Virallinen twilight-pino vol.3

Alkuperäinen kirjoittaja selleri:
Miksi Alice ei vaan osta itselleen sitä porschea kun tuossa Eclipsessäkin murehtii sen menetystä niin jos vaikka Edward sen pois ottaisi niin mikä estää kävelemästä autokauppaan......ei pitäisi ainakaan rahanpuute? Tämmösiä mietiskelen:)
mä ajattelin, että haluaa sen nimenomaan lahjana.. onhan se nyt ihan eri asia ostaa itse ja saada. =)
 
Esme harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:

Uusi kuu lähti neljännen kerran lukuun... en voi sil mitään, mut tää kuva on jollain lailla yksi parhaista kuvista mitä tiedän liittyen twilight-saagaan. Jotenkin niin ihana ja täynnä tiettyä tunnetta!!!! I love it!

 
Esme harmaana
... siis kun nuo kaksi tuijottaa toisiaan sillai tietyllä ilmeellä. Eetu ehkä luovuttaneena, mut bambi taas on jotenkin varautunut ja varuillaan... Niinkuin eetu ajattelis, ettei halua edes tappaa tota kaurista! Ja toi maisema, aah ihana...
 
missCissy
Alkuperäinen kirjoittaja Esme harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:

Uusi kuu lähti neljännen kerran lukuun... en voi sil mitään, mut tää kuva on jollain lailla yksi parhaista kuvista mitä tiedän liittyen twilight-saagaan. Jotenkin niin ihana ja täynnä tiettyä tunnetta!!!! I love it!
Muhun myös tämä kuva teki ihan älyttömän vaikutuksen! Siinäpä kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa todellakin ja tunnelma on aivan ihana!
 
Pikkusen ihania nuo videot kun on kuvattu houkutusta nii koko ajan joku selostaa mitä tehdään ja miten tehdään :)

Tuota en vaan tajua että Edward muutetaan elokuvassa eristetyllä osastolla vaikka eikö carlisle vieny sen kattojen kautta kotiinsa muutettavaksi..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:
Pikkusen ihania nuo videot kun on kuvattu houkutusta nii koko ajan joku selostaa mitä tehdään ja miten tehdään :)

Tuota en vaan tajua että Edward muutetaan elokuvassa eristetyllä osastolla vaikka eikö carlisle vieny sen kattojen kautta kotiinsa muutettavaksi..
kirjassa juu, muttei leffassa. =) mä tykkäsin kans tosi paljon niistä missä pääs kattoon sen leffan tekemistä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:
Pikkusen ihania nuo videot kun on kuvattu houkutusta nii koko ajan joku selostaa mitä tehdään ja miten tehdään :)

Tuota en vaan tajua että Edward muutetaan elokuvassa eristetyllä osastolla vaikka eikö carlisle vieny sen kattojen kautta kotiinsa muutettavaksi..
kirjassa juu, muttei leffassa. =) mä tykkäsin kans tosi paljon niistä missä pääs kattoon sen leffan tekemistä.
Joo, mutta nehän paljastus heti ihmisille jos yks parkus jossai osastolla 3 päivää ja sitte oiski yhtäkkiä ihan loistokunnossa :D
 

Yhteistyössä