****Viikko 24*****

  • Viestiketjun aloittaja Kvart Över rakentaa
  • Ensimmäinen viesti
moi! en oikeen tiedä mihin kuuluisin :) mahtuisko tänne? tää on aivan uutta mulle joten saa nähdä kuinka onnistuu! lopetin pillerit Maaliskuussa kuten MEELA!Kierto ollut norm. 30 mut nyt jotain outoa kp 36/30, ja oon tehnyt jo 3 raskaustestiä ja kaikki neg. Aamulla viimeksi taas sai pettyä tulokseen! :( Onko muilla samoja kokemuksia? Ensimmäisestä kuumeileva! :) =)
 
Onnea tuhat kiloa pupuvaimolle! :heart: Oot jäänyt niin mun mieleeni näiltä sivuilta, että sinä jos kuka ansaitset tällaisen ilo uutisen!!! :hug:

Mä oon testannut niin monta negaa, että ne mun "haamut" oli ihan varmasti viallisten testien ansioita.
Nyt katse siirretään uuteen kiertoon ja toivotaan parasta :headwall:

Onko muuten kelleen käyny niin, että on ollut ne "valemenkat" ja saanut vastaavia haamuja? Vai miten se + näkyy jos on ollut valemenkat? Toivon oon jo heittänyt, mutta kiinnostaa silti miten näkyy testissä? Eikö jollain ollut yhdessä toisessa piinailu pinossa testit negaa ja menkat oli, mutta oli mennyt kesken 6 viikolla?
Onko se kovin yleistä ettei raskaus näy testissä?
On se elimistö omituinen, ei voi muuta sanoa. Tulipa taas paljon syvällistä pohdintaa...
 
Muillekin plussanneille isot onnitteluhalit!!
Pitkästä aikaa lueskelin näitä sivuja ja yritin oikein etsiä sellaisen pinon, jossa "tuttuja" piinailee.. Piinailtiin Pupuvaimon kanssa samassa pinossa vk:lla 19, josta minä putosin ryminällä ja tällä hetkellä vauvahaave on "jäissä".. Mutta aivan ihana oli lukea Pupuvaimo sun plussasta, ihan kylmän väreet meni ja piti pyyhkiä silmäkulmia, ihanaa!! =) :flower:
 
Tänään jännäillään verikokeen tuloksia, olin aamulla "piikillä" :snotty: Soittoaikakin oli jo, mutta tulos ei ollut tullut, eli oon kuin tulisilla hiilillä :ashamed: Pelkään pahinta, kamala tunne :(

Tsemppiä muillekin,
 
Pupuvaimo oli ihan pakko tulla tänne erikseen sua onnittelemaan ja tsemppaamaan. =) Sulla on aina ollut niin ihanan positiivinen asenne, että olet jäänyt mieleen ja olen aina toivonut että sulla nyt tärppäisi! Ja nyt se lopulta tapahtui :heart: Onnea ihan hirveästi! :hug: Kyllä se verikoe varmasti näyttää sitä mitä pitääkin! Tervetuloa tuonne Helmikuisiin sitten =)
 
Miltäs verikokeen vastaus kuullosti?? Vaikka plussa on plussa ilman verikokeitakin =) Jännitän ihan hitsisti sun puolesta täällä ja tarrasukkia keräsin jo pussillisen tuohon viereen, josko auttaisivat täältä.. :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Boobs:
Miltäs verikokeen vastaus kuullosti?? Vaikka plussa on plussa ilman verikokeitakin =) Jännitän ihan hitsisti sun puolesta täällä ja tarrasukkia keräsin jo pussillisen tuohon viereen, josko auttaisivat täältä.. :hug:
Verikokeen tulos oli 507, toivottavasti on riittävä :wave: Oireettomuus huolestuttaa :ashamed:

 

Yhteistyössä