Vauva vuodelle 2016 <3

Heipähei! :wave:
Astuisin remmiin myös mukaan.
Elikkäs olen 32v ja tyttö 11/05. Naimisissa olen ja nyt olisi kova toive yhteisestä lapsesta. Otatin viime syyskuussa kierukan pois ja söin pillereitä noin 2 viikkoa kunnes jätettiin nekin pois.
Nyt on tämän vuoden puolella kierron pituus pidentynyt kokoajan ja nyt sitten elellään kp 21/30, eli jännän äärellä ollaan :) Niin ja olikohan nyt sitten yk 7, en niin oikeestaan niitä ole laskenu.
Niin ja dpo:sta ei mitään hajuu kun en tikutellut ovista ettei tule liikaa paineita :D
 
Viimeksi muokattu:
outius: Ihan varmasti ens viikon puolella saatte lukea mun viestejä kun pähkäilen menkkojen alusta ja sit itse testistä :D

Mappe86: Mullakin on siis ollut ja mennyt tuo ovis jo viime viikon puolella ja edelleen alavatsa turvottaa. Rinnat ei kyllä arista (tuntuu ehkä hiukan "täysiltä") ja valkovuotoa on kyllä niin hitosti.. Tää on kyllä niin inhottavaa odotella ja sit kun yrittää ajatella positiivisesti mut ei kuitenkaan liikaa toivoa herättele.

ninami tervetuloa tänne jutteleen! :) ja jännää aikaa sielläkin näemmä :)
 
Viimeksi muokattu:
Mullakin olis ens viikolla jännät paikat. Oireita on, vaan ovatko sitten tulevista menkoista vai raskaudesta, aika näyttää. Ehkäpä maanantaina tai tiistaina voisin alkaa testaamaan, vaikka se ehlä muutaman päivän liian aikasin oiski. Keskiviikolle odottaisin menkkoja alkavaksi.
 
Minulla kans tiistaina tai keskiviikkona viimeistään pitäisi jotain tapahtua! Eilen illalla kun tulin saunasta join oikein ison lasin vettä ja se vesi maistui ihan raudalle. Olin kkyllä juuri pessyt hampaat, et jos se sitä sitten oli. Olen yrittänyt olla ajattelematta tätä koko asiaa eli sitten on kyllä alitajunta tehnyt kepposen.
 
Täältä voisin kanssa hypätä ketjuun mukaan! Pillerit jätetty pois elokuussa 2014. Uutenavuotena plussasin ja sitten tammikuussa tulikin keskenmeno :'( Yritystä nyt uudelleen helmikuusta lähtien. Näitä palstoja oon seuraillut tän vuoden tiiviisti...ja nyt uskalsin itsekin rekisteröityä. Minä kohta 31v ja isäntä 32v. Esikoinen olisi haaveissa. :heart:
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
Minä tilasin aikoinaan ovis-ja raskaustestit muuten ebaysta. Jostain HongKongista muistaakseni, toimitus kyllä kesti aika kauan mutta tyyliin 50 testiä maksoi joku 4€ ja tähän sisältyi jo postarit :D
 
Täältä voisin kanssa hypätä ketjuun mukaan! Pillerit jätetty pois elokuussa 2014. Uutenavuotena plussasin ja sitten tammikuussa tulikin keskenmeno :'( Yritystä nyt uudelleen helmikuusta lähtien. Näitä palstoja oon seuraillut tän vuoden tiiviisti...ja nyt uskalsin itsekin rekisteröityä. Minä kohta 31v ja isäntä 32v. Esikoinen olisi haaveissa. :heart:
Tervetuloa. Mulla on valitettavasti kanssa kokemusta keskenmenosta :( mutta myös siitä että sen jälkeen tulee nopeesti uudelleen raskaaks. :) Toivotaan että teillä tärppäis kanssa nopeesti uudestaan ja raskaus kestäisi loppuun saakka. Keskenmenoja kun on kokenut niin se pelko menettämisestä pysyy matkassa siihen saakka kun saa vauvan syliin.
 
Hei, liitynpä joukkoon kun meillä yritys alakanut todenteolla nyt ja apuna alkaa seuraavasta kierrosta terolut+clomifen. Terolut ollut ja pari kuukauttaa aikaisemminkin tasoittamassa kiertoa joka meni sekaisin pillereiden lopetuksen jälkeen.

Mulla on ollut jo jonkun vuoden sellainen orastava vauvakuume, näen ympärillä vain odottavia äitejä, raskaana olevia naisia ja onnellisia perheitä. Olemme matkoilta ostaneet mieheni kanssa jo "vauvalle" aina jotain. Mutta olen lykännyt asiaa kokoajan ajatellen ettei nyt ole oikea hetki. Harrastan kilparatsastusta ja omat hevoset on tähän asti ollut elämäni keskipiste, kaikki aika ja raha menee näihin rakkaisiin hevosiin. Itselläni on korkeakoulutukinto suoritettuna vakituinen työ ollut jo 6.vuotta, kuukausiansiot on mielestäni kohdillaan, samoin on miehelläni. Muutimme pari vuotta sitten isoon omakotitaloon jota asutamme kahdestaan. Mitä enemmän tulee ikää sitä enemmän mietin ettei ole oikea hetki siitä, tästä ja tuosta syystä. Nyt kuitenkin olen vaatinut itseltäni aikaa ajatella mitä elämältä haluan ja mikä on tulevaisuuden kannalta tärkeintä. Mieheni on sitä mieltä, että lapsia voitaisiin "tosissaan" alkaa tekemään koska hän ei halua olla eläkkeellä kun lapset asuu vielä kotona. Kävin gynellä ja saimme tosiaan clomit ja terot avuksi ja nyt toivotaan että tämä vuosi toisi meille pienen nyytin. :heart:

Amouret 29v ya 12/2014 yk 5. 1. Lapsi
 
Viimeksi muokattu:
Tein just tilauksen Raskauskeijulta Clearbluen digitaalisia ovistestejä. On jotain kaksoishormonia mittaavia, että pitäis niinku olla muka vielä parempia ku ne perinteiset :) Tiedä sitä sitten. Mutta huomenna pitäis olla jo postilaatikossa niin pääsee testaileen. Ei ollut edes kovin kalliita, oli jossain tarjouksessa. Olisko ollut 10kpl 35€ + postit 1€. Muistelisin vaan että viimeksi kun olen 6 vuotta sitten häsännyt noiden ovistestien kanssa ja hermo meni lopulta, niin poika sai alkunsa heti siitä kierrosta missä en jaksanut enää välittää päivistä ja testeistä. Joten kokeilen nyt pari kiertoa ja jos ei tärppää niin taidan taas heittää testit nurkkaan ja peittojakin pöllyyttää vain kun mieli tekee ;)

Amouret hyvä, että joku muukin tunnustaa ostaneensa vielä toistaiseksi olemattomalle vauvalle jotain! Mäkin tunnustan... Ostin kaverilta turvakaukalon jo reilu kuukausi sitten. Huijasin vieläpä, että ostan sen mun siskolle joka kyllä on ihan oikeasti nyt raskaana.
 
  • Tykkää
Reactions: Amouret
OmaAurinkoinen Mua kiinnostais sun oireet, kerro jotain :)

Mä oon toisessa hetkessä heittäny kirveen kaivoon tältä kierrolta, toisessa hetkessä ihan ku mahassa/kohdun kannattimissa tuntus jotain, on jännä olo. Äh, en tiedä. Kp 20 oli päivän menkkajomotukset, piti ihan sidekin laittaa. Ne hävis ja tilalle tuli nänniarkuus..niin kuin aina ovulaation jälkeen, pah. Tännekin liityin ihan siksi, että olin satavarma, että juna meni jo. Nyt hölmö minä elättelen taas aivan aivan minimalistisen pientä toivonkipinää. Mutta ens viikollahan se selviää.
 
Hiphei! Vuoden täällä taka-alalla olen jo ketjuja seuraillut ja nyt meilläkin sitten vihdoin eka yrityskerta käsillä! :) Ensimmäistä siis ollaan yrittämässä, kohdussa myoma, ei pitäisi vaikuttaa raskautumiseen mutta gyne oli puolivuotta sitten jo sitä mieltä, että lapsia tekemään HETI. Nyt kuitenkin molemmilla töiden kannalta hyvä hetki, mies vakitöissä ja itse teen pitkää sijaisuutta. Mies 29v ja minä 27v. Jotenkin tuntuu jännältä, vaikka olisihan se sattumaa, että heti ekasta tärppäis. Raskausoireitahan mulla on ollu jo kolme viimeistä kiertoa, vaikka kumilla on menty... ;). Faktat tiskiin hannibal, 27v, YA 4/15 ja yk1 :) Ja heippa vaan kaikille! :wave:
 
miss_piggy
Keskenmenosta, omakin kokemus kyllä on että keskenmenon jälkeen voi raskautua nopeastikin, täällä kun se kkm oli 02/13 niin uudelleen olin raskaana jo 05/13 eli noin 3kk meni keskenmenosta siihen kun testi näytti uudelleen plussaa.
 
Kyllä sen ajatuksista huomaa, että JOS tärppi käy, niin kyllä se keskenmeno ajatuksissa pyörii... Oli aika kova paikka,vaikka en silloin aluksi edes uskonut että olis niinkin nopeasti tärpännyt! Nyt vaan toivotaan parasta että tärppäisi uudelleen ja menis loppuun asti kaikki hyvin! =)
 
tsilinut, eiköhän nää oo ihan höpöjä kuvitelmia oireista... Mutta nännit ollu useemman päivänkipeenä ja nyt on rinnat kokonaisuudessaan kipeet ja kosketusarat. Ihan niinku alamaha pömpöttäis (tosin hirvee hinku on ollu viime päivät keikkua tuolilla ja kaivella ylähyllyltä lasten karkkipussien jämiä) ja aamuisin noin puol tuntia aamupalan jälkeen alkaa etomaan. Alamahan pömppöä ku vetää sisäänpäin, niin se tuntuu jotenki oudon kovalta, kun ennen puhtaalta pehmeeltä läskiltä. Maanantaina näkee, jos ehtii alkaa testaileen!
 
Moimama : Joo tarkoituksena ois mennä testeihin täällä Ruotsissa, ensin varmaan lääkäriin ja siitä eteenpäin jos laittaavat, varmaan yritetään ensin julkiselle, mut oon kyllä aatellu yksityistäkin.
esikoinenhaaveissa : Kaikki tsempit ja sympatia sinne, harmittaa siun puolesta, kovasti toivon että onni tulisi teille pian.

Tuosta vauvantekoajankohdasta, aiemmin itse ajattelin että pakko saada ensin opinnot kassaan, ja sitten työpaikka, talo jne... sitten tuli avioero ja löysin ihanan miehen ja tunsin heti että tämän miehen kanssa olen onnellinen ja haluan lapsia vaikka heti, arvomaailmani muuttui. Nykyään ajattelen että lapset tulee tehdä silloin kun hyvältä tuntuu, kyllä asiat jotenkin järjestyy työn ym. osalta. Lisäksi naisen ikä on armoton, joten en halua odottaa enää näillä numeroilla, kun ei yhtään tiedä miten kauan menee kunnes nyytin saa/jos saa.

ON: mie oon tässä tuhrunnu ja vuotanut vähän verta jo kolme päivää, ovulaatiosta on viikko, joten todella todella toivon että on kunnon kiinnittymisvuotoa, tätä on minulla ollut muutamassa muussakin kierrossa, mutta hiukan vähemmän, mutta aina menkat vaan sitten alkaa myöhemmin... Nyt todella toivon että olisi tosi kyseessä, pieniä tuntemuksia on myös alamasussa/kohdussa, mutta ehkä vain kuvittelen... Kovasti kovasti toivon että ei oikeat menkat alkaisi...

ps. ihana kun meitä on paljon täällä keskutelemassa!
 
IMN
Kivasti porukkaa jo kasassa, vaikka vasta huhtikuuta eletään! :)

tsilinut Täällä myös toinen joka herättelee toiveita tälle kierrolle, vaikkei toivoa juuri olekaan.. :D

ON Oviksen olin bongaavinani tänään testillä, mutta oireet kyllä on viitannu siihen että jos sellainen ihme on tässä kierrossa tapahtunut, niin se juna meni jo. Ei vieläkään minkäännäköstä vuotoa (paria tippaa lukuunottamatta) viimeisen e-pillerin jälkeen.. Varmaan vielä elokuussakin oottelen luomumenkkoja, kun tyhjennysvuotokin ottaa näin pitkän ajan alkaakseen.. :whistle:
 
Täällä edelleen rinnat hyvin kipeät ja kohtua kihlemöi, vaikka ovis oli yli 5 päivää sitten.. jos en söis hormonilääkkeitä niin pitäisin tätä jo varmana tapauksena mutta voi piru kun en nyt tiedä johtuuko tämä lääkkeestä vai mistä :D nämä on niin piinapäiviä kun olla voi!

Ilmoitelkaahan te kellä h-hetket pian käsillä että mitä tapahtui :)
 
Heippa, jokohan minäkin uskaltaisin ilmoittautua virallisesti kuumeilijoihin.. Toinen lapsi olisi tilauksessa ensi vuodelle, esikoinen on tällä hetkellä puolivuotias. Ehkäisy on lopetettu ja virallinen yritys alkaa ensi kuussa. Raskaana oleminen oli minusta ihanaa (no, pieniä epämukavuuksia lukuunottamatta..) ja olen jo kaivannut vauvamasua :) Pakko kuitenkin myöntää että en ikävöi sitä ihan pikkuvauva-aikaa vaikka olihan siinäkin ihanat puolensa. Mikäs sen mahtavampaa kuin pieni kippurainen elämänalku iholla tuhisemassa :heart:

Jos on listausta olemassa niin tässä tietoja:
bosch, 28v, 2.lapsi toiveissa, ya 5/2015
 
Sporttimimmillä todella hyvää pohdintaa vauvanhankinnan ajankohdasta! Olen täysin samoissa aatoksissa.. Ennen tiukkis, että KAIKEN pitää olla täydellistä ennen vauvaa, mut muutaman takaiskun ja epäonnistuneen parisuhteen jälkeen ajatukset ovat muuttuneet.. Löysin kutsumusammattini vasta puoli vuotta sitten ja parisuhdekin on vasta vajaan nelisen vuotias, josta vuoden olin ulkomailla. Nyt opiskelen ja olen yrittäjä eli aika epämääräistä arkea, mutta silti mieli on tyyni ja olo onnellinen. Kyllä kaikki järjestyy! :)

Mä en tiedä koska voisin tehdä testiä kun nyt on dpo7.. Voinko tehdä jo dpo14 vai pitääkö odottaa dpo21 mikä olis varsinaisen kierron mukainen "tätipäivä"?? Päivät menee periaatteessa nopsaan mutta silti niin hitaasti ::)
 
Pah,mun oli pakko testata tänään, äsken just testin tein kun kotiin pääsin. Negaa se näytti, mutta pakko oli tarkistaa kun tässä kohta pitäis suunnata kaverin synttäreille ja ajattelin ainakin pari juoda, eli siksi testi tänään. Muutenkin kyllä sellanen olo että ei oo tärpännyt, ja samaa se testikin sanoi. Joten tänään pidän siis lievästi hauskaa ja katsellaan sitten millanen olo ens viikolla jos täti tulee kylään.
 

Yhteistyössä