Yhden illan jutusta vakava suhde?

wooot
Jaa. Vai tämmönen ketju. Tapasin mun miehen kotibileissä. Juteltiin lähes koko ajan vain kahdestaan. Lähdettiin yhtä matkaa baariin sieltä miehen luo ja vällyjen väliin se tietenkin johti. Aamulla juteltiin lisää, keitettiin kahvit ja lemmiskeltiin lisää. Siitä lähti seurustelu käyntiin. Nyt ollaan oltu yli 10 vuotta yhdessä ja jokunen vuosi naimisissa. Yksi yhteinen lapsikin löytyy. En mä tuona iltana aatellu ketään löytää tai kellekään "antaa". Oli sysirumat sporttirintsikat ja mammakalsaritkin jalassa... Hupsan vaan, miten kävi. Olen siis vissiin jakorasia.
 
Edelleen shokissa! Hyvät miehet ei ajattele naisia jakorasioina. Apua, toivottavasti et näitä juttuja mene huutelemaan niille teineille! Nainen ei ole jakorasia jos panee ketä haluaa, milloin haluaa. Paitsi sun maailmassa. Ja mies on tosi-sexy-player jos sillä on aina nättejä tyttöjä kainalossa.
Sä opetat toisille miten sua kohdellaan. Mä haluan tulla kohdelluksi vähän muunakin kun yhden illan juttuna jolle soitellaan yön pikkutunteina. Luojalle kiitos, että sain sen mahdollisuuden mokastani huolimatta, kauan se vei.
 
säpäle harmaana
No jos mä nuokun joka ikinen vkl pe ja la baarissa, niin kyllähän mies saa siinä helposti käsityksen jos lähden heti ekasta kehusta sen matkaan, että aika monelle itseäni "jaan".
tuohan on sitten taas ihan eri asia, jos tosiaan nuokut viikonloppuisin baareissa ja lähdet heti ensimmäisestä kehusta hänen mukaansa. Jos ajatellaan sitä toista skenaariota, jossa viikonloppuisin baareissa annat puhelinnumeron heti ensimmäiselle vastaantulijalle, niin onko se jotenkin mukavampi kuva.
 
säpäle harmaana
Sä opetat toisille miten sua kohdellaan. Mä haluan tulla kohdelluksi vähän muunakin kun yhden illan juttuna jolle soitellaan yön pikkutunteina. Luojalle kiitos, että sain sen mahdollisuuden mokastani huolimatta, kauan se vei.
Mille yhden illan jutulle soitellaan yön pikkutunteina? Eihän niille anneta puhelinnumeroita saati sitten soitella.
 
No jos mä nuokun joka ikinen vkl pe ja la baarissa, niin kyllähän mies saa siinä helposti käsityksen jos lähden heti ekasta kehusta sen matkaan, että aika monelle itseäni "jaan".
Tuo käsitys on kyllä ihan siun korvien välissäs. Mie vähän veikkaan ettei 99% baarin muista asiakkaista ees huomaa ett siellä joka vkl notkut. Ellei sit kyseessä oo joku pikku pulju jossa on siun lisäkses vaan kourallinen muita vakkareita ja sillonhan tuommosta käsitystä ei pääse syntymään kun aiheesta...
 
"höps"
Yhden yön juttu on mun mukaan vain panoa varten. Jos haluat tutustua, kahvitella niin se on sitten eri homma ja normaalia tapailua.
Niin no, kärjistetysti, jos et osaa tutustua ihmiseen seksin lomassa vaan se on joko-tai, et voi antaa itsestäsi kovin kiinnostavaa kuvaa, joten onko ihme jos mies ei soittele? Ihan hullua lokeroida itseään tällä tavalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30000272:
Mille yhden illan jutulle soitellaan yön pikkutunteina? Eihän niille anneta puhelinnumeroita saati sitten soitella.
:O Enkö mä just kertonut että tää kysyi numeron kun juteltiin ja olin sanonut etten lähde jatkoille! Kesti vain hyvin kauan ennen kun soitti ja juttu on edennyt tosi mutkikkaasti, koska olin sille pitkään vain "sitä" varten.
 
[QUOTE="höps";30000284]Niin no, kärjistetysti, jos et osaa tutustua ihmiseen seksin lomassa vaan se on joko-tai, et voi antaa itsestäsi kovin kiinnostavaa kuvaa, joten onko ihme jos mies ei soittele? Ihan hullua lokeroida itseään tällä tavalla.[/QUOTE]

Mies pettyi että olinkin niitä tyttöjä kun aluksi vaikutin fiksulta ja kiinnostavalta naiselta. Mutta nyt tosiaan olen saanut mahdollisuuden, joten se on sinänsä ok:D
 
"höps"
Sä opetat toisille miten sua kohdellaan. Mä haluan tulla kohdelluksi vähän muunakin kun yhden illan juttuna jolle soitellaan yön pikkutunteina. Luojalle kiitos, että sain sen mahdollisuuden mokastani huolimatta, kauan se vei.
Eli moka oli sun, ei teidän yhteinen? Aika huonot lähtökohdat suhteella, jos tosiaan ajattelet näin. Tulee kyllä sellainen vaikutelma, että haluat vain kovasti pariutua ja tähtäimessä on vaan joku white wedding -unelma mahdollisimman äkkiä, eikä tämä kyseinen herra edes kiinnosta sua ihmisenä.
 
wooot
Kyllä miehiä varmasti hämmentää tämä joidenkin naisten logiikka. Ensin sinkkunan liihotellaan monien miesten kanssa ja harrastetaan seksiä, mutta ne on vaan jotain merkityksettömiä tyyppejä ja vääriä miehiä ja vaan seksiin. Sitten tavataan se ihana, oikea ja rakastumisen arvoinen mies. Mutta nyt ei "anneta" sitten millään ja vasta hirveiden temppuilujen jälkeen. Luulis, että se logiikka menee, niin että joillekin väärille miehille ei "anneta" ja sitten niille ihastuttaville kyllä :) Mutta tämä tietenkin vain joillain, en yleistä.
 
Tuo käsitys on kyllä ihan siun korvien välissäs. Mie vähän veikkaan ettei 99% baarin muista asiakkaista ees huomaa ett siellä joka vkl notkut. Ellei sit kyseessä oo joku pikku pulju jossa on siun lisäkses vaan kourallinen muita vakkareita ja sillonhan tuommosta käsitystä ei pääse syntymään kun aiheesta...
Juu totta:) Paitsi että jos hän laittaa vkl:nä missä olet, voitko tulla meille ja mun on vastaus "baarissa x .." niin aika usein mä sen silmissä siellä käyn ja hommailen miesten kaa
 
Juu totta:) Paitsi että jos hän laittaa vkl:nä missä olet, voitko tulla meille ja mun on vastaus "baarissa x .." niin aika usein mä sen silmissä siellä käyn ja hommailen miesten kaa
Ei baaris käyminen tarkoota sitä, että aina on hommaalemas miesten kans ja seuraa ettimäs. Kuka haluaa edes tutustua mieheen joka ajattelee noin? Vai onko se vain sun mieles, että mies ajattelee noin?
 
[QUOTE="höps";30000311]Eli moka oli sun, ei teidän yhteinen? Aika huonot lähtökohdat suhteella, jos tosiaan ajattelet näin. Tulee kyllä sellainen vaikutelma, että haluat vain kovasti pariutua ja tähtäimessä on vaan joku white wedding -unelma mahdollisimman äkkiä, eikä tämä kyseinen herra edes kiinnosta sua ihmisenä.[/QUOTE]

Niin no jos tutustun baarissa komeaan ja fiksuun mieheen, haluan ehdottomasti tavata sen kahvilla jos jutut osuu yksiin. En mieluiten mokaa siinä kohtaa - tiedä sitten teistä muista ;o
 
Ei baaris käyminen tarkoota sitä, että aina on hommaalemas miesten kans ja seuraa ettimäs. Kuka haluaa edes tutustua mieheen joka ajattelee noin? Vai onko se vain sun mieles, että mies ajattelee noin?
Ootko sä tosiaan noin yksinkertainen? Jos sä hyppäät sänkyyn aikuisena ihmisena ekana iltana niin aika todennäköistä on, että mies ajattelee sun tekevän sitä muidenkin kanssa. Teot ratkaisee. Mulla on paljon kavereita ketkä ovat ns. jakareita ja he myöntävät sen ettei se ole hyvä juttu. Kaikkia ei kiinnosta nuorena sitoutuminen ja eipä minuakaan paitsi tämän miehen kanssa<3
 
"höps"
Niin no jos tutustun baarissa komeaan ja fiksuun mieheen, haluan ehdottomasti tavata sen kahvilla jos jutut osuu yksiin. En mieluiten mokaa siinä kohtaa - tiedä sitten teistä muista ;o
Olen sitten ilmeisesti vanhanaikainen romantikko, koska en näe sitä mokana, jos suhde alkaa kiihkeissä merkeissä. Omani ja monen muun ketjuun vastanneen kokemus kertoo, ettei siitä ole mitään haittaa, mutta voithan sä jatkaa itsesi piiskaamista - en kyllä ymmärrä miksi!
 
[QUOTE="höps";30000356]Olen sitten ilmeisesti vanhanaikainen romantikko, koska en näe sitä mokana, jos suhde alkaa kiihkeissä merkeissä. Omani ja monen muun ketjuun vastanneen kokemus kertoo, ettei siitä ole mitään haittaa, mutta voithan sä jatkaa itsesi piiskaamista - en kyllä ymmärrä miksi![/QUOTE]

En mä enää piiskaa mut voit kuvitella että piiskasin ennen:D Nyt kaikki on paremmin kun hyvin.
 
Ootko sä tosiaan noin yksinkertainen? Jos sä hyppäät sänkyyn aikuisena ihmisena ekana iltana niin aika todennäköistä on, että mies ajattelee sun tekevän sitä muidenkin kanssa. Teot ratkaisee. Mulla on paljon kavereita ketkä ovat ns. jakareita ja he myöntävät sen ettei se ole hyvä juttu. Kaikkia ei kiinnosta nuorena sitoutuminen ja eipä minuakaan paitsi tämän miehen kanssa<3
Mä oon kaikkia muuta ku yksinkertaanen ja mulla on huomattavasti enemmän kokemusta elämästä ja miehistä ku sulla. Sun ajatukset miehistä on todella mustavalkoosia.

Mun mielestä ihminen on aika helvetin tyhmä jos ajattelee toisen harrastavan yhden illan juttuja jatkuvasti vain sen takia, että lähtee hänen matkaansa.
 
Mä oon kaikkia muuta ku yksinkertaanen ja mulla on huomattavasti enemmän kokemusta elämästä ja miehistä ku sulla. Sun ajatukset miehistä on todella mustavalkoosia.

Mun mielestä ihminen on aika helvetin tyhmä jos ajattelee toisen harrastavan yhden illan juttuja jatkuvasti vain sen takia, että lähtee hänen matkaansa.
Se on vähän sama jos treffeillä myöhästyit töistäsi siksi, että treffikumppanin kanssa on hauskempaa kun töissä, niin millaisen kuvan annat? Et ainakaan hyvää!

Mulle on ihansama. Tehkää miten lystäätte.
 

Yhteistyössä