Viidettä,kuudetta jne kuumeilevia??

:wave: Täällääää yks (+loput eli mies ja yht 6 lasta joista 5 minun biologisia) eli siis miehellä ja mulla edellisistä liitoista kummallakin yks lapsi. Minun esikoinen on tyttö loput on kosseja :D Tyttö täyttää 12v ja pojat 9v10kk, 6v8kk, 5v3kk, 3v7kk ja 9kk. Nyt ollaan jännän äärellä onko tärppi käynyt :) Miestä nyt sai ihan pienesti ylipuhua mutta äkkiä se ajatukselle lämpeni :D
 
Piuu kovin tutun olonen nikkisi, itse kuumeilin täälä edellisen kerran (nikki oli erimulla) 12 ja 01.13 saatiin tämä meidän nelonen. Ainakin sillon ehdin himotestaajissakin oleen ja ainakin kovasti lueskelin. 9kk saatiin yrittää, niin ehtihän sitä lukeen ja ihan "muutaman" testin tekeen..
Jos tällä kerralla sais otettua vähän lunkimmin,, :D joo, saapa vaan nähdä..
Ihan kypsyttää jo pelkän kierron tasaantumisen vahtiminen.. :LOL:
 
Melkeen koko vuoden -12 kuumeilin täällä ja erityisesti himotestaajissa :D lokakuun lopussa se todellinen 2 viivaa pärähti ja siis 07.13 on poju syntyny ? mäkin alottelin nyt muka rauhassa tulee jos ja kun tulee tyylillä mut lähtihän se lapasesta taas yllättäen :D pitää yrittää rauhottua! Mä luulisin kuitenki että kroppa on jo ihan normitoiminnassaan.
 
Hevoskuormallinen testejä ei tullut tänään vielä :headwall: ovistesteillä pahempia testaushimoja tyydyttänyt :stick: kontrolli viivan värisen ja vahvaisen viivan saan joka kerta, se tuntuu niin helpolta kun siihen tulee aina plussa :rolleyes:
Kumpa huomenna testit tulis :eek: tilasin jotai innovacon herkkiä saas nähdä onko hyviä ne.. Eilen muute kävi hyvä mäihä kun halpa-testi ilmotti että ovat perineet 2e liikaa maksusta, nii sain valita otanko pari testiä, baby plan foolihappo paketin vai tilille takasi 2e.. Otin tietty foolihapot =) ne tulee tarpeen jos nyt ollaan pieniin päin :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: piuu
HooKoo82 ihanaa, onnea kovasti! Tännekkin kusti jo polki testejä varastoon, mut niihin on ihan turha vielä pissiä :LOL:

Jos voisi olettaa, et ne kierukan jälkeiset vuodot oli normi menkat niin ovis olis nyt 8-9 pvä.. Tarvii vähän tsekkailla oloja, et joo vai ei. Ihan hitsin ärsyttävää kun ei voi tietää onko missään mitään eloa vielä ja jos ei niin koska on! :kieh:
Ja toisaalta toivois, et kuopus olis lähempänä 2v, mut toisaalta taas ne nopea plussa olis :heart:.. Voivoi :D
 
kiitos onnitteluistanne :heart:
Nyt vaa pitää pikkasen ees toivoo että pieni papana pysyy mukana :rolleyes:
Miehellä tais tää vauva ilmotus mennä vähä ohi se nimittäin sanoi "hyvä" :LOL: ei mitään muuta.. Noh siinäpähän mutustelee rauhassa tulevasta seiskasta :)

LA (nettilaskurin mukaan) 14.12. :heart:
 
Jotenkin eksyin taas näille sivuille :whistle: Neljä lasta on, nuorin 9 kk. Ja kova vauvakuume. Ihme kyllä miestä ei tällä kertaa tarvinnut paljon houkutella, eli yrityksen puolella ollaan oltu n 1 kk ajan. Tosin edelleen imetän eikä menkkoja ole ollut, joten voi vielä hetki mennä ennen kuin tärppää. PIUU:n muistan tuolta heinäkuun hellemasuista :) Sinäkin siis täällä taas :)
 
Täällähän minä, yllättävänkin pian :D mun menkat on palautunu jo säännölliseksi heinäkuun jälkeen ja tänään alkamassa kp1 ja jos nyt kun mies ei enää emmi ja tällä kertaa ei panttaa otolliseen aikaan vauvasiemeniänsä nii natsais paremmin ;) mutta nyt pitänee rauhottua eikä stressailla testejen kans niinku tässä loppukierrossa :p
Pikkumami: aika todellakin matelee aina kierron loppu puolella mutta onhan se jännää aikaa ;)
 
:hug: halaus kaikille! täällä kahdeksatta yritelty pari kuukautta. Nyt sitten vain odotellaan pari viikkoa, onko tärpännyt :) nuorimmainen yhdeksän,vanhin jo parikymppinen-jolla myös lapsi :heart: mummoksi olen nuori, mutten vanha vielä odottelemaankaan . Ihana lukea teidän kirjoituksia! mies ei ensin ollut kovin innokas vauvakuumeilustani, mutta taisin saada rukousvastauksen ;)
 
Tervetuloa Vaavi-haavi :wave:

Täällä pikkuvitonen on enemmän kuin toivottu ja viimisten kahden raskauden kohdalla olen tullut tokasta yrityskierrosta raskaaksi joten odotukset on tässä nyt korkeella Yk 2 KP 15/28-32 ovis oli ehkä eilen... tai vain "harjoitus" ei voi tietää kun en saanut ovistikkuun selkeesti vahvaa viivaa mutta sen jälkeen on viivat haalistunu...
 
Hih:D mullakin tais olla ovis just eilen, tuntemuksieni perusteella, en siis käytä testejä ovikseen. Molemmilta puolilta munasarjoja tuntui eilen aamulla "irtoilevaa" lievää kipua ja jänskää tunnetta. Viime menkat tosin alkoi poikkeuksellisesti 4-5 päivää aikasemmin huomattavasti lievempänä! normaalisti kuukautiskierto 28 päivää, joten mietin olikohan valemenkat,kuten kuopuksesta aikanaan oli! :p tosin testi ei näyttänyt plussaa, mutta taisin olla muutenkin hieman hätäinen...tarkistellaan sitten puolessa välissä kuuta :D
 
Tervetuloa mukaan Vaavi-haave

Tänne ei mitään uutta, puuduttavaa pähkäilyä vaan. Jos olettas, et ne oli menkat mitkä kierukan poiston jälkeen oli niin kp olis 10, mutta taitaa olla ihan itsensä huijaamista jos laskemaan alkaa, malttas vaan ne normi menkat odottaa.
Ootteko muuten Minkä ikäisiä ja mistäpäin?

Itse vm-82 ja pirkanmaa. Lapset tosiaan 06,07,09 ja 13 tavallinen ydinperhe :)
 
Minä tänne takasin tulisin :ashamed:
Aamulla rupesin vuotelemaan :'( parin vuoden sisään muistaakseni kymmenes keskenmeno... aikasemmin on ollut hankalaa saada alulle pientä just kun näitä km:noja tulee :( Noh alussahan se vasta oli niin kyllä tästä selvitään :) Mulla silti yksityiselle gynelle aika torstaina, viimesen synnytyksen (nuorimmainen typykkä 6kk) jälkeen kierto aika sekasin ollu niin jos mie taas saisin terot avuksi, mutta nyt otan iisimmin en testaa ovista ja jatkan foolihapon syöntiä, niinku aikasemminki tein, unohan oksettavan greippimehun ym ressaamisen ja keskityn muuhun :D
 
HooKoo-82 no voi itkut :ashamed: :hug: ja harminpaikka. Hurjan paljon sulla niitä sitten on ollutkin :(.
Toivottavasti saat terot avuksi ja niiden kanssa sitten onnellisesti nyytti kainaloon.
Itsellä oli kuopusta yrittäessä kanssa ihan alkuraskauden km, ainut hyväpuoli siinä oli, se sitten hoitui itsellään eikä tarvinnut mitään kaavintoja tai muita kamaluuksia ja siitä seuraava kierto oli sitten onnekas :)
 
Huomenta :)

HooKoo-82 :hug: mullakin tuli noita varhaisia km ennen esikoista melkein joka kierrosta kunnes sit viimein nappas ja pysy matkassa, kurjia ne ovat mutta onneksi hoituvat itsellään.

Itse olen vm- 88 ja lapset -08 -09 ja kaksoset -11

dpo 4 menossa... uskon että se melkein vahva ovisviiva oli merkki oviksesta koska sen jälkeen tuli kipuja ja ovistuntemuksia lämmöt laski 35.6 ja nyt ne on noussut takaisin 36.6 eilen oli 36.5 ja edellispäivänä 36.3

välillä on epätoivoinen olo ja välillä kauheen positiivinen tuntemus että joku siellä nyt on.

Hormoonitoiminta ainakin on vilkastunut viikonloppuna... löi rinnan ja naaman täyteen finnejä... ja mulla keltarauhanen tekee sen...
 
heido :) taas täällä. testailen vasta ens viikolla,oonko raskaana. Kummaa menkkamaista oloa välillä. Kuiteskin normaalisti ollut vasta sinä päivänä kun menkat on alkaneet. Ja tosiaan pitäis alkaa vasta ens tiistaina :confused: mutta tietty toivon ettei ala vaan että olisin raskaana ! millaisia tuntemuksia teillä ollut raskauden alussa ennen plussausta?
 

Yhteistyössä