kuin? Kun en oo tohon perehtynyt...
 
Heippa ja sorgen että oon ollut poissa :) En ole päässyt koneelle kun kotona ei ole tullut oltua yhtään.. Täällä ei vuotoa. Kävin gynellä perjantaina kun mun rinta on perkl. kipeä.. sanoi että on 14milliä paksua limakalvoa että joko se on vauva tai menkat... ha haa :D hirveen uutta tietoa.. mut ovulaatio on ainakin ollut, kun munasarjassa oli joku mustelma.

Huomenna alkaa taas uus viikko. Tsemppiä kaikille :hug:
 
huomenta Minäkin tulin kurkkaan joko pisita testannu?

Uutta pinoa kans oottelee, ite en osaa tehä tollasia listoja niin en voi laittaa pystyyn.. Ja milles viikolle me loput sitten sijotutaan 47-48-49?!?
 
Täti antaa odottaa itseään :whistle: Olen jo asennoitunut niin, että tässä kierrossa ei ole tärpännyt kun testit niin sitkeästi negaa, ei edes haamua.. ja ovat herkkiä testejä ja kierto on säännöllinen. Jos tänään ei täti ilmaannu niin jopa on outoa, sitten voin jo alkaa epäilemään taas :LOL:

Kai se on sitten huomenna aamulla testattava uudestaan,jos ei tässä muuta tapahdu. Olen jo suunnitellut kaikkea muuta B) niin saapa nähdä jos täti pakkasikin laukkunsa ihan kiusallaan :LOL:

Pisita, täälläkin jännätään sun puolesta :heart:

Raparperitaivas :hug:
 

Yhteistyössä