Voi LUOJA mun miestä! Että se tämänki vielä meni tekemään!

Tähän ei voi tuumata ku et oho.

Pitäsköhä munki sit alkaa kiukkuumaan miehelle ku se ei vaikuta yhtään innostuneelta häistä kun se ei suunntele mitään jne, jättää kaiken mun harteille, mut jos mä alan luettelee sille asioita mitä oon miettiny ni sit kertoo jopa oman mielipiteensä.. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Riksis:
Pakkaat matkatavarasi, lähdet junalla Tampereelle ja sit sinne Saksaan.. Kait sulla kuiteskin on matkaliput ja kaikki?

Selvittäkää asiat, ja nauttikaa reissusta..
Kai sä kuitenkin olet kanssa odottanut tätä reissua, vai..onko niin, ettet alun perinkään ole halunnut lähteä??
Meillä on netistä varatut liput, ja mulla on kyllä ne varausnumerot itelläki.
Reissua oon oottanut kuin kuuta nousevaa, painanut kahta duunia että saan rahat kasaan jne. Mutta en mä jaksa tämmöistä temppuilua enää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hallatar:
Alkuperäinen kirjoittaja Riksis:
Pakkaat matkatavarasi, lähdet junalla Tampereelle ja sit sinne Saksaan.. Kait sulla kuiteskin on matkaliput ja kaikki?

Selvittäkää asiat, ja nauttikaa reissusta..
Kai sä kuitenkin olet kanssa odottanut tätä reissua, vai..onko niin, ettet alun perinkään ole halunnut lähteä??
Meillä on netistä varatut liput, ja mulla on kyllä ne varausnumerot itelläki.
Reissua oon oottanut kuin kuuta nousevaa, painanut kahta duunia että saan rahat kasaan jne. Mutta en mä jaksa tämmöistä temppuilua enää.
:hug: :hug:
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Hallatar:
Alkuperäinen kirjoittaja Töyhtö:
melkoinen drama queen (king)! :eek:
Sitä se kyllä on. Mutta nyt mun mitta on täynnä, mä en enää jaksa katella näitä sen temppuja. Aikuinen (yli 30 v.) mies, ja noin lapsellinen!

Alan etsimään pahvilaatikoita.
Kyllä sen täytyy huomata joskus, että ton on loputtava. Sehän imee sut kuiviin tollasella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
:eek: NO VOI PERSKUTA. :eek: :eek: :eek: En muuta osaa sanoa. Tarjoan kyllä seuraa ja päiväkahvit jos haluat tulla vaikkapa kylään ja rupattelemaan ja vauvaa katsomaan.. :wave:
Kiitos kutsusta! Mun on pitänytki sulle laittaa viestiä, mutta se on aina jotenki jäänyt... Katotaan nyt, miten tämä päivä tästä menee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tanssi:
Lomalle vaan jos liput on maksettu, tallessa ja ok. Siinäpähän näet samalla jos miehellä on jotain "vilunkipeliä" meneillään.

ensiksi ap: :eek: :eek: :eek: ompas melekonen "mies"...

ja sitte peesailen tuota tanssin vastausta täysillä! lähet sinne saksaan IHAN ITTES TAKIA ja varsinki jos oot kerta kahta duuniaki paiskinu!!!

ehottomasti lähet.

ja me ootellaan täällä sitte matkakuvia saksasta, sie ja litran tuoppi :D nih!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hallatar:
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
:eek: NO VOI PERSKUTA. :eek: :eek: :eek: En muuta osaa sanoa. Tarjoan kyllä seuraa ja päiväkahvit jos haluat tulla vaikkapa kylään ja rupattelemaan ja vauvaa katsomaan.. :wave:
Kiitos kutsusta! Mun on pitänytki sulle laittaa viestiä, mutta se on aina jotenki jäänyt... Katotaan nyt, miten tämä päivä tästä menee.
Laita viestiä tai soittele jos sille tuntuu. Me lähetään jannujen kanssa Prismaan tossa 12.30->
 
Eikö nyt kumminkin kannattais puhua sen ukkelin kanssa eikä rueta pakkailemaan laatikoita? Oikeesti miehes nyt vaan oli ajattelematon puheissaan (ilmeisesti taas kerran) mutta jos selität asian hänelle ja kerrot kuinka innostunut olet reissusta muttet vain ole sellanen superintoilija kuten hän. Ja kerro että jos tuolleen vielä temppuilee niin sä todella sitten ne laatikot pakkaat mutta jos teillä ei muita ongelmia ole niin eikö tuo nyt ole hieman liioittelua molemmilta?
 
Lähdet reissuun etkä oo tuntevinasikaan miestäs :kieh: Mä oon sen verran lapsellinen kun mua loukataan, etten osaa käyttäytyä aikuismaisesti,vaikka se oliskin parempi :ashamed: joten mun neuvo voi olla tosi huono :whistle:

Vakavasti puhuen, tollasen käytöksen täytyy kyl loppua jos haluaa että parisuhde toimii, etkä sä yksin pysty suhdetta ylläpitää :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja tanssi:
Lomalle vaan jos liput on maksettu, tallessa ja ok. Siinäpähän näet samalla jos miehellä on jotain "vilunkipeliä" meneillään.

ensiksi ap: :eek: :eek: :eek: ompas melekonen "mies"...

ja sitte peesailen tuota tanssin vastausta täysillä! lähet sinne saksaan IHAN ITTES TAKIA ja varsinki jos oot kerta kahta duuniaki paiskinu!!!

ehottomasti lähet.

ja me ootellaan täällä sitte matkakuvia saksasta, sie ja litran tuoppi :D nih!

Mä käytän ne rahat lomailemalla itsekseni jossain aivan muualla, en ala juoksemaan pitkin Eurooppaa moisen idiootin perässä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
Eikö nyt kumminkin kannattais puhua sen ukkelin kanssa eikä rueta pakkailemaan laatikoita? Oikeesti miehes nyt vaan oli ajattelematon puheissaan (ilmeisesti taas kerran) mutta jos selität asian hänelle ja kerrot kuinka innostunut olet reissusta muttet vain ole sellanen superintoilija kuten hän. Ja kerro että jos tuolleen vielä temppuilee niin sä todella sitten ne laatikot pakkaat mutta jos teillä ei muita ongelmia ole niin eikö tuo nyt ole hieman liioittelua molemmilta?

Jos ois eka kerta kun tämmöistä tai jotain vastaavaa sattuu, niin ehkä jaksaisinki vielä yrittää. Mutta kun oon miljoona kertaa uhkaillut, että jos tätä vielä tapahtuu niin mä lähden, niin siitäkin on mennyt teho. Ei mies ota mua vakavasti eikä tosissaan, varmaan se nytkin istuu tyytyväisenä jossain (luultavasti baarissa) ja odottaa, että kohta se kiltti pikkuvaimo sieltä soittaa ja pyytää anteeksi ja hän pääsee kaikesta niinku koira veräjästä. Ei perkele, ei pääse enää!
 
entä jos otat ja lähdet reissuun, kuljet siellä omia reissujasi ja näytät miehelle että et häntä kaipaa hauskanpitoon, jospa mieli siitä muuttuu. Tässä olis vielä aikaa varata uus hotelli ja perua sun varaus
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hallatar:
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
Eikö nyt kumminkin kannattais puhua sen ukkelin kanssa eikä rueta pakkailemaan laatikoita? Oikeesti miehes nyt vaan oli ajattelematon puheissaan (ilmeisesti taas kerran) mutta jos selität asian hänelle ja kerrot kuinka innostunut olet reissusta muttet vain ole sellanen superintoilija kuten hän. Ja kerro että jos tuolleen vielä temppuilee niin sä todella sitten ne laatikot pakkaat mutta jos teillä ei muita ongelmia ole niin eikö tuo nyt ole hieman liioittelua molemmilta?

Jos ois eka kerta kun tämmöistä tai jotain vastaavaa sattuu, niin ehkä jaksaisinki vielä yrittää. Mutta kun oon miljoona kertaa uhkaillut, että jos tätä vielä tapahtuu niin mä lähden, niin siitäkin on mennyt teho. Ei mies ota mua vakavasti eikä tosissaan, varmaan se nytkin istuu tyytyväisenä jossain (luultavasti baarissa) ja odottaa, että kohta se kiltti pikkuvaimo sieltä soittaa ja pyytää anteeksi ja hän pääsee kaikesta niinku koira veräjästä. Ei perkele, ei pääse enää!
no elä soita sille. Kyllä se jossain vaiheessa soittaa sulle, ei se nyt varmaan yksinään sinne reissuun oikeesti lähe?
 
äiti täälläkin
Alkuperäinen kirjoittaja Hallatar:
Nyt on aivan pakko tänne ryöpyttää koko tilanne, kun kaikki kaverit on joko töissä tai koulussa eikä kukaan ehdi kuuntelemaan mua. Ja tilanne on kuitenkin NIIN järjetön, etten kertakaikkiaan pysty yksin tätä käsittelemään.

Eli meidän, mun ja miehen, piti tänään lähteä viikoksi Saksaan, lomalle. Eilen mies sitten keksikin, etten minä tosissani halua lähteä hänen kanssaan matkalle, koska EN VAIKUTA TARPEEKSI INNOSTUNEELTA! Mies ite on hyppinyt pitkin seiniä jo kaks kuukautta tuota matkaa otellessa, mun tyyli on paljon rauhallisempi, enkä suhtaudu asioihin samalla tavalla kuin mies. Esim. en eilen hätäillyt pakkaamisen kanssa (mies pakkasi omat tavaransa kaksi viikkoa sitten, oikeesti), enkä muutenkaan vissiin osannut olla tarpeeksi innoissani sillä mies hermostui, otti reppunsa, ilmoitti lähtevänsä yksin reissuun ja kaiken päälle mun pitää kuulemma muuttaa sillä aikaa pois.

Tämä oli kyllä viiminen pisara! Kaikenlaista showta ja venkoilua tässä on ollut jo niin paljon, että nyt mä en enää jaksa. Mies oli yön jossain, en tiedä missä, eikä siitä ole mitään kuulunut. Juna Tampereelle lähtee iltapäivällä ja lento Saksaan illalla. Mä istun täällä yksin aamupalalla ja ihmettelen, että miten tässä näin kävi... Kai mä alan sitten pakkaamaan kamojani ja ettimään uutta asuntoa!
Et kai tosissasi alistu tuollaiseen lapselliseen venkoiluun. Yhdenlaista kyykyttämistä kai tuokin on. Jos tuon tapaista sattunut ennenkin, antaisin miehen painella yksin Saksaan ja pakkaisin sillä aikaa kamani ja häipyisin.
 
Kaiken takana on nainen
Mä olen sitä mieltä että lähdet reissuun ja näet ukkos ilmeen kun pamautat kentälle. Ja koska kyseessä noin *** mies, nauttisin lomasta täysillä vaikka sit yksin. Jos meihellä yhtään mitään päässä varmasti haluaa lomailla mukana kun näkee ettei hänen lapsellinen käytös häiritse sun lomaasi.
 
No mä olen aika hyvä vastaavissa keikauksissa :snotty: Toi nyt kuulosti näin luettuna jo joltain mihin mäkään en pystyis, mutta jos olisin sä, koittaisin olla miehen edessä niinkuei mitään ja niinku olisin ottanu hänen juttunsa eroamisesta tosissaan, mutta kun matka on maksettu ja järjestelyt tehty, lähtisin matkaan aivan varmasti ja olisin niinkun en tuntiskaan miestä, jos se ei tuu puhumaan.
Siinä on vaan se ongelma, että mä teen/tein (mun vakuutusyhtiö on maksanu tuhanisa terapeutille ja toivon että sillä olis ollu jotain vaikutusta) noita tempauksia huomion hakumielessä, joten ihan helposti en olis ollu se joka ensimmäisen sanan sanoo :whistle:
 
Hävettää myöntää mutta olen lievempi versio miehestäsi. Innostun kaikesta ja elän tunteella. Mies on taas eri maata. Aina viilipytty, ellei kyse ole esim. jostain tietokonejutusta, silloin kyllä innostuu.

On todella ärsyttävää kun yritän ehdottaa jotain, esim mökkireissua, leffaan menoa tai vaikka miehen lempiruuan tekemistä niin aina vastaus on sama : "joo, vaikka. ihan sama." Tiedän että mies ei tarkoita tuolla "ihan samalla" että asia olisi hänelle yhdentekevä, mutta joskus sitä toivoo että edes joskus vastaisi että "se olisikin kiva, mennään / tehdään vaan". Ei tarvitsisi seinille hyppiä tms, mutta sanoisi edes jotain posiitiivista joskus.

Suhteen alkuaikoina vedin todella usein herneen nenään kun kysyin Esim. että haluaisiko mies että tulisin yöksi tai tavattaisiinko huomenna. Ja vastaus oli Ihan sama, vaikka, miten vaan itse haluat. :headwall:. Monta kertaa kysyin että haluaako mies ylipäätään olla kanssani kun olen nähtävästi ihan yhdentekevä, ennen kuin tajusin että mies vastaa kaikille samalla lailla. Nyt olen jo tottunut, mutta kyllä silti joskus korpeaa.
 
niin
mä pakkaisin kamani ja lähtisin!teese näytä sille että SÄ OLET NAINEN et koira!,entä jos se on hakenut eroa ja lähtee esim jonkun muun kanssa sinne saksaan käyttäen sun liput?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
entä jos otat ja lähdet reissuun, kuljet siellä omia reissujasi ja näytät miehelle että et häntä kaipaa hauskanpitoon, jospa mieli siitä muuttuu. Tässä olis vielä aikaa varata uus hotelli ja perua sun varaus
:attn:
Tätä kanssa meinasin ehdottaa.Itse lähtisin mutta kulkisin omia polkujani enkä välittäisi miehestä.

 

Yhteistyössä