Viidettä,kuudetta jne kuumeilevia??

Kaiken näköisiä tuntemuksia... sain epämääräisen haamun/värikertymän eilen... ja tänään kun aloitin testailun ei mulla ollu yhtään... noh ens ti tai ke mullakin pitäis täti kurvata mut olot kertoilee toista. Olen nyt sunnuntaista asti ollu enemmän tai vähemmän kirjava... hirveesti näppyjä tullut, paleluttaa koko ajan... ja tänään outu nipistely/menkkajomotus... vessassa saa ravata. Oi kumpa tää ois sitä itseään :)
 
Moikka,en tajuu mitä mä täällä teen... Lapsiluku täpötäynnä eli 5 jo löytyy :) mutta jospa taustapiruksi ilmoittaudun. Lapset 3,5v-17v eli haarukkaa on. Vanhin tulee syksyllä 18 ja asuu jo omillaan. Itse olen 37v työssäkäyvä ja jatkotutkintoa suorittava äiti. Naimisissa ja samalle miehelle kaikki tenavat.
 
Joo täältäkin eerikalle teretulotoivottelut ! Huomenna olis juu se kuuluisa menkkapäivä,jota en odota tulevaksi...niitä menkkajomotteluja on ollu jo ainaki viikon mut vähän kerrallaan ja eilen tuntui kuin kohtua olis kiristelty johonki suuntaan .Mutta ne oireet ei ole tavanomaisia kuten menkoissa.Ne tulee ja menee.Ja normisti menkkakivut alkaa mulla muutamia tunteja ennen ku menkat alkaa! :D joten toiveita on tärpistä...noh,tällä viikolla se kaiketi selviää sitten :) empä oisi uskonut,että tällainen kuumeilija musta tulee 9 vuoden tauon jälkeen...:whistle: päänjomotusta oli muuten eilen illalla. Viluttava olo on useimmiten ja välillä iskee sellanen kuuma aalto..joup . mites teillä muilla?
 
Vaavi-haavi :hug: pidän peukkuja seuraavaan kiertoosi :heart: ja muille myös :flower:

Sain tänään jo tosi vahvan viivan testiin ja olo on aika omituinen, jotenkin jännitän enemmän kuin aikasemmissa raskauksissa... en halua kenenkään saavan tätä tietoon koska jos tapahtuukin matkalla mutkia niin ei sieltä lohdutuksen sanoja tulisi... en uskalla edes neuvolaan soittaa kun on ollut vähän erimielisyyksiä lasteni lukumäärästä jo edellisen raskauden tiimoilta... :kieh:

Toivottavasti tämä pikkuvitonen pysyis sitkeesti mukana ja olisi meidän perheelle toivotuin joululahja :) LA laskureiden mukaan 25.12. :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Vaavi-haavi
^ niin pystyn Niisku samaistua noihin neuvolan kommentteihin. Mulle sanovat nelosta odottaessa, kun en ollut rv30 vielä ehkäisyä miettinyt, että "tekö sitten aiotte vaa jatkaa spontaania lapsentekoa" :O. Ei noin voi sanoa kellekkään! Tuntui ihan kamalalta. Jos tuun raskaaksi niin pelottaa ihan soittaa sinne.. varmaa soittasin vasta kun varhais uä käyty.
 
^ ei voi olla todellista! Kai sä potilasasiamiheen olit tollasesta yhteydessä?! Eri asia jos haluavat puuttua lastentekoon jos perhe ois vaikka lastensuojelun asiakkaita mutta muussa tapauksessa en voi ymmärtää. Jokaisen oma asia montako lasta haluaa. Mur!
 
Pitkästä aikaa tervehdys :wave: Tulin päivittelemään tänään dpo6 ja jännäks menee tällä kertaa yritän olla ajattelematta mitään, vähä vaan vaikeeta :headwall:
Yleensä keskenmenosta olen raskautunut hyvin ja en ole mitään menkkoja väliin odotellut (vaikka suotavaahan se olisi) dpo11 pitäs alotella terot kuulema ei mitään haittaa ole jos raskaudun tällä kertaa ja dpo16 asti syötävä niitä.
Menikö sepustustukseni monimutkaseks :LOL:
Nyt siis suomeksi sanottuna jännäillään :stick:

Munarikasta pääsiäistä kaikille teille :D
 
Voi tauti mimmosia neuvolantätejä teillä on!:O kauheeta! Mulla on onneks aivan ihania ollu. Nytkin kun kierukan poistatin ja samainen täti on äitiysneuvolassa niin oli ihan vaan, et ihanaa ja toivotteli pikaista tärppiä.
Mut noi appivanhemmat onkin sitten toinen juttu :kieh: heidän asenteen voisin ehkä just ja just ymmärtää JOS lapsia olisin aina tunkemassa hoitoon ja vinguttas rahallista apua, mut näin kun ei oo. Kai heitä harmittaa kun pärjätäänkin ilman apua. Appi mulle jo nelosen jälkeen kauppas sterilisaatiota.. Kamala ukko.

Täälä kans jännätään. Nyt dpo10 (kai) ja jotain siihen meinaa piirtyä, haamua, viivanpaikkaa who knows... Päätin testata VASTA tiistaina kun (luultavasti) olis 28/28.. Selkää särkee, alavatsaa särkee, väsyttää ja pahaa oloakin pukkaa.. Mut eipä olisi todellakaan eka kerta kun huijaan itse itseäni...:stick:
 
HooKoo: onnea plussasta! <3 no voi toivottavasti vuoto loppuis ja pieni pysyis kyydissä mukana...

raidallinen kissa: mä oon tampereelta ja oon vuosimallia 82,lapset on 04,05,07,08 ja 09 ja ihan ydinperhe ollaan.

Täällä ollaan käyty nyt porin suunnalla kattoo ihanaa pientä poikaa ja seuraavaksi meen samaa poikaa kattoo kaarinaan kun joutuu sinne pieni.Kyllä se harmittaa kun joku voi tehdä tuolleen omalle lapselleen eikä viitti käydä ees poikaansa kattomassa,mutta mä aion olla tuon pienen pojan elämässä niin paljon kuin suinkin pystyn.
 
nää menkat oli melko runsaat,mutta normisti mua ei okseta kuukautisten aikana,oli runsaaat tai ei...ja nyt on ollut siis huonoa oloa vähän väliä ja väsyttää jatkuvasti?? ja eilen illalla nipisteli oikeasta munasarjasta.MItä tää nyt oikein on vai voinkohan sittenkin olla raskaana menkoista huolimatta??
 
taaperotx5 oivoi en minä raskaana ole, se meni kesken 4+0rv:snotty:
me alottelimme uudestaan lapsipuuhan ja nyt ois (ovis+ testillä tikutettu) dpo9.. piinapäivät siis menossa:headwall: mutta minä alotan terolut kuurin kun on dpo11 ja syön niitä dpo 16 asti ja sitte pääsen testailemaan r-testillä :rolleyes: vaa lääkärigyne sanoi että voin tehdä tietty testin aikasemminkin, mutten saa lopettaa terolut kuuria ennen dpo16 :)
 
HooKoo: toivotaan nyt sitte että tärppää pian uudestaan :)

Täällä mies ei vieläkää oo mitenkää osottanu kiinnostutsta vauvan suhteen :/ joten saa nähä tuleeko meille kuudetta ikinä tällä menolla...

No onneksi saan nähdä sitä yhtä poikavauvaa aina kun haluan kun pojan äiti on hänet täysin hylänny mut haluan että pojalla on ees joitain sukulaisia elämässään mukana niin me ollaa sit käyty aina kun mahollista pientä kattomassa.Toukokuun alussa meen taas kattomaan kunha siirto on tapahtunut,niin saan nähdä millaseen paikkaan pieni on joutunut.
 
Moi aikoihin =). Omia kuulumisia päivittelen tännekin. Mullahan oli kait kaks ovista tai ainakin sain ekan ovis+ 18.4 ja seuraavat iskyvät myös tulivat 21. ja 22.4. Merkillistä. No tänään ekasta oviksesta dpo11 ja parjatulla perhosen testillä ihan selvä haalea toinen viiva aamulla. Tei myöhemmin aamulla toisen ja ei mitään. Kolmannen uitin vielä päivällä ja taas tuli hailura viiva, mut ei niin selvä kuin aamulla. Kävin ostaa apteekin oman ja pc:n paketin mut nyt pelottaa liikaa tehdä ne jos ne ei näytäkkään mitään. Tokan ovis+ mukaan vasta dpo8. .. tosi sekavaa on. Ja ku luulin oviksen tikuttelun selkeyttävön tätä kierron seuraamista :D. Toivon niin että pikku vitonen ois tarrannut kiinni!

Plussatuuli kaikille <3
 
Tervehdys tännekin :wave:

Noniin minä plussasin eilen vahvan (isukin silmään) sopivan viivan r-testiin eilen illalla ja meille nyt sitten tulossa tammivaava LA nettilaskurin mukaan 11.1.2015 mene sitte ja tiedä jos muuttuu, kun mulla samanlailla kuin nelHM:illä sain kaksi ovis+ testeihin (11.4 ja 20.4.) Varhaisultran tilailen tämän kuun loppuun niin tietää sitte virallisen lasketun ajan :) :)
 
  • Tykkää
Reactions: Vaavi-haavi
Heippadeippa ! tulin päivittelemään tänne minäkin =) Onnentoivotukset hookoolle plussauksesta :flower: täällä ei vielä kummempia, katsotaan taas toukokuun puolenvälin tienoilla,onko tärppäillyt. OiS kiva kuulla ,kuinka monennella kierroksella teillä on tärpännyt :heart:
 

Yhteistyössä