vielä pesukone asiaa. LG pesukoneen omistajat

  • Viestiketjun aloittaja katri
  • Ensimmäinen viesti
katri
http://www.gigantti.fi/product/kodinkoneet/pyykinhoito/pyykinpesukoneet/F1456QD/lg-pyykinpesukone Onks kellään tätä? Kokemuksia? Ajattelin hiljasta konetta ku yösähkö on halvempaa ja ohan toi AAA
 
Alkuperäinen kirjoittaja MOI:
Meillä myyjä ei suositellut lg koneita kun ei ole tehty suomen vedelle pestäviksi niin ei tule puhdasta pyykkiä kuulemma.....
? Outo perustelu. Saksassahan vasta kalkkinen vesi onkin (verrattuna Suomeen), joten ei Mielenkään pitäisi sitten Suomessa toimia.
 
meilläkin
on 5 vuotta vanha Lg. Juuri kutsui minua pyykin ripustukseen. Hiljainen muuten. En osaa haukkua, puhdasta tulee. Sekinhän riippuu paljon siitä, että valitsee oikean pesuohjelman ja pesuaineen. ei ole meillä jäänyt pulverit pyykkiin.
 
pyykkäri
Meillä LG 8 kg suoravetokone, eli hiukan eri malli kuin tuo, mutta kuitenkin. Pois en vaihtaisi!
Isäntä antoi ohjeeksi kun lähdin konetta katsomaan, että "kysy parasta konetta mitä liikkeestä löytyy" ja tätä myyjä ehdottomasti suositteli ja kaiken sen suosittelun arvoinen on ollut. Kone nyt ½ vuotta vanha.
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja MOI:
Meillä myyjä ei suositellut lg koneita kun ei ole tehty suomen vedelle pestäviksi niin ei tule puhdasta pyykkiä kuulemma.....
No toi on kyllä ihan höpöjuttua!

Meillä on LGn kone ja erinomaisesti pelittää! Ei tosin oo sama malli kun linkissä...
 
pyykkikasa
meillä on noin puoli vuotta vanha LG kone (7 kg:n, ostettu hobby hallista) Ja hyvin toimii, ei mitään vikaa. huuhtelee hyvin.
Eihän mikään kone huuhtele pyykkejä hyvin, jos se on tumpattu liian täyteen tai pesuainetta on annosteltu liikaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piku81:
Meillä myyjä sanoi kun harkittiin juur tuon koneen ostamista, et ei välttämättä huuhtele hyvin, eli pyykkeihin voi jäädä pesuainetta jos käyttää jauhemaista.. Ei sit ostettu!
Kaikissa nykykoneissa on tämä ongelma, koska käyttävät niin vähän vettä. Kannattaa käyttää lisähuuhtelua.
 
JP
Noissa LG koneissa(ei kaikissa malleissa)on huomautus pesuaineen käytöstä,vanhaan verrattuna reilu puolet vähemmän pesuainetta,ja puhdasta tulee.Tuo suoraveto kone on
hiljainen ja kestävä,foorumeilla peloteltu niiden hankaluutta korjata,puppua sanon minä
sillä ne on monelta osia helpompi korja kun moni muu merkki.Meillä käytössä toista vuotta
höyrypesukone ja siinä korostuu tuo pesuaineen liika käyttö,kyllä vahtoa riittä jos pistät vanhan
ohjeen mukaan.Asennuksessa huomioitava että kone oltava todella suorassa (vatupassi) ja
toinen on noiden kuljetustukien poisto,ei riitä että ottaa pultit pois on myös otetta ne muoviholkit joihin ne pultit on kierretty.Olen jo ostamassa kolmatta LG:tä mutta kun ei Gigantti saa niitä maahan niin paljon kun olisi menekkiä,tyypi on F1456QD jota ei saa sitten kirveelläkään,kun niitä tulee loppuvat heti kättelyssä.
 
vieras
Meillä kans LG ollut jo monen monta vuotta. Käytettynä hankittu, jolloin siihen vaihdettiin jotkut laakerit. Onneksi velipoika on kodinkonekorjaaja, joten homma hoituu. Suositteli muuten, ettei kannata LG:n koneisiin käyttää sitruunahappopuhdistusta. Mieluummin pesu 90 asteessa. Siellä on joku alumiiniosa joka ilm. ei tykkää sitruunahaposta.
 
näsäviisas :)
tottakai kodinkonemyyjät yrittää myydä kalleimpia koneita kuten miele ja aeg hyvän provikan toivossa, koska lg:n koneista niitä provikoita ei heru :D kun on hintalaatusuhde kohillaan!! suosittelen LG:tä
 
toinen ja viimeinen LG menossa
Itse olen ihmetellyt LG:n koneen rummun "alumiini" kannakerakennetta joka kerää on muotoiltu ontoksi ja kerää tolkuttomasti likaa sisälleen ja ....alkaa haista. Rakenne on rummun takana eikä sitä pysty puhdistamaan milään. Suoranainen rakennevirhe. Olisi kiva tietä ovatko muut ihmetelleet LG:n suoravetokoneiden haisemista esim puhdistuksesta huolimatta.
 
"Nuuh"
jokaisella myyjällä kodinkone liikkeessä on oma merkki josta saa parhaat provikat. Myyjän mielipide koneista on tasan se mistä saa parhaan liksan. Voitte testata menemällä samaan liikkeeseen muutaman kerran ja valitsemalla aina eri myyjän, joka kerta eri kone on paras ja sattumalta ko myyjä on juuri ostanut itselleen samanlaisen.

Meillä vanha Lg 7kg kone eikä mitään valittamista. Hyvin huuhtelee, paljon pesuohjelmia.
 
ihan peesi
Alkuperäinen kirjoittaja pyykkäri;19364219:
Meillä LG 8 kg suoravetokone, eli hiukan eri malli kuin tuo, mutta kuitenkin. Pois en vaihtaisi!
Isäntä antoi ohjeeksi kun lähdin konetta katsomaan, että "kysy parasta konetta mitä liikkeestä löytyy" ja tätä myyjä ehdottomasti suositteli ja kaiken sen suosittelun arvoinen on ollut. Kone nyt ½ vuotta vanha.
melkein sanatarkasti ihan sama tilanne :D
 
mulla kans
8 kg höyrypesukone eikä oo mitään valittamista. :) Hyvin on pessyt jo 2 vuoden ajan, pesen keskimäärin 2 koneellista päivässä. Peitot ja tyynytkin on kiva pestä kun mahtuvat. :) Mulla oli edellinenkin kone LG, se pelitti hyvin monta vuotta ja pelittää edelleen, tosin uudella omistajalla. Se kone on nyt 8 vuotta vanha. Ja kun ollaan oltu ostamassa pyykkikonetta, LG:n konetta mulle on myyjät suositelleet varteenotettavana vaihtoehtona.
 
Meillä myyjä sanoi kun harkittiin juur tuon koneen ostamista, et ei välttämättä huuhtele hyvin, eli pyykkeihin voi jäädä pesuainetta jos käyttää jauhemaista.. Ei sit ostettu!

No me sit kuitenkin osatettiin Lg :n pesukone, kylläkin erimalli mitä ensin siis ei ostettu. Ostettiin semmoinen 8kg kone jossa on se allergia/höyrypesu myös mallia en nyt muista...

Mut siis ketju pisti silmään taas ja täytyy nyt siis todea et olen kyllä ollut tyytyväinen.
 

Yhteistyössä