Voiko isyydestä kieltäytyä?

kfkfkf
Sä et jostain syystä tahdo käsittää, että sinullekin olisi voinut tulla ero vaikka jo raskausaikana tai lapsen ollessa vastasyntynyt. Ei vauvasi siinäkään tapauksessa menisi isälleen, entiselle miehellesi yhtä usein kuin olisi luonasi.
:headwall: ihan oikeesti :D

Bluen entinen mies ei olisi Bluelle VENTOVIERAS, hän varmasti tuntee miehensä erittäin hyvinkin ja kaikki tämän muutkin sukulaiset
 
"onde"
Miksi isä voisi kieltäytyä isyydestä, kun äitikään ei voi kieltäytyä äitiydestä? Onks pakko tuupata jos ei voi kantaa vastuuta? Ainoastaan siinä kohtaa isyydestä voi kieltäytyä, jos äiti ei halua että lapsi tunnustetaan tai tehdään mitään isyystestejä.

Jos äiti haluaa selvittää isän, niin silloin se selvitetään, vaikka sitten väkisin
Äitiys on useimmiten naisen oma valinta. Miehellä ei ole samanlaista valinnan mahdollisuutta. Mies saattaa kuvitella ehkäisyn olevan kunnossa ja nainen saattaa valehdella miehelle syövänsä pillereitä, koska haluaa miehestä elareiden maksajan.
 
onhan näitä jos mitä vipeltäjiä tämä maailma pullollaan. Valitettavasti.
Joo onhan niitä kaikenlaisia. Täytyykin jatkossa ruveta aina seksikeskusteluissa heti alussa puhumaan raiskaavista miehistä, kun niitäkin on olemassa.
Tai noh, oikeastaan raiskaus on niin arkipäiväinen asia ympäri maailman, että parempi olisi ehkä ottaa aina seksikeskustelussa puheeksi pedofiilit ja vanhemmuuskeskusteluissa insestivanhemmat. Kun niitäkin katos on olemassa.

Ihmetyttää vaan missä maailmassa te elätte, jos jopa useamman tällaisen huijaustapauksen tietää (kuten Lispetti)?
Ja mistä te tiedätte näin käyneen? Joku tunnustanut jotain, typerys katkeruuksissaan jälkiviisaana ulissut kohtaloaan vai mikä tarina näissä on?
 
kfkfkf
[QUOTE="onde";29438856]Äitiys on useimmiten naisen oma valinta. Miehellä ei ole samanlaista valinnan mahdollisuutta. Mies saattaa kuvitella ehkäisyn olevan kunnossa ja nainen saattaa valehdella miehelle syövänsä pillereitä, koska haluaa miehestä elareiden maksajan.[/QUOTE]

Kurja juttu. Mutta näin se vain menee. Mutta ketään ei voi pakottaa isäksi, elatuksen maksajaksi kylläkin... Ehkä äidinkin pitäis siinä kohtaa miettiä, että haluaako isättömän lapsen ihan tietentahtoen tehdä...
 
Joo onhan niitä kaikenlaisia. Täytyykin jatkossa ruveta aina seksikeskusteluissa heti alussa puhumaan raiskaavista miehistä, kun niitäkin on olemassa.
Tai noh, oikeastaan raiskaus on niin arkipäiväinen asia ympäri maailman, että parempi olisi ehkä ottaa aina seksikeskustelussa puheeksi pedofiilit ja vanhemmuuskeskusteluissa insestivanhemmat. Kun niitäkin katos on olemassa.

Ihmetyttää vaan missä maailmassa te elätte, jos jopa useamman tällaisen huijaustapauksen tietää (kuten Lispetti)?
Ja mistä te tiedätte näin käyneen? Joku tunnustanut jotain, typerys katkeruuksissaan jälkiviisaana ulissut kohtaloaan vai mikä tarina näissä on?
Jos pystyt kuvittelemaan jotain ja se on fyysisesti mahdollista, se on tehty jonkun toimesta.

Ihmiset on k-a-h-j-o-j-a.
 
  • Tykkää
Reactions: Ciervo
Joo onhan niitä kaikenlaisia. Täytyykin jatkossa ruveta aina seksikeskusteluissa heti alussa puhumaan raiskaavista miehistä, kun niitäkin on olemassa.
Tai noh, oikeastaan raiskaus on niin arkipäiväinen asia ympäri maailman, että parempi olisi ehkä ottaa aina seksikeskustelussa puheeksi pedofiilit ja vanhemmuuskeskusteluissa insestivanhemmat. Kun niitäkin katos on olemassa.

Ihmetyttää vaan missä maailmassa te elätte, jos jopa useamman tällaisen huijaustapauksen tietää (kuten Lispetti)?
Ja mistä te tiedätte näin käyneen? Joku tunnustanut jotain, typerys katkeruuksissaan jälkiviisaana ulissut kohtaloaan vai mikä tarina näissä on?
Pääasiallisesti noin.
 
Avioliiton ulkopuolella syntyneet eli ns. äpärälapset ovat kautta historian menneet naisen piikkiin ja mies ollut se raukka, isäksi huijattu jne.
Huono nainen ja aivan varmasti huijaava huora, näinhän se on aina mennyt.

Että sikäli ei tämä keskustelu mitään uutta auringon alla ole.
Ikävää vaan, kun tietyt asenteet eivät väisty ikinä. Nämä perinteitä vaalivat vanhemmat tässä ketjussa tulevat siirtämään asenteensa tyttärilleen ja pojilleen ("Sinä tyttäreni kannat yksin vastuusi äpärästäsi, mitäs olet jalkasi levittänyt!" ja "Sinä poikani et ole velvollinen mihinkään, vaikka saatoitkin jonkun huoran raskaaksi, tuskin sitä tietoisesti teit! Karkuun vaan!") ja näin ikiaikainen ketju jatkuu taas.
 
Oletko sä joku katkera naisvihaaja? Eli jos lapsi on yhdessä tehty ja mies jättää vaikka viimeisillään olevan vaimonsa ja lapsen, on nainen syypää tähänkin ja pitää mennä itseensä?
En mä naisia vihaa,nehän osaa olla oikein ihania,mutta en vaan ymmärrä miksi naiset hyökkäävät miesten kimppuun joka helv***n asiassa ja ainoa syypää tähän on yleensäottaen mies..

Ja jos haluut tietää,nainen itsekin olen ;)
 
kfkfkf
Niin? Lapselle se isä on silti yhtä vieras kuin se yhden illan juttu. Samalla tavalla joutuisi lapsen kannalta ventovieraalle antamaan lapsen hoitoon.
:D

:LOL: mä tipahdan kohta oikeesti sohvalta...

Tässähän just tätä tarkoitettiinkin :D annetaan lapsi ventovieraalle miehelle hoitoon tai entiselle miehelle hoitoon, aivan täysin sama asia lapsen kannalta :D hahhaahhahhhhh

Lapsen isän äiti tuntee ja tietää millainen ihminen se on, baaripanoa äiti ei tunne ja silti joutuu sen lapsen sille antamaan, tietämättä yhtään että millainen ihminen tämä on. Pienelle vauvalle se on aivan sama
 
Vauvaa ei tosiaan laiteta vuoroviikkosysteemiin. Ihannetilanteessa vanhemmat ovat ainakin pääosin saman katon alla lapsen vauva-ajan, vaikkeivät parisuhteessa olisikaan.

Näitäkin tapauksia onneksi on, tiedän ihan itse näin käyneen.
On paljon aidosti lapsestaan välittäviä äitejä ja isiä, jotka eivät anna aikuisten keskinäisten asioiden liata viattoman lapsuutta. :)
 
:D

:LOL: mä tipahdan kohta oikeesti sohvalta...

Tässähän just tätä tarkoitettiinkin :D annetaan lapsi ventovieraalle miehelle hoitoon tai entiselle miehelle hoitoon, aivan täysin sama asia lapsen kannalta :D hahhaahhahhhhh

Lapsen isän äiti tuntee ja tietää millainen ihminen se on, baaripanoa äiti ei tunne ja silti joutuu sen lapsen sille antamaan, tietämättä yhtään että millainen ihminen tämä on. Pienelle vauvalle se on aivan sama
Ymmärrätkö lukemaasi? Pienelle vauvalle se ihminen on yhtä vieras, tunsi äiti hänet tai ei. Tietysti äiti ei voi tietää vaikka kyseessä olisi joku sekopää.
 
Blue
Ei onnistuisi. Vauvaa ei laiteta vuoroviikkosysteemiin. Ellet tarkoita, että olisit itse paljon paikalla.
Tässä maailmassa, jonka sinä olet juuri luonut tässä ketjussa, se olisi täysin mahdollista. Jos isä voidaan pakottaa isyyteen (sillä uhalla että häneltä otetaan mahdollisuus tulla isäksi kokonaan pois jos ei ole lapsen kanssa tekemisissä) niin hänellä tulee olla täysin samanlaisen oikeudet lapseen kuin äidilläkin.
 
Niin, eli kerrotko että miten lapsi siitä traumatisoituu jos joutuukin sitten äitinsä lisäksi "ventovieraan" isänsä hoitoon jos lapsi selviää siitääkin että kaiken muun (hengissäselviytymistaistelun lisäksi) joutuu olemaan monien eri hoitajien hoidossa miltei täysin erossa vanhemmistaan?
Traumatisoidu ei varmasti mutta varmaan olet yhtä mieltä, että ihanteellisen tapa se isän ja vauvan tutustuttaminen toisiinsa on tehdä ensisijaisen hoitajan myös läsnäollessa? AInakin minusta on parempi sen isänkin tai äidin kannalta jos tilanne on toisinpäin, että tutumpi hoitaja on lähettyvillä ja vastaamassa lapsen tarpeisiin. Mulla ei esimerkiksi ole vauvoista kauheasti hoitokokemusta, joten hyvin mielelläni ottaisin kokeneemman tyypin siihen tilanteeseen mukaan sen lapsen takia.
 
kfkfkf
Nyt mä lähen saunaan, en kestä enempää :D

ja iiiiiiiiik, jätän vauvan isälle hoitoon :D mut ei täs hätää, mä tunnen mun miehen ja tiedän et voin jättää vauvan sille vartiks ihan turvallisin mielin :) Vai pitäiskö sittenkin antaa se tolle naapurin Pentille (vai mikä se nyt olikaan), eihän sillä oo mitään eroa :LOL:
 
Joo täähän on ihan yleistä. Sairasta, mutta totta. Sitten märsätään täällä ku äijä ottaa ritolat. Ei mene mun oikeustajuun..
Muutaman uuden isän tarinan olen minäkin kuunnellut. Eukko oli ihan suoraan tokaissut että etpä käyttänyt ehkäisyä joten nyt maksat.
Nainen oli rakastunut mieheen mutta ei saanut vastakaikua.

Yksi naikkonen houkutteli exänsä kanssansa sänkyyn, kun kuuli exänsä uudesta parishuteesta. Noh, ylläripylläri se oli kerrasta pullat uunissa. Ei kertonut miehelle raskaudesta. Nainen ilmoitti raskaudestaan exänsä nyksälle!! Aika reilu meiniki.
Molemmathan tässä debiilejä olivat, mies ja hänen exänsä, mutta näin sitä ollaan valmiita tekemään lapsia maailmaan ihan vaikka toisen kiusaks.:O
Eivät olleet edes mitään teinejä, lähes kolmekymppisiä.
 
Nyt mä lähen saunaan, en kestä enempää :D

ja iiiiiiiiik, jätän vauvan isälle hoitoon :D mut ei täs hätää, mä tunnen mun miehen ja tiedän et voin jättää vauvan sille vartiks ihan turvallisin mielin :) Vai pitäiskö sittenkin antaa se tolle naapurin Pentille (vai mikä se nyt olikaan), eihän sillä oo mitään eroa :LOL:
Laitetaan ls-ilmoa menemään!:attn:
 
Muutaman uuden isän tarinan olen minäkin kuunnellut. Eukko oli ihan suoraan tokaissut että etpä käyttänyt ehkäisyä joten nyt maksat.
Nainen oli rakastunut mieheen mutta ei saanut vastakaikua.

Yksi naikkonen houkutteli exänsä kanssansa sänkyyn, kun kuuli exänsä uudesta parishuteesta. Noh, ylläripylläri se oli kerrasta pullat uunissa. Ei kertonut miehelle raskaudesta. Nainen ilmoitti raskaudestaan exänsä nyksälle!! Aika reilu meiniki.
Molemmathan tässä debiilejä olivat, mies ja hänen exänsä, mutta näin sitä ollaan valmiita tekemään lapsia maailmaan ihan vaikka toisen kiusaks.:O
Eivät olleet edes mitään teinejä, lähes kolmekymppisiä.
"houkutteli sänkyyn"
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja Ciervo

Yhteistyössä