vatsa pilalla raskauksien jälkeen ja uusi suhde. (sis kuvan)

  • Viestiketjun aloittaja ryppynen
  • Ensimmäinen viesti
"kami"
Sä saisit Raikka olla vaiks kuin ruma, mä silti ihan helposti tykkään susta. Tai sun tavasta suhtautua asioihin ja ajatella, jos tarkkoja ollaan.
Mieki tykkään Raikan asenteesta!<3
Viisaus hänen kirjoituksistaan paistaa.
m33 kirjoitukset; ne ovat jotenkin todella pinnallisia. Totta kai jokaisella on ne omat mieltymyksensä, mutta Raikan sanoin; muutamat aamupuurot m33:lle niin eiköhän se siitä. Tai sitten hän todella on sitä väkeä joka ei katso elämää ja ihmisiä sen syvemmin.
Sääliksi käy sellaiset, paljon jää tuntematta.
 
iu
Eiköhän jokaiselle löydy ottaja, ja yleisesti ottaen esim minä otin puolisoksen iihmisen jolla oli 10 kroppa jos nyt 5v jälkeen sattuisi jotain niin se ei enää tuskin vaikuttaisi mihinkään, ihan jo sen takia että suhteessa on niin paljon muutakin hyvää..

Jos kumppanillani olisi ollut tavatessa 5 kroppa emme olisi suhteessa.
Mitä luulet, kokisitko menettäneesi jotakin muutakin kuin sen kympin kropan, jos ette olisi suhteessa? Oliko se kroppa kuitenkin niin tärkeä, ettei väliä mitä olis jäänyt löytämättä?

Eli ajan tällä takaa sitä, että kannattaisiko tutustua muihinkin kuin kymppikroppaisiin ja huomata, että sieltä vois löytyä sellainen kahdenkympin persoona, jolloin kropalla ei enää ole niin suurta väliä? Vai onko sillä aina ratkaiseva merkitys?

Sehän on tietysti ihan oma valinta, jos haluaa rajata potentiaalisten soul matchien joukkoa tiukoin ulkoisin kriteerein, ja hienoa jos jo olet kaikin puolin napakympin löytänyt. Ihan ajatuksen tasolla vaan pohdin...
 
Mies..
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30287780:
Olet varmaan oikeassa. Mutta aika moni voi silti kiihottua jostain ihmisestä, jolla on tuollainen vatsa.



On hyvä ettei tyydy sellaisiin asioihin, jotka oikeasti häiritsevät. Sinua ehkä häiritsisi se ryppyinen vatsa - jotain muuta ei häiritse se, mutta saattaa häiritä vaikka miehen kainalokarvat. Joskus mainitut asiat häiritsevät vain vähän eikä tunnu tyytymiseltä hyväksyä ne osana toista ihmistä - joskus ne taas ovat ihan kynnyskysymys. Ryppyinen vatsanahka ei tunnu ihan hirveän pahalta virheeltä ihmisessä, kun miettii mitä kaikkea voi olla pielessä - siksi uskon, että aika moni katsoo sellaista sormiensa läpi.

Niinpä, monestihan ne ovat osien kokonaisuusksia mitkä ratkaisevat ruvetaanko seurustelemaan vakavammin vai ei..
MÄ en pidä itseäni kovinkaan pinnallisena ihmisenä mutta silti mä en voisi seurustella ap:n kanssa ihan jo tosiaan siitä syystä että en saisi erektiota... ja jos tämä tekee musta kusipään niin ei voi mitään.. En myöskään seurustelisi ihmisen kanssa jolla on mt ongelmia tai ihmisen kanssa joka ei pysty harrastamaan seksiä..
Mä olen tälläkin palstalla lukenut miten miehen pieni penis on aiheuttanut eroja enkä kyllä pidä tälläistäkään ratkaisua pinnallisena..
Ainakin itselläni on puolison valinnassa ollut todella tiukta kriteerit ja yksi kriteeri on ulkonäkö kaikkine arpineen.
 
Mies..
Mitä luulet, kokisitko menettäneesi jotakin muutakin kuin sen kympin kropan, jos ette olisi suhteessa? Oliko se kroppa kuitenkin niin tärkeä, ettei väliä mitä olis jäänyt löytämättä?

Eli ajan tällä takaa sitä, että kannattaisiko tutustua muihinkin kuin kymppikroppaisiin ja huomata, että sieltä vois löytyä sellainen kahdenkympin persoona, jolloin kropalla ei enää ole niin suurta väliä? Vai onko sillä aina ratkaiseva merkitys?

Sehän on tietysti ihan oma valinta, jos haluaa rajata potentiaalisten soul matchien joukkoa tiukoin ulkoisin kriteerein, ja hienoa jos jo olet kaikin puolin napakympin löytänyt. Ihan ajatuksen tasolla vaan pohdin...

Mä sain sellaisen ihmisen jonka kroppa on 10 ja persoona 10, tyytymällä muuhun olisin saanut vähemmän.
 
Mies.
että ihmisen tuomitseminen tälläisten asioiden perusteella on äärimmäisen typerää, joillekkin se masu voi olla todella tärkeä toisille ihan paskan hailee, sen takia kukaan meistä ei voi vastata miten ap.n mies reagoi.
 
"noo"
Ihmiset on erilaisia.
Jota kuta varmaan häiritsee, toista ei. Ap:n ei auta kuin rohkaistua kysymään mieheltä itseltään.

Mun miehen vaatteiden alta paljastui aika pahojakin arpia. Eihän ne kauniita olleet, mutta ei ne minun halujani häirinneet. Eikä mitään muutakaan. Aina en edes muista niitä, ja kun muistan, niin ajattelen, että elämässä nyt vaan sattuu ja tapahtuu kaikenlaista.
 
"vieras123"
[QUOTE="M33";30287062]Ei, en toiaan usko, ettei kumppanisi ulkonäkö lainkaan vaikuttanut parinvalintapäätökseesi. En usko, että kukaan ottaa puolisokseen ihmistä, jonka ulkonäkö ei miellytä. Tällaista kohtaloa en ainakaan toivo kenellekään.[/QUOTE]

Millä perusteella kuvittelet sokeiden valitsevan kumppanin? Tuskin ulkonäkö painaa vaa'assa höyhentä enempää.
 
iu
Mä sain sellaisen ihmisen jonka kroppa on 10 ja persoona 10, tyytymällä muuhun olisin saanut vähemmän.
Joo, tuolle Mörköäidille kirjoittamastasi vastauksesta löytyi vastaus munkin kysymyksiin.

MÄ en pidä itseäni kovinkaan pinnallisena ihmisenä mutta silti mä en voisi seurustella ap:n kanssa ihan jo tosiaan siitä syystä että en saisi erektiota...
Tottahan se, että erektio häiriintyy, on ihan riittävä syy olla katselematta muita kuin kymppikroppaisia. Sitä sun kannattaa kyllä miettiä, miten sen erektion käy, kun puolisosi vanhenee ja se kympin kroppa muuttuu. (Tosin, ethän sä kyllä itsekään todennäköisesti nuorru, joten... :) )
 
Jessus, miten tekopyhiä vatsauksia taas satelee!

Siis todella. Kun joku on jo täysin rakastunut toisen persoonaan, ei yhdellä vatsanahalla taida olla väliä. Mutta jos se heppu, joka on rakastunut, pitäisi tärkeänä sitä, että mahdollinen tuleva puoliso on jokaikisestä paikasta täysin kymppi, ois se kai sen selvittänyt jo aiemmin.

Ja ellei, niin ei oo varmaankaan alkuperäiselle kirjoittajalle paha vaan päästä eroon moisesta "turhasta" tyypistä.

Mutette te sitä voi kieltää tai määrätä, että on ihmisiä joille tietyt asiat merkitsevät enemmän. Tai että on niitä jotka haluavat sen täyden kympin. Joka kohdasta.

Ja jos kiellätte, elätte haavemaailmassa.

Eivät kaikki ole samanlaisia!
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
"vieras123"
Eli sullekko ei olisi mitään väliä jos tapailisit miestä jolla on mikropenis, Tai potenssiongelmia? Tyytyisit sielunkumppanuuteen ilman tyydyttävää seksiä?

Ihme ongelmaksi tälläinen asia nostetaan, olisiko tuo ap tapauksen mies yhtä inhottava sika jos homma olisi alkanut yhdenillan suhteesta ja hän ei olisi tuon mahan takia halunnut enää tapailla?
Tää on selvästi miehen kirjoittama, niin peniskeskeinen se on. Uskomatonta kyllä, seksiä voi harrastaa ja orgasmin saada ilman, että miehen housuissa on pesäpallomaila.
 
"jessica"
en lukenut kun ekan sivun...mutta sanonpa vaan et kyse on vain mahasta,älä mieti liikoja...1 osa sinua,ei sen enempää eikä vähempää,vain maha!!! sinä olet tärkein,ei mahasi!
 
Mies.
Joo, tuolle Mörköäidille kirjoittamastasi vastauksesta löytyi vastaus munkin kysymyksiin.



Tottahan se, että erektio häiriintyy, on ihan riittävä syy olla katselematta muita kuin kymppikroppaisia. Sitä sun kannattaa kyllä miettiä, miten sen erektion käy, kun puolisosi vanhenee ja se kympin kroppa muuttuu. (Tosin, ethän sä kyllä itsekään todennäköisesti nuorru, joten... :) )
Ei se ole vielä häiriintynyt ;) edellisen kerran se häiriintyi ex.n kanssa ja silloin ei ollut kyse ulkonäöstä vaan kusipäisestä luonteesta, vaikka kyseinen daami lihoikin sellasen 25 kg suhteen aikana..
Eli ei ole tuostakaan pelkoa, lisäksi kirjoitin tuonne aiemmin jo että tuo painaa tutustumisvaiheessa paljon enemmän en usko että mun erektio häipyisi jos tää mun nykyinen sais 2 lasta ja masu menisi tuon näköiseksi, syystä että olen osasyyllinen ja tässä vuosien varrella on löytynyt niin paljon muutakin hyvää hänestä kuin kroppa.
 
Mies..
Jessus, miten tekopyhiä vatsauksia taas satelee!

Siis todella. Kun joku on jo täysin rakastunut toisen persoonaan, ei yhdellä vatsanahalla taida olla väliä. Mutta jos se heppu, joka on rakastunut, pitäisi tärkeänä sitä, että mahdollinen tuleva puoliso on jokaikisestä paikasta täysin kymppi, ois se kai sen selvittänyt jo aiemmin.

Ja ellei, niin ei oo varmaankaan alkuperäiselle kirjoittajalle paha vaan päästä eroon moisesta "turhasta" tyypistä.

Mutette te sitä voi kieltää tai määrätä, että on ihmisiä joille tietyt asiat merkitsevät enemmän. Tai että on niitä jotka haluavat sen täyden kympin. Joka kohdasta.

Ja jos kiellätte, elätte haavemaailmassa.

Eivät kaikki ole samanlaisia!
Jep melkoisen tekopyhää jeesustelua.. Mä oon antanut fudut 1 daamille sen takia että hän oli liian nuori, ei hänkään pystynyt tähän vaikuttamaan, pitäisikö mun nyt perustella ja tuntea tästä tosi huonoa omaatuntoa=?
 
"noo"
Jessus, miten tekopyhiä vatsauksia taas satelee!

Siis todella. Kun joku on jo täysin rakastunut toisen persoonaan, ei yhdellä vatsanahalla taida olla väliä. Mutta jos se heppu, joka on rakastunut, pitäisi tärkeänä sitä, että mahdollinen tuleva puoliso on jokaikisestä paikasta täysin kymppi, ois se kai sen selvittänyt jo aiemmin.

Ja ellei, niin ei oo varmaankaan alkuperäiselle kirjoittajalle paha vaan päästä eroon moisesta "turhasta" tyypistä.

Mutette te sitä voi kieltää tai määrätä, että on ihmisiä joille tietyt asiat merkitsevät enemmän. Tai että on niitä jotka haluavat sen täyden kympin. Joka kohdasta.

Ja jos kiellätte, elätte haavemaailmassa.

Eivät kaikki ole samanlaisia!

Todellakin samaa mieltä tuosta, että kaikki ei oo samanlaisia.
Toisille vatsanahka merkitsee enemmän kuin toisille.

Mut ei se nyt ole tekopyhää sanoa sitäkään, että itselle ei merkitse. Mun mies on mulle ihan täys kymppi kaikkine arpineenkin. En näe sitä puutteena tai ongelmana. Enkä tietääkseni elä haavemaailmassa... ;)
 
[QUOTE="noo";30288308]Todellakin samaa mieltä tuosta, että kaikki ei oo samanlaisia.
Toisille vatsanahka merkitsee enemmän kuin toisille.

Mut ei se nyt ole tekopyhää sanoa sitäkään, että itselle ei merkitse. Mun mies on mulle ihan täys kymppi kaikkine arpineenkin. En näe sitä puutteena tai ongelmana. Enkä tietääkseni elä haavemaailmassa... ;)[/QUOTE]

Jeps! Mut silloin sä olet valinnut miehesi -alunperinkin- arpineen kaikkineen. Tai kasvanut kiinni siihen kun ne arvet ovat vuosien myötä syntyneet.

Ei niin, että tapasit jonkun joka oli kiva ja sit kun tutustuttiin hieman lisää niin paljastui kaikenlaista... Tai jos paljastui, olit jo niin ihastunut persoonaan, ettei sillä ollut väliä.

Mä en ainakaan haluaisi että joku olisi mun kanssa vain koska mä olen kivanluonteinen. Mä haluan, että musta pidetään ihan joka kohdasta! Tai ainakin melkein joka kohdasta. Tai että ne kohdat josta ei suuremmin pidetä, eivät oo alkuunkaan tärkeitä.

Mun mielestä saa toivoa ja vaatiakin itselleen vain hyvää!
 
"noo"
Jeps! Mut silloin sä olet valinnut miehesi -alunperinkin- arpineen kaikkineen. Tai kasvanut kiinni siihen kun ne arvet ovat vuosien myötä syntyneet.

Ei niin, että tapasit jonkun joka oli kiva ja sit kun tutustuttiin hieman lisää niin paljastui kaikenlaista... Tai jos paljastui, olit jo niin ihastunut persoonaan, ettei sillä ollut väliä.

Mä en ainakaan haluaisi että joku olisi mun kanssa vain koska mä olen kivanluonteinen. Mä haluan, että musta pidetään ihan joka kohdasta! Tai ainakin melkein joka kohdasta. Tai että ne kohdat josta ei suuremmin pidetä, eivät oo alkuunkaan tärkeitä.

Mun mielestä saa toivoa ja vaatiakin itselleen vain hyvää!
Ihan yllärinä ne vaatteiden alta paljastui, vähän niin kuin tuo ap:n maha. Eli juurikin niin, että paljastui. Mutta seuraava päättely menee jo väärin: ei johtunut siitä, että olin jo niin ihastunut persoonaan, ettei arvilla ollut väliä. Vaan siitä, ettei arvilla ole mulle noin yleensäkään pahemmin väliä.

Ja totta kai saa vaatia itselleen vaan hyvää. Toisilla se "hyvä" ei vaan ole mahanahkasta kiinni, eikä siinä ole mitään tekopyhää. Se ei siis aidosti ole mikään puute. Eikä se tarkoita sitä, että tykkäisi jostain "vaan" luonteesta.
 
Nainen -83
Täällä on kyllä muutama aika tylysti tuonut mielipiteensä esille. Älä jää AP niitä suremaan! Mun piti katsoa kuva uudestaankin, kun osa piti sitä niin karseana, että jäikö multa jotain huomaamatta. Kuten joku jo mainitsikin, se näytti tokalla kertaa jo aivan tavalliselta, enkä ekallakaan kerralla kyllä mitenkään kauhistunut. Odotin kuvauksesi perusteella pahempaa.

Olen varma, että jos itse pääset sinuiksi asian kanssa, ei se tule häiritsemään muitakaan. Oma epävarmuus helposti tarttuu. Sinussa on niin paljon muuta kaunista, että voit varmasti keskittyä niihin, ja niin voi toinenkin. Eikä tuo vatsa missään tapauksessa minusta mitenkään "karsea" ole. Kärsinyt vaan. Nätisti vatsalihaksetkin näkyivät, voisinpa itsestäni sanoa samaa.

Minä ajattelen, että rakkaus (varsinkin alkuhuuma!) antaa vaaleanpunaiset silmälasit. Jos joku puhtaasti ulkonäöllinen seikka noiden lasienkin läpi nähtynä häiritsee niin paljon, ettei koe voivansa suhdettaa jatkaa/aloittaa, silloin on mielestäni pinnallinen. Mutta enpä tiedä, onko se niin paha asia. Löytää sitten itselleen samanmoisen kumppanin. Tokihan tähän maailmaan pinnallisiakin ihmisiä mahtuu, toivottavasti vain ei AP:n miesehdokas ole sellainen.

Kiitos Raikka armollisesta miesnäkökulmasta, oikein tuli hyvä mieli lukiessa.
 
jljjk
Täällä on kyllä muutama aika tylysti tuonut mielipiteensä esille. Älä jää AP niitä suremaan! Mun piti katsoa kuva uudestaankin, kun osa piti sitä niin karseana, että jäikö multa jotain huomaamatta. Kuten joku jo mainitsikin, se näytti tokalla kertaa jo aivan tavalliselta, enkä ekallakaan kerralla kyllä mitenkään kauhistunut. Odotin kuvauksesi perusteella pahempaa.
Sinussa on niin paljon muuta kaunista, että voit varmasti keskittyä niihin, ja niin voi toinenkin. Eikä tuo vatsa missään tapauksessa minusta mitenkään "karsea" ole. Kärsinyt vaan. Nätisti vatsalihaksetkin näkyivät, voisinpa itsestäni sanoa samaa.

Minä ajattelen, että rakkaus (varsinkin alkuhuuma!) antaa vaaleanpunaiset silmälasit. Jos joku puhtaasti ulkonäöllinen seikka noiden lasienkin läpi nähtynä häiritsee niin paljon, ettei koe voivansa suhdettaa jatkaa/aloittaa, silloin on mielestäni pinnallinen. Mutta enpä tiedä, onko se niin paha asia. Löytää sitten itselleen samanmoisen kumppanin. Tokihan tähän maailmaan pinnallisiakin ihmisiä mahtuu, toivottavasti vain ei AP:n miesehdokas ole sellainen.

Kiitos Raikka armollisesta miesnäkökulmasta, oikein tuli hyvä mieli lukiessa.
Ap pyysi rehellisiä mielipiteitä.. Mun mielestä olisi helvetin hölmöä alkaan jeesustella ja kommentoida tohon tyyliin vatsalihaksetkin näkyy niin kauniisti mitkä vitun vatsalihakset? Ja tunnetko sä ap:n, mistä sä tiedät että hänessä on jotain muuta kaunista?

Uskomatonta tuubaa, kysytään jotain, ja saadaan rehellisiä vastauksia niin hyeenalauma alkaa itkemään voi voi kun olette pinnallisia paskanmarjat kai jokainen saa ihan itse päättää mitä arvostaa ja onko tuo ongelma vai ei.
 
njau
Mitä luulet, kokisitko menettäneesi jotakin muutakin kuin sen kympin kropan, jos ette olisi suhteessa? Oliko se kroppa kuitenkin niin tärkeä, ettei väliä mitä olis jäänyt löytämättä?

Eli ajan tällä takaa sitä, että kannattaisiko tutustua muihinkin kuin kymppikroppaisiin ja huomata, että sieltä vois löytyä sellainen kahdenkympin persoona, jolloin kropalla ei enää ole niin suurta väliä? Vai onko sillä aina ratkaiseva merkitys?

Sehän on tietysti ihan oma valinta, jos haluaa rajata potentiaalisten soul matchien joukkoa tiukoin ulkoisin kriteerein, ja hienoa jos jo olet kaikin puolin napakympin löytänyt. Ihan ajatuksen tasolla vaan pohdin...
Miksi ei voi vaatia hyvää kroppaa ja sielunkumppanuutta molempia? Kyllä mulle on aivan sairaan tärkeää että mieheni on sielunkumppanini, mutta myös se, että saan tuntea miestäni kohtaan ihan puhdasta irstasta himoa ja kiihottua pelkästä sen jumalaisen kropan näkemisestäkin, seksi muutenkin on asia jota haluan päivittäin, vuosienkin jälkeen. Ei se tärkein asia ole ja kun mies tuosta rupsahtaa, niin on se yhtä rakas, mutta ei kyllä enää yhtä jumalattoman kiihottava ulkoisesti. Se on eri asia onko se visuaalinen puoli ja seksi ja seksuaalisuus kaikille tärkeää, minä olenkin tällainen joka halusi mahdollisimman täydellisen kumppanin, enkä tyytynyt toiseksi parhaaseen, jonka jotkut ominaisuudet kompensoisivat toisia. Miksi pitäisi kun on vain yksi elämä ja voi tavoitella parasta ja olla kerralla tyytyväinen ja onnellinen onnistuessaan?
 
iu
Miksi ei voi vaatia hyvää kroppaa ja sielunkumppanuutta molempia?
Joo toki voi. Varsinkin, jos on itsekin täydellinen, jolloin mahdollisuus löytää se täydellinen napakymppi on suurempi.

Mutta toisaalta taas voi miettiä, että jos löytää kasin tai ysin korpalla varustetun kymppi potenssiin sata -luonteen, niin tytyykö silloin vähempään? Vai saako enemmän?

Vaan ihanhan ovat arvostuskysymyksiä nämä, mitä kukakin priorisoi. Pääasia, että itse on tyytyväinen valintaansa (ja se kumppanikin sinuun).
 
Joo toki voi. Varsinkin, jos on itsekin täydellinen, jolloin mahdollisuus löytää se täydellinen napakymppi on suurempi.

Mutta toisaalta taas voi miettiä, että jos löytää kasin tai ysin korpalla varustetun kymppi potenssiin sata -luonteen, niin tytyykö silloin vähempään? Vai saako enemmän?

Vaan ihanhan ovat arvostuskysymyksiä nämä, mitä kukakin priorisoi. Pääasia, että itse on tyytyväinen valintaansa (ja se kumppanikin sinuun).
Jos itsekin on täydellinen - siis kenen mielestä? Omasta mielestään vai?
 
iu
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30288556:
Jos itsekin on täydellinen - siis kenen mielestä? Omasta mielestään vai?
No omasta toki nyt ensin, ja jos omanlaistaan etsii, niin sen toisen mielestä myös - kroppaa myöten. (Onneksi täydellisen määritelmä on hyvin subjektiivinen, joten mahikset ovat kuitenkin olemassa. :) )
 

Yhteistyössä