Voi hel.... että raivostuttaa!!!!

Sen siitä sitte saa ku luottaa sinisilmäisesti kaikkeen mitä lääkärit päästää suustaan. Täällä paikallisen äitiysneuvolan lääkäri sanoi mulle jo pari kuukautta sitten että lepoa vaan eikä paljoa liikkua ku kohdun kaulaa on enää puoli senttiä jäljellä. Sen takia on saanu elää sit pelko perseessä koko ajan ettei vauva tulisi liian aikaisin maailmaan.

Viime yön vietin tarkkailussa synnytyssairaalassa. Siellä lääkäri tutki tilanteen ja totesi että kanavaa on kaikki 3 senttiä vielä ja nyt on vasta sentin auki. Helvetti ku ottaa päähän. Turhaan oon rajoittanu menojani yms. tuon helkkarin neuvolan lääkärin takia. No eipä tarvi enää pelätä että vauva tulis liian aikaisin pihalle.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
No voiko se mennä takaisin kiinni, onko se mahdollista?
Kaikkihan on mahdollista mutta ei se kadonnut kanava sinne enää 3 sentiksi muutu. Kohdun suu voi kyllä hieman vetäytyä kiinni, mutta kanavan pituus ei voi enää olemattomasta muuttua kolmeen.
 
s
Mulla raskauksissa on monet mitanneet koko kaulakanavan pituuden väärin. Kai se sitten on vaikeahko määrittää?

Ap:llä se ei ole alun alkaenkaan ollut vähempää kuin 3 senttiä.
 
Minulle sanottiin vappupäivänä 2008 että synnytän minä hetkenä hyvänsä, olin sormelle auki ja kanavaa ei ollut enää jäljellä. Käskettiin lepäillä. Tyttö syntyi käynnistettynä kaksi viikkoa myöhässä 23.6.
Joten tiedän tunteen, vituttaa rankasti! :hug:
 
vieras
Toisaalta eikä ole ap parempi näin päin? Mieti tilannetta, jossa lääkäri ois sanonut, että kaikki on hyvin ja vauva oliskin syntynyt tyyliin rv24 kun lääkäri ei olisi huomannutkaan mitään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Minulle sanottiin vappupäivänä 2008 että synnytän minä hetkenä hyvänsä, olin sormelle auki ja kanavaa ei ollut enää jäljellä. Käskettiin lepäillä. Tyttö syntyi käynnistettynä kaksi viikkoa myöhässä 23.6.
Joten tiedän tunteen, vituttaa rankasti! :hug:
Mulle myös rv35 lääkäri käski pakkailla sairaalakassia, lähtö voisi kuulemma tulla milloin vaan. Juuh, ei siinä mennyt kuin reilut 6 viikkoa enää |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Toisaalta eikä ole ap parempi näin päin? Mieti tilannetta, jossa lääkäri ois sanonut, että kaikki on hyvin ja vauva oliskin syntynyt tyyliin rv24 kun lääkäri ei olisi huomannutkaan mitään.
Juu. On paljon parempi näin. Ottaa vaan niin päähän ku oon ns. turhaan rajoittanu elämääni tuon yhden lääkärin tutkimusten jälkeen.
 

Yhteistyössä