Victoria Milan/käräytämme pettäjät!

  • Viestiketjun aloittaja "mimtsukka"
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25171639:
voit vapaasti ajatella noin, mutta tuskin me tullaan ikinä näkemään.
Entäs jos pettäjä vaihtaisi puolta ja alkaisi hakea kiksinsä perheiden tuhoamisesta käräyttämällä.. sellaisille saattaa olla oma erityisosasto siellä alakerrassa?
 
Entäs jos pettäjä vaihtaisi puolta ja alkaisi hakea kiksinsä perheiden tuhoamisesta käräyttämällä.. sellaisille saattaa olla oma erityisosasto siellä alakerrassa?
Tai ehkä synnytte uudestaan ja voitte jatkaa kinasteluanne uudessa avioparina jonkun yrittäessä etsiä merkkejä pettämisestä?

Eikö sanota: Älä koskaan sano ei koskaan :D
 
  • Tykkää
Reactions: tripod
Ehkä ei ole onnellisin mahdollinen perhe. Mutta pettäjä saattaa olla onnettomin henkilö perheessä kunnes ap astuu kuvioon ja romuttaa muidenkin perheenjäsenten elämän.. silmittömän ja järjenvastaisen kostonhimon sokaisemana.
Tällaisia tapauksia nähneenä ja itsekin kokeneena, yleensä se paljastuminen on myös helpotus, pettäminen kun on yleensä ns. jäävuoren huippu ja sitten kun se on selvillä, purkautuu loputkin ongelmat. Silloin asiat voi vielä ehkä setviä ja jatkaa yhdessä.
 
Anonyymi, asioiden ulkopuolinen viestintuoja voisi ekana kysyä, halutaanko hänen tuovan viestiä, ja kuka antoi hänelle valtuudet puuttua muiden ihmisten elämään. En suinkaan tappaisi viestintuojaa, mutta nauraisin hänelle päin naamaa ja kysyisin että onko sulla vähän pieni elämä.

Minä en vaan arvosta tuollaista toisten asioihin puuttumista millään lailla.
Mä taas olisin tehnyt mitä vain, jos en olisi ollut ns. viimeinen joka tietää, että petetään. Se on kamala tunne, kun joku tietää eikä kerro.
 
Tuli tästä ketjusta mieleen, miten kävi kun en kertonut mitä tiedän, nyt se on sitten jo ihan sama.

Erään tuttavan mies lähenteli ja yritti useamman kerran, kertoi kuinka ihastui jo ensimmäisellä tapaamisella muhun jne. Jopa silloisen mieheni nenän edessä.
Laitoin kaiken kuitenkin kännin piikkiin ja välttelin häntä, mietin et olisin sanonut hänen vaimolleen tästä, päätin sitten kuitenkin olla hiljaa ja otin etäisyyttäkin tähän pariskuntaan...

Ja miten kävi? No jostain syystä nyt on sitten ilmeisesti vallalla sellainen käsitys, että MINÄ olisin vietellyt hänen miehensä ja mennyt sen kanssa sänkyyn.

Mieluummin olisin ollut se ammuttu viestintuoja kuin menettänyt tuttavan/ystävän tällä tavalla.

Jos joskus viel tulee jotain tällaista, todellakin avaan suuni enkä pidä mitään omana tietona.
 
[QUOTE="mimtsukka";25170050]Kaverini kanssa kyllästyimme pettäjämiehiin, joten päätimme alkaa paljastamaan heitä! Kaverini sopi jo kahden naimisissa olevan kanssa treffit ja onkii heidän henkilötietonsa selville tapaamisen yhteydessä. Varmaan vaarallista peliä juu, mutta sekös meitä haittaa. Kohta romahtaa noiden pettäjäsivustojen suosio, kun kaikki paljastuu![/QUOTE]

Ihan vaan aloituksen lukeneena, odotatteko saavanne ens itsenäisyyspäivänä jonkun mitallin?
 
Keijupölly
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;25171820:
Ihan vaan aloituksen lukeneena, odotatteko saavanne ens itsenäisyyspäivänä jonkun mitallin?
Se oiskin kiva. Semmonen "kultainen käräyttäjä" :D
Käsitin et ap on kyllästynyt pettäjiin eli hänellä on petoksesta omakohtainen kokemus ehkä.
 
Keijupölly
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;25171852:
Typerä idea. Mitä se kellekkään kuuluu, kuka pettää/on pettämättä. MIksi sekaantua toisten asioihin, jotka ei itselle kuulu?
Miksi ei sekaantuisi? Mitä sekään kellekäään kuuluu, mihin kukakin sekaantuu?
 
----
Minä maksaisin palkkion sille, joka minulle kertoisi kumppanin pettävän minua.
Meillä kuitenkin on kokoajan karttuvaa omaisuutta ja minua ihan oikeasti ei kiinnosta raataa niskalimassa sen eteen, että myöhemmin paljastuu kumppanin touhut ja tulee ero ja mahdollisesti valtaosin minun tekemää omaisuutta sitten jakaisin etiäpäin...

Ihan jokainen, joka pitää moraalistaan kiinni ja uskaltaa sanoa vaikka kaverinsa kumppanille kaverin pettävän on kunnioitettava ihminen.
Sitäpaitsi kun sellaiseen varautuu ja saa hitaasti kerätä todisteita, siihen suhtautuu paljon paremmin, ei tule sellaista romahdusta kun jonain päivänä kun jää yksin kumppanin lähdettyä.

Sinäänsä tiedän että jotkut joilla on ollut enempi varaa on maksaneet pienestä dekkarin duunista eteenpäin saadakseen tarpeeksi näyttöä omaa (entistä) rakastaan kohtaan. Enkä kyllä oo epäonnistumisista kuullu, aina on ollu syytä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25171866:
Miksi ei sekaantuisi? Mitä sekään kellekäään kuuluu, mihin kukakin sekaantuu?
Mitä siitä itselle, saa kun lähtee ritarillisesti paljastamaan toisten pettämisiä? Jonkun siveyskruunun, vai mitä? Siinä käy tasan niin, että viestintuoja ammutaan, ja viestintuoja saa hullun kodinrikkojan maineen, kun taas pettäjäosapuoli jatkaa porskuttamistaan iloisesti eteenpäin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25171866:
Miksi ei sekaantuisi? Mitä sekään kellekäään kuuluu, mihin kukakin sekaantuu?
Koska sekaantumalla sotket samalla viattomien ihmisten elämää ja viet lapsilta kodin jonka ne ehkä muuten olisi saanut pitää. Sellaista tekoa ei voi puolustaa sillä että myös pettäjä tekee väärin.

Pettämisestä käräyttäminen on vähän samaa kuin että polttaisit koko perheen talon jos et hyväksy äidin salatupakointia.
 
Keijupölly
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;25171977:
Mitä siitä itselle, saa kun lähtee ritarillisesti paljastamaan toisten pettämisiä? Jonkun siveyskruunun, vai mitä? Siinä käy tasan niin, että viestintuoja ammutaan, ja viestintuoja saa hullun kodinrikkojan maineen, kun taas pettäjäosapuoli jatkaa porskuttamistaan iloisesti eteenpäin.
Eiköhän joku saa siitä kiksit. Mitäs se sulta on pois?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25172010:
Eiköhän joku saa siitä kiksit. Mitäs se sulta on pois?
Ei mitenkään, en vaan käsitä toisten hinkua sekaantua muiden asioihin. Pitääkö sellainen ihminen itseään jotenkin korkeampi moraalisena/parempana ihmisenä, jos katsoo voivansa lähteä "käräyttelemään pettäviä"? Vähintäänkin outoa.
 
Keijupölly
Koska sekaantumalla sotket samalla viattomien ihmisten elämää ja viet lapsilta kodin jonka ne ehkä muuten olisi saanut pitää. Sellaista tekoa ei voi puolustaa sillä että myös pettäjä tekee väärin.

Pettämisestä käräyttäminen on vähän samaa kuin että polttaisit koko perheen talon jos et hyväksy äidin salatupakointia.
Sulla on kyllä erikoinen mielenmaisema. Miksi ventovieraan pitäisi suojella jonkun toisen lapsia elämän tosiasioilta? Eikös jokainen äiti ja isä ole itse vastuussa siitä, mitä se perheen elämä on?
 
  • Tykkää
Reactions: idunnor
äiti vaan
No kyllä musta olis reilua kertoa sille petetylle, että se vois päättää haluaako elää sellaisessa suhteessa ja mahdollisesti ruveta itsekin etsimään "parempaa seuraa"..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25172024:
Sulla on kyllä erikoinen mielenmaisema. Miksi ventovieraan pitäisi suojella jonkun toisen lapsia elämän tosiasioilta? Eikös jokainen äiti ja isä ole otse vastuussa siitä, mitä se perheen elämä on?
No nimenomaan.... isä ja äiti on vastuussa, ei naapurin Pirkko-Liisa, joka haluaa hyvää hyvyyttään kertoa jomman kumman pettämisestä?
 
Keijupölly
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;25172022:
Ei mitenkään, en vaan käsitä toisten hinkua sekaantua muiden asioihin. Pitääkö sellainen ihminen itseään jotenkin korkeampi moraalisena/parempana ihmisenä, jos katsoo voivansa lähteä "käräyttelemään pettäviä"? Vähintäänkin outoa.
Tuskin pitää. Vai pitääkö pettäjä itseään niin hyvän, että hänellä on oikeus valehdella ja säätää toisen selän takana?
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti vaan;25172028:
No kyllä musta olis reilua kertoa sille petetylle, että se vois päättää haluaako elää sellaisessa suhteessa ja mahdollisesti ruveta itsekin etsimään "parempaa seuraa"..
Mua ei ainakaan missään määrin kiinnosta, jos mun ukko kävis satunnaisesti sutimassa jotain muita. Lähinnä suuttuisin sille, joka mulle tulee moista kertomaan. Meillä on pelisäännöt, jotka me ollaan meidän suhteeseen sovittu, eikä kenenkään muun, ulkopuolisen, tarvitse mun tai tuon ukon moraalia vartioida.
 
Keijupölly
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;25172031:
No nimenomaan.... isä ja äiti on vastuussa, ei naapurin Pirkko-Liisa, joka haluaa hyvää hyvyyttään kertoa jomman kumman pettämisestä?
Miksi sen naapurin akan velvollisuus olis pitää muiden salaisuuksia jos sitä huvittaa niiden kertominen?
 
"öö"
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;25172052:
Mua ei ainakaan missään määrin kiinnosta, jos mun ukko kävis satunnaisesti sutimassa jotain muita. Lähinnä suuttuisin sille, joka mulle tulee moista kertomaan. Meillä on pelisäännöt, jotka me ollaan meidän suhteeseen sovittu, eikä kenenkään muun, ulkopuolisen, tarvitse mun tai tuon ukon moraalia vartioida.
Miksi suuttuisit, jos pelisäännöt on selvät?
 

Yhteistyössä