Vedetäänkö perheessänne yöllä vessa?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
höpsis
muuten lisätä vielä, että teistä kukaan ei taida kärsiä oikeasti univaikeuksista? :) Minä ite olen nimittäin ERITTÄIN huono nukkumaan. Nukahtaminen saattaa kestä tunteja, herään pieniinkin ääniin ja uudestaan nukahtaminen on taas vaikeaa jne. Jos joku tulis yöllä vetämään vessaa meidän makkarin seinän taaksen (kun on vaan tällainen järkevä pohja sattunu) niin en kyllä tykkäis... ja todellakin heräisin. Mieluummin jätetään se vessa vetämättä yöllä kuin nukun joka yö korvatulpat korvissa. Nukun ne päässä jo nytkin tarpeeks usein kun esim. eri kerroksessa (!) nukkuvan miehen kuorsaus häiritsee unta...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Ei. Enkä muuten vedä joka pisun jälkeen päivälläkään...eix o yökköö. :p
Olet p.askiainen
Eiku pissis... :saint:


oon MorbidMaman kans samoilla linjoilla. Ja ihme kyllä, ei meidän vessassa haise pissa aamulla, eikä muulloinkaan..
Jos on vierasta talossa niin sitten kyllä vedän aina, samoin menkkojen aikaan.
Sitä mäkin vähän kummastelen et haisis aamulla kuselle vessa. Ei meil ainakaan, liekö sit juodaan niin paljon nestettä et se pisu on nii laimeeta ettei haise :LOL: Ja meillä tyttö on vaihtelevasti herkkäuninen, eikä todellakaan olla opetettu liian hiljaiseen, pienempänä nukkui kuin tukki kun esim. imuroi sängyn vieressä mut nykyään kun on kaikki niin uutta niin ne päivän tapahtumat tulee aina uniinkiin.
 

Yhteistyössä