Verhot lastenhuoneeseen?

liisa
Alkuperäinen kirjoittaja Kotinatsi:
Mistä saisi kivoja, ikea koluttu, hobbarissa ei ole mitään, lastenhuone.fi:ssä maksaa yhdet verhot yli 100e :eek: Ideoita? Mistä teidän verhot on? Kyseessä siis pojan huone.
mulla ois itse ommellut veturiverhot
 
harmaana
[

quote="Kotinatsi"]Mistä saisi kivoja, ikea koluttu, hobbarissa ei ole mitään, lastenhuone.fi:ssä maksaa yhdet verhot yli 100e :eek: Ideoita? Mistä teidän verhot on? Kyseessä siis pojan huone.[/quote]

 
liisa
Alkuperäinen kirjoittaja Kotinatsi:
Ajattelin sellaisia puolipitkiä/pitkiä ja värinä olisi tarkoitus olla limeä/turkoosia, tai muita vastaavia sinisen ja vihreän sävyjä... onko liisalla kuvaa veturiverhoista?
onhan mulla...mutta voitsko tulla konelle tossa 12 korvilla niin otan kuvan ja linkitän tänne. Kirjaudunkin sitten.nyt en kerkee..
Tosi upeet verhot ja joutilaat... just pojalle sopivat
 
Alkuperäinen kirjoittaja liisa:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotinatsi:
Ajattelin sellaisia puolipitkiä/pitkiä ja värinä olisi tarkoitus olla limeä/turkoosia, tai muita vastaavia sinisen ja vihreän sävyjä... onko liisalla kuvaa veturiverhoista?
onhan mulla...mutta voitsko tulla konelle tossa 12 korvilla niin otan kuvan ja linkitän tänne. Kirjaudunkin sitten.nyt en kerkee..
Tosi upeet verhot ja joutilaat... just pojalle sopivat
laita kuva vaikka yv:nä sitten :) en ole varma, miten pääsen töitten lomasta nettiin...
 

Yhteistyössä