Vauva,haaveissani sä oot mun.

Eli perustin ton nimisen kerhon tonne kerhopuolelle..jos jollakin on kiinnostusta nyt tai myöhemmin tulla mukaan niin pistäkää yv:tä mulle =)

Niin se olis tarkotettu sellaisille joilla olis aikeissa aloittaa vauvan yritystä vuonna 2012 tai 2013..onhan tää 'vähäsen' aikakasessa, mut kait niitä mukaan tulijoita viimestään lähempänä löytyis :D

Siis siellä voitas jutella kaikkee vauvoista/lapsista, kuumeilusta ja elämään liittyvistä jutuista..yrityksen odottelusta ja muusta! Ja ei oo siis väliä kuinka monetta lasta olis tarkoitus alkaa kelläkin tollon yritteleen..on se sitten ensimmäinen tai kymmenes :D :heart:

Jeph..tällästä..niin ja se kerho olis sit semmonen et sinne pääsis vaan jäsenet joille oon salasanan antanut.. :) joo, ei tässä muuta..hyviä lomapäiviä niille keillä niitä vielä on :xmas:
 
Jos kerättäis pinoon kaikkien tässä ketjussa olevien oletetut/toivotut/päätetyt yrityksen ajankohdat, käviskö?? Niin, ja ei edelliseen viestiini liittyen täydy paineita tuntea vaikka kertois... :)

Ootteko vielä kuulolla ketjussa vai pidättekö taukoa..?
 
Ei täällä oo paljo muita näkynyt aikoihin kuin mä ja tähti77...miiikkss :'( Olis kiva välillä jutella teijän kans täs ketjussa näistä jutuista...

Toivotaan tähti77 et miehesi vielä muuttaisi mielensä :hug:

 
Kiitos tuuba..en kyllä tällä hetkellä usko, että mieli muuttuu :(

Kaikki muut tosiaan tuntuvat kadonneen jonnekin, toivottavasti ovat siirtyneet noihin aktiivisiin kuumelijoihin ja vauvaa yrittäviiin :)
Olisi kiva saada tähän ketjuun eloa ja jutustelua, ei loputtomiin jaksa ystäviäkään "rasittaa" omilla vauvahaaveilla....
 
Huomenia ketjuun!!

Juu itse olen siirtynyt aktiivisiin kuumeilijoihin,sillä ei ole tullut täällä enää käytyä.
Mutta koittakaa muut pitää ketjua yllä ja tulen kyllä kertomaan jos milloin tärppi onni kävisi :wave:

tähtiäläs luovuta miehen suhteen,meillä oli kans ehdoton ei kolmannelle mutta tässä vuosi mennyt niin on mielikin muuttunut miehellä,tosin välistä on ollut taas ei kannalla mutta nyt mennään kyllä linjalla,hiljaa hyvä tulee ;)

Hyvää talven jatkoa haaveilijat :heart: :heart:
 
Mitäs haaveiljat? :)

Mä juttelin eilen miehelle että lomareissun jälkeen otan tän kierukan pois, ihan vaan siitä syystä, että hermo menee tähän akneen. Naama melkein pahempi kuin teini-iässä :kieh: aika rauhallisesti otti asian vastaan, ehkäpä alkaa tuottaa tulosta mun alituiset höpinät vauvasta ;)
Ja tänä aamuna kun tokaisin, että olishan sitä mahaa ollu kiva kasvatella niin vastaus oli jotain muminaa, että eihän se ihan mahdotonta olisi... :eek:

Pikkuhiljaa.... ;)
 
Jee, kyllä se sun mies voi siitä viel pehmitä ajatukselle :D Jos se vaan liikaa tressaa jotain juttuja..

muoks. niin joo ja täällä aika samanlaista, yrityksen odotusta ja kipuilua muuten, siihenkin liittyen elämässä.Mutta eiköhän se tästä?..toivossa on hyvä elää :)
 
Löysinpäs meidät :)

Maaliskuu alkaa, ihanaa. Sieltä se kevät pikkuhiljaa tulee..Mitä kuuluu haaveilijoille?
Mä aattelin soitella ensi viikolla aikaa kierukan poistoon, ei jaksa näppyjä ei. Otan varmaan reseptin pillereille kuitenkin, aiemmin ne sopinu ihan hyvin.
Omaa vauvakuumetta lisää lähipiirissä hiljattain raskautunut ja tietysti ihan pian toinen vauvan saava ystävä..saas nähdä miten mun käy. Pääsenkö vielä kokemaan raskausaikaa :heart:

 
Tämä pino kuulostais minulle sopivalta.. :)
Olis mukava päästä keskustelemaan samoja asioita pohtivien kanssa :)

Olen pian 26-vuotias nainen Turusta. Mieheni on 23 ja hän ei vielä koe olevansa valmis isäksi. Pitää kovasti lapsista ja tulee kaikkien lasten kanssa aivan loistavasti toimeen.
Itse olen lasta yrittänyt ex-mieheni kanssa 2 vuotta tuloksetta. Siksi minusta tuntuu turhauttavalta odottaa yrittämistä... :( Mutta täytyyhän minun kunnioittaa kumppanini tuntemuksia. Ei lasta voi yksin tehdä... Välillä tulee olo, ettei mieheni halua minun kanssa lapsia tai että hän keksii jatkuvasti lisää tekosyitä. Mutta hän vain taitaa vielä haluta elää nuoruuttaan. Itse olen jo nuoruuteni elänyt... :)
Työt on meillä kunnossa, juuri muutimme yhteen (periaatteessa ennenkin asuimme yhdessä, nyt vasta virallisesti) ja muutenkin aika olisi otollinen. Minun mielestäni :D

Toisaalta pelottaa ajatus raskauden yrittämisestä, mitäs jos käy niinkuin eksän kanssa... :/
 

Yhteistyössä