Vielä kerran ainakin voin pistää tän eli RV ja olotila!!

Vois vielä valittaa näin 28. viikolla siitä et totesivat perkeleet raskausdiabeteksen, ihan vaan yhden arvon heitolla. Joten perjantaina hakemaan mittari ja katotaan saanko mä syödä sit enää yhtään mitään. Ärrr :eek:D
 
Vois vielä valittaa näin 28. viikolla siitä et totesivat perkeleet raskausdiabeteksen, ihan vaan yhden arvon heitolla. Joten perjantaina hakemaan mittari ja katotaan saanko mä syödä sit enää yhtään mitään. Ärrr :eek:D
Mulla sama rv. 8. Paastoarvo oli hieman koholla ja testiä ei sitten tehtykään. Mittarin kanssa laittoivat kotiin. Sen jälkeen on tullut yhteensä 4 kertaa ylitettyä viitearvo, tosin sitä ennen olin syönyt kuin sika.
 
35+3 ja tää kaveri on ilmeisesti edelleen väärinpäin. Huomenna aika neuvolan lääkärille, saas nähdä miltä näyttää.

Särkee sinne sun tänne, heräilen kylkeä kääntäessä ja kävely alkaa olla tuskaa - supistaa heti, kun vähänkin yrittää liikkua. Eilen jaksoin kierrellä kauppakeskuksessa pari tuntia ja olin loppuillan lähes rampa. Tuo 2v esikoinen ei tietenkään voi tätä ymmärtää, ja juoksee irti päästessään kahta kauheammin karkuun, kun ei ole toivoakaan pysyä perässä :D

Alkais jo riittää, vaikka varmasti on vielä viikkoja edessä. Esikoinenkin meni yli reippahasti.
 

Yhteistyössä