Yhden illan jutusta vakava suhde?

[QUOTE="mie";29998861]Siis koskas tää sun "vahinko" sattuikaan??

Älä - kokemuksen syvällä rintaäänellä - ala tollasia tivaamaan jos tapahtuma on vasta tuore (eli ei kestänyt tyylliin paria kuukautta) Sillä saat karkoitettua todennäköisemmin kuin seksillä ensi treffeillä. Vähän malttia ja tilanteen mukaan. EI suunnitelmia ennakoon. Olette yhdessä ja tutustutte lisää.[/QUOTE]

yli 3kk sitten. Juu kyl mä kysyn, haluan tietää kun tässä on illanviettoja hänelläkin varmasti ja naisia pörrää ympärillä ja mulla miehiä, joten pitää tietää mikä meidän homman nimi on :)
 
"mie"
Nostan hattua sinulle tuosta asenteesta ja itseluottamuksesta.

Ei ole sivistyneen ja fiksun ihmisen käytöstä lähteä ekana kerta harrastamaan seksiä. Vaikka miten kipinöi ja haluttais. En kiitä, lähden vaan häntä koipien välissä et anteeks kun olin näin helppo nakki ja päässä ei paljon liiku:D noei..
Tarteeks kaiken olla aina fiksua ja sivistynyttä?
 
Mä ainakin ajattelen niin että se mitä elämä tuo tullessaan, tuo sen tullessaan. Tällaisiin rakkausasioihin ei voi kuitenkaan älyttömästi itse vaikuttaa, ainakaan käyttäytymällä siten miten olettaa toisen toivovan sinun käyttäytyvän.

Nauti, on minun neuvo. Menee syteen tai saveen. Olet joka tapauksessa kokemusta rikkaampi. Et putoa korkealta jos juuri orastava ihastuminen kaatuu.
Elämässä vain on niin ettei aina mene kaikki just hyvin ja täydellisesti mutta eikö elämä olekin siitä rikasta ja ihanaa että tunteita ja tilanteita tulee, ne opettavat ja huonot päivät taas antavat onnellisille päiville vielä suuremman arvon.
Emmehän me kukaan tiedä mitä tapahtuu, eikä toisesta ihmisestä voi koskaan olla 100% varma, jos itsestäkään. Näin ollen kannattaa nauttia joka hetkestä ja olla niistä onnen perhosista, kuumotuksista ja levollisuuden tunteista ja ihan mistä tahansa kiitollinen. Jokainen päivä voi olla viimeinen, itse olen oppinut näkemään elämän harmaan eri sävyt ja olen nyt onnellisempi kuin koskaan. Elän siten etten anna pikkujuttujen enkä edes niiden isojen pelottaa tai häiritä sitä hetkeä joka on nyt.

Yksi ystäväni on uudessa suhteessa, korviaan myöten rakastunut mutta peloissaan miten käy tämän suhteen kun edelliset menneet mönkään. Minä sanoin että pelko nurkkaan, se joka pelkää ei koskaan saa pelata. Uskaltamalla ja luottamalla saa joka hetki itselleen jotain. Voit saada myös sydänsurun mutta olisitko saanut yhtään mitään jos et kokeilisi?
Eikä pettymyskään pois pyyhkäise niitä hyviä koettuja hetkiä jos sellainen tulee :)
Aivan totta. Raastavaa se silti on kun kaiken luppoajan miettii että mitä se toinen ajattelee ja haluaa ja meinaa :D Mä niin ihailen sitä entistä minua joka heittäytyi täysillä eikä ajatellut kahta sekunttia pidemmälle.. Olin niin free spirit enkä stressannut ihmissuhteissa mistään. Nykyään en muuta teekkään, mut kai se kuuluu tähän elämänvaiheeseen. Panokset on kovemmat kun monet alkaa vakiintua eikä niitä oman ikäisiä niin hirveästi baareissa notku. Tosi monet on näitä ysinelosia babyfaceja :ashamed:
 
"mie"
no näiden hyvien miesten suhteen se on aikalailla tärkeää. Nättejä ihmisiä on maailma täynnä:/
No luojan kiitos suurin osa parisuhteista ei kai kuitenkaan loppuviimein perustu ulkonäköön...eikä edes fiksuuteen. Vaan siihen että ollaan sopivia toisille. Ja sitä ei saa selville kuin avaamalla itsensä ja olemalla mitä on. Sehän on ihan kamalaa jos molemmat näyttelee, tai edes toinen, että on jotain ihan muuta kuin on jotta miellyttäisi toista.
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
[QUOTE="mie";29998912]No luojan kiitos suurin osa parisuhteista ei kai kuitenkaan loppuviimein perustu ulkonäköön...eikä edes fiksuuteen. Vaan siihen että ollaan sopivia toisille. Ja sitä ei saa selville kuin avaamalla itsensä ja olemalla mitä on. Sehän on ihan kamalaa jos molemmat näyttelee, tai edes toinen, että on jotain ihan muuta kuin on jotta miellyttäisi toista.[/QUOTE]

Niin ja sekös vasta harmittaa jos toimit lapsellisesti ja idioottimaisesti hyvän tyypin kanssa jonka kaa kemiaa on.
 
"mie"
:O Kyllä hän pyysi numeron vaikka sanoin aluksi etten lähde. Sit kun juteltiin narikoille ja kotimatkalla niin päätinkin lähteä sille. Hän ois 100% soittanut oikeille treffeille aiemmin jos olisin jättänyt menemättä.
TÄH? mistäs sä nyt tiedät että olis soittanut? ei, sä et voi sitäkään tietää. Meistä kukaan ei tiedä näitä what if-juttuja. Sen enempää kuin että osattas ennustaa tulevaisuutta.

Taidat olla päässäsi nyt kehittänyt tämän kuvion....Sori, hetken olit jo kelkassa =/
 

Yhteistyössä