Voiko tyttäreni olla raskaana pyyhkeestä?

  • Viestiketjun aloittaja olemme hukassa
  • Ensimmäinen viesti
Namira
Siis EI HYVÄÄ PÄIVÄÄ!!!

Kuulin kaverilta tästä ketjusta, ja oli ihan pakko tulla lukemaan.. Tässä sitä sitten istutaan ja nauretaan oikee urakalla..

Voi pyhä jysäys, ei kun siis pyyhe..

Kyllä ihmiset on sitten outoja nykypäivänä..

No ei siinä mitää.. Onnee vaa tulevalle äidille, pyyhkeelle ja koko muullekkin perheelle...

Ja entäs jos pyyhe olikin eläin-aiheinen???????
 
Alkuperäinen kirjoittaja Namira:
Siis EI HYVÄÄ PÄIVÄÄ!!!

Kuulin kaverilta tästä ketjusta, ja oli ihan pakko tulla lukemaan.. Tässä sitä sitten istutaan ja nauretaan oikee urakalla..

Voi pyhä jysäys, ei kun siis pyyhe..

Kyllä ihmiset on sitten outoja nykypäivänä..

No ei siinä mitää.. Onnee vaa tulevalle äidille, pyyhkeelle ja koko muullekkin perheelle...

Ja entäs jos pyyhe olikin eläin-aiheinen???????
no sit se on jo eläimiin sekaantumista, tietty! Poliisi asia!

 
Pyyhe
Mua loukkaa toi että te ehdottelette tälle jumalan siunaamalle ja tahtomalle lapselle isäksi jotain batmania tai nuuskamuikkusta. Minä olen ihan tavallinen puna-vihreä-raidallinen suomalainen pyyhe... Kuvaa en itsestäni voi nyt laittaa mutta palstan mammat, olkaa nyt kilttejä eläkää ehotelko muita isiä tälle lapselle sillä se olen MINÄ!
 
uskis
Ketju oli ihan viihdyttävä. Harmittaa vain se että pitää tehdä joillekin ihmisille vakavasta asiasta eli uskonnosta pilaa.

Mikä meni tässä provossa heti alkuunsa pieleen on se että ainakin Raamattuun perustuvissa uskonnoissa siemenen valuttaminen _maahan_ taikka pyyhkeeseen on se mikä on kiellettyä, jos asiat otetaan kirjaimellisesti. Eli keskeytetty yhdyntä on kyllä kielletympi kuin loppuun asti saatettu ehkäisyn kanssa, oli tilanne mikä tahansa.

Hyvät naurut tästä kyllä sai kaikesta huolimatta!
 
d
Siis jos tämä on totta, siis se että tytär on raskaana, ap harrastanut keskeytettyä jne, niin ainoa mikä ei missään nimessä voi pitää paikkansa on tyttären suhtautuminen siihen että kantaa isänsä lasta. Siis sitä mä en usko. Mä uskon kaiken muun, jopa sen, että ap oikeesti kuvittelee että on oikeesti käynyt näin. Mutta sitä en usko, että jos tytär oikeesti kantaisi isänsä lasta, että hän olisi hyväksynyt tilanteen. Eli tytär on ehkä raskaana, mutta se tietää tasan tarkkaan ettei OMA ISÄ ole sen vauvan isä. Yksikään TYTÄR ei olisi ok sen asian kanssa että kantaa ISÄNSÄ vauvaa. Ei olipa kuinka uskovainen tai luottaisi Jumalan tahtoon tai mitä tahansa. Ei. Ei millään. Ei ikinä.
 
harharhaa
Tää juttu on eka ikinä minkä olen tältä foorumilta lukenu, mut jos jutut on tätä tasoo niin täytyy laittaa kirjanmerkkeihin. Niin hyvät naurut sunnuntai-illan ratoksi sai. Ja olisko jopa Porvoosta vielä, perhana täytyy ens neuvolareissulla käydä vähän kyselemässä onko pyyhkeet saanu iloisia perheuutisia ^^
 

Yhteistyössä