~ Viikko 21 ~

pulttis pikana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 21:36 NeitiMyy kirjoitti:
Olen tässä pitkin aikoja seurannut tätä pinoa... Ihania ootte, ku jaksatte toisia tsempata :))
Ajattelin osallistua keskusteluun, kun tuossa luin, että PULTTIBOIS:lla ois samanmoisia oireita kuin mulla, eli alapäässä on jotai ihme tuntemuksia. Mulla myös on, en tiedä mistä tuntemukset johtuu. Onko sulla Pulttis ollu muiden raskauksien alussa samaa tuntemusta???
ei ole aikaisemmin ollut tälläistä. nyt jotenkin kaikki oireet havaittavissa närästyksestä väsymykseen.. :whistle:
huomenna testaan- tulee mitä tulee. jos nega niin sitten vaan uudestaan la tai su.
tää närästys on vaan tosi outoa, tuli vaan yht´äkkiä pari päivää sitten :eek: ja sellainen etova vellova olo vähän väliä. ja suussa maistuu monesti oksu :x
 
Täällä on siis muitakin, jotka negasta huolimatta on testailemassa vielä uudelleen,uskoaan menettämättä... =)

Mä oon jo myös palautunu päivän negapettymyksestä, kun aloin laskeskeleen noita normaaleja tätioireita; NOLLA!!

Sitte kelasin, että testi tehtiin päiväpisusta, ja kuitenki olin käyny jo monta kertaa aamun jälkee vessassa... Ja heräsin masispäikkäreiltä mahan kurinaan, ja aloin vääntää kuuden jälkeen illalla itelleni NAKKIKASTIKETTA ja perunamuusia!! (jota muuten mietin eilen illalla ennen nukahtamista, kun maha kurni..)

Töissä huippas ja nälkä on koko ajan, mut ei kuitenkaa suklaata tai lakua niinku yleensä, vaan kaikkia ruokia; nakkikastiketta, jauhelihakastiketta, kaalilaatikkoa, jauhelihakeittoa, tonnikalapizzaa, tms...

Toivottelen onnea vaan kaikille plussaa jännääville, ja toivossa elelen edelleen, että se mullekin loppuviikosta paukahtaa...

Sunnuntaina dpo kutakuinkin 21, sillon testaan, jos ei tätiä näy... :headwall:
 
Pippurinenmamma: Eilen ku luin että juhannukselta yrittämään nii hurrasin mielessäin siun puolesta,mut niiku Pulttis sano on oma napa taas liia lähellä. Nyt siulle oikein kova ilon :hug: !

Tänään sitte niit haamuja ja kunnon viivoja kehiin jotta saadaan isokasa +:aa tännekkii :D

Halei pudonneille!

Nyt omaa napaa...aamul heti itteää rintavarustuksiin kiinni :D ei tuntunu yhtää aroilta :/ Sit hiipien vessaa,mut ei viel tätiä. Aamukahvia nyt juon ja huomasin et rintavarustus taas vihloo ja arka...menkkaolo myös joten eiköhän nuo ala.
 
Silmukka
Menin sit eilen mielenhäiriössä testaamaan:NEGA :'(
En mä oikein muuta osannnut odottaakaan,
mutta ei se silti mukavalta tunnu.
Menkat alkaa varmaan tänään tai huomenna.

Toivottavasti tän aamun testailijat kääntää suunnan kohti positiivista! Toivon teille kaikille paljon sinisiä tai punaisia viivoja tikkuihin!! Itse olen jo kohta taikauskoinen, en vaan saa punaviivaisiin testeihin plussaa. Esikoisen plussasin sinisillä viivoilla, taidankin ensi kiertoon ostaa sellaisen..

Onnea vielä kummitteleville Kalenterille ja Jahvetille :flower:
Ihania uutisia! Siitä ne viivat kohta vahvistuu kun hormonit lisääntyy.

Tsemppiä kaikille, jokaiselle tarvitsemaansa sellaista!
t. Silmukka
 
pulttis pikana
tein testin 15 min sitten: nega tuli kyllä aivan selvästi- ei edes haamua vaikka tänään mun laskujen mukaan menossa 28/28-30 :ashamed: :'(

on kyllä tosi surullinen fiilis, heti tuli edellinen km mieleen yms.. :ashamed:

tulisi sitten se #&%?$!* täti edes \|O
*menetti toivonsa nyt kyllä*
plussatuulia kaikille, mä väistyn sivulle hetkeksi ainakin-- :snotty:
 
Joo,oli sit oikeen kunnon haavekuukausi miulkii.
Nyt seuraavaksi muistan tään enkä nii paljoo itteäin kyttää...tai sit...

Elikkä putosin kolinalla ja nyt pyörähti kp1/28

Muille tänne jääville puhkun plussatuulia!!!

Käyn kyl kurkkimassa teitä yhä :D
 
pulttis pikana
rupesi mahaakin samalla nyt koskemaan. eli voisin väittää että täti tulee tänään kylään, viimeistään huomenna :/

rupesi pas.kattamaankin nyt-- ei hyvin mene ei
:LOL: \|O

*halaa jo plussanneita ja toivottaa muille plussaonnea* :hug:
 
Testasin myös negan tänä aamuna... :kieh:

Eli jään odottamaan tätiä... on pirulainen kaks päivää jo möhässä - säikähti kai mun mahatautia :LOL:

Ne en nyt osaa oikein olla edes pettynyt. Ehkä sitten kun se täti tulee niin tulee pettymyskin, tiedä häntä. Tätioireita ei ole ole, mut vieläkin negasta huolimatta keksin vaikka mitä raskausoireita (hulluksi tulossa :D ).

Mut ihanan aurinkoinen päivä tulossa. se piristää aina B)
 
pulttis pikana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 07:17 empula81 kirjoitti:
Liityn joukkoon... Eli nega täälläkin :ashamed: :ashamed: Mites meillä nyt näin huono onni? :'(
tiedä häntä.. :ashamed:
jotenkin sitä vaan yrittää itselleen uskotella kaikkea, oireita jne.
juuri tajusin että edeltävä kierto km jälkeen oli 35 päivää eli tämä on tuon kp 35 jälkeinen kierto menossa- entäs jos tämä onkin yhtä pitkä?? :eek:

no, täytyy vaan laittaa jäitä hattuun ja odotella rauhassa tätiä- jospa se ei tulisikaan vaan kierto onkin pidempi tai.. *jatkaa selittelyä* :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 07:34 pulttis pikana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 07:17 empula81 kirjoitti:
Liityn joukkoon... Eli nega täälläkin :ashamed: :ashamed: Mites meillä nyt näin huono onni? :'(
eikös sulla ole päiviä vielä edessä?? *ihmettelee* :whistle:
Onhan niitä periaatteessa, kierrot vaan heittelee niin kummasti. On vaan niiiiin menkkaolo tms tuntemuksia, että olin ihan varma menkoista tai plussasta. Ei vaan mitään tapahdu! :kieh: "Toivotaan" että sulla oliskin nyt se 35 päivän kierto, eikä plussaa siksi vielä näy! db

Nyt ootan kiltisti ainaki 10 päivää, tapahtuuko mitään. \|O

Oliko muita testaajia tänä aamuna?
 
Täyty tulla viel...
Nyt on takkityhjä...väkisin meinaa itku päästä vaik kui aattelen et ens kerral parempi onni.
Kaht edellist tehtii vuosi enneku tärppäs eka tärppäs toiselta kierrolta...joten en varmaa kerkii raskautuu ennen syksyy ja jään ilman pientä :'(

Koitan nyt unohtaa tään vauvanteon ja nautin lähenevästä kesästä...eihän sitä kuitenkaan koskaan tiedä.

Tsempit teille!
 
pulttis pikana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 07:43 ursula kirjoitti:
Koitan nyt unohtaa tään vauvanteon ja nautin lähenevästä kesästä...eihän sitä kuitenkaan koskaan tiedä.

Tsempit teille!
näin juuri.
suuren suuri halaus sinne kanssa :hug: :hug: :hug:
ja oikein ihanaa kesää teille!!!! :wave:
 
PippurinenMamma
:hug: Kaikille tippuneille..
Kyllä ikävää!

Ittekki petyin niin kauheesti taannoin, että voin hyvin kuvitella pettymykset :'( .

aurinko paistelee täällä, mikä on kyl ihan mahtista! Näin se kesä vaan tuli.

Eilen iski vitsinmoinen huimaus illalla :kieh: , joka jatkui sängyssä mm. sängyn pyörimisen tunteella :ashamed: ja vieläkin pieni "krapula" päällä! Enpä tiedä mistä moinen!

Mutta kiitos kaikille minuuki tsempanneille!


mä siirtysin tonne viikolel 28 vissiin sitten joskus :wave:
 
mä en enään taida tietää mitään..
olin tuntevinani oviksen kp 15/16 suunnilleen..
ja sen mukaan testin pitäisi näyttää kyllä jo jotain-kai :whistle:
mutta mitenkään mahdotonta ei ole että mennään pidemmän kaavan mukaan tässä kierrossa- kuten edellisessä (kp35-36).
ehkä keskenmeno vaan sekoitti pakan tyystin, ei riitä että koki menetyksen vaan kiertokin on ihan per.seellään..

tulisi nyt jompi kumpi niin osaisi vähän rennommin taas mennä päiviä eteenpäin :ashamed:
mutta mä pakkaan lapset ja lähdetään ulos tuulettumaan- onneksi tänään on lasten kevätjuhla tarhassa ja pääsen nauttimaan noista höppänöistä jotka meillä jo onneksi on :heart: :heart:
 
Eipä tarvinnut tänä aamuna testata, täti oli tullut yön aikana vierailulle! :'(
Joten kp 1/29 ja mut saa tiputtaa. Kyllä jotenkin masentaa, vaikka tää oli periaatteessa odotettavissa. :snotty:

Toivotaan kovasti muille plussia ja onnea kaikille plussanneille ja haamuilijoilla :flower: sekä iso :hug: tippuneille!!

Aurinkoista kesää ja kesän aikana paljon paljon plussia!! :heart: :heart:
 
Voihan pihkurainen, onpa masentavia tippumisia ja negoja paljon!
Haleja kaikille :hug: Eiköhän tästä suosta vielä nousta.

Täällä on hiukan menkkamaisia juilimisia masussa, mutta tätiä ei vielä näy. Sairastelu alkaa jo hiukan menemään ohi, mutta olo on nii-i-i-n väsynyt \|O

Täytyy vielä puhallella plussia kaikille jännääville!
++++++++ :whistle:
 
Testasin aamulla uudelleen...ROSKISHAAMUN :\| :'( Voi köhnä :ashamed:

Ennenkin kun olen apteekin testillä testannut, enkä raskaana ole ollut, niin nega on ollu...ei ees roskishaamuja, joten sikäli tilanne jännittää...täti ei myöskään ole tullut, ei edes merkkejä siitä :\| \|O

Testaan parin päivän päästä uudelleen, koska eilenhän sain päivätestauksessa haamujen haamun :/ :)
 
PippurinenMamma
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 10:42 Jahvetti kirjoitti:
Testasin aamulla uudelleen...ROSKISHAAMUN :\| :'( Voi köhnä :ashamed:

Ennenkin kun olen apteekin testillä testannut, enkä raskaana ole ollut, niin nega on ollu...ei ees roskishaamuja, joten sikäli tilanne jännittää...täti ei myöskään ole tullut, ei edes merkkejä siitä :\| \|O

Testaan parin päivän päästä uudelleen, koska eilenhän sain päivätestauksessa haamujen haamun :/ :)
Kannattaisko käydä verikokees tai ihan pissanäyte neuvolaan?
Ehdottelee =)
 

Yhteistyössä