Varovaisesti katse kohti viikkoa 44......

Huomenta!! Vai menee sulla hermo E-V-A. Mietin tossa yöllä kun en saanut nukuttua että jos heivaisin koko miehen ja olisin vain mahd. vauvan kanssa kahdestaan, eikä mies ole mitään tehnyt :D Aamulla on taas toinen ääni kellossa. Eilen suutuin hänelle kun hän sanoi että mun hiukset tuoksuu oudolle. Normaalia :LOL:

Mulla on kamala nälkä koko ajan ja nä mun rinnat on kuin potkupallot. Voi että kun tä olisi sitä...
 
Flora-79 :hug: , mut niin kauan on toivoa kun ei niitä menkkoja oo tullu. Jospa ovulaatio onkin ollut normaalia myöhempää?

käärme yritetään tulla perässä, mutta ei liian aikasin voi testailla. Tosin tekis kyl hirveesti mieli jo maanantaina alottaa testailut, mut tiedän et harmittaa vaan jos negaa näyttää :(
 
:heart: KESKIVIIKKO 29.10.2008 :heart:





Noppis................kp28/30........................yk4................2.toiveissa
pisita..................kp27/28-38 (ka30)........yk4................3.toiveissa
Hemppu81..........kp27/23-32...................yk3................2.toiveissa
Hempukka87......kp25/26-30..............yritystä 2v..........1.toiveissa
E-V-A..................kp26/32.........................yk1................3.toiveissa
raparperitaivas...kp23/26...............yk3............2. (1.yht.) toiveissa
L3nen.................kp21/24-26...................yk5.................3.toiveissa
kukkaiskeiju.......kp31/30-37......................yk3..............1.toiveissa
Skorppan............kp29(?)/31-37.............yk1...................1.toiveissa
asty....................kp25/?....................yritystä 2v.............1.toiveissa
Flora-79..............kp30/29......................yk1....................1.toiveissa



:hug: UUTTA KIERTOA ALOITTAVAT: :hug:

pikkumuksis
kassu
Annemaarit
äiti vm70
lenan
Emmama
äiti 07

TESTIPÄIVÄT:

KE 29.10:
TO 30.10:
PE 31.10:Noppis (kp30)
LA 1.11: Hemppu81 (kp30), pisita (kp30)
SU 2.11: L3nen (kp31), asty (kp29)
MA 3.11:
TI 4.11:
KE 5.11: E-V-A (kp33), Skorppan (kp36), kukkaiskeiju (kp38)



PLUSSANNEET:


Käärme :heart:
[/quote]

 
:hug: lenan ja flora jospa se vielä plussaksi muttuu :saint:

itel kans ruoka maistuu..liiankin hyvin :LOL: , närästää ja naama kukkii.. :| |O mahatuntemukset on kaikki loppunu..vielä pitäs jaksaa muutama pvä ootella.. vaikeeta on..

Nyt plussatuulia kaikille teille - meille :D :D ++++++++++++++++++++
 
Käärme, onnea! Aivan ihanaa!!!

Ja kiitos teille kaikille! Ihana kun kannustatte. Ei tosiaan menkat ole alkanut, mutta pessimistisenä niitä silti odottelen, taustalla kuitenkin hillun pilvilinnoissa. Ja eihän niiden siis vielä edes pitäis alkaa :D Yleensä oon hirmu positiivinen, mutta johan tämmönen pettymys toisen perään tekee suojamuurin...

Pitää tsekkailla kaikkien muiden plussailuja, itse saan odotella ainakin ens viikkoon jos se täti vaikka ei löytäiskään perille!!!? :wave:
 
heippahei:)
Onnea hurjasti Käärme :heart:
Ja :hug: Emmamalle ja äiti 07:lle

tääl on niin järkyttävä päänsärky, että ei o tosikaan. eikä auta särkylääkkeet :(
en tiä oisko migreeniä tulossa. on kyllä ollu flunssaakin, nenä tukossa&yskä. Ja eilen lämpöilin, 37,7.
tuntu kyl ku ois ollu enempi. valitin miehelle, et vois lämmittää lisää ja mies katto mua kuin vähä-älyistä ja totes, että täällähän on kuin saunassa :D ja mä tärisin :/

Jännääjännää. Testipäivä lähestyy :)
 
Huomenta.. illalla viimenen ja aamulla eka!! Minäkö riippuvainen, ei!!!

Mitä, testaileeko tänään joku? noppis, hemppu81, pisita? vai meneekö loppuviikkon kaikki testailut. Ois ihana saada lisää plussia käärmeen seurax.

).( samat fiilikset ku eilen illalla.

:wave:
 
Noppis
Heh, minä testailen joka päivä... :D Nega se oli (dpo 11).

Mut en halua luovuttaa vielä, viime yönä heräsin sellaiseen kovaan nippaisuun alamahalla... Tämmöistä ei oo ennen ollut, joten toivottavasti se olis ollut jotain...

Tietty taas sit putoan alas kovaa ja rytinällä, mut minkäs teet...
 
Huomasinpa vaan, että tuossa testipäivien kohdalla mun kp on väärin.. eli mulla on silloin kp 25.

Mulla on herkkiä testejä valmiina, sellaisella saattaisi kai jo raskaus näkyäkin? Pitäisiköhän huomenna aamulla kokeilla? :D Mulla on ollut päänsärkyä, sama "oire" oli esikoisen kanssa ennen kuin tiesin olevani raskaana.. päänsärky johon ei särkylääke auta.

Pelottaa, jännittää.. ja yhtä aikaa on toiveikas olo. Voi tätä tunteiden vuoristorataa..
 
noppis ja L3nen toivotaan että plussaatte pian :heart:

Ja noppis eikö sua masenna ku negaa näyttää vaikka tiiät että periaattees testaat liian aikasin, mut silti?

Niin ja mulla alkaa oleen tyypillisiä oireita ennen menkkoja, nyt täytyy alkaa siivoon. Kauhee siivousinto.. huomaatteko ku oikeen väkisin koitan olla negatiivinen ja siihen suuntan et menkat tulee :headwall: :D
 
Noppis
E-V-A se riippuu vähän päivästä, eilen masensi, tänään ei niinkään... Olen ilmeisesti vähän emotionaalisesti epästabiili. :D

Mulla taas varma merkki menkoista on yletön hyväntuulisuus ja se, että alan jumppaamaan... Siis muutamaa päivää ennen menkkoja oon kuin myrskyn merkki, mut menkkoja edeltävänä tai samana päivänä oon todella energinen... :LOL:
 
:heart: TORSTAI 30.10.2008 :heart:





Noppis................kp29/30........................yk4................2.toiveissa
pisita..................kp28/28-38 (ka30)........yk4................3.toiveissa
Hemppu81..........kp28/23-32...................yk3................2.toiveissa
Hempukka87......kp26/26-30..............yritystä 2v..........1.toiveissa
E-V-A..................kp27/32.........................yk1................3.toiveissa
raparperitaivas...kp24/26...............yk3............2. (1.yht.) toiveissa
L3nen.................kp22/24-26...................yk5.................3.toiveissa
kukkaiskeiju.......kp32/30-37......................yk3..............1.toiveissa
Skorppan............kp30(?)/31-37.............yk1...................1.toiveissa
asty....................kp26/?....................yritystä 2v.............1.toiveissa
Flora-79..............kp31/29......................yk1....................1.toiveissa



:hug: UUTTA KIERTOA ALOITTAVAT: :hug:

pikkumuksis
kassu
Annemaarit
äiti vm70
lenan
Emmama
äiti 07

TESTIPÄIVÄT:

TO 30.10:
PE 31.10:Noppis (kp30)
LA 1.11: Hemppu81 (kp30), pisita (kp30)
SU 2.11: L3nen (kp25), asty (kp29)
MA 3.11:
TI 4.11:
KE 5.11: E-V-A (kp33), Skorppan (kp36), kukkaiskeiju (kp38)



PLUSSANNEET:


Käärme :heart:
[/quote]

[/quote]

 
Viel pari päivää ainakin ooteltava ennenko testaa...dpo13 sillon ja vau.fi:n mukaan vois näyttää plussaa tollon..vai tarttiskohan vielki ootella dpo14 tai 15 asti :eek: ..olosta ei kyl osaa oikein sanoo taas mitään...toisaalta vois sanoo et on tärpänny ja sit taas toisaalta menkat voi alkaa vkonlopun aikana... :headwall: ei kyl sovi mulle tämmönen tietämättömyys :D
 
Mie testasin eilen tyylipuhtaan negan (kp27) ja illalla alko jomottaan, joten menkkoja ootellaan alkavaksi millä hetkellä hyvänsä. Oli pakko testata, ettei tuo harjottelu kärsi ko raskaana ei saa kaikkea siellä tehä.. Huomista ja uuen kierron alkua ootellen.. Onnea kaikille muille!! :)
 
Hemppu: Vielä on toivoa!

Pisita: Sitä se on kuumeilu :D

Vielä oma napa... Menkat ei ole vielä alkanut ja hyvä mieli tuli siitäkin että tänäänei ole tullut yhtään oikeastaan valkovuotoa! Ei edes beigeä! Ja rinnat on vähän sellaset...niinkun...tai siis nännit on vähän niinkun"kylmänä" melkeen koko ajan... :/ :p Voi kun mä toivon niin kovasti, mutta aika näyttää...
 

Yhteistyössä