Virallinen twilight-pino vol.3

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
te jotka ostanett noit "kultaisia/keltaisia" piilareita niin mistä ootte löytänyt ja minkä värisenä.. hazel, honey???
Mulla on hazel piilarit jotka oon tilannu ennen twilight hullutusta ja ne ei kyllä oo ollenkaan kullanväriset vaan enemmänki vihertävät.. mulla siis siniset omat silmät..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
te jotka ostanett noit "kultaisia/keltaisia" piilareita niin mistä ootte löytänyt ja minkä värisenä.. hazel, honey???
Mulla on hazel piilarit jotka oon tilannu ennen twilight hullutusta ja ne ei kyllä oo ollenkaan kullanväriset vaan enemmänki vihertävät.. mulla siis siniset omat silmät..
ok. mä löysin tollaiset india väriset, mitkä näyttäis hyvilta, mutta sitähän ei tiedä millaiset ne on päällä. mä tahtoisin sinne ensi-iltaan laittaa :D mun omat silmät on vihreet ja mulla on sekä vihreitä, että sinisiä piilareita käytössä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja selleri:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
peittävät toki otan, mutta että kumpi.. honey vai pure hazel..
Kumpikohan noista olisi parempi. Kattelin että tuo hazel olisi vaaleampi joten onkohan liian vaalea. Eikös ne silmät ole noilla aika läpitunkevan kultaiset?
näissä kuvissa on törkeästi eroja vaikka tuote on sama. osassa honey näyttää vaaleammalta, osassa pure hazel. päädyin nyt tilaamaan pure hazelit, peittävänä. tilasian samalla oman silmät väriä korostavia vihreitä :D toivotaan parasta. ei nuo onneks pahan väriset ole, vaikkei nyt sit näyttäiskään siltä miltä pitäis. ehtii sit tilata muut tilalle tms..
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja selleri:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja selleri:

Mites toi cappuccino?
miltä toimittajalta nää on?
Lenscatcherilta
no niin huomasinkin. tuolta ei saa ostettua kuin luottokortilla :|
Ei näköjään saakkaan, just pistin siltä kaikki haisemaan kun matkan maksoin...pitää katsoa jostain muualta :/
 
pöhlö sitä olla pitää. just kavereille eilen nauroin, että halvemmaks ois tullu elämä jos ei olis erehtynyt tuota leffaa ikinä katsomaan. sen jälkeen kun on pitänyt ostaa kaikki kirjat ja dvd:n deluxe versio ja soundtrack ja ja ja ja nyt sit noita piilareita. leffaliput yms..
 

Yhteistyössä