** VIIKKO 28 **

keskiviikko 27.6

Ellen83.............kp 9/26................yk3................2. lapsi
Pikkulintu77.......kp 12/27-28............yk4................1 lapsi
Taika-79...........kp 12/30-34...........yk10...............3 lapsi
Hempukka87......kp 12/30...............yk 9................1.lapsi
Toiveikas...........kp 14/26-30...........yk 3vuotta.....1.lapsi
Peppi1981..........kp 14/28-30..........yk 24.............1.lapsi
Karpalo67..........kp 15/28................yk3v..............2.lapsi
äippä 84............kp 15/29.................yk5..............3.lapsi
Tinttara84.........kp 15/23-29.........yk 4v3kk..........1.lapsi
Meela................kp 16/27-28.........yk 4................1. lapsi
Carmen..............kp 16/29.............yk 2................1. lapsi
Maya2007..........kp 18/33..............yk 2................2. lapsi
Ninni78...............kp 18/30..............yk 1...............3. lapsi
Kvart Över..........kp 19/29-34.........yk 4...............1. lapsi
Milla73................kp 19/28-30.........yk 9...............3. lapsi
Mimmali..............kp 20/31-33..........yk 11.............1. lapsi
 
Ovis tuli pongattua tänään tikuilla. Se tuli päivän aiemmin kuin aikaisemmissa kierroissa. On aika tavalla tuntunu kostealta pöksyissä, tuntuu ihan että huljahtelee.
Eilen pupuiltiin ja samalla linjalla pitäis jatkaa.
Kumpa tämä olisi nyt "se kierto"..... :p
 
Palasin vielä palstailemaan, sain tänään ennustaja elliltä ennustuksen jonka mukaan mulle syntyy poika 10.2.2008, poika 1.10.2013 ja poika 10.6.2018.
Eli mun pitäis olla jo raskaana, tai sitte nyt täytyy tärpätä ja vauvan pitäis syntyä ennen laskettua aikaa... :headwall:
Mä oon aina niin toivonut tyttöä, en mä silti noita usko!!

Piti vielä sanoa siitä ovis + että se tuli aamusti 8 ja nyt kun äsken tein niin ei se ollut ollenkaan niin vahva, eli mitä v***ua? Mulla yleensä tikut näyttää vahvaa plussaa pari päivää. Mitä se meinaa, alkaaks oleen jo kiire? Eilen tuli sellaset puolivahvat, muttei ne plussia ollut.
 
Tein taas ovistestin ja tällä kertaa tuli sitten jo "haamu" viiva, vaikka negatiivistä se vielä tarkoittaa.. jos huomenna tulisi sitten jo se positiivinen testitulos.. kovasti miehenikin odottaa sitä positiivistä tulosta, jotta voisimme sitten "yrittää".. eilenkin "harjoittelimme" jo valmiiksi, ku eikös se suositus ole, että kahden päivän välein pitäisi hommailla, että tärppi olisi todennäköisempi.. :whistle:
 
Ilmottelenpa itestäni vähän tännekin, tulee enemmän kirjoteltuu tonne km:n jälkeisiin kuumeilijoihin.

Mökiltä tänään palattiin, ovis oli juhannuksen jälkeen ja kaikkemme tehtiin vauvaprojektin eteen, saapas nyt nähdä mitä tulee, on kuitenki vasta yhet menkat takana sen mun tuulimunaraskauden jälkeen. Täytyy toivoa parasta kun ei mulla oo ennenkään ollu vaikeuksia raskautua. Oon vaan päättänyt et sitten joskus, toivottavasti pian, kun uudelleen raskaudun ni taidan pitää sen salassa ainaki ekaan ultraan asti jos kaikki menee hyvin, niin ei tarvi olla niin monelle selittelemässä jos vaikka kävis niin huonosti et ois taas tuulimuna tai menis muuten vaan kesken. Nyt oon jo onneks päässy siitä jo oikeestaan kokonaan yli, välillä tietysti on kaihoisa mieli mutta täytyy katsoa positiivisesti eteenpäin!

Ollaan muuten lähössä Bulgariaan 10.pvä heinäkuuta, just sillon pitäis tietty menkat alkaa... Toivottavasti pysyis poissa! Ei oo meinaan kiva siellä helteessä tuppoja ja rättejä koko ajan vaihdella....

Kauniita unia kaikille!
-Ninni-
 
TORSTAI 28.6

Ellen83.............kp 10/26................yk3................2. lapsi
Pikkulintu77.......kp 13/27-28............yk4................1 lapsi
Taika-79...........kp 13/30-34...........yk10...............3 lapsi
Hempukka87......kp 13/30...............yk 9................1.lapsi
Toiveikas...........kp 15/26-30...........yk 3vuotta.....1.lapsi
Peppi1981..........kp 15/28-30..........yk 24.............1.lapsi
Karpalo67..........kp 16/28................yk3v..............2.lapsi
äippä 84............kp 16/29.................yk5..............3.lapsi
Tinttara84.........kp 16/23-29.........yk 4v3kk..........1.lapsi
Meela................kp 17/27-28.........yk 4................1. lapsi
Carmen..............kp 17/29.............yk 2................1. lapsi
Maya2007..........kp 19/33..............yk 2................2. lapsi
Ninni78...............kp 19/30..............yk 1...............3. lapsi
Kvart Över..........kp 20/29-34.........yk 4...............1. lapsi
Milla73................kp 20/28-30.........yk 9...............3. lapsi
Mimmali..............kp 21/31-33..........yk 11.............1. lapsi
 
Täällä jo monet ovat bongaileet oviksen tai se on lähellä =)
Toivotaan että tulosta tulisi.. Itsellä ei ole vielä mitään ovis tuntemuksia vielä.. Mut en kyllä aina niitä tunnekaan.. No eilen harjoiteltiin et täytyy toivoa että pina ois oikea hetki käsillä ja jatkaa harjoittelua viel pari päivää :whistle:

Äkkiä mennyt tää viikko huomenna jo perjantai ja kohta on jo Heinäkuu ihan älyttömän aikasin mennyt tämä aika..

Kovasti pupuilu intoa kaikille..
-Taika-
 
Höö, ovis olikin vasta tänään, kp 16. Tunsin oikein humahduksen aamupäivällä ja kohta lämmöt pomppasivatkin huippulukemiin. Vielä aamulla herätessä mittasin normaalin 36,4. Nyt se on siellä 37, välillä alle ja välillä yli. Nyt on toinen kierto, kun ovis on pari päivää myöhemmin, yleensä ollut tasainen 28 päivän kierto ja ovis aina kp 14. Eli oikeastaan voiskin joskus päivittää tuonne listaan, että kp/ 28-30.

Eipä mulla muuta, ovis siis tuli (ja meni), saas nähhä, mitä jatkossa.
Ovistuulia kaikille toivottelen :wave:
 
Mimmali Ei meela niitä usko, hauskaa huvitusta se vaan on :LOL:
Sama juttu kuin horoskoopit, ihan pötyä.

Sain vielä tänään aamusti ovis + ja nyt illalla ei ollut enää tikuissa vahvaa plussaa niin mietein että milloin se ovis on ohitse tai tapahtuu??? Mihin asti kannattaa touhuilla? Kysyy hän, pää vähän pyörällä, vaihteeksi.
 

Ellen83.............kp 11/26................yk3................2. lapsi
Pikkulintu77.......kp 14/27-28............yk4................1 lapsi
Taika-79...........kp 14/30-34...........yk10...............3 lapsi
Hempukka87......kp 14/30...............yk 9................1.lapsi
Toiveikas...........kp 16/26-30...........yk 3vuotta.....1.lapsi
Peppi1981..........kp 16/28-30..........yk 24.............1.lapsi
Karpalo67..........kp 17/28................yk3v..............2.lapsi
äippä 84............kp 17/29.................yk5..............3.lapsi
Tinttara84.........kp 17/23-29.........yk 4v3kk..........1.lapsi
Meela................kp 18/27-28.........yk 4................1. lapsi
Carmen..............kp 18/29.............yk 2................1. lapsi
Maya2007..........kp 20/33..............yk 2................2. lapsi
Ninni78...............kp 20/30..............yk 1...............3. lapsi
Kvart Över..........kp 21/29-34.........yk 4...............1. lapsi
Milla73................kp 21/28-30.........yk 9...............3. lapsi
Mimmali..............kp 22/31-33..........yk 11.............1. lapsi


Mä mietin kanssa tuosta ovistikuttelusta, et kauanko se näyttää tummaa viiva, eli voiko se olla pari päivää vai onko se sen yhden päivän ja just sillon pitäis pupuilla ja seuraavana päivänä olis jo haaleempi? kun tää on vasta toka kerta ovistikuttelus ja viimeks en saanut ollenkaan tummaa viivaa (ilmeisesti liian myöhään liikkeellä), niin jos te kokeneemmat osaatte neuvoa? tänään taas tikuttelin ja tuli vasta sellanen haalee viivaa, josko huomiseks vähän tummenis... :whistle:
 
Vastaus edellisiin: Kun ovistesti näyttää plussaa, lh-pitoisuus on huipussaan ja ovis tapahtuu seuraavan 24-36 kuluessa. Kun kerran kysyin gyneltä pupuilusta, niin siittiöiden pitää olla munanjohtimessa valmiina oviksen tapahtuessa. Jos pupuilee esim. vasta lämpöjen noustua, on liian myöhäistä. Simpat pysyy hengissä kolmekin päivää, mutta munasolu vain vuorokauden. Jos munasolu ei nappaa siittiötä munanjohtimessa, on homma ohi. Eli pupuilla kannattaa jo ennen ovisplussaa..... :attn:
 
Mie sain vihdoin sen positiivisen tuloksen eilen ovistestissä.. kovasti olemme tällä viikolla makkarissa touhunneet ihan varmuuden vuoksi.. enkä ole mennyt iltaisin enää vessaan, vaan alkanut samantien nukkumaan, et mahdollisimman paljon jäisi kyytiin.. saas nähdä onko tämmöisestä mitään apua.. :)
 
Täällä uusi jännääjä. Eli toisesta vauvelista haaveillaan. Nyt 1. yk menossa kp 13/28-32. Minulla ollut vasta kahdet kuukautiset synnytyksen jälkeen. Esikoinen on 10 kk:n ikäinen. Kierron pituus hieman arvaus ,kun en ole sitä laskenut, kun ei ollut alunalkaen tarkoitus alkaa vielä yrittämään, mutta toisin kävi ja kuume on valtava :D . Ihanaa alkaa jännäilemään tällä tavalla porukassa.
 
Tervetuloa kaikki uudet! :flower: :hug:
Meitä onki täällä kohta jo vino pino, toivottavasti kaikki saa kohta plussan, tässä kaikille paljon plussatuulia +++++++++++++++ :whistle:

Mulla on nyt koko viikon nipistelly mahaa, varsinki iltaisin... Ja tullu finnejä naamaan, oli viimex finnejä kun mulla oli se tuulimunaraskaus... Onkohan jotain oireita vai vaan hormonit vielä sekasin? Muilla oireita ja minkälaisia? Miten pian muuten raskaushormoni näkyy verikokeessa?

Blaah... huominen ja sunnuntai vielä töitä ja sit pääsee koko heinäkuuks lomalle, ihkuu!!!

Palataan...

-Ninni- :heart: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Karpalo67:
Eli pupuilla kannattaa jo ennen ovisplussaa..... :attn:
Mites sitten, kun omissa ovistesteissäni lukee, että kun testi näyttää plussaa, tulee yhdynnässä olla 24-48 tunnin kuluessa. Eli siis ei aikaisintaan kuin 24 tunnin päästä, mutta 48 tunnin sisällä?


 
Heissan kaikille!

Carmen
Eikö munasolut kestä muutaman päivän? Eli jos ohjeeseen on laitettu viimeistään kahden vuorokauden päästä on oltava yhdynnässä ovulaatiosta niin onkohan se vain varmuus, että munasolu on vielä "hengissä" eli hedelmöitys kykyinen. En tiedä. Monimutkaisia juttuja onpi nuo.

Omalla kohdallani tissit ovat tajuttoman kipeät. Tunteetkin heittelee niin lujaa, että muistuu mieleen kun söin epäsopivia pillereitä.
Mahtaako nämä kaikki mennä primolutin piikkiin. Viimeisen pillerin syön illalla joten tyhjennysvuoto on siis parin päivän päästä. Toivottavasti koska viime kuukautiset jäivät kokonaan pois...
Edelleenkin ihmettelen miksi oloni on tällainen kun tällä kierrolla en ole ovuloinut (tietääkseni) kun jouduin syömään tuon lääkekuurin.
Hirvittävä olo silti.

Ninni78
Olenkohan ymmärtänyt ihan oikein, mutta luulen verikokeessa raskaushormooni tipankin näkyvän heti hedelmöityksestä.

Mukavaa illan jatkoa :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Milla73:
Heissan kaikille!

Carmen
Eikö munasolut kestä muutaman päivän? Eli jos ohjeeseen on laitettu viimeistään kahden vuorokauden päästä on oltava yhdynnässä ovulaatiosta niin onkohan se vain varmuus, että munasolu on vielä "hengissä" eli hedelmöitys kykyinen. En tiedä. Monimutkaisia juttuja onpi nuo.
Juu, alan olla niin sekaisin näistä kaikista "säännöistä", että todettiin just miehen kanssa, että pupuillaan joka toinen päivä koko kierron ajan eikä aleta liikaa miettimään sitä "sopivaa" ajankohtaa niin eiköhän sillä pärjätä! Turha tästä liikaa on stressata :)

 
Heissan!Kamala,täällähän on jo kp:t niin paljon että jo viikon päästä voi täti yllättää!! :headwall: Ihan sumussa eläny tän viikon,töitä,töitä ja vielä kerran töitä.Juu,mutta itseaiheeseen..Niin siis kerran puputeltiin,mut ennen ovista jotenka tulos taitaa olla tälläkin kierrolla aikasta huono :( Mutta jos nyt heti pitää jotain oireita alkaa kaikesta huolimatta etsimään,niin huono olo ja nippailee,ovis kp 10.. Mutta en usko raskauden mahdollisuuteen,mutta toivossa on hyvä elää :) Plussaonnee!! :flower: :heart:
 
Tinttara84 Pisti silmään tuosta kirjoituksestasi; onko sulla ollut ovis jo kp 10 myös sellaisissa kierroissa, joissa kierto on ollut 29 päivää? Itseäni arvelluttaa, kun sain ainoan plussan ovistestiin kp 11/29 ja olen tässä miettinyt, että voinko ovuloida niin aikaisin :/ Kiertoni kun on säännöllinen 29 päivää.
 

Ellen83.............kp 12/26................yk3................2. lapsi
Pikkulintu77.......kp 15/27-28............yk4................1 lapsi
Taika-79...........kp 15/30-34...........yk10...............3 lapsi
Hempukka87......kp 15/30...............yk 9................1.lapsi
Toiveikas...........kp 17/26-30...........yk 3vuotta.....1.lapsi
Peppi1981..........kp 17/28-30..........yk 24.............1.lapsi
Karpalo67..........kp 18/28................yk3v..............2.lapsi
äippä 84............kp 18/29.................yk5..............3.lapsi
Tinttara84.........kp 18/23-29.........yk 4v3kk..........1.lapsi
Meela................kp 19/27-28.........yk 4................1. lapsi
Carmen..............kp 19/29.............yk 2................1. lapsi
Maya2007..........kp 21/33..............yk 2................2. lapsi
Ninni78...............kp 21/30..............yk 1...............3. lapsi
Kvart Över..........kp 22/29-34.........yk 4...............1. lapsi
Milla73................kp 22/28-30.........yk 9...............3. lapsi
Mimmali..............kp 23/31-33..........yk 11.............1. lapsi


kiitoksia ovisvastauksista! =) elikkä laskurin mukaan ovis olis 1-2.7 jotenka tänään (la) ja huomena (su) olis vamaan parhaat päivät pupuilla. pitääpä miehelle vihjasta. :D
 
Hei..voisiko joku lisätä minut listaan? eli kp 14/28-32.... yk.1.... 2.lapsi. Olen vielä niin vihree näissä hommissa ,että en osaa päivitellä :/ . Pupuilu intoa muillekin. Näyttää monella olevan ovikset lähellä :D
 

Yhteistyössä