Vauvakuume mutta ei vielä vol3

tässä kulmakarvoja nyppieesä tuli yhtäkkiä mieleen, että aatelkaa miten kiva ois joskus sitte ku kaikki ollaa raskauduttu ni nähä porukalla jossain ja jakaa odotuksen ilot ja surut samalla tavalla kuin täällä. Ja sitte joskus ku nyytit ois kainalossa ni silloinkin! Onko kukaan muu koskaan ajatellu sellasta??
 
miina: Olishan tuo kivaa. :) Mielenkiintoista olisi nähdä miltä kaikki näyttävät irl.

ON: Tänään on ollut kiukkupäivä. Onnistuin sössimään ruuan oikein lahjakkaasti, mies on kettuillut koko päivän ja ovistesti on vieläkin nega. :kieh: |O Onneksi tunnin päästä on jumppa, voin päästellä vähän höyryjä siellä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja miina-:
tässä kulmakarvoja nyppieesä tuli yhtäkkiä mieleen, että aatelkaa miten kiva ois joskus sitte ku kaikki ollaa raskauduttu ni nähä porukalla jossain ja jakaa odotuksen ilot ja surut samalla tavalla kuin täällä. Ja sitte joskus ku nyytit ois kainalossa ni silloinkin! Onko kukaan muu koskaan ajatellu sellasta??

Olen ajatellut, ja kiva ois nähä ja vaihtaa kuulumisia ihan naamakkain.
 
Tervetuloa uusille mukaan!

Talvicci: Minun kohdalle voisi vaihtaa, että kaksi lasta on ja kolmannesta haaveillaan :)

Lapsilla oli hyvin mennyt yökylässä. Poika oli illalla ennen nukkumaan menoa etsinyt minua, mutta ihan hyvin nukkumaan sitten oli mennyt. Aamulla oli molemmat heränneet jo 7 aikaan ja molemmat olivat siten ihan väsyneitä, kun kotiin haettiin. Tyttökin nukkui sitten päiväunet vaikkei yleensä niitä enää nuku.

Vanhempanikin ja yksi siskoistani kävi täällä tänään saunomassa meillä. Ollaan alle vuosi sitten muutettu tähän omakotitaloon ja halusi tulla testaamaan saunaa :)

Onnea koiramammalle :flower:

Nyt on taas pari päivää tuntunut siltä, että haluaisi heti aloittaa yrittämään kolmatta, mutta pakko jaksaa odottaa vielä vuosi. Tai ei mikään pakko ole, mutta varmaan järkevintä.

Minäkin olen ajatellut, että jos niitä ovistikkuja sitten, kun yritys alkaa niin ostaisi. En ole ennen niitä ostanut. Nyt on kyllä näiden synnytysten jälkeen tullut oviskivut:/ Ennen raskauksia ei ollut mitään.
 
hopeapaju
Saanko udella kuinka epäsäännöllinen kierto sulla on? Kiva kuulla, että kuitenkin on tärpänny.

Tervetuloa uusille mukaan :wave:

miina-
Ite oon kans miettinyt tuota samaa. Täällä jossain toisessa ketjussa jokku tais pitää oikein sellasen kokoontumisen jossain vauvojensa kans =)
 
Joy
koiramamma: kyllähän tuon nyt sokeakin näkee että plussa on!! :D Toivotaan että pysyy pikkanen matkassa mukana!

Olen nyt vihdoin uskaltanut puhua ystävillekkin että vauvakuume painaa. Sekin helpottaa kun saa puhua muille ja kuulee muiden kokemuksia. Kaverit joilla on lapsia puhuu niin konkreettisesti siitä mitä on olla äiti ja miten kiinni siinä lapsessa on. Se on muuten sellanen juttu mitä ei varmaan tajua, ennen kun on omia lapsia.
Sinänsä meillä on just hyvä näin, mutta kyllä mä semmosen oman pienen vaavelin tahtosin vaan kovasti =) Mies ei oikein kommentoi juuta eikä jaata. Välillä se heittää semmosia juttuja että se on oikeesti ajatellu asiaa, ja jos meillä on lapsia hoidossa tai ollaan jossain tutuilla niin kyllä se usein sanoo että kohta meilläkin on tollanen. Mutta sitte se ei kuitenkaan halua vielä luopua ehkäsystä!! :kieh: Ota tosta nyt sitte selvää...

Mutta ihanaa käydä täällä lukemassa ja jännitellä teidän yrittäjien matkassa! :p
 
RouvaSumppisuu
Onnea, koiruus
!!! Ihan selkee plussa, en mäkään saanut Mammaksin testeillä mitään kovin vahvaa viivaa, apteekin omalla vasta vahvan viivan.

Niinhän se on, että pakko käydä aina silloin tällöin vilaisemassa tämä pino, kuka pääsee pikkuhiljaa tositoimiin ja kuka plussaa...sitäpaitsi täällä on kaikki "tutut". En ole vielä uskaltanut sitä meidän omaa pinoa tuonne odotuspuolellekaan laittaa, kun tuntuu, että se menisi mun yksinpuheluksi :LOL: . Ja kun lukemassa käyn, niin en osaa olla kommentoimattakaan...joten lupaan, Talvicci, laittaa masukuvia jossain vaiheessa, vastineeksi tästä mun lörpöttelystä ;) . Meillä oli muuten yk. 2, kun tärppäs, jos haluat laittaa listaan. Ja mieskin on jo 28v...tuohon listaan siis, ei sillä, ettei 28-veellä noin nopsaan tärppäis :D .

Linna: Laitan sulle pian postia tulemaan, yksäriä pistin myös. Toivottavasti Thaimaassa kusti polkee ahkerasti perille
niin pääset testailemaan...

Red Dragon: tuosta hoitoihin hakeutumisesta, voithan käydä jo aiemminkin gynellä tarkistamassa tilanteen, voi katsoa ultralla jne., että kaikki kunnossa. Usein voi kiikastaa ihan jostain pikkujutusta, joka saadaan kuntoon helposti ilman mitään raskaita lapsettomuushoitoja. Esim. mulla molemmat raskaudet on saaneet alkunsa heti, kun olen saanut Terolutit päälle, en tiedä onko vain sattumaa, vai oisko keltarauhasen toiminnassa/alkion kiinnittymiseessä ollut jotain häikkää. Mähän marssin gynelle, vaikka esikoinen oli 6kk ja yhdet menkat vaan olleet imetyksen jälkeen. Ja sain nuo Terot käyttöön, niistä kun ei ainakaan mitään haittaa ole, jos ovis vaan ehtii tapahtua ennen kuin niitä alkaa napsimaan loppukierrosta.

Sumppis ja masubeibi 13+1
 
alisa saa udella :) Mulla menkat menee välillä ihan miten sattuu, mutta sanotaan että 28 - 42 menee suunnilleen... On välillä käynyt niinkin, että yhden menkat jääneet kokonaan välistä ja kuopushan tärppäs niin, että kun jätimme ehkäisyn pois, menkat oli jo viikon myöhässä eivätkä sitten tulleetkaan enää kun plussasin. Ehkäisy siis jäi pois 11.6. ja plussasin muistaakseni 25.7. oikein haamujen haamun...
 
Miina!

Joo kyllä tääki täällä näki plussan...
Hyviä väläyksiä tulee täälä joskus :D

Kyllä se koiruus tonne plussanneisiin ittesä tuppas :)


Musta olis kiva kans joskus nähä tätä porukkaa,mutta ku asuu täällä näin kaukana niin taitaa olla haaveilua vaan...

Olis kiva ku porukka tulis jonnekki paikkaan ja olis vaikka nimilaput joissa olis nimimerkki mitä käytetään täällä.


Joy!

Ootko varma ettei mun ukko oo siellä? :whistle:
Kuulostaa noi jutut nimittäin ihan ku olis tullu mun ukon suusta :D

Mitähän kaikkee se on sanonu mulle...

Noh kerran vaan laitoin viestin että voin kyllä oottaa (tätä vauvajuttua) jos siitä siltä tuntuu...
Niin ukko siihen No eihän sitä tiiä joutuuko kauan oottaa ja silmäniskut perään...

Ja kerranki illalla maattiin sohvalla ja se silitti mun mahaa ja sano:"Täälläkö se meijän poika sitten asuu???"
On kuulemma varma että meille tulee vaan poikia :D

Ja on laittanu kaikkee semmosia viestejä että: "Oon vieläkin onnellisempi sinun kanssa,kun on tehty pari juttua..."
Ja minä luullu että meinaa kihloja ja lasta,mut ei...

Nyt ku jätin pillerit pois se sano että sille on ihan sama syönkö vai en mut sitten tuliki kortsut kuvioihin :|

Ja tässä kerran ku kysyin että ostiko kortsuja...se sano että: "Joo ostin mut saa nähä tuleeko niitä käytettyä..."

Mä luulin että se meinas että vois jättää ne pois mut ei sieltä se ne kaivo.
Tarkotti vissiin että tuleeko sitä tehtyä mitään...

Hohoo...Joskus niin ottaa kaaliin :headwall:



Tulin tuossa kaheksalta töistä.Koko päivän taas juossu ku hulluympäri taloo ja se tuntuuki jaloissa... :LOL:

Mitäs meinaatte huomenna hommata?

Meijän piti mennä siskon ja sen miehen luo mut jäähäänki vissiin kotiin ja tehään jotain...Ei kyllä oikein mitään hajua enää ku ukko sanoki ettei halua lähtee. Noh jos viettäis laatuaikaa kahestaan :heart:

Ai niin poistan listalta ne joista ei ole kuuluny aikoihin...! Voihan ne tulla sitten takas jos haluaa...Ei jaksa niitä roikottaa matkassa.
 
Joy
Talvicci: Ihan samanlaisia juttuja täällä kuullu kans! Sanoin joku aika sitten yhestä takista, että täähän näyttää kun oisin raskaana. "No mitäs jos sä ootkin" ja ihme virne naamalla. Vastasin että en voi olla kun syön pillereitä. "No ei nekään ihan varmoja oo".
Isänpäivän aikoihin oltiin shoppailemassa ja jossain ikkunassa (joku vaatekauppa) luki "for daddy" siihen tuo miekkonen tokas että "kato tuol ois mulle kaikkee!" Tuijotin hölmistyneenä että ethän sä mikään daddy oo :/
"Niin no en vielä..."
Sitten kun ihan tosissaan puhutaan niin vastaus on että " no ei kai nyt vielä".
Blaah... :kieh:
Huomenna pääsen yksin nauttimaan ystävien kanssa laatuajasta ja mies lähtee tienaamaan B)
 
Joy
Vielä piti lisätä että ei sais noi miehet kiusata kuumeista tollasilla jutuilla. Ois sitte mieluummin että ehdoton ei vielä jonkun aikaa, eikä saada tällasten vauvakuumehöyrysten eukkojen päitä sekasin! :eek:
 
Kiitos kaikille onnitteluista :D :heart: olette ihania!

Joyta ja talviccia oli miehen retaleet kiusotelleet :D Mun mielestä tuollaset söpöt lipsahdukset on ihania ja eipähän tarvii ainakaan miettiä että haluaako se mies vauvoja vai ei :LOL: Voi että talvicci sulla on todella ihana toinen nimi, pakko kysyä älä suutu mutta oletko syntynyt kenties talvella?

).( Tänään aamulla tein varmistelu testin jossa oli vielä hitusen tummempi viiva kuin eilen, lähinnä sellainen sävy ero. Ja kylläpä jännitti, enemmän kuin eilen :LOL: Jotenkin pelkäsin että jos oon sössinyt sen testin teos tai se on jotenkin virheellinen yms. Oireita alkaa ilmastumaan sitä mukaan kun yrittää tätä tilannetta hyväksyä... Aamulla kun vein miestä töihin niin rupesin itkemään kun se sano että me ollaan ihania molemmat :eek: :'( :LOL: en itke kuin ehkä 3 kertaa vuodessa (jos ei lasketa viime aikaista runsasta vetistelyä) Ukko totes että aikoo vetää kunnon kännit tänään :LOL: :D säälittää jo valmiiksi toinen.

Tänään lähdetään kavereiden luokse juhlimaan vuoden vaihdetta ja siinäpä sitä hohhailua taas riittää... Paikalle tulee enemmänkin sakkia ja sanotaan vaikka näin ettei lasiin kukaan kauheesti sylje. Tilannehan on se että olen täällä kuumeisesti miettinyt syitä juomattomuuteen :headwall: :p ei nimittäin jää huomaamatta. Päätettiin eilen illalla kun maattiin miehen kanssa sängyssä että jos joku kysyy olenko raskaana niin vastaan/vastaamme ehkä.. eli kierrän ja kaarran. Jos jotain ikävää sattuu niin ei tarvitse selitellä koko kaveripiirille. Olen todella huono valehtelemaan niin samapa tuo on sanonko suurin piirtein suoraan kun e lukee otsassa muutenkin. Tähän kun vielä lisätään tupakoimattomuus niin eipä jää arvailujen varaan :LOL: Täytyy kehuskella että tänään 3 vko olen ollut savuton! Hyvä minä =)

Oikein ihanaa uuttavuotta kaikille kuumeisille ystäville tänne pinoon... Toivon mukaan teille kaikille saataisiin haikara linjoille ensi vuonna :heart: Suuren suuri hali :hug:

Koiruus ja pentunen rv 3+5 :heart:
 
RouvaSumppisuu: Kiitos! Ihana toi norsu! Laitoin yv:tä. Laitathan meidän iloksi joskus mahakuvan! Kaikki kuvat on niiin ihania, kun haaveilee omista.. :heart:

Talvicci ja Joy: Ja jotkut vielä sanoo, että naisia on vaikea ymmärtää!

Me juhlitaan aattoa tänään lähtemällä Bangkokkiin kavereiden kanssa syömään ja katsomaan raketteja. Viime vuonna täällä ei raketteja ollukkaan, kun oli niitä pommeja.. Meilläkin oli itse asiassa aika läheltä piti tapaus, kun yks pommi räjähti paikassa, johon oltiin menossa.. Tuli mieleen, että vuoden aikana ollaan oltu samassa kaupungissa terroristien pommitusten, hurrikaanin ja vallankaappauksen kanssa. Rauhallisempaa ensi vuotta meille =) Kaikille oikein upeaa uutta vuotta!!!
 
Joy
Eikö olekin mukavaa, että on tälläinen palsta missä saa jännätä muiden mukana. Ja saa vaihtaa niitä ajatuksia. Sitähän tulis hulluks jos tätä palstaa
ei ois :LOL: Ite en oo kauheesti viittyny kavereille puhua tästä kuumeilusta. Yks tietää, että pillerit ollaan jättämässä kahden laatan jälkeen pois. :D (onko se jo niin pian, nyt alko jännittään :eek: )

Rouvasumppisuu
Suakin alan ahistelemaan näillä mun Terolut-kysymyksillä :D Onko sulla ollu kierroissa kuinka paljon häikkää, kun ne tarvitsit? Kuinka nopeesti ne sait ekan kerran käyttöön? Ja saikko ne yksityiseltä?

hopeapaju
Aivan. Itellä on tosiaan kierrot ihan huuhaata ilman pilsuja nii kiva kuulla, että ei se välttämättä heti ikuista lapsettomuutta meinaa. Ja onneks lääkkeet on nykyään nii hyvät.

Linna
Te saatte viettää siellä niin erilaista uutta vuotta, olis mukava sada itellekin vaihtelua tähän tylsään arkeen :whistle:

Hyvää, Onnellista ja Plussa Rikasta Uutta Vuotta kaikille! ! !
 
Oikein ihanaa uutta vuotta kaikille! Paljon plussia, vauvamahoja ja nyyttejä! :heart: :D Me mennään kaverien luo juhlistamaan vuoden vaihtumista, varmaankin ihan perinteisin menoin. Minä olen tosin kuskina, joten juomapuoli jää miehen hoideltavaksi. :D

ON: Siihen mun ovistestiin oli eilen tullut testiajan sisällä ihan haalean haalea viiva, joten toivon todella, että se siitä vahvistuu! b:)d Saisi ainakin varmuuden, että jonkinlaista hormonitoimintaa on ja mahdollisuus oikeaan plussaan tässä kierrossa. :heart:
 
Oli ihana herätä tänään, kun mies sano että huomenna alkaa sit mun mahankasvatusvuosi. :heart: Kyl se niin on että 2008 toivon mukaan muuttaa meidän elämän. Kovasti ainakin molemmat jo toivotaan sitä... Vaan vielä kun jaksais odottaa tonne kesään asti... :ashamed:


Mitäs meinaatte huomenna hommata?
...tai siis tänään...

Mennään yhden mun parhaan lapsuuskaverin luo kylään, tehdään tortilloita ja juodaan tequilaa (vielä kun voidaan), ja ihaillaan heidän 1-vuotiasta (Tai oikeesti se on kyl vast 11kk), pelataan jotain ja sen sellaista. :)

Mä sanoin viime kesänä, et sen verran täytyy odottaa yrityksen aloittamista, että ehdin täyttää 24, että ehdin käymään Turussa Old Bankissa ( :LOL: ) mut mies on jo ilmoittanu että sen saan unohtaa...
 
Koiramamma!

Ihana toi sun "Koiruus ja pentunen rv 3+5 :heart: " :D
Laita muuten sen uuen testinki kuva tänne,vaikka eka se aiempi ja sitten se toinen niin meki voijjaan täällä vertailla :D

Noh voi herttinen sentään joko sut saa siirtää??? :heart:


Laala!

Ihana toi sun mies :D "Mahankasvatusvuosi"

Linna!

Tää teijän vuosi kyllä kuulostaa aika hurjalta :eek:
Toivottavasti ens vuos olis rauhallisempi :D


Pantsu!

No niin hieno homma,jospa teillekki se tärppi tulis piakkoin :)


Omaan napaan:

Eilen illalla huomasin että on nännit kipeet,johtuu varmaan ku on pilerit jättäny pois :kieh:

Sanoin muuten tässä ukolle että haluttais tilata noita ovistestejä ja kokeilla niitä vaikka meillä ei oo yritystä :LOL:

Täällä oli eilen paljon juttua siitä miten "saa" poika tai tyttö lapsia...

Selitin ukolle niitä siittiö juttuja ja ukko sitten vaan miten sä nyt yhtäkkiä haluat pojan?
Ihan ku se minun ajatusmaailmasta sitten riippuis kumpi meille sitten tulee :LOL:
Sanoi vaan sitten että Noh ku eipä meillä paljon ole poikia näkyny niin olishan se uus juttu :D
Mutta tosi asiassa ihan sama kumpi tulee kunhan on terve :)

Niin ja ihania noi sumppiksen norsut sun muut :heart:

 
Oi ihanaa Koiramamma.
Tuletkos kanssani tuonne syyskuisiin sitten?

Hienosti olet saanut jätettyä tupakan, minulla on ollut vaikeata, vaikka olenkin päättänyt että rööki saa jäädä. Olen nukkunut hirveän huonosti ja heräillyt pitkin yötä "niksoihin"... mutta kyllä se tästä helpottaa, viime yö meni jo paremmin.

Töissä ajattelin kertoa, kun ke taas alkaa duuni, että olen tehnyt uuden vuoden lupauksen olla polttamatta.
Jos se vaikka menisi läpi, niin ei tarvitsisi vielä kertoa kaikille... kuitenkaan ei ikinä tiedä miten menee...

Eka neuvola varattu 24.tammikuuta... huisin jännää. =)

-Meritähti ja pentu 5 + 6-
 
Koiramammalle Onnea :flower: :flower:
Osta alkoholitonta Kopparbergin siideriä, ei sitä kukaan huomaa ja alkottomia drinksuja :whistle: :D

mamitre Kaffekutsu vastaanotettu, laitoin sulle postia :)

Me ollaan tänään kotosalla, eikä vissiin osteta yhtään rakettia, esikoisella on joku arkajalka-vaihe menossa, eikä viitsi toista pelotella, katsellaan naapurien raketit sit vaan ja säästyypä rahat :LOL:

[/b]Hyvää Uutta Vuotta!
 
koiramammalle hirmu suuret onnittelut :heart: :flower:

talvicci siihen listaan mun kohdalle vois laittaa ainakin näin aluksi toiveissa 4 voi olla enemmänkin kun olen niin lapsirakas ihminen :)

Hyvää uutta vuotta ihan jokaiselle!!!
 
Laala
Ihanasti sun mies sano, mut tottahan tuo on meidän kaikkien kohalla. Tai siis toivon mukaan se toteutuu kaikkien kohdalla, et se masu alkais kasvaa :)

Taikaliina
Tänne vain mukaan kuumeilemaan, Tervetuloa!! :wave:

sininennalle
Siinä listassa vissiin tarkoitetaan sillä "toiveissa", että monennestako lapsesta haaveilee. Eli jos sulla on jo ennestään yks, niin haaveilet toisesta. =) Siis jos on käsittäny oikein :D

Oliko kaikilla onnistuneet uuden vuoden juhlat?
Itellä ne meni ihan mukavasti baareillessa, mutta kyllä sitä jotenkin olis toivonu, että olis jo lapsia, että olis hyvä syy jäädä niiden kans kotiin juhlimaan. Toisaalta, tulipa vain mieleen, että eihän mun miekkonen ikinä sais viettää mitään juhlia meidän kanssa (minä+lapset) yhdessä, paitsi joulun. Sillä on sellanen työ, että se on viikonloput ja juhlat aina kiinni :/ Kaikki vapaat sijoittuu viikolle.
 
Nyt on uusi vuosi juhlittu ja palattu arkeen :D .

Me oltiin "mökillä", jossa sitten ammuttiin raketteja, saunottiin ja syötiin. Muutaman oluen otin ja se siinä! Enkä ees ollut humalassa. Kotiin tullessa klo 23 jälkeen, neidit rupes kiltisti nukkumaan, mutta kuopus heräili itkien vähän väliä.. Nenä tukossa.. Kiva, tais vilustua.

Värjäsin sitten hiukset (vaalensin).. Ja tänään laitan sit sen värin päähän, jonka itselleni haluan.. Mutta kahtoo minkä väriset tulee :LOL:

Tulin äsken koiruliinin kanssa lenkiltä.. Ja nyt sit paleltaa.. Ku en älynnyt, että toppahousutkin vois laittaa päälle, kun lähtee ulos. :whistle:

Ihanaa, huomenna kouluun pitkästä aikaa :saint:
 

Yhteistyössä