Vauva,haaveissani sä oot mun.

Uusi haaveilija liittyy mukaan! Täällä kirjoittelee kaksvitonen rouva, kuumetta ollut jo hetken aikaa. Miehellä myös. Ensin pitäis vaan laihduttaa n. 10 kg pois (en haluais lähteä vauvaprojektiin valmiiks ylipainoisena :ashamed: ) ja saada opinnot kasaan. Ja miehelle mieluiten töitä myös. Toisaalta nämä ehdot ei ole niin kovin tarkkoja, ollaan oltu jo vähän "huolimattomia" ehkäisyn kanssa :saint: Joten jos tärppäis, ei haittais lainkaan :D
 
Yötä tännekin puolelle!
onlydream Oikein mielelläni pistän joku kerta yksäriä :) Huomisesta (tai ei.. siis tästä päivästä ) alkaen ensi viikon loppuun asti olen vain joka päivä menossa jossain, koulussa tai muualla, mutta kunhan kiireet taas hellittää, niin olen täälläkin varmasti taas enemmän.
Tervetuloa mukaan, Raitakissa! :wave:

Ja kauniita unia!
 
Hei :wave:

onlydream minä todellakin toukokuun pinossa olen kun plussa pärähti tiskiin :heart: Ja tervetuloa vaan plussa sivuille kaikille =)
kesäkuussa tääl tosiaan haaveilin ja menin 1kk kuumeilijoitten puolelle ja sieltä heti plussa puolelle.. :)
Mutta alan tästä kipittämään ekaan neuvolaan pian :wave:
 
Eli saatiin plussa tähänkin pinoon! Onnea hirmuisesti, Kyyneltenhymy!!! :heart:
Menot tyssäsivät kuin seinään loppuviikon osalta. Saatiin hiivatinmoinen flunssa kumpikin. Siispä nyt mieluisin asento on sängyssä peiton alla... Palailen, kunhan paranen! Viikonloppuja kaikille! =)
 
En ole ikinä ennen osallistunut tällaisiin pinoihin, lukenut kylläkin ahkerasti. Nyt kuitenkin ajattelin liittyä porukkaanne, koska samoja asioita minäkin pohdin. Kaipaan keskustelukavereita. Kovasti haaveissani neljäs lapsi. Mies ei yhtä innostunut asiasta, vielä. Lupasi kyllä, että voimme ottaa vauva-asiat uudelleen puheeksi vuodenvaihteessa, ja jos silloin vielä haluan vauvaa, voimme ehkä alkaa yrityksen. Kerran olemme tässä kuussa puuhailleet paljaaltaan. Häämatkalla :heart: Eli jos häämatkalta ei masuasukki mukaan lähtenyt, niin asiaan palaamme miehen kanssa vasta vuodenvaihteessa.

Onnea KyyneltenHymylle plussasta :)
 
Heips!
Täälläkin kuumeillaan vauvasta, valitettavasti avomies ei vielä kuumeile joten odottelu jatkuu. Olen 20v ja 08 keväällä valmistunut lähihoitajaksi. Työskentelen päiväkodissa ja tuntuu että vauvakuume vain nousee ja nousee töissä lapsia hoitaessa. Haluaisin itse nuorena äidiksi, sillä nuorena jaksaa paremmin lapsen kanssa touhuta.

Olemme asuneet avomieheni kanssa reilun vuoden yhdessä, hän on 22 ja vakityössä. Asumme omistusasunnossa rivarissa ja meillä on 3v koira. Pitää vain odotella että mies on valmis, en aijo painostaa. Mutta kuume on kova! Oma pienoinen on suuri haaveeni
 
päpsy79, mies on puhunut että haluaisi lapsen joskus 25 vuoden paikkeilla ja ikää sillä on nyt 22. Pitää nyt rauhassa katsoa, mulla loppuu pillerit joulukuun alussa. Ehkä voisi siinä paikkeilla ehdottaa, että mennäänkö ilman. Todennäköisesti mies haluaa kuitenkin vielä odottaa. (Voi sitä silti toiveita elätellä josko sen mieli muuttuisi)
 
Meidän haaveilu taisi muuttua ihan harkituksi yrittämiseksi :heart: Oikeastaan en pidä yhtään tuosta yrittää-sanasta, vaan sanonkin mieluummin että jätimme tietoisesti ehkäisyn pois, ja vauva saa tulla kun on tullakseen =) Projektin aikana ehdin luultavasti kyllä laihdutella ennen odotusaikaa, ja tämä vauva-asia laittaa mukavasti vauhtia opintoihinkin B) Kirjoittelen tarkemmin tuonne esikoisesta haaveilevien pinoon :wave:
 
Raitakissa onneksi olkoon!

Eilen puhuin miehelle ihan suoraan, että haluaisin lapsen ja alkaa yrittämään sitten kun pillerit loppuu joulukuussa. Se vaan sanoi että kyllä tuo sun villitys ohi menee, ei siis ottanut kovin vakavasti. Kai se sitten jossain vaiheessa huomaa ettei kyse ole mistään villityksestä.
 
Tsemppiä piiu miehen taivutteluun! Meillähän mä olen kuumeillut vauvaa aina silloin tällöin vuosien varrella, mutta meidän suhteessa oli niin paljon pahoja ongelmia että erotakin täytyi. Vauvaa ei siis voinut oikeasti edes harkitakaan sellaiseen suhteeseen. Eron aikana molemmat kasvoi henkisesti tosi paljon, mies haki apua ongelmiinsa, ja yhteen palattiin. Nyt tilanne on se, että mies kuumeilee vauvaa varmaan yhtä paljon kuin minäkin =) Ja oikeastaan se taisi kuumeilla mua ennen, ja kun mä sen huomasin, tajusin itsekin että vauva olis oikein toivottu juttu =)
 
Mihis kaikki on uinahtanut..?

Aattelin tulla kirjoitteleen kun on pitänyt tulla jo vähän aikaa..jeph.. No eli meitillä on vielä vaiheessa se et koska sitä vois vauvelia meidän perheeseen vihdoin hankkia.. :| Esteenä oma sairastaminen ja muu ja miehen koulusta valmistuminen.Sen valmistumisenhan sais hoidettuu varmaan viimestään n.vuodessa ohi, mut meikäläinen pitäs saada kuntoon ensin.Siitä se eniten kiikastaa kun mieskin olis vissiin kuulemma valmis mut haluu ensin valmistua, mut musta paljon riippuu nää jutut.. :ashamed:

Se on niin ihana kun on valmis tukeen mua täysillä ja kannustaa ja muuta..kun mäkin sit tajuisin tulla mukana :) Sais vihdoin aloittaa sen elämän niin sanotusti kun tästä tulis kuntoon ja sais vauvaa alkaa yrittää ja muuttaa johinkin uuteen kämppään ja muuta :heart: ahh.. :D
 
Heippati rallaa!!

En olekkaan ehtinyt pitkään aikaan käydä kirjottelemassa, on ollut hiukkasen kiireitä kun olen työpaikkaa etsiskellyt. Kouluun laitoin hakupaperit ja maanantaina sais tietää pääseekö edes haastatteluun. Mutta nyt sitten menikin kaikki suunnitelmat uusiksi kun eilen pärähti testi tikkuun selvääkin selvempi plussa :heart: Hieman on vielä sekavat tunnelmat kun tässä jo niin valmistautui töihin lähtemään :/ Mutta ehkä ne ajatukset tässä muutamassa päivässä asettuu oikeisiin uomiinsa, toivottavasti.
Mutta tälläisia asioita tänne meille päin kuuluu tässä kaiken kiireen keskellä =)
Ja kaikille muille haaveilijoille tosi paljon tsemppiä niin yritykseen kuin miesten pehmittelyyn ;)
 
Onnea Nenny =)

Täällä mäkin käyn lueskelemassa muiden ajatuksia, omat kun on edelleen ihan sekasin..kiihkein halu on ehkä hieman jo laantunut, tavallaan lannistuin, kun mies ei ottanut oikein mitään kantaa asiaan ja aattelinkin, että ehkä on parempi sitten vaan unohtaa haaveilu. Mutta edelleenhän se vauvakuume on ja pysyy, raskausuniakin näen :D
Ehkä jonain päivänä...
 
Moikka kaikille, olipa mukava löytää tällainen ketju, kai täällä vielä eloa on :wave:
Meillä miehellä on kauhea vauvakuume joka on sattuneesta syystä helposti tarttunut muhunkin :D Silti kovasti yritän ajatella nyt järkisyillä (??) ettei nyt voi.. tiedän että kaipaan välillä omaa aikaa, pieni asunto, uusi työ jne.. ja seliseli.. Tää on aivan hullua! :D
Onnea ketkä ovat plussanneet! :flower:
 
Onnea Nenny!

Olen puhunut miehelle muutamaan otteeseen, että joulukuussa voisi jättää pillerit pois. Hän sanoi ettei mikään mahdoton ajatus, mutta pitää vielä miettiä. Aika hyvältä kuulostaa, mutta todellakin pitää molempien olla varmoja ja haluta lasta. Mies on niin tunnollinen, reipas ym. ja tiedän että olisi varmasti hyvä isä :) Meillä asuu myös molempien vanhemmat melko lähellä, joten on tukiverkostoakin.

Huomenna menen sitten töihin, hoitamaan alle 3v pienokaisia. Eli kuume vaan yltyy työnkin johdosta. Perjantaina ostin vauva -lehden ja olen huokaillen lukenut sen läpikotaisin.
 
Mitä kuuluu haaveilijat? =)

Täällä sitä edelleen ollaan samassa tilanteessa, ei päätöstä puoleen jos toiseen. Alkaa tuntumaan hölmöltä tämä jahkailu, esikoista "tehdessä" ei mietitty eikä pähkäilty, nyt sitten pitää enempi pohtia, harkita ja olla epävarma :attn: tylsää.
Onneksi alkaa tuo joulu pikkuhiljaa lähestyä, saa jotain muutakin ajateltavaa. Samaten innostuttiin helmikuulle varaamaan matka, joten on jotain mitä odottaa :)
Ehkä etelän auringonsäteet saisi jotain aikaan ;)

 
Moi :) Mikä siinä sitten pähkäilyttää..toisen hankkimisessa??

Joulu on kyl kiva mitä teette jouluna tai minne meette? Me ei olla vielä päätetty, mutta miehen vanhemmille mennään kyläileen joka tapauksessa useammaks päiväks lomilla :heart:

Vähän toisaalta tekis mieli mun vanhemmilla käydä jouluaattona syömässä ja sillee, mut en tiedä sit mitä sen kans tekis..

Vauvan me molemmat haluttais, mutta kuitenkin ollaan sitä mieltä että mua täytyy ensin saada itteni parempaan kuntoon, että siinä vauva/lapsi arjesta jotain tulis ja pystyis oleen paremmin/täysillä äiti ja hoitaan kotia jne..
 
Tuuba, mä haaveilen kolmannesta. Ikäeroa kakkosen ja kolmosen välille tulis yli 6v..en tiedä jaksanko aloittaa kaikkea alusta, nyt kun arki sujuu hienosti vailla yövalvomisia ja muutenkin aikaa omille harrastuksille löytyy kivasti. Itsekästä ja mukavuudenhaluista ajattelua, tiedän.
Silti ajatuksissa pyörii vielä yksi... :heart:
 

Yhteistyössä