Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

Wieruus
Ahaa :) Jenkki osoittautui juuri niin huipputyypiksi miksikä hänet ensitapaamisella ajattelin ja ollaan nähnyt sen työjuttujen mukaan nyt aika tiiviisti. Ehkäpä kilteimpiä miehiä ketä olen koskaan tavannut ja nauran kokoajan sen seurassa. Myös huomaavaisempi mitä minun mies. Niin ollaan tauolla avomiehen kanssa,en tee mitään hätiköityjä ratkaisuja kun kuitenkin rakkaus ja yhteensopivuus mun miehen kanssa ei ole minnekään hävinnyt.
 
ggggg
Ahaa :) Jenkki osoittautui juuri niin huipputyypiksi miksikä hänet ensitapaamisella ajattelin ja ollaan nähnyt sen työjuttujen mukaan nyt aika tiiviisti. Ehkäpä kilteimpiä miehiä ketä olen koskaan tavannut ja nauran kokoajan sen seurassa. Myös huomaavaisempi mitä minun mies. Niin ollaan tauolla avomiehen kanssa,en tee mitään hätiköityjä ratkaisuja kun kuitenkin rakkaus ja yhteensopivuus mun miehen kanssa ei ole minnekään hävinnyt.
Elämänsä rakkaudelle ei tuollaista tehdä. Onnekseni olen itse löytänyt sen elämäni miehen, ei tarvitse alkaa höpöttelemään taukojen ja muiden kanssa. Nuorempanakin luulin rakastavani paria eri miestä (eri aikaa), mutta todellisuudessa ei se mitään pysyvää rakkautta ollut. Heidän kanssaan kuitenkin älyttiin erota eikä jatkettu millään taukojutuilla kun ei niitä lapsiakaan ollut.

Pieni neuvo: päästä se avomies menemään kohti sitä oikeaa rakkauttaan. Te olette vielä nuoria, ei tuossa iässä ja lapsettomina tarvita mitään taukoja tai parisuhdeterapioita, siinä tarvitaan normaali ero ja jatkot sitten sinkkuna.
 
neitsytpolun tukikohdasta
Siis onko ap:lla jotain sutinaa mormoni-lähetin kanssa, vai kaveripohjaltako tapailette?
Kai ap tajuat, ett jos lähetti ryhtyy puuhiin sun kanssa, niin sitä ei katsota kovin hyvällä. Jos oikeasti välität miehestä, niin et ryhdy intiimiin suhteeseen, ennen kuin toinen on vapaa lähetystyöstä.
 
happygirl-91 harmaana
Siis onko ap:lla jotain sutinaa mormoni-lähetin kanssa, vai kaveripohjaltako tapailette?
Kai ap tajuat, ett jos lähetti ryhtyy puuhiin sun kanssa, niin sitä ei katsota kovin hyvällä. Jos oikeasti välität miehestä, niin et ryhdy intiimiin suhteeseen, ennen kuin toinen on vapaa lähetystyöstä.
ihan normaalisti tapaillaan :) No hänellä on tarkoitus viettää täällä 2 vuotta ja noin sosiaalinen kaveri kun on niin tietysti haluaa mitä muutkin nuoret miehet naisista.
Juu menkat alkamassa joten olo aika paska jne. Ei kiinnosta mikään.
 
hormonit mormonillakin
ihan normaalisti tapaillaan :) No hänellä on tarkoitus viettää täällä 2 vuotta ja noin sosiaalinen kaveri kun on niin tietysti haluaa mitä muutkin nuoret miehet naisista.
Juu menkat alkamassa joten olo aika paska jne. Ei kiinnosta mikään.
No jösses, jos hän on vasta saapunut (?), niin kyllä mä uskon että sä ehdit kahdessa vuodessa puhdistaa nuoren miehen mielen noista uskontohömpötyksistä. Mun mielestä se on nyt sun velvollisuus :D
 
maitojuna utahiin
ihan normaalisti tapaillaan :) No hänellä on tarkoitus viettää täällä 2 vuotta ja noin sosiaalinen kaveri kun on niin tietysti haluaa mitä muutkin nuoret miehet naisista.
Juu menkat alkamassa joten olo aika paska jne. Ei kiinnosta mikään.
Ihan oikeasti nyt. Ymmärrätkö, että tällä (toivottavasti provo) ketjulla aiheutat harmia niille 70 nuorelle miehelle, jotka tällä hetkellä ovat Suomessa lähetystyössä, kun levittelet heidän rikkovan sääntöjä/jonkun heistä. Nautitko siitä, että saat horjutettua jnkun vakaumusta, vai nautitko vaan siitä, että olet täällä velloven keskustelun "tähtenä".
 
tehtaankatu1
Meni kyllä vimeinenkin uskottavuus, kun ap antaa meidän ymmärtää että mormoni (jonka vakaumus on sen verran tiukka, että omakustanteisesti on valmis kahden vuoden lähetystyörupeamaan) olisi valmis petipuuhin muutaman tapaamiskerran jälkeen.
Onhan noita mormonirakkauksia suomalaisen ja amerikkalaisen välillä ollut ennenkin, ihan avioliittoon astikin johtaneita, mutta joku raja satuilussakin :D
 
Pessimisti
Meni kyllä vimeinenkin uskottavuus, kun ap antaa meidän ymmärtää että mormoni (jonka vakaumus on sen verran tiukka, että omakustanteisesti on valmis kahden vuoden lähetystyörupeamaan) olisi valmis petipuuhin muutaman tapaamiskerran jälkeen.
Onhan noita mormonirakkauksia suomalaisen ja amerikkalaisen välillä ollut ennenkin, ihan avioliittoon astikin johtaneita, mutta joku raja satuilussakin :D
Mistäs sitä tietää kuinka vetovoimainen HG-91 on. Heikkouskoisempi mormooni ollut valmis jo ekalla tapaamisella.
 
"Pikkusisko"
Hehhee. asun mormonien nuorten toimintakeskuksen naapurissa, siellä käy lähetystyöntekijöitä päivittäin, ovat hanakoita jutustelemaan bussipysäkillä. Pitäisköhän vinkata, että tällaista heistä internetissä satuillaan :D
 
happygirl-91 harmaana
Nyt meni kyllä ohi missä vaiheessa me ollaan hommailtu tai edes suunniteltu sitä ???? Toi poika ei todellakaan painosta mua mihinkään ja oltais katsottu leffaa sen kaverilla. Totta kai Se haluaa lähelle mutta täytyy muistaa et hän on vasta 20v.
 
romantikko
Nyt meni kyllä ohi missä vaiheessa me ollaan hommailtu tai edes suunniteltu sitä ???? Toi poika ei todellakaan painosta mua mihinkään ja oltais katsottu leffaa sen kaverilla. Totta kai Se haluaa lähelle mutta täytyy muistaa et hän on vasta 20v.
Tää on tylsää, kun vedät aina takaisin noi jutus. Justhan kerroit, et on huono hetki fyysisesti läheisyydelle, kun sul on menkat ja että tottakai poika haluu sitä, mitä kaikki muutkin nuoret miehet. Koita nyt päättää noi juonikuviot. Eihänttä pysty muuten uskomaan, vaikka kuinka haluais.
 
"Hertta"
Nyt meni kyllä ohi missä vaiheessa me ollaan hommailtu tai edes suunniteltu sitä ???? Toi poika ei todellakaan painosta mua mihinkään ja oltais katsottu leffaa sen kaverilla. Totta kai Se haluaa lähelle mutta täytyy muistaa et hän on vasta 20v.
On kyllä tullut selväksi, että jos jotain painostusta olisikin, niin ei tule pojan taholta :D
Kai tajuat, että jos paljastutte, niin poika joutuu lähtee kipin kapin takas kotiin.
 
[QUOTE="hmh";29617800]Noh mitä kuuluu???

Täällä me kaikki odotellaan että Häppiksen mensut loppuis...[/QUOTE]

Tässä just kotiin tulin käymään ja nyt joudun jo lähtemään taas jumppaan :( Ei tippaakaan huvittais, mut pakko mikä pakko! Jospa sitten iltasella ootte tääl niin jutskaillaan?! :)
 
suonorsu
Alkuperäinen kirjoittaja Eteläsavotar;29601162:
Kyllä G ihan itse ja aivan selkeästi mainitsi Joensuun, siinä vauvakuumeketjussa.
Ok, sitä ketjua en oo lukenut. Menin tämän ketjun puheiden pohjalta.

Yks asia kiinnostais: ootko Happygirl sille mormonillekaan rehellinen? Ootko sanonu suoraan, että olet ihastunut? Vai kuvitteleeko se poika teidän tapailevan käännytysmielessä, eikä tajua että sä elättelet seksi- ja seurustelufantasioita hänestä?

"Omalle" miehellesihän sä et rehellisesti kertonu tauon syytä, vaan annat hänen kuvitella että vika olis jotenkin hänessä.

Eihän sille mitään voi jos toiseen ihastuu, varsinkin jos on jo itse ehkä mielessään tehny eroa, kun suhde ei nyt sitten mennytkään niinku halus. Sille voi sitten jo paljonkin, miten sen tilanteen hoitaa, ja sä hoidat tämän nyt todella rumasti, kaikkia kohtaan.

Tämä siis olettaen että kerrot täällä edes suurinpiirtein totuuden, ja siitä en ole kyllä täysin vakuuttunut. Sulla kun tuntuu olevan vähän vaikeuksia tuon rehellisyyden kanssa, ihan siitä alkaen, miten selität asiat itsellesi.
Meillehän sun ei toki tarvitse mitään selittääkään.
 

Yhteistyössä