** VIIKKO 28 **

Mulla on kans ollu samanlaisia tuntemuksia oviksesta asti ja siitä on jo viikko kuitenki... Kovasti jänskättää et oisko jo tärpänny ja vielä ekasta kierrosta sen mun keskenmenon jälkeen. Nytkin nippailee alavatsasta ja väsyttääkin kummasti vaikkei normaalisti tähän aikaan todellakaan väsy oo. Meinaatteko testata sitten vasta ku menkat oikeesti myöhässä vai jo muutamaa päivää ennen? Mä aattelin ens ma tai viimestään ti testata ellei täti oo tullu siihen mennessä...
Mua kans kiinnostais ne oireilut oviksesta alkaen et miten pian oikeesti voi oikeita oireita tulla :)



 
Niin kuin mie aikaisemmin jo kirjoitin, olen tässä kierrossa jäänyt samantien nukkumaan hommailujen jälkeen.. luulisin, että mahdollisimman paljon on jäänyt kyytiin tällä kertaa.. tietty sitä on sit pitänyt hommailla vain iltaisin ennen nukkumaan menoa.. aikaisemmin kävin vessassa jonkin ajankuluttua, mutta silloin tuntui aina, että pönttöön valui ihan mahdottomasti.. no, tuloksen tietää vasta parin viikon kuluttua..

Oli ikävä tänään herätä aamulla, ku alavatsa kramppas tai tuntui kipeältä.. siis tosta vähän vasemmalta puolelta ja sit töissäkin ku menin tauolle, tuntui taas sellainen ikävä kramppi.. toivottavasti ei mikään ole vatsasssa hullusti.. nyt ei kyllä ole mitään tuntunut moneen tuntiin, että toivottavasti ne krampit on historiaa.. mietin kyl kiinnittymiskipujakin, mutta epäilen kyllä.. :/
 
Olen täällä itselleni naureskellut ,kun heti alkaa oireita ilmaantua. On väsymystä, erilaisia nipistyksiä, päänsärkyä, pahaa oloa ja vaikka mitä. Uskon ,että minä ainakin saan monia oireita aikaan vaan sillä ,kun nyt koko ajan kuulostelee omaa kehoa. Hauska on ihmisen mieli :D . Silloin ,kun esikoistani aloin odottaa ,niin en yhtään oireita kytännyt. Tulin pillereiden lopetuksen jälkeen toiseen kiertoon raskaaksi, mutta olin ajatellut sen kestävän paljon kauemmin ,niin siksi en oireita kytännyt ollenkaan. Niin että todellakin, milloinhan niitä oikeita oireita olisi odotettavissa :whistle: .
 
Ellen83.............kp 15/26................yk3................2. lapsi
Poni06..............kp 17/28-32..........yk 1...............2. lapsi
Pikkulintu77.......kp 18/27-28............yk4................1 lapsi
Taika-79...........kp 18/30-34...........yk10...............3 lapsi
Hempukka87......kp 18/30...............yk 9................1.lapsi
Toiveikas...........kp 20/26-30...........yk 3vuotta.....1.lapsi
Peppi1981..........kp 20/28-30..........yk 24.............1.lapsi
Karpalo67..........kp 21/28-30...........yk3v..............2.lapsi
äippä 84............kp 21/29.................yk5..............3.lapsi
Tinttara84.........kp 21/23-29.........yk 4v3kk..........1.lapsi
Meela................kp 22/27-28.........yk 4................1. lapsi
Carmen..............kp 22/29.............yk 2................1. lapsi
Maya2007..........kp 24/33..............yk 2................2. lapsi
Ninni78...............kp 24/30..............yk 1...............3. lapsi
Kvart Över..........kp 25/29-34.........yk 4...............1. lapsi
Milla73................kp 25/28-30.........yk 9...............3. lapsi
Mimmali..............kp 26/31-33..........yk 11.............1. lapsi

Jee jee!! mä kun täällä jo valittelin etten ovuloi, niin illalla pupuiltiin kullan kanssa ihan ilman lapsentekomeininkiä, noh, tänäaamuna tein viimisen ovistestin, niin eiköhän sieltä karahtanut kaksi tummaa viivaa! :p eiköhän noi simpat kestä tonne ovikseen vai mitä luulette? sitä vaan ihmettelen et miten näinkin myöhään voi ovis tulla, kp18? kun kierto on sen 30päivää? vai olisko vaan pitempi kierto? mut viime kierrossa en saanut yhtään tummaa viivaa tikkuihin, teinköhän silloinkin testit liian aikaisin, kp 11-17? ei ihmekään ettei oo tärpännyt jos mullon aina ollut ovis noin myöhään kun ollaan yleensä ajotettu tohon kp14-15... nojoo ei mulla tän tärkeempää jauhatusta.. viikko vielä ja sit alkaa kaikilla jännäys :$ onko kaikilla jo ollut ovis? onko kellään vielä minkäänlaista tuntemusta mahd. oireista?
nojoo mä oon vähän ylipirtee, oon vetänyt 4kuppii kahvia näin aamutuimaan... :D
 
Huomenta kaikille!
Minusta ei oo kuulunut mitään kun meillä oli muutto viime viikolla ja nyt elämä on onneksi edes vähän rauhoittunut vaikka yksi huone on vielä täynnä muuttolaatikoita ja tietty sen kesäflunssankin sain tähän samaan rytäkkään kun ovulaationkin piti olla. Vielä en ole ovistestejä tehnyt mutta ajattelin ensi kierrossa koittaa, jos vielä ei tärppää..
Äitini kyseli kovasti kun oli muutto apuna, että eikö teillä vielä ole vauvakuumetta lainkaan ja minä tietysti kielisin kaiken vaikka miehen kanssa melkein päivittän puhumme vauvasta. Miten te muut, oletteko kertoneet kenellekkään vauva haaveista?? :)
 
mä join greippimehua silloin kun yritettiin esikoista yhdessä kierrossa mutta en tullut raskaaksi eli en usko sen apuun. enemmänkin tuurista on kiinni, luulen ;)

mä en jää sänkyyn makaamaan pupuilun jälkeen, esikoista yrittäessä kyllä mutta mule tulee niin helposti VTI että meen heti vessaan pesuille. uskon kyllä että ne pienokaiset löytää perille joka tapauksessa.

täällä varmaan ovis mennyt jollei nyt tule mega pitkä kierto. ei olla nyt pupuiltu niin toivon mukaan ei tule pitkä kierto. ed. kierron mukaan pupuiltiin just oviksen aikaan mutta koska en ovista tunne niin en tiedä varmasti...

mitään raskausoireita mulla ei kummassakaan raskaudessa ole ollut niin niitä en etsi, sitten kun menkat 2 viikkoa myöhässä tiedän olevani raskaana ilman testiäkin ;) eli sitä odoteltaessa!

mukavaa päivänjatkoa kaikille :)
 
Kp 22/29 jo menossa ja oireet senkun pysyvät/vahvistuvat... Lämpöä on nyt ollut kolmena peräkkäisenä päivänä mitattuna 37c, 37,3c ja 37c - ja normaali aamulämpöni siis on luokkaa 36,2c. Kohdussa edelleen omituisia tuntemuksia ja nyt oirelistaan voi lisätä myös "märän tunteen" tuolla alakerrassa. Pari kertaa on pitänyt mennä tarkistamaan onko menkat alkaneet, kun tuntuu niin kostealta :/

Fyysisten oireiden lisäksi - tai ehkä niiden seurauksena - olen alkanut tuntemaan oloni suht' varmaksi raskautumisen suhteen! Olisi se hienoa, jos tokasta kierrosta tuulimunan jälkeen tärppäisi :p

Plussatuulia kaikille :flower:
 
Täälläkin vaan oireet jatkuu, vatsaa nippailee välillä päivisinkin ku muutama päivä sitten nippailut ajottu aina iltoihin.. Ai sulla on kans ollu tuulimuna, mulla oli toukokuun alussa ja nyt on vasta eka yrityskerta sen jälkeen ja oisin kyllä tosi yllättyny jos näin pian tärppäis, oishan se tietty ihana asia :heart: !
 
Juu, maaliskuussa todettiin tuulimuna (vkolla 12 :'( ) ja kaiken häslingin ja vaikeuksien kautta raskauden keskeytys saatiin viimein saatettua loppuun huhtikuun alussa. Nyt menossa toinen kierto tm:n jälkeen ja olisin todella hämmästynyt, jos näin nopeasti tärppäisi! Tosin tulin ensimmäiselläkin kerralla heti raskaaksi, kun olimme ekaa kertaa ilman ehkäisyä yhdynnässä =)

Toivotaan, että oireemme kertovat onnistumisesta eivätkä ole mielikuvituksiemme tuotetta =)
 
En ole kertonut kotona tai anoppilassa kelleen tästä vauva projektista koska kummassakin talossa on jo vuosikaudet vihjailtu lapsenlapsista... Anoppi on kaikkein innokkain. Joskus tekisi mieli sanoa, että ehkäisy on jätetty pois jo maaliskuussa eli ei niitä lapsenlapsia niin vaan taivaalta tipu!!!!!
Muutama kaveri tietää kyllä mikä on homman nimi.

Mä makailen aina touhujen päätteeksi hetken aikaa selälläni mutta käyn sylkemässä tavarat pönttöön ettei oo koko sänky aivan mällissä :LOL:

Mulla on tänäänkin samoja oireita eli pientä nippailua sillon tällön ja alaselkä on niinku menkkojen aikaan. Uusin oire on pahoinvointi. Töissä ruokatauolla tuli oikein sellaisia "oksennanko vai enkö puuskia". Nyt ei enää tee huonoa, mutta täytyy kattoo miten käy kun syö seur. kerran.

Kaipa nää oireet voi olla ihan omia sekoiluja, mutta verrattuna viime kiertoon niin sillon ei ollut muita oireita kuin oireettomuus.

Ai niin joku kyseli testaamisen ajankohdasta niin ajattelin testata ens viikon ma/ti jos ei oo menkat tulleet. Olis niin kiva lähteä Espanjaan ens viikon lauantaina jos tulisi +!!!!!!
 
hei, mitä mieltä ootte? elikkä pupuiltiin toissa iltana (kp17) ja heti aikaisin eilen aamulla sain kaksi tummaa viivaa ovistestiin. limaa oli sillon toispäivänä ja nyt heräsin noin neljän aikaan ja limaa oli vielä runsaammin, niin riittääkö toi yks kerta hedelmöitykseen vai olisko tänään pitänyt vielä pupuilla? kun ei hirveesti oo siihen mahkuja, sairastuin nimittäin oksennustautiin, joten ei oo hirveen korkeella halut... :x yritin netistä ettii tietoo mut ei löytynyt...

muoks. niin ja viivat olivat ekat tän kierron ovistesteissä

keskiviikko 4.7

Ellen83.............kp 16/26................yk3................2. lapsi
Poni06..............kp 18/28-32..........yk 1...............2. lapsi
Pikkulintu77.......kp 19/27-28............yk4................1 lapsi
Taika-79...........kp 19/30-34...........yk10...............3 lapsi
Hempukka87......kp 19/30...............yk 9................1.lapsi
Toiveikas...........kp 21/26-30...........yk 3vuotta.....1.lapsi
Peppi1981..........kp 21/28-30..........yk 24.............1.lapsi
Karpalo67..........kp 22/28-30...........yk3v..............2.lapsi
äippä 84............kp 22/29.................yk5..............3.lapsi
Tinttara84.........kp 22/23-29.........yk 4v3kk..........1.lapsi
Meela................kp 23/27-28.........yk 4................1. lapsi
Carmen..............kp 23/29.............yk 2................1. lapsi
Maya2007..........kp 25/33..............yk 2................2. lapsi
Ninni78...............kp 25/30..............yk 1...............3. lapsi
Kvart Över..........kp 26/29-34.........yk 4...............1. lapsi
Mimmali..............kp 27/31-33..........yk 11.............1. lapsi


Haamuilijat:


Plussanneet:


Pudonneet:
Milla73



muoks. laitoin nuo valmiiksi jo, kun oon tällanen hätähousu. Milla73 :hug:
 
Huomenta,

Hempukka87 Hyvältä kuulostaa. Tietenkin jos ajattelee varmistaa mahdollisimman hyvän hedelmöitys mahdollisuuden sanotaan joka toinen päivä pitäisi olla yhdynnässä. Eli siis tänään ymmärtääkseni vielä kannattaa...

Minä tiputan itseni. Lääkkeet tekivät tehtävänsä (tyhjennysvuoto) enkä tullut siis niiden aikana raskaaksikaan.

Mukavaa loppukiertoa kaikille :wave:
 
keskiviikko 4.7

Ellen83.............kp 16/26................yk3................2. lapsi
Poni06..............kp 18/28-32..........yk 1...............2. lapsi
Pikkulintu77.......kp 19/27-28............yk4................1 lapsi
Taika-79...........kp 19/30-34...........yk10...............3 lapsi
Hempukka87......kp 19/30...............yk 9................1.lapsi
Toiveikas...........kp 21/26-30...........yk 3vuotta.....1.lapsi
Peppi1981..........kp 21/28-30..........yk 24.............1.lapsi
Karpalo67..........kp 22/28-30...........yk3v..............2.lapsi
äippä 84............kp 22/29.................yk5..............3.lapsi
Tinttara84.........kp 22/23-29.........yk 4v3kk..........1.lapsi
Meela................kp 23/27-28.........yk 4................1. lapsi
Carmen..............kp 23/29.............yk 2................1. lapsi
Maya2007..........kp 25/33..............yk 2................2. lapsi
Ninni78...............kp 25/30..............yk 1...............3. lapsi
Kvart Över..........kp 26/29-34.........yk 4...............1. lapsi
Mimmali..............kp 27/31-33..........yk 11.............1. lapsi




 
Kävin juuri tilaamassa mammaksilta raskaustestejä. Olipa jännää :D . Ensin tuumasin ,että käyn apteekista ostamassa yhden testin ,jos tätiä ei ala kuulua, mutta näin sitä hullaantuu. Meillä olisi kyllä tuo pupuilu saannut olla aktiivisempaa. Juuri eilen oli se joka toinen päivä ,mutta väliin jäi, kun tuo meidän 10 kk:n ikäinen tytteli sammui untenmaille taas vasta 24 ja miehen kello soi aamulla jo klo 6 |O .
 
Tylsää odottelua... Sain tuossa eilen tietää, että ei se tarkoitakaan suinkaan raskautumista, että lämmöt ovat koholla vaan pelkästään sitä, että ovulaatio on tapahtunut. Nyt pelkään, että ovis onkin saattanut olla myöhemmin kuin silloin kp 11/29, jolloin siis sain sen ainoan, tosin haalean, testiviivan ovistestiin. Ja jos ovis on tapahtunut sen jälkeen niin sitten en usko raskautumisen mahkujen olevan kovinkaan hyvät. Ärsyttävää odottelua ja pähkäilyä, oireitakin olen alknut epäilemään, että näinköhän ovat mitään raskausoireita :/
 
Tylsää odottelua... Sain tuossa eilen tietää, että ei se tarkoitakaan suinkaan raskautumista, että lämmöt ovat koholla vaan pelkästään sitä, että ovulaatio on tapahtunut. Nyt pelkään, että ovis onkin saattanut olla myöhemmin kuin silloin kp 11/29, jolloin siis sain sen ainoan, tosin haalean, testiviivan ovistestiin. Ja jos ovis on tapahtunut sen jälkeen niin sitten en usko raskautumisen mahkujen olevan kovinkaan hyvät. Ärsyttävää odottelua ja pähkäilyä, oireitakin olen alkanut epäilemään, että näinköhän ovat mitään raskausoireita :/
 
Joo, tylsää on tämä odottelu tosiaan. Menis nyt aika nopeesti, tulisi edes perjantai, silloin voisi jo harkita testaamista.. Tosin tuhlasin siis yhden halpistestin jo toissapäivänä huvikseni, mutta eihän siinä kaiken järjen mukaan edes olisi voinut näkyä mitään kun kp oli vasta 24/29-32...
 
Milla73 :hug: Toivotaan parempaa onnea seuraavassa kierrossa..

HempukkaSiittiöthän elää useitakin vuorokausia enenkuin ne kuolee.. En oikein osaa sanoa kanntaako tänään enään pupuilla.. Mutta jos siltä tuntuu että pystyy ja tekee mieli niin voihan sitä sitten kokeilla :whistle:

(.) Omia oireita edelleen vatsan seutua vihloo menkka maisesti.. Ei mulla ennen ole vilonut kun vasta päivää ennen kun täti tulee ja nyt on jo viime perjantaista nipestellyt ja vihlonut.. En kuitenkaan halua ruveta kauheen korkeellem toiveita laittamaan niin ei ole sitten niin iso pettymys jos täti tuleekin ensi viikolla..

Toivotaan että tämä loppu aika menis äkkiä ja päästäs kaikki testaamaan plussat :D

-Taika-
 
Taika! Laitoin tonne raskausoireketjuun perhesuunnittelun kotisivujen yhen osoitteen missä oli taulukossa HCG-arvot hedelmöityksestä eteenpäin eri viikoilla. Kannattaa vähän laskeskella et millon uskaltaa testata ettei tuu turhia pettymyksiä... Eri testeillähä on eri herkkysmäärät ni kannattaa niitäki vähän vertailla et minkä kanssa uskaltaa testata ja kuin ajoissa... :)

Mä aattelin koittaa jaksaa tonne maanantaille tai tiistaille odottaa kun sit ois kp 30 ja 31/30, ni pitäis sit jo herkässä testissä ainakin näkyä!


++++++++++++++++++++++ :whistle: plussatuulia kaikille!!!

-Ninni- :heart: :heart:

Ai niin [/b]Carmen, Kvart över ja Mimmali, odottavan aika on piiitkäää... Ei millään jaksais tonne alkuviikkoon odottaa!!!
 
Täälä alkaa olemaan myös aika malttamaton olo! Kyllä päivät menee hitaasti.
Omasta olosta sen verran että tuntuu niin siltä kuin olis menkat tulossa, alaselkä ja vatsa enteilee tätiä ja muutenkin on huono olo.
 
TORSTAI 5.7

Ellen83.............kp 17/26................yk3................2. lapsi
Poni06..............kp 19/28-32..........yk 1...............2. lapsi
Pikkulintu77.......kp 20/27-28............yk4................1 lapsi
Taika-79...........kp 20/30-34...........yk10...............3 lapsi
Hempukka87......kp 20/30...............yk 9................1.lapsi
Toiveikas...........kp 22/26-30...........yk 3vuotta.....1.lapsi
Peppi1981..........kp 22/28-30..........yk 24.............1.lapsi
Karpalo67..........kp 23/28-30...........yk3v..............2.lapsi
äippä 84............kp 23/29.................yk5..............3.lapsi
Tinttara84.........kp 23/23-29.........yk 4v3kk..........1.lapsi
Meela................kp 24/27-28.........yk 4................1. lapsi
Carmen..............kp 24/29.............yk 2................1. lapsi
Maya2007..........kp 26/33..............yk 2................2. lapsi
Ninni78...............kp 26/30..............yk 1...............3. lapsi
Kvart Över..........kp 27/29-34.........yk 4...............1. lapsi
Mimmali..............kp 28/31-33..........yk 11.............1. lapsi


Haamuilijat:


Plussanneet:


Pudonneet:
Milla73

 
Heips!Pröh..alkas vaan nyt ne menkat.Tilasin ovistestejä jotka jo toissapvänä tuli ja nyt innolla ootan että pääsis tikkuun pissimään! :)
Kaikilla taitaa alkaa olla jo pitkäaika ja tylsää,toivon kovasti plussia teille!!:)
Mä en usko tärppiin tälläkään kertaa,pupuilut jäi vähä huonolle mallille ovista aatellen..MUTTA kunhan menkat alkaa mä alotan ihan uuden suunnan tämän asian tiimoilta :)
Nyt suihkuun,heipat! :wave:
 
Odottavan aika on tosiaan pitkä eikä aika tunnu kuluvan yhtään sen nopeammin, vaikka kuinka yritän olla ajattelematta tätä raskautumisasiaa :/ Ehkä en onnistu siinä kovin hyvin :LOL:

Olin äsken auttamassa kaveria hääjärjestelyissä ja otin pari työolutta siinä muiden seuraksi. Tuskin niistä haittaa on ja toisaalta saatoin alitajuisesti kokeilla käänteispsykologiaakin (en mä kuitenaan raskaana ole joten voi sitä parit ottaa :p )

Ajattelin huomenna aamulla testata "huvin vuoksi" tollasella halpa-test.fi:n liuskalla ja lauantaina sitten olisi tarkoitus kokeilla Clear Bluella (kp 26/29 eli just sen kolme päivää ennen menkkoja kuten paketissa sanotaan, että tuloksen voi mahdollisesti saada - jos siis aihetta on B) )

Pidetäänhän peukkuja meille kaikille!
 

Yhteistyössä