Vitun hienoa joudun sisätutkimukseen mieslääkärille.

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Itse en mene koskaan miesgynelle, oli se sitte jonkun mielestä naurettavaa tai ei. Ajatuskin siitä on niin epämukava, että miksi tehdä asioista vielä hankalampaa kun ei ole pakko.
 
Hmm...
[QUOTE="vieras";26192166]Itse en mene koskaan miesgynelle, oli se sitte jonkun mielestä naurettavaa tai ei. Ajatuskin siitä on niin epämukava, että miksi tehdä asioista vielä hankalampaa kun ei ole pakko.[/QUOTE]

Minä taas en ikinä tutkituta toosaani yleislääkärillä. Sukupuolella ei niin suurta väliä kuin sillä, onko ammattilainen.
 
[QUOTE="...";26192159]Ei kukaan pysty missään työssä olemaan ihan "vain ammattilaisena". Oli sitten pappi, sosiaalityöntekijä, opettaja tai sitten tuo lääkäri, niin kyllä siinä tilanteessa on aina myös ihminen itse mukana, ei vain työminä.

Ei sitä muuta maailmaa kukaan täysin pysty sulkemaan pois työtilanteesta, tietäähän tuon nyt itsekin.[/QUOTE]

Juu, siellä se sua koplaa stondis päällä, ihan fiiliksissä.
 
Mie tykkään mieslääkäreistä :) Oli asia sitten korvasta tai värkistä, niin luotan enempi. Lapsenikin vien aina mieluiten mieslääkärille, ovat mielestäni hellempiä ja huomioivat lapsen kivun paremmin.
Kätilönä miulla on ollut kolmessa synnytyksessä nainen, mutta viimeisessä kätilö kysyi lupaa miesopiskelijan läsnäoloon ja annoin luvan (kaveri sai harjoitusta).
Seksuaalisesti ajatellen... mistä sen naislääkärinkään suuntautumista tietää :O
 
mees
a) Vitun hienoa kun muut veronmaksajat maksaa sulle sun puolesta gynekäynnin

b) Vitun hienoa, että arvostelet ihmisiä sukupuolen perusteella

c) Vitun hienoa, että luulet ilmeisesti miesgynen pitävän sun pimperoa niin uniikkina että koko tutkimuksen ajan pohtii vain värkkinsä upottamista siihen.

d) Vitun hienoa, että meillä Suomessa ei ole lesbogynejä. Ties mitä miettisivät...
 
"vieras"
[QUOTE="alkup.";26192084]Joo mutta kun nyt ei ole kyse miesgynestä vaan mieslääkäristä.[/QUOTE]

Ymmärrän ahdistuksesi. Minäkin vierastaisin ajatusta siitä, että omalääkärini (mies) tekisi sisätutkimuksen. Sinällään ei ole mitään miesgynejä vastaan, oma gynekin on mies.
 
"Lissu"
[QUOTE="...";26192145]Mieslääkärin on mahdotonta tajuta, mitä esim. tarkoittaa normaali valkovuoto, saati sitten joku spesifimpi kuvaus esim. kuukautisvuodon väristä, määrästä tms.[/QUOTE]

No ei se niin vaativaa rakettitiedettä ole, etteikö kirjoista oppisi. :D

Ilmeisesti naislääkärit eivät sitten pysty ymmärtämään erektio-ongelmia?
 
Ihanko sama, en tiedä
Kävin joku aika sitten miesgynellä ja oli sen verran miehekäs, että rupesin ajattelemaan kaikkea kaksimielistä :D Ei mulla todellakaan mitään mieslääkäreitä vastaan, mutta joskus voi olla hämmentävää. Samapa kai se miehillä naislääkäreitten suhteen tai mistä niistä suuntautumisista koskaan tietää, kunhan osaa työnsä.
 
"Minna"
[QUOTE="vieras";26193237]Ymmärrän ahdistuksesi. Minäkin vierastaisin ajatusta siitä, että omalääkärini (mies) tekisi sisätutkimuksen. Sinällään ei ole mitään miesgynejä vastaan, oma gynekin on mies.[/QUOTE]

Siis mitä ihmeellistä tuossa nyt on? Itse asun pienellä paikkakunnalla ja sille lääkärille mennään jolle aika saadaan. Täällä on yksi tk-lääkäri enemmän tietoinen ehkäisyasioista ja yksi taas tietää enemmän raskauden aikaista asioista. Molemmat miehiä.

En näe mitää ongelmaa siinä, että jompi kumpi heistä tekee sisätutkimuksen. Aina on asiat hoituneet hyvin.

Ärsyttävä yleistys, että tk-lääkärit ei tiedä mitään koska itse olen kyllä monesti saanut avun heiltä ja lähete on mennyt eteenpäin jos eivät ole osanneet tk:n puitteissa mua auttaa.
 
Aivan, miksi nainen sitten vapaahtoisesti valitsee ammatin jossa pääsee ronkkimaan naisen alapäitä eikö omassa ole jo tarpeeksi. Jos tuolle linjalle lähdetään mikä ammatti sitten on kellee sopiva.

Niin ja miettikää kaikkia lähihoitajia ja sairaanhoitajia :eek: Ne ihan vaan haluu päästä kattoon ja peseskeleen lasten ja vanhusten ja vammaisten pimppoja ja pippeleitä. Kauheita pervoja.
 
"..."
Juu, siellä se sua koplaa stondis päällä, ihan fiiliksissä.
Oletko nyt vähän yksinkertainen?
Jestas mitä idiootteja tällä palstalla roikkuu.
Kukaan ihminen ei pysty täysin unohtamaan sitä vapaa-ajan minää, kun menee töihin. Luuletko että esim. opettajilla ei väkisin vaikuta lapsen luonne siihen, miten heitä kohtelee. Tai luuletko, että esim. pappi voi suhtautua kaikkiin kuulemiinsa juttuihin tai esim. kuoleviin ihmisiin ihan vain papin ammatissa.
 
"..."
[QUOTE="Lissu";26193265]No ei se niin vaativaa rakettitiedettä ole, etteikö kirjoista oppisi. :D

Ilmeisesti naislääkärit eivät sitten pysty ymmärtämään erektio-ongelmia?[/QUOTE]

Tekniseltä kannalta varmasti pystyvät, mutta takuuvarmasti yksikään nainen ei kykene täysin ymmärtämään ja tietämään, miten erektio-ongelma miehen psyykkeen vaikuttaa.
 
"vieras"
Ymmärrän, en minäkään vapaaehtoisesti mieslääkärille mene...raskausaikana tietty sekin tuli välillä eteen...ja oli kyllä todella noloa kun jalkojen välissä häärii juuri sellanen oman ikäinen, vähän ehkä nuorempi, hyvännäköinen mieslääkäri...jopa lääkäri oli vaivaantunut.

Toki on ollut vanhempikin mieslääkäri tutkimassa, jotenkaan se ei ollut yhtä nöyryyttävää ja noloa.
Mieluiten kuitenkin naislääkäri ja minä ainakin sitä kerran kysyin, että saako gynetutkimuksissa naislääkärin, jos omalääkäri sattuu olemaan mies ja kyllä ainakin meilläpäin saa ja aion seuraavan kerran pyytääkin, jos ei sa menen vaikka yksityiselle sitten.
 
joo-o
[QUOTE="vieras";26193850]Ymmärrän, en minäkään vapaaehtoisesti mieslääkärille mene...raskausaikana tietty sekin tuli välillä eteen...ja oli kyllä todella noloa kun jalkojen välissä häärii juuri sellanen oman ikäinen, vähän ehkä nuorempi, hyvännäköinen mieslääkäri...jopa lääkäri oli vaivaantunut.[/QUOTE]

Mä kyllä veikkaan, että lääkäri on vaivaantunut potilaan vaivaannuksesta. Ne tosiaan näkee ja ronkkii vehkeitä jatkuvasti. Tympeempää varmasti on, jos potilas on kovin vaikeana ja tönkkönä kun toinen tekee työtään.
 
juu ei
Mä menen mieluummin yksityiselle naisgynelle, en pysty enää menemään mieslääkäreille ollenkaan kun sain miesgyneltä niin järkyttävää, alentavaa ja kivuliasta kohtelua. Ahdistaa liikaa. Ärsyttävää vaan pyytää naislääkäriä kun usein ajanvaraajan äänestä kuulee oikein halveksunnan, mitä jos minut olisi raiskattu ja siksi haluaisin naislääkärin?
 
"emäntä"
Ymmärrän hyvin.. En haluaisi miesgynelle, tulisi vaan entistä kiusaantuneempi olo :( Ja voiko mies ymmärtää kuukautisten ja kierron päälle kun ei omakohtaista kokemusta asiasta ole? Kyse on kuitenkin asioista, jotka ovat vain naisten juttuja. Naiselle helpompi jutella asioista. Samoin kuin nainen urologina, ei nainen ymmärrä miesten vaivoja samalla tavalla kuin mies.
 
"Kukka"
Mulla oli neljännessä raskaudessa neuvolalääkärissä (nainen) lisäksi kolme vähän yli kaksikymppistä opiskelijajeppeä seuraamassa. Lisäksi yksi tyttö - istuivat rivissä tuoleillaan. Yksi pojista - se kaikkein komein - teki vapisevin sormin sisätutkimuksen lääkärin ohjauksessa. :D
 
"Klö"
Mie tykkään mieslääkäreistä :) Oli asia sitten korvasta tai värkistä, niin luotan enempi. Lapsenikin vien aina mieluiten mieslääkärille, ovat mielestäni hellempiä ja huomioivat lapsen kivun paremmin.
Kätilönä miulla on ollut kolmessa synnytyksessä nainen, mutta viimeisessä kätilö kysyi lupaa miesopiskelijan läsnäoloon ja annoin luvan (kaveri sai harjoitusta).
Seksuaalisesti ajatellen... mistä sen naislääkärinkään suuntautumista tietää :O
Ihan tässä pikaisesti laskien tiedän ainakin kaksi lesbo gynekologia, kätilöiltä tulee mieleen moo-onta...ja kaikki nämä samassa sairaalassa, että miten paljon koko Suomessa sit onkaan! Mutta hyviä ja pidettyjä ammattilaisia kaikki!
 
vieras äiti
Mäkin olen ollut, en kyllä kysellyt etukäteen...oli sairaalan polilla aika, vanha miesgyne ja mukana 3 opiskelijatyttöä...ei se nyt mikään mieltä ylentävä kokemus ollut ja nolottihan se mutta onneks oli tosi mukava lääkäri ja osaava. kahdesta opiskelijatytöstä ei kauhean hyvää sanottavaa ole, mun mielestä käyttäytyminen oli ala-arvoista, supinaa ja hihittelyä. yksi opiskelijoista oli ok, avusti tutkimuksessa lääkäriä, 2 muuta vain katselivat. Mieli teki kyllä käskyttää opiskelijat pois, mutta en sitten kehdannu kun opetussairaala kuitenkin kyseessä.
 
Huutelen puskista
[QUOTE="Kukka";30055164]Mulla oli neljännessä raskaudessa neuvolalääkärissä (nainen) lisäksi kolme vähän yli kaksikymppistä opiskelijajeppeä seuraamassa. Lisäksi yksi tyttö - istuivat rivissä tuoleillaan. Yksi pojista - se kaikkein komein - teki vapisevin sormin sisätutkimuksen lääkärin ohjauksessa. :D[/QUOTE]

Aww <3. Miten pystyit olemaan siinä pokkana..?

Itse ketjuun. Mä olen kerran ollut miesgynellä keskussairaalassa, eikä se ollut mitenkään sen kummallisempi tilanne. Työtään hän vain teki.
 

Yhteistyössä