** VIIKKO 28 **

Kiitos Taika-79 :D
Mulla ollu tosi kovia mahakipuja eilen ja tänä aamuna :(
Varmaan enteilee niiden alkamista :kieh:
Mut kaipa olis hyvä et alkais kohta ettei just maanantaina ku mennään puuhamaahan.. Tosin yleensä niillä tosi hyvä ajoitus :x
Ja ens viikonloppuna käytän kaapissa lojuvan testin ellei sitä ennen ala..
Mies jo elättelee toiveita ku mahaa valitan :whistle:
 
heipsan.. jopas sitä siirtyis tähän pinoon kun menkkojen "pitäis" tossa alkaa.

syliapina.................kp 29/35..............yk2

alavatsakipuja on ollu jo toista viikkoa enemmän ja vähemmän.. muita oireita ei oikeestaan taida ees olla.. :|
 
Maanantai 9.7

Ellen83.............kp 21/26................yk3................2. lapsi
Kylli-täti............kp 22/25-29...........yk4................1. lapsi
Poni06..............kp 23/28-32..........yk 1...............2. lapsi
suvitus.............kp 24/25-27...........yk 3...............2.lapsi
Pikkulintu77.......kp 24/27-28............yk4................1 lapsi
Taika-79...........kp 24/30-34...........yk10...............3 lapsi
Hempukka87......kp 24/30...............yk 9................1.lapsi
Peppi1981..........kp 26/28-30..........yk 24.............1.lapsi
Karpalo67..........kp 27/28-30...........yk3v..............2.lapsi
äippä 84............kp 27/29.................yk5..............3.lapsi
Carmen..............kp 28/29.............yk 2................1. lapsi
Tinttu................Kp 28/29-32..........yk 4................1. lapsi
Maya2007..........kp 30/33..............yk 2................2. lapsi
Ninni78...............kp 30/30..............yk 1...............3. lapsi
syliapina.............kp 32/35..............yk 2............... 1. lapsi
Mimmali..............kp 32/31-33..........yk 11.............1. lapsi


Haamuilijat:


Plussanneet:


Pudonneet::hug:
Milla73
Tinttara84
Kvart Över
meela
Toiveikas


syliapina lisäsin sinut listaan, etkös esikkoa toivonut, kun jostain niin muistelisin?
nyt alkaakin kunnon jännäily kaikilla. toivotaan plussarikasta viikkoa! :heart:
 
Aamulla tein sitten acon testin, tuli sit niin haamujen haamu kun vaan voi olla, tai sit oli viivanpaikka. Tietääkö kukaan miten helposti se viivanpaikka voi näkyä?? En nyt vielä ala innostuun...
Aattelin vielä pari päivää oottaa ja jos tätiä ei kuulu ni testaan uudestaan.
Huomenna lähetään Bulgariaan ja tarvii sinne sit ottaa testi mukaan ja tietty kaikki rätit ja tupot. Pysyis nyt se täti vaan poissa! :)

Onko joku muu jo testannu??
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ninni78:
Aamulla tein sitten acon testin, tuli sit niin haamujen haamu kun vaan voi olla, tai sit oli viivanpaikka. Tietääkö kukaan miten helposti se viivanpaikka voi näkyä?? En nyt vielä ala innostuun...
Aattelin vielä pari päivää oottaa ja jos tätiä ei kuulu ni testaan uudestaan.
Huomenna lähetään Bulgariaan ja tarvii sinne sit ottaa testi mukaan ja tietty kaikki rätit ja tupot. Pysyis nyt se täti vaan poissa! :)

Onko joku muu jo testannu??
mähän oon testannu viikko sitte viivanpaikan tai haamujen haamun. viel kaks kertaa peräkkäin. tai oli siinä joku 3 pvää väliä. mut se viimeisin haamu/viivanpaikka ilmesty siihen testiin ihan heti..
nyt ku oon testaillu ni negoja ne on kaikki ollu.
 
No eihän tänään mihinkään puuhamaahan voi mennä ku vettä tulee :(
Mutta eipähän ainakaan menkkoja vielä kuulu!
Vaikka mitä oireita taitaa olla ku eilen itkin yhtäkkiä ja muuten olin aika kiukkunen :kieh:
Ja oon vähän mahan toimintaaki ihmetelly ku kävin eilen illalla ennen nukkumaan menoa 2:lla ja heti tänä aamuna kans.. Tiedä sit mistähän seki kertoo...
Mies jo kyselee et joko ne alko enkä haluis pettymystä tuottaa mut oon lähes tulkoon varma et nyt ei tärpänny :/
Mut toivoa on niin kauan ku ei menkkoja kuulu vai mitä? ;)
 
Toiveikas :hug: Suuren suuret halit!

Täälläpä ei oikeestaan muuta kuin oottamista.. En nyt noita oireita ole mitenkään taas jaksanut seurailla.. Kahtotaan mitä tuo loppuviikko tuo tulessaan.. :D
Kovasti plussia nyt kaivataisiin!!

-Taika-
 
Niinpä meidän viikko alkanut. Plussia nyt vain kaikki testaileman :heart:
:hug: jo tädin vieraisille saanneille ja tsemppiä uuteen kiertoon.

Itse ajattelin jo loppuviikosta testata ,jollei täti yllätä. Kierron pituus hieman arvoitus ,kun on vasta muutama kierto ollut synnytyksen jälkeen. Eipä mitään ihmeelisiä oireita tai jotain löytyy. Itkuherkkyys ihan kamala. Tätäkin palstaa kun lukee niin tuon tuostakin on vedet silmissä. Toki on kuuma ja vilu vuoron perään, pissillä saa ravata yhelleen, ilmavaivoja, väsy, limat lisäntyneet jne, mutta nämä kaikki voi kuulua myös ihan normi oloon ,kun en ole aikaisemmin näin tuntemuksia tarkkaillut. Kun vaan nyt malttaisi olla testaamatta kovin aikasin.
Plussatuulia +++++++++

 
Pahoittelut niille, joille on täti tullut kylään... :( Iso :hug:

Ninni78, mä oon ainakin saanu aconilla, sillä kasettitestillä viivanpaikan.. En oikeen tykkää siitä testistä, ku se tollee saattaa välillä hämätä. :( Oliko sulla se siis se kasettitesti? Toivotaan, että sun tapauksessa se oiskin ollu haamu! :heart:

Tosiaan nyt aika monella jo jännäykset alkaa. Itsekkin voisi jo varmaan kokeilla testata huomenna, vaan enpä tiedä onko siinä mitään järkeä. Varmaan sama odottaa sinne kp 32 ja katsoa, alkaako menkat. Eipähän turhaan testejä kuluta. :)
 
vihdoin tää viikko on tullut!!!!!!!!!!!!!!!!
:hug: kaikille tädin yllättäneille, saakelin tantta.. :kieh:

Täällä paluu arkeen, juhlahuminaviikonvaihteen jälkeen. Tänään ollu "oireita" vatsassa. Painetta niin että pitää välillä oikeesti olla levossa. Kaupassa tuli huono olo...
Mä varmaan sorrun testaamaan aamupissasta, kun on 10 päivää oviksesta.. Näkyisköhän siellä mitään...

Plussatuulia kaikille!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Tiistai 10.7

Ellen83.............kp 22/26................yk3................2. lapsi
Kylli-täti............kp 23/25-29...........yk4................1. lapsi
Poni06..............kp 24/28-32..........yk 1...............2. lapsi
suvitus.............kp 25/25-27...........yk 3...............2.lapsi
Pikkulintu77.......kp 25/27-28............yk4................1 lapsi
Taika-79...........kp 25/30-34...........yk10...............3 lapsi
Hempukka87......kp 25/30...............yk 9................1.lapsi
Peppi1981..........kp 27/28-30..........yk 24.............1.lapsi
Tinttu................Kp 29/29-32..........yk 4................1. lapsi
Maya2007..........kp 31/33..............yk 2................2. lapsi
Mimmali..............kp 33/31-33..........yk 11.............1. lapsi


Haamuilijat:
Karpalo67
Ninni78


Plussanneet:


Pudonneet::hug:
Milla73
Tinttara84
Kvart Över
meela
Toiveikas
syliapina
Carmen
äippä 84


syliapina :hug:
 
Huomenta!

Mä sitten hötkyilin tänä aamuna ja testasin. No eihän siinä ollu kuin yksi räikyvä kontrolliviiva. Ei näy haamun haamua vaikka millä valolla katsois
Tiedetään.. juu.. menin asioiden edelle. On vaan ollu jotenkin NIIN varmat merkit ilmassa ja nyt on olokin semmoinen et ois tärpännyt. Kärsivällisyys ei meinaa nyt millään riittää tähän odotteluun. No jos viimeisten kiertojen mukaan mennään niin torstaina ois se kp 25 jolloin täti toivottavasti osaa pysyä poissa ja testiin pamahtaisikin kaksi viivaa.
Todella ristiriitainen yhtälö oli aamulla kun testissä näkyi yksi viiva, ja alavatsaa vihloi ikäänkuin V***luna samanaikaisesti..

syliapina :hug:
 
Tää on kyllä kauheeta, tää odottaminen, et alkaako ne menkat vai ei. Vielä olis pari päivää ja sit vois testailla, mut toisaalta taas pelottaa nähdä jos tulee nega. Mä yritän hämätä itseäni, et kyllä tää tästä, mut tuntuu, että ei pysty ajattelemaan mitään muuta kuin et onko raskaana...koko ajan tunnustelee ja "hakee" kaikkee, mikä vois viitata raskauteen.
Mulla ei toistaiseksi ole muita oireita ollut kuin ne vihlaisut alavatsassa kummallakin puolella! Mutta ei onneksi mitään mikä viittaisi tätiinkään!!!

 
Haamujen haamua näytti testi eilen illalla, tai sitten viivanpaikka. JOS oikein tihrusti, niin ehkä himpun verran väriä...mutta olen aika pessimistinen, koska menkkakipuakin on ollut ajoittain. Kuitenkin myös sitä öklöttelyä ja vessassa ravaamista. Viime yönä valvoin kahdesta neljään ja nieleksin öklötunnetta. Siis tilanne tällä hetkellä fifty-fifty....

Halit tädin riivaamille :hug:
 
Heippa!
Mäkin sain eilen sen haamujen haamun, nyt kp:t täynnä ja ylikin ja tätiä ei vieläkään näy *koputtaa puuta*.
Ollaan illalla lähössä sinne Bulgariaan, ostin eilen Citymarketista halpistestipaketin mukaan, testailen sitte matkalla ellei menkat tuu. Toivottavasti pysyy poissa meiltä kaikilta!!!
:attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:
Siinä kaikille vähän tädinestopuomeja!!!!
Neljältä pitäis suunnata kohti Hki-Vantaa, ihanaa päästä lämpimään!

Koittakaa nyt kaikki saada se plussa, koitan varmaan päästä koneelle joku päivä lukemaan kuulumisianne ja toivottavasti kertomaan iloisia uutisia ja myös niistä haluisin lukea!! :heart:

-Ninni- :heart: :heart:
 

Yhteistyössä