** VIIKKO 28 **

Kylli-täti: koska ajattelit testata seuraavaksi, ootko miettinyt?

Mä mietin et jos lauantaiaamuna testata, mut jos alkaa sitä ennen tuhruttaan niin en testaa, kun mulla yleensä alkaa se tuhrutus pari päivää ennen kun sit kunnolla alkaa vuotaan!
Eilen tosiaan oli kaks kertaa ihan mahdoton itkukohtaus, ei meinannut loppua millään. Rinnat ei oo yhtään kipeet, ei edes nännit mut tuntuu et ne on hieman "täydemmät" (varmaan oman pään harhakuvittelua).
 
Kiitos onnitteluista :flower:
Ja Rhea :hug:
Mulla oli kans tunne et menkat alkaa ja olin pirun kiukkunen ja siks odotinkin menkkoja mut eipä alkanu, pidän sulle peukkuja :hug:
Ja tulkaahan perässä tonne maaliskuun odottajiin :wave:
 
Suvitukselle onnittelut plussasta :flower: Ja tippuneille suuret halaukset ja pahoittelut!

Itselläni ollut taas työkiireitä, joten en ole kerennyt kuulumisia laitella. Tätiä odotan saapuvan huomenna tai lauantaina. Eilen ja toissapäivänä oli pientä tuhrua, joka hävisi yhtä nopeasti kuin alkoikin. Alavatsaa on nippaillut nyt muutaman päivän ja tänään on rinnat olleet arat kun kumartelee alaspäin. Sit tulee kylmiä väristyksiä, että saa kaivella kaapista lisää vaatetta päälle ja kohta on taas hiki. No, oireethan voi olla merkkejä tädistä, mutta aiemmin ei moisia oireita ole ollut. Katsellaan mitä viikonloppu tuo tullessaan ja testaan sitten ensiviikolla, jos täti ei tule kylään.

Plussatuulia vielä jännääjille B)

Terkuin Pikkulintu
 
:hug: pudonneille ja onnea Suvitukselle plussasta!
Oon nyt taalla Bulgariassa, tati ei oo mua vielakaan loytanyt, enka oo viela uudestaan testannu. Ja nyt menossa jo kp 33|30.
Janskattaa!!
Ihanaa on ollu, sikahieno hotelli ja kuuma!!!
Palataan taas!
 
Eipä haittaa suvitus :LOL:

Mä ajattelinkin sitä lukiessani, että ihan kuin tuo olis mulle =)

Ei oo mitään vuotoa kuulunut, testaan taas aamulla. Ollaan lähdössä aamulla reissuun, yritän ehtiä laittaa teille vielä viimeiset kuulumiset sitten.
Mahaa turvottaa ihan kuin menkat alkaisi, väsyttää ihan kamalasti.. nyt päikkäreille!
 
Tein sitten testin tossa puolisen tuntia sitten ja kylla siihen halpistestiin nyt sitten kaks viivaa ilmestyi =) :heart: Toinen oli haaleempi mut niin paljon on tullu tanaan vetta juotuu taalla Bulgariassa et oli varmaan pissakin laimeeta! Teen nyt viela joku aamu aamupissasta toisen testin jos tulis vaikka vahvempi viiva!! Tuun sitten kertoon uudestaan mita naytti.
++++++++++++++++++ :whistle: tuulia kaikille!!!!

-Ninni- :heart: :heart:
 
Onneksi olkoon kaikille plussanneille!! :hug:

Kylli-täti, mulla ihan samanlainen olo "Minäkin haluun". :|

Kp 31/29-32 menossa ja tunne kokoajan, että menkat alkaa. Kaupassa, kun käytiin niin olin ihan 100 varma, että nyt ne on alkanut, mut ei! :eek: Valkovuotoa kyllä tulee, tosin ei sitäkään niin paljoa. Mut se tiistain nega panee mielen matalaksi... :ashamed: Joku taisi kirjoittaa, että mielialat on vaihdellu... Täällä myös! :wave: Oon ollu aika äkänen... Ja sit välillä surettaa ja itkettää kaikki. Nyt mulla juilii nivusia ja jalkoja. Ihan kuin kasvukipuja! :eek: Herranjumala, enkai minä enää kasva pituutta!?!
 
suuret onnittelut plussanneille!!

Kylli-täti: Mä ajattelin testata lauantai aamuna, jos ei nyt sitten ala huomenna tuhruttaan kun yleensä on alkanut ennen varsinaista vuotoa. Mulla kanssa nivusissa juhmii...varaudun tässä jo pahimpaan mutta odotan tietysti parasta...omaa pientä nyyttiä :) Huomisesta kun selviäis ilman mitään vuotoa niin olis ehkä jo plussan puolella =)
 
Kyllä tuntuu kivalle lukea ,kun plussia ropisee. Paljon onnea kaikille :flower:

En ole paljoa kirjoitellut viime päivinä. Täällä jo kahtena aamuna nega testattu, vaikka ei edes päivät tiettävästi täynnä :headwall: . Olen kyllä ihan onneton hätähousu ja sitten on mieli maassa. No eikun aamulla taas uusi testi kehiin =) . On se aina niin jännää ,että en malta olla testaamatta, kun ollaan vielä työreissussa pe-la niin la jää testaamatta. Oireita toki löytyy vaikka mitä :LOL: .

Plussatuulia kaikille vielä mukana jännääville. Pidetään porukalla se täti kaukana :wave: .
 
Samoin täällä negaa pukkaa... :headwall: . Tätiäkään ei näy. Imetys kyllä voi vielä kiertoja sotkea, mutta en enää testailla aijo...aikanaa viikkoon.

Hauskaa viikonloppua kaikille ja onnea testauksiin sekä jos täti yllättää kuitenkin niin tsemppiä uusiin yrityksiin !


 
Pahoittelut Kylli-täti ja Poni06 negoista... :( :hug:

Itse en ole testannut uudestaan, yksi nega riittää tälläerää. :ashamed:

Onko täällä muita, jotka ovat syöneet/syövät (hui, ku kauhee sana) terolut keltarauhashormoonia? Minä söin 3 kk ja nyt siis eka "luomukierto" menossa, jos en sitä jo ennemmin mainostanut. :wave:
 
Täti sitten porhalsi kylään.. juuri silloin ku olin kerennyt ajatella raskauden mahdollisuutta ja testin tekemistä.. :headwall: :( outoa kyllä vatsa ei ole vielä kipeä, mutta saas nähdä minkälainen olo sitten on huomenna..

Pahoittelut negoista.. :hug:
 
Täällä ei oo tätiä vielä kuulunu. Kp 33/29-32. Alavatsaa särkeny tänään, nytkin. Alaselkä tuntuu myös, kuin ois jumissa jotenki. Testata en uskalla vielä moneen päivään, kun pelottaa että tulee nega. Tai sit se täti tulee kylään. :ashamed:
 
Ei vieläkään tätiä ,vaikka yhdessä välissä tänään olin ihan sata varma ,että nyt se tuli. Vasemmalta puolelta juili tosi ikävästi, mutta kun vessaan kipitin niin vaikka kuinka pyyhkii niin väriä ei papruu tule. Hermoja raastavaa odotusta :headwall:
 
Poni06, mulla sama juttu! :| Minäkin oon ollu jo tiistaista asti ihan varma, että menkat tulee, mutta ei. En millään jaksa uskoa, että olisi tärpännyt, johtuen siinä yhdestä negatiivisestä testistä. :ashamed:

Tää on piinaavaa!! :headwall:
 
Mulla vähän sama tilanne kuin teillä Poni06 ja Tinttu. Tein eilen aamulla testi, näytti negaa, menkkoja ei oo kuulunut, paitsi eilen tuli pari tippaa, mut siihen jäi. Ja oon jo torstaista asti ollut varma et täti tulee, kun niin on juhminut alavatsasta kummaltakin puolelta. Mut piinaavaa on tää odottaminen ja sit kun on melkein varma et taas tullaan kovaa alas lähtöpisteeseen...
 
Maanantai 16.7

Ellen83.............kp 28/26................yk3................2. lapsi
Kylli-täti............kp 29/25-29...........yk4................1. lapsi
Poni06..............kp 30/28-32..........yk 1...............2. lapsi
Taika-79...........kp 31/30-34...........yk10...............3 lapsi
Hempukka87......kp 31/30...............yk 9................1.lapsi
Tinttu................Kp 35/29-32..........yk 4................1. lapsi
Mimmali..............kp 39/31-33..........yk 11.............1. lapsi


Haamuilijat:



Plussanneet:
Suvitus
Ninni78
maya2007
pikkulintu77


Pudonneet:
Milla73
Tinttara84
Kvart Över
meela
Toiveikas
syliapina
Carmen
äippä 84
Karpalo67
Peppi1981


täällä on reissusta tultu, eikä tätiä kuulu. tosin koko kotimatkan pieretti mikä on aika varma tätioire :/ tällä viikolla testaan josain välissä jossei ala.
niin ja onnittelut plussanneille joita onkin monta :heart: ja pahoittelut teille tippuneille ja negan saaneille :hug:
 

Yhteistyössä