Voiko tyttäreni olla raskaana pyyhkeestä?

  • Viestiketjun aloittaja olemme hukassa
  • Ensimmäinen viesti
vieras
no totta mooses se on raskaana...johan sitä raskautuu jo pelkästään siitä että istuu miehen vieressä....nykyajan siittiöt on kehittynyttä laatua ja valitsee tarkoin uhrinsa eli pimppalooran johon iskeytyä, tosin värkin pitää olla todella upee....kaikki ei nääs kelpaa...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja olemme hukassa:
Kauhea ajatus on hiipinyt mieleeni tänään. Tytär 17 v. opiskelee toisella paikkakunnalla ja kertoi eilen puhelimessa, että kuukautiset ovat myöhässä kaksi viikkoa. Ihmetystä tässä herättää se, ettei hän ainakaan kertomansa mukaan ole harrastanut seksiä moneen kuukauteen. Pitkä seurustelusuhde päättyi syksyllä. Nimittäin tytär oli kyläilemässä n. 1 kk. sitten ja muistan pelästyneeni kun huomasin hänen käyttäneen saunassa vahingossa pyyhettä, jota mieheni ja minä olimme käyttäneet aiemmin päivällä sängynsuojana harrastaessamme seksiä. Käytämme ehkäisynä keskeytettyä yhdyntää ja pyyhin yleensä spermat pyyhkeeseen. En tiedä mitä nyt tekisin. En uskalla kertoa tyttärelle, enkä miehelleni. Voi kauheaa. - Mitä tästä seuraa? Voiko lapsi olla silti terve?
tuskinpa tyttäresi kertoisi vaikka olisi hässinytkin jonkun kanssa.

 
olemme hukassa
Alkuperäinen kirjoittaja haloo:
Alkuperäinen kirjoittaja olemme hukassa:
No niin. Olen aamusta alkaen selvittänyt asiaa tytön kanssa. Hän teki raskaustestin ja tulos on positiivinen. Minusta tuntuu, että tämä on jonkinlainen rangaistus minulle ja miehelleni, koska olemme käyttäneet ehkäisyä, eli keskeytettyä yhdyntää. Tietysti tätä on vaikea hyväksyä, mutta tutkimattomia ovat luojan tiet. Tytär hyväksyi asian helpommin kuin minä. Minua mietityttää juuri sellaiset asiat kuin onko lapsi terve ja miten muut ihmiset suhtautuvat siihen, että lapsen isä on myös sen isoisä ja tyttäreni on lapsensa sisar. Otamme tämän lapsen kuitenkin vastaan Jumalan lahjana. Kiitokset niille, jotka suhtautuivat vaikeaan tilanteeseen asiallisesti.
siis JOS tämä juttu on ihan tosi, niin miksi haluat jääräpäisesti uskoa että se tyttö on tullut raskaaksi juuri siitä pyyhkeestä, vaikka täällä on jo useampi ihminen kertonut että se on silkka mahdottomuus? miksi et voi ajatella vaihtoehtoa että lapsen isä on joku ihan muu kuin miehesi? ihan mielenkiinnosta kysyin asiaa äidiltäni joka on gynekologi ja (anteeksi vain) hänen ensireaktionsa oli nauru. sitten hän sanoi että ei ole missään nimessä mahdollista että tyttösi olisi tullut pyyhkeestä raskaaksi.

jos tyttö sanoo ettei ole vähään aikaan harrastanut seksiä niin selityksiä on kaksi: a) raskaus on jo pidemmällä kuin hän luulee. kuukautisethan voivat tulla vaikka olisikin raskaana, b) tyttö ei uskalla kertoa totuutta että on harrastanut seksiä lähiaikoina.
Joillakin täällä on hieman erikoinen huumorintaju, tai ehkä he eivät ymmärrä tilanteen vakavuutta. No, - herra antaa ja herra ottaa. Saattaisin itsekin ehkä olla huvittunut, mutta tilanne on aika epätavallinen ja pohdittavaa on paljon. Vaikka jonkun äiti olisi gynekologi, se ei selitä tapahtunutta, eikä tee sitä mahdottomaksi uskoa. Me emme tiedä mikä tarkoitus Isällä tälle asialle on. Kävimme tapahtunutta tytön kanssa tarkkaan läpi ja tytär vannoo, ettei ole harrastanut seksiä. Puhuimme myös siitä miten asia pyyhkeen kanssa on tapahtunut ja tytär kertoi harrastavansa joskus sellaista, että vetää pyyhettä edestakaisin jalkojensa välissä. En muista tarkkaan kauanko siemen ehti olla pyyhkeessä, ennen kuin tyttö käytti sitä, mutta ei siihen välttämättä tuntia enempää kulunut. Tiedän, että hedelmöittymiseen tarvitaan vain yksi siittiö ja että yhdessä siemensyöksyssä on satoja miljoonia siittiöitä. Onko sitten ihme, vai ei, että tyttö tuli raskaaksi tavallista pienemmästä määrästä - sitä en tiedä. Tiedustelin asiaa puhelinlääkäriltä ja hän oli sitä mieltä, että tuo on mahdollista. "Minun sieluni ylistää Herran suuruutta, minun henkeni riemuitsee Jumalasta, Vapahtajastani, sillä hän on luonut katseensa vähäiseen palvelijaansa."
 
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja olemme hukassa:
Alkuperäinen kirjoittaja haloo:
Alkuperäinen kirjoittaja olemme hukassa:
No niin. Olen aamusta alkaen selvittänyt asiaa tytön kanssa. Hän teki raskaustestin ja tulos on positiivinen. Minusta tuntuu, että tämä on jonkinlainen rangaistus minulle ja miehelleni, koska olemme käyttäneet ehkäisyä, eli keskeytettyä yhdyntää. Tietysti tätä on vaikea hyväksyä, mutta tutkimattomia ovat luojan tiet. Tytär hyväksyi asian helpommin kuin minä. Minua mietityttää juuri sellaiset asiat kuin onko lapsi terve ja miten muut ihmiset suhtautuvat siihen, että lapsen isä on myös sen isoisä ja tyttäreni on lapsensa sisar. Otamme tämän lapsen kuitenkin vastaan Jumalan lahjana. Kiitokset niille, jotka suhtautuivat vaikeaan tilanteeseen asiallisesti.
siis JOS tämä juttu on ihan tosi, niin miksi haluat jääräpäisesti uskoa että se tyttö on tullut raskaaksi juuri siitä pyyhkeestä, vaikka täällä on jo useampi ihminen kertonut että se on silkka mahdottomuus? miksi et voi ajatella vaihtoehtoa että lapsen isä on joku ihan muu kuin miehesi? ihan mielenkiinnosta kysyin asiaa äidiltäni joka on gynekologi ja (anteeksi vain) hänen ensireaktionsa oli nauru. sitten hän sanoi että ei ole missään nimessä mahdollista että tyttösi olisi tullut pyyhkeestä raskaaksi.

jos tyttö sanoo ettei ole vähään aikaan harrastanut seksiä niin selityksiä on kaksi: a) raskaus on jo pidemmällä kuin hän luulee. kuukautisethan voivat tulla vaikka olisikin raskaana, b) tyttö ei uskalla kertoa totuutta että on harrastanut seksiä lähiaikoina.
Joillakin täällä on hieman erikoinen huumorintaju, tai ehkä he eivät ymmärrä tilanteen vakavuutta. No, - herra antaa ja herra ottaa. Saattaisin itsekin ehkä olla huvittunut, mutta tilanne on aika epätavallinen ja pohdittavaa on paljon. Vaikka jonkun äiti olisi gynekologi, se ei selitä tapahtunutta, eikä tee sitä mahdottomaksi uskoa. Me emme tiedä mikä tarkoitus Isällä tälle asialle on. Kävimme tapahtunutta tytön kanssa tarkkaan läpi ja tytär vannoo, ettei ole harrastanut seksiä. Puhuimme myös siitä miten asia pyyhkeen kanssa on tapahtunut ja tytär kertoi harrastavansa joskus sellaista, että vetää pyyhettä edestakaisin jalkojensa välissä. En muista tarkkaan kauanko siemen ehti olla pyyhkeessä, ennen kuin tyttö käytti sitä, mutta ei siihen välttämättä tuntia enempää kulunut. Tiedän, että hedelmöittymiseen tarvitaan vain yksi siittiö ja että yhdessä siemensyöksyssä on satoja miljoonia siittiöitä. Onko sitten ihme, vai ei, että tyttö tuli raskaaksi tavallista pienemmästä määrästä - sitä en tiedä. Tiedustelin asiaa puhelinlääkäriltä ja hän oli sitä mieltä, että tuo on mahdollista. "Minun sieluni ylistää Herran suuruutta, minun henkeni riemuitsee Jumalasta, Vapahtajastani, sillä hän on luonut katseensa vähäiseen palvelijaansa."
Voi hyvänen aika...minäkin olen harras uskovainen mutta on minulla järki päässä myös. Vaikka tyttö olisi hinkannut miten paljon tahansa sitä pyyhettä ei hän siitä raskaaksi ole tullut. Kyllä ne siittiöt pitää saada sisälle asti ennen kuin se on mahdollista.
 
niin huono provo kun olla voi
Aloitusviestissä ap sano, että päivemmällä oli käyttäny pyyhettä ukkonsa kans ja nyt tossa viimeisessä että tuskin oli tuntia siitä...oiskohan aika jo luovuttaa?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja niin huono provo kun olla voi:
Aloitusviestissä ap sano, että päivemmällä oli käyttäny pyyhettä ukkonsa kans ja nyt tossa viimeisessä että tuskin oli tuntia siitä...oiskohan aika jo luovuttaa?
Ehkä se ei kehdannut aiemmin sanoo että olivat juuri muhinoineet kun tytär oli tullut kylää ja mennyt saunaan? Ekassa viestissä luki että aimmin päiväl. Onhan se voinu ol puol tuntia aiemmin. Mä kyl uskon että tää on totta ja et tällä on joku tarkotus.
 
Gluteus maximus
Biologian tunnit on oikeasti sitä varten, että siellä opiskellaan. Ymmärrän kyllä, että 17v voi kauhistella tätä asiaa, mutta että äiti menee mukaan vielä siihen niin voi jestas sentään :headwall: :headwall:
 
vee
Mutta mutta, meillähän on tässä siis tulossa Jeesuksen toinen tuleminen! Neitsyt saa lapsen!

Näinköhän Maria aikoinaan tuli raskaaksi, olen aina miettinyt, että miten se oikein on tapahtunut...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vee:
Mutta mutta, meillähän on tässä siis tulossa Jeesuksen toinen tuleminen! Neitsyt saa lapsen!

Näinköhän Maria aikoinaan tuli raskaaksi, olen aina miettinyt, että miten se oikein on tapahtunut...
sinäpä sen sanoit,,hemmetti sentään,nyt ottaa selvää missä tämä neitseellinen tapahtuma sijaitsee ja laitetaan odottava äiti lasiseen koppiin kunnes lapsi on syntynyt,eihän tulevaa uutta vapahtajaa saa saastuttaa nykyaikaisilla saasteilla :eek:
ja kun lapsi on syntynyt rupee sadat tiedemiehet tutkimaan sitä ja eiköhän se isyys selviä siinä sivussa :/ onnea finleisson :flower: teistä tuli isä :heart:
 
haloo
tästä tuli mieleen että olen kuullut gynekologi-äidiltäni että hän tietää tapauksen jossa neitsyt tuli raskaaksi ja sai lapsen. asia meni niin, että tyttö seurusteli mutta ei halunnut harrastaa yhdyntää ennen avioliittoa. niinpä hän tyydytti poikaystävänsä kädellään, ja sitten itsensä myös sillä samalla kädellä. ja tuli raskaaksi, vaikka hänellä oli vielä immenkalvo ehjä, eli oli neitsyt. tässäpä ehkä selitys Mariankin neitsyydelle.
 

Yhteistyössä