Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

"nainen"
Kerro vaan, olet itse sanonut, ettet välitä mitä susta ajatellaan. Tämä on kuitenkin anonyymipalsta, joten mitä väliä?
Sä tuot valoa palstalle, kun täällä muuten on tylsää.
 
seuraaja
Tätä viihdettä riittänyt kohta kuukauden verran...melkein kuivui jo kasaan "julkitulon" myötä vaan me romantiikannälkäiset toivomme jatkoa tälle :)
Moraaliton tai ei koko systeemi niin voisikos happygirli viihdyttää meitä vielä hetken :)
P.s. kaksplussan etusivulla pyörii tämä ketju
 
Tilanne on se, että nään hänet parin tunnin päästä pitkästä aikaa, ei olla puhuttu puhelimessa neljään päivään! :O kyllä se vaan häiritsee että hän on vasta täyttänyt 20v. ja on kuitenkin lähes kolme vuotta nuorempi mitä minä. Ei se näy negatiivisesti hänestä, hirveän fiksu hän on mutta toisaalta olen aina halunnut hieman vanhemman miehen :D Mä rakastan sen suoraselkäisyyttä: Hän kun lupaa jotakin esim. soittavansa kun on saanut työnsä hoidettua niin hän myös soittaa, oli klo mitä tahansa eikä tippaakaan kikkaile. Niin aito ja kunnollinen<3
 
Tilanne on se, että nään hänet parin tunnin päästä pitkästä aikaa, ei olla puhuttu puhelimessa neljään päivään! :O kyllä se vaan häiritsee että hän on vasta täyttänyt 20v. ja on kuitenkin lähes kolme vuotta nuorempi mitä minä. Ei se näy negatiivisesti hänestä, hirveän fiksu hän on mutta toisaalta olen aina halunnut hieman vanhemman miehen :D Mä rakastan sen suoraselkäisyyttä: Hän kun lupaa jotakin esim. soittavansa kun on saanut työnsä hoidettua niin hän myös soittaa, oli klo mitä tahansa eikä tippaakaan kikkaile. Niin aito ja kunnollinen<3
Mutta oletko sitten hänen arvoisensa, jos sulla on kikkailuja menossa pitäen nyxäexää löyhässä hirressä? Vai oletko jo aidosti vapaa?
 
Mutta oletko sitten hänen arvoisensa, jos sulla on kikkailuja menossa pitäen nyxäexää löyhässä hirressä? Vai oletko jo aidosti vapaa?
Kyllä mä olen sanonut nykyiselleni että tarviin ainakin vuoden "tauon" joten kyllä erottu ollaan. Mies sanoi ettei vuosi ole aika eikä mikään ja hän odottaa kunnes olen valmis sitoutumaan. Eroaminen on helpommin sanottu kun tehty, esimerkiksi sen perhe on mulle kuin oma perhe ja oon niiiin kiitollinen anopilleni kaikesta. Eipä nämä ole koskaan helppoja :'(
 
Kyllä mä olen sanonut nykyiselleni että tarviin ainakin vuoden "tauon" joten kyllä erottu ollaan. Mies sanoi ettei vuosi ole aika eikä mikään ja hän odottaa kunnes olen valmis sitoutumaan. Eroaminen on helpommin sanottu kun tehty, esimerkiksi sen perhe on mulle kuin oma perhe ja oon niiiin kiitollinen anopilleni kaikesta. Eipä nämä ole koskaan helppoja :'(
Onko sun ex-nyxä niin tossukka, että oikeasti odottaa sua vuoden vai elätkö sä siinä toivossa, että mies oikeasti odottaa sua vuoden ja ottaa sut avosylin vastaan sitten, kun tämän mormonin kanssa ei mennytkään niin kuin piti :D?
 
  • Tykkää
Reactions: rops
hrshrhers
Tilanne on se, että nään hänet parin tunnin päästä pitkästä aikaa, ei olla puhuttu puhelimessa neljään päivään! :O kyllä se vaan häiritsee että hän on vasta täyttänyt 20v. ja on kuitenkin lähes kolme vuotta nuorempi mitä minä. Ei se näy negatiivisesti hänestä, hirveän fiksu hän on mutta toisaalta olen aina halunnut hieman vanhemman miehen :D Mä rakastan sen suoraselkäisyyttä: Hän kun lupaa jotakin esim. soittavansa kun on saanut työnsä hoidettua niin hän myös soittaa, oli klo mitä tahansa eikä tippaakaan kikkaile. Niin aito ja kunnollinen<3
Jos sua yhtään lohduttaa, niin et se sinäkään ihan ikäiseltäsi vaikuta... ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Owl, rops ja Freiya
kumpi?
Kuva linkissä. http://www.karjalainen.fi/uutiset/uutis-alueet/kotimaa/item/49042-suomalaisia-yha-vahemman-lahetystyossa

Suomalaisten lähetystyöntekijöiden määrä maailmalla vähenee. Kymmenen vuotta sitten heitä oli 1?063, tänä vuonna vielä vahvistamattomien laskelmien mukaan 688. Viime vuonna suomalaisia lähetystyöntekijöitä oli ulkomailla 700.
Vuosikymmeniä, jopa loppuelämän, kestävään lähetystyöhön ei haluta enää sitoutua yhtä innokkaasti kuin ennen. Asiantuntijatehtäviin on jo hankala löytää sopivia henkilöitä.
Toisaalta monissa Afrikan maissa paikalliset kirkot ovat niin kehittyneitä, että siellä pärjätään pitkälti omin voimin. Paikallisten työntekijöiden käyttäminen on kirkoille edullisempaa kuin suomalaisten. Suomalainen lähetystyöntekijä maksaa vuodessa noin 50?000 euroa.
Lähetystyö on nyt keskittymässä Afrikan sijaan Aasiaan. Vaikka lähetystyöntekijöiden määrä vähenee, evankelisluterilainen kirkko käyttää siihen vuosittain aiempaa enemmän rahaa.
Mormonilähetyssaarnaajien määrä on kasvanut, sillä kirkko alensi lähtijöiden alaikärajaa pari vuotta sitten. Mormonikirkolla on nyt eri puolilla maailmaa yli 80?000 lähetyssaarnaajaa. Suomessa heitä on 130, kaksi kertaa enemmän kuin muutama vuosi sitten.
 

Yhteistyössä