****Viikko 24*****

  • Viestiketjun aloittaja Kvart Över rakentaa
  • Ensimmäinen viesti
Keskiviikko 13.6

Ippu......................kp 25/24 (23-27).....yk3...........2. haaveissa
Pikkulintu77.........kp 26/27..................yk 3..........1. haaveissa
Hempukka87.......kp 29/29...................yk 8..........1. haaveissa
Meela..................kp 29/23-28..............yk 3..........1. haaveissa
Toiveikas............kp 29/26-28.......kolme vuotta....1. haaveissa
Äippä84..............kp 30/28-30..............yk 4...........3. haaveissa
Karpalo67...........kp 30/28...................yk ??..........2. haaveissa
Pippuri81............kp 32/27-35.........pari vuotta.....2. haaveissa
Pupuvaimo.........kp 33/28.............pari vuotta......1. haaveissa
Milla73................kp 36/28-30..............yk 8...........3. haaveissa
Asura..................kp 36/33...................yk 1...........1. haaveissa
c81.....................kp 36/34...................yk 1...........1. haaveissa?


Haamuilijat: :D




Plussanneet: :heart:

Äitsy80
Olivia

Pudonneet: :hug:

Piutsuli
Raparperitaivas
Syliapina
Äiskä äiskä
tinttara84
Heksamiina
Pihlamaaria
Kvart Över
Hannamamma
Tinttu
 
täällähän alkaakin kaikilla olla kriittiset päivät käsillä, onko kukaan vielä testaillut? Olis tosi ihanaa saada lisää plussia pinoon, aika heikolta nimittäin näyttää saldo. Itsellä on hieman alaselkä kipeä, joten luulen et täti iskee huomena :ashamed: jos ei näy niin (koska ole mahoton hätähousu) vois loppuviikosta testailla... olis kyl vihdoin ja viimein ihanaa saada se oma pienokainen :/ miehen kans tuossa makoiltiin ja se sano et kyllä sä oot raskaana jos niin on tarkotettu ja jos et oo niin jatketaan yritystä :heart: se oli jotenki niin ihana.
Toivotaan kaikille oikein plussarikasta viikkoa!! ++++
 
c81
Edelleen kitkuttelen listoilla.. Vähän sen oloisesti juilii ja vihloo että täti on ovella, en enää usko raskautuneeni todellakaan. Eilen vasta tuli 2vkoa mun ehkä bongaamastani oviksesta, tänään tulee postissa uusia testejä.. mutta testaan kyllä vasta perjantaina tai lauantaina jos enää tarvetta on. Tulee niin paha mieli siitä negasta :(. Kyllä mies äsken ruokiksella taputteli jo miun masua, mutat ei siitä ikinä tiedä mitä lie ajattelee. Kai vaan että on hyvin syönyt eukko :|
bd bd bd bd kaikille. :heart:
 
c81
Tunnetteko te muut kohdun päälle päin? Mulla pitäisi olla taaksepäin kallellaan oleva kohtu - sanoo gyne, mutta tunnen sen omasta mielestäni ihan selvästi masun läpi. Vai kuvittelenko vaan??
 
Heissan,

Aika lyhyt on jännääjien joukko. Harmi, että plussautuneita on vain kaksi.

Varasin ajan omalta gynekologiltani. Ei tämä mun oloni tästä parane ollenkaan. Nyt on mennyt viikko yli normaalin kierron eikä kuukautisia kuulu. Ruskeaa tulee edelleen ihan vähän kun pyyhkäisee. Raskaustesti on nega. Idiootti kierto. Ei voi muuta sanoa.

Kaikille teille taas kerran plussaus onnea. Minä häivyn vähäksi aikaa taka vasemmalle :/
 
Keskiviikko 13.6

Pikkulintu77.........kp 26/27..................yk 3..........1. haaveissa
Hempukka87.......kp 29/29...................yk 8..........1. haaveissa
Toiveikas............kp 29/26-28.......kolme vuotta....1. haaveissa
Äippä84..............kp 30/28-30..............yk 4...........3. haaveissa
Karpalo67...........kp 30/28...................yk ??..........2. haaveissa
Pippuri81............kp 32/27-35.........pari vuotta.....2. haaveissa
Pupuvaimo.........kp 33/28.............pari vuotta......1. haaveissa
Milla73................kp 36/28-30..............yk 8...........3. haaveissa
Asura..................kp 36/33...................yk 1...........1. haaveissa
c81.....................kp 36/34...................yk 1...........1. haaveissa?


Haamuilijat: :D




Plussanneet: :heart:

Äitsy80
Olivia

Pudonneet: :hug:

Piutsuli
Raparperitaivas
Syliapina
Äiskä äiskä
tinttara84
Heksamiina
Pihlamaaria
Kvart Över
Hannamamma
Tinttu
meela
Ippu


Pahoittelut tippuneille :hug: alkaa tää lista vaan pienenemään...
jännät paikat käsillä! tänään taas oksu olo ja kauheat ilmavaivat, muttei kummempaa, lieköhän vaan oireita alkavista mooniksista :|
 
TORSTAI 14.6

Pikkulintu77.........kp 27/27..................yk 3..........1. haaveissa
Hempukka87.......kp 30/29...................yk 8..........1. haaveissa
Toiveikas............kp 30/26-28.......kolme vuotta....1. haaveissa
Äippä84..............kp 31/28-30..............yk 4...........3. haaveissa
Karpalo67...........kp 31/28...................yk ??..........2. haaveissa
Pippuri81............kp 33/27-35.........pari vuotta.....2. haaveissa
Pupuvaimo.........kp 34/28.............pari vuotta......1. haaveissa
Milla73................kp 37/28-30..............yk 8...........3. haaveissa
Asura..................kp 37/33...................yk 1...........1. haaveissa
c81.....................kp 37/34...................yk 1...........1. haaveissa?


Haamuilijat: :D




Plussanneet: :heart:

Äitsy80
Olivia

Pudonneet: :hug:

Piutsuli
Raparperitaivas
Syliapina
Äiskä äiskä
tinttara84
Heksamiina
Pihlamaaria
Kvart Över
Hannamamma
Tinttu
meela
Ippu
 
c81
Huomenta. Mittasin aamulämmöt kun mies halatessaan huomasi että olen tuli kuume. N. asteen enemmän kuin normaalisti. Voisiko se olla hyvä merkki :) Aamulla menasi tulla lksu kun pesin hampaita, ja on olo kuin kännissä... nukkumaan kun pääsisi takaisin..
Taitaa olla taas 'valeraskaus' -oireita. :( Teen huomenaamula vielä yhden testin, ja jos ei ole edes haamua, tiputan itseni pois sitten ja odottelen vaan tätiä.
Onko muilla mitään oireita??
 
Huomenta,

Tulin uteliaisuuttani katsomaan heti aamulla olisiko joku ilmoittanut olevansa pieniin päin.

c81 Mulla oli juurii samanlaista huonoa, krapulaista oloa kuin sulla. Iho hohkasi kuumuutta ja otin pari kertaa päiväunet niin väsynyt olin.
Mulla on siis kuukautiset yli viikon myöhässä. Testin mukaan en ole raskaana. Nyt ei ole enää niin valtavan huono olo, mutta edelleen heikottaa. Uni maistuu kyllä edelleen.
Limakalvoilla ihan hiukan ruskeaa vuotoa sitäkin ollut lauantaista asti. Ei ole tullut siteeseen asti. Ensi viikolla lääkäri. Jotain on pahasti vialla....
Mutta niinkuin alussa kirjoitin mulla oli ihan samanlaiset oireet kuin sulla ja niiden perusteella jo ehdin itselleni onnellisesti hymyillä, että raskaana olisin. Toivottavasti sinä olet =)
 
Aamulla testailin ja ihan kuin olisi ollut tooosi varovainen haamuska? :eek: En uskalla uusia testiä ennen viikonloppua, mutta koskaan en ole saanut haamun haamua :heart: Olisko loistavaa :heart: :heart: Oon ollut uudessa duunissa viikon ja otettiin meille kissavauvakin, aika on mennyt muissa aatoksissa :whistle: *jännittää*
 
Ihanaa!!! Mä mietinkin jo, että minne sä oot kadonnut. Kyllä se haamu siitä vahvistuu, sen on pakko!! Ja vielä kun tuo on nyt tulosta siitä kierrosta mikä meni muka poskelleen, niin aivan MAHTAVA juttu!!

Tuu sit heti kertomaan vahvistustestistä, joohan? Mä peukutan niin teijän puolesta! d ;) b
 
..pysyy ajatukset muualla ja turha stressi poissa =) En ole miettinyt koko asiaa hetkeen, ollaan oltu festareilla ja juhlittu, uuteen työhön palaa vino pino energiaa ja tottahan tuo ohi mennyt inssikin alitajuntaisesti pakotti ajattelemaan muuta. Ei kuitenkaan vielä nuolaista :ashamed: (vaikka mieli tekisi)
 
Ostin ehtoolla fertestin prismasta. en tiiä edes miten tarkka on. En usko mihinkään ennen kuin viiva on vahva; lapsettomuushoidoissa kun on melkoinen riski alkuvaiheen keskenmenoon.. :(
Muuta oiretta ei ole, mutta rinnat on kipeähköt mitä mulla ei yleensä ole koskaan. Siis ei kunnolla kipeät/arat, mutta kuitenkin.
Ei taida auttaa kuin odotella.. :ashamed: *huolestuttaa*
 
onnea plussaneille!!!

Itse putosin tänään, ottaa nyt todella koville tää. Nyt vähän sellaiset fiilikset että jos vaikka kesän pitäis taukoo, ja kattelis asiaa uudestaan syksyllä. On vaan niin turhautunut olo. Onneksi oli tänään vapaa päivä töistä, ei ois kyl tullu tässä mielentilassa työn teosta mitään. Kaipa se ois tästä itsensä kasattava, kun huomenna on lähtö saksaan töiden puolesta. Ja viikko siel vieräähtääkin sitten, toivottovasti siel olisi paremmat ilmat
 
Elikkä tipahdin täältä tiistaina kun täti tuli. Testailin selvähkön haamun kp25/28. Nyt mulla on menkat, aika niukat, tulee pyyhiessä, mutta selvää verta kumminkin. Nyt ku tarkemmin mietin niin ei nää ihan normaaleilta tunnu? Alkavat olemaan jo loppupuolella.
Piruuttani ja uteliaisuuttani tein mammaksin puikolla testin äsken ja sain siihen muutaman minuutin testiajan jälkeen yhtä leveän, mutta paljon vaaleamman viivan jossa on vaaleanpunainen sävy.
Voiko nää olla valemenkat? Oon kyllä ollut ihan hirveän väsynyt viimeaikoina, mutta muuten ei ole mitään oloja puoleen tai toiseen.
Tai sitten tää "+" on ollut jo ohi ennen kuin alkoikaan. Mun tarvii varmaan tilata aika lääkärille jos pääsis tutkittavaksi. Tarviiks verikokeeseen lääkärin määräyksen? Vai mitä mun pitäis tehdä? Tää viiva oli muuten musta selvempi kuin aiempi. Säilytin sen aiemman ja kyllä se viiva siinäkin vielä ihan selvästi näkyy.
Ei oo helppoo olla tyttö :/
 
c81
Pahoittelut pudonneille :hug:
Meela! Kuulostaa valemenkoilta - ota yhteys neuvolaan, niin pässet veritestiin josta näkee varmasti.
Mulla kp 38/34 vaihtu.... rv 4+ joksikin !!!!!! Olen ihan äimänä edelleen! Ja todella onnellinen. Huh.

Plussatuulia kaikille!!! :heart:
 
Onnea!! :hug:
Käyn ostamassa aamulla pari testiä ja testaan uudestaan, illalla tosin jo kerroin miehelle :heart: Viiva oli sen verran vahva, että näkyy miestenkin silmin :whistle: Pian apteekit aukeaa ja pääsen varmistamaan.. otin jo aamupissaakin talteen :ashamed: :snotty:
 
Onnittelut C81 plussasta :heart: :flower: :heart:

Pupuvaimolle viivanvahvistumista kovasti toivon, toivottavasti vihdoinkin saatte sen mitä olette jo pitkään yrittäneet :D

Meelallakin on tosi jännä tilanne, toivotaan että kyse on valemenkoista =)

Pahoittelut tippuneille ja parempaa onnea uuteen kiertoon :hug:

Terkuin äitsy ja rv:t huimat 4+4 :D
 

Yhteistyössä