Yhden illan jutusta vakava suhde?

[QUOTE="mie";29998992]TÄH? mistäs sä nyt tiedät että olis soittanut? ei, sä et voi sitäkään tietää. Meistä kukaan ei tiedä näitä what if-juttuja. Sen enempää kuin että osattas ennustaa tulevaisuutta.

Taidat olla päässäsi nyt kehittänyt tämän kuvion....Sori, hetken olit jo kelkassa =/[/QUOTE]

Relax:) Uskoisin näin. Ei miehet arvosta yhdenillan naisia ja nää heitä vaimomatskuina.
 
Vier
[QUOTE="sipsi";29997389]Ei, kun tarkoitin sitä, kärjistetysti sanoen, että miksi vain nainen saa ekaillan seksistä "huonon maineen" eikä ole tyttöystävämateriaalia.

Eikö miehestä voisi ajatella samoin?[/QUOTE]

Samaa juuri ajattelin. Happygirl on kunnon sovinisti.
 
no jaa
Samaa juuri ajattelin. Happygirl on kunnon sovinisti.
Vähän samansuuntaista mietettä mulla.

En haluaisi olla miehen kanssa, joka luokittelee naiset huoriksi, jos ne sinkkuna harrastaa yhden illan suhteita.

Enkä lähtisi "pelailemaan" seksin kanssa, jos lähtisin suhdetta rakentelemaan. Minusta molemminpuolinen rehellisyys ja vilpittömyys on tärkeintä. Pelaamaan jos lähtee, saa pelisuhteen. Mutta kuka nyt semmoista jaksaa? - No, ehkä jollekulle semmoinen on sitte ok.
 
Ei miehet arvosta yhdenillan naisia ja nää heitä vaimomatskuina.
Moni on kuitenki päätyny naimisiin naisen kans joka oli alunperin yhden illan juttu. Eli et sä voi taaskaa yleistää asioota miehistä, sulla on vähä sellaanen paha tapa yleistää miehet sitä ja tätä. Ja ikävä kyllä pakko tähän kohtaan vetää sun ikä mukaan, että sulla ei oo edes kovin pitkää kokemusta miehistä. Kyllä esim. 40-vuotiaalla naisella helposti on paljo enemmän kokemusta ku sulla. Enemmän kokemusta on mullaki ku sulla enkä silti yleistä asioota ku miehistä kyse.

Mulla on alkanu vakava suhde yhden illan jutusta. Toki ollaan jo erottu, mutta avoliitos oltiin ja saimme lapsen. Jos exä ei olisi arvostanu mua, niin tuskin olis tehny mun kans lasta. Ei miehetkää ny niin hulluja oo, että suunnitellusti tekee lapsen naisen kans jota ei arvosta eikä pidä vaimomateriaalina.

Mun tämän hetkinen parisuhde alkoi melkein 5kk sitte. Eka yö nukuttiin miehen tykönä, mutta mitää ei tapahtunu ei edes suutelua. Kiinnostus oli silti heränny molemmilla ja parin viikon päästä päädyttiin baarista miehen työ eikä enää vain nukuttu. :D
 
Peyote
Minusta ei ole hyvä harrastaa yhdenillanjuttuja. Mutta kumminkin se on hyvä merkki, jos on seksuaalista vetovoimaa. Vähän epäilyttäväähän sekin olisi, jos olisi todella helppoa olla harrastamatta seksiä.
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
No lopeta pelaaminen.

Aivan jäätävää tää pelaaminen nykyään, ollaan niin coolia kun on 'peliä' jonkun kanssa.

Paljon helpompi ja rehellisempi suhteen pohja luodaan olemalla oma itsensä!
Alussa on pakko hieman miettiä mitä tekee, että antaa oikeanlaisen kuvan. Esimerkiksi moni nainen haluaisi kihloihin puolen vuoden seurustelun jälkeen jo, mutta ei ne siitä puhu miehelleen. Sama homma deittailun alussa, että kannattaa vähän miettiä omaa käytöstä ettei ole liian innokas jne. :) Pieni salaperäisyys on hyvä!
 
Peyote
Alussa on pakko hieman miettiä mitä tekee, että antaa oikeanlaisen kuvan. Esimerkiksi moni nainen haluaisi kihloihin puolen vuoden seurustelun jälkeen jo, mutta ei ne siitä puhu miehelleen. Sama homma deittailun alussa, että kannattaa vähän miettiä omaa käytöstä ettei ole liian innokas jne. :) Pieni salaperäisyys on hyvä!
Mun mielestä kannattaa vaan olla avoin.
 
Vähän samansuuntaista mietettä mulla.

En haluaisi olla miehen kanssa, joka luokittelee naiset huoriksi, jos ne sinkkuna harrastaa yhden illan suhteita.

Enkä lähtisi "pelailemaan" seksin kanssa, jos lähtisin suhdetta rakentelemaan. Minusta molemminpuolinen rehellisyys ja vilpittömyys on tärkeintä. Pelaamaan jos lähtee, saa pelisuhteen. Mutta kuka nyt semmoista jaksaa? - No, ehkä jollekulle semmoinen on sitte ok.
Tää mies ei IKIpäivänä sanois ketään huoraksi sen perusteella, että harrastaa ekana iltana seksiä! Mä en pilannut ensivaikutelmaa sillä mutta oisi ollut helpompi ja parempi että olisin mennyt kuten "kunnon tyttö" ja odottanut. :D Hyvähän se jälkikäteen jossitella ja nythän se on turhaa:)
 
"höps"
[QUOTE="northern soul";29999165]Yhden yon juttu laajentui lomaromanssiksi kaksi vuotta sitten. Vuoden kaukosuhteen jalkeen mies muutti tanne ja ensi kuussa mennaan naimisiin.[/QUOTE]

Onnittelut! Sun nikkiä näkee täällä enää harvoin, johtuuko tuosta "lomaromanssista"? ;)

Tuohon ap:n tilanteeseen sanoisin, että kyse on loppujen lopuksi ihan vain itsetunnosta.
Kiitollisuudesta, velvollisuudentunnosta tai menetyksen pelon takia antautuva nainen ei ole pitemmän päälle kenestäkään viehättävä. Jos taas nainen on sinut seksuaalisuutensa kanssa eikä aseta itselleen mitään vanhoillisia madonna-odotuksia, ei ole mitään merkitystä "antaako" kolmen tunnin vai joidenkin maagisten kolmansien treffien jälkeen.
Pitäisin kyllä hieman outona - ja lapsellisenakin - tyyppiä, jonka kanssa on harrastettu seksiä ja joka alkaa sitten yhtäkkiä todistelemaan siveellisyyttään tyyliin "ei seksiä, nyt tutustutaan, perkele!" Mutta jos tämä on teille yhteinen arvomaailma, niin eihän siinä sitten mitään :)
 
[QUOTE="höps";29999787]Jos taas nainen on sinut seksuaalisuutensa kanssa eikä aseta itselleen mitään vanhoillisia madonna-odotuksia, ei ole mitään merkitystä "antaako" kolmen tunnin vai joidenkin maagisten kolmansien treffien jälkeen.
Pitäisin kyllä hieman outona - ja lapsellisenakin - tyyppiä, jonka kanssa on harrastettu seksiä ja joka alkaa sitten yhtäkkiä todistelemaan siveellisyyttään tyyliin "ei seksiä, nyt tutustutaan, perkele!" Mutta jos tämä on teille yhteinen arvomaailma, niin eihän siinä sitten mitään :)[/QUOTE]

Minusta säännöllinen seksi saman tyypin kanssa kuuluu parisuhteeseen. Mulla tulee tunteet siihen ja siitä seuraisi vain sydänsuruja jos näkisin että mies painaa muitakin. Seksi on jotain tosi spessua kahden rakastuneen välillä :) Sellaisena mä haluan kokea tän miehen kanssa sen myöhemmin taas. Tavallaan se on myös "itsesuojeluvaisto" joka mua ohjaa naisena valitsemaan kenen kanssa hommailen, koska parisuhteen haluaa vain harvojen kanssa.. Heidän kanssaan haluaa edetä oikein :heart:
 
"höps"
Minusta säännöllinen seksi saman tyypin kanssa kuuluu parisuhteeseen. Mulla tulee tunteet siihen ja siitä seuraisi vain sydänsuruja jos näkisin että mies painaa muitakin. Seksi on jotain tosi spessua kahden rakastuneen välillä :) Sellaisena mä haluan kokea tän miehen kanssa sen myöhemmin taas. Tavallaan se on myös "itsesuojeluvaisto" joka mua ohjaa naisena valitsemaan kenen kanssa hommailen, koska parisuhteen haluaa vain harvojen kanssa.. Heidän kanssaan haluaa edetä oikein :heart:
Eikä siinä ole mitään vikaa! Mutta edelleen pidän outona ja hieman surullisena sitä, että ajattelet antaneesi huonon ensivaikutelman menemällä heti sänkyyn.
 
[QUOTE="höps";29999821]Eikä siinä ole mitään vikaa! Mutta edelleen pidän outona ja hieman surullisena sitä, että ajattelet antaneesi huonon ensivaikutelman menemällä heti sänkyyn.[/QUOTE]

No niinhän mä annoin. Kelpasin tosi pitkään vain viikonlopun panovaraksi, suoraan sanottuna. Eli pe ja la tuli viestiä ainoastaan että tuletko meille. Ei se kovin kivalta tunnu ;o
 

Yhteistyössä