Yhden illan jutusta vakava suhde?

pisteitä pisteitä
Täällä! :) tuttuja oltiin entuudestaan, mutta ei oltu vuosii nähty. Sitten satuttiin samaan aikaan samaan paikkaan, ja eksyttiin samaan sänkyyn. Aika tukevasti humalassa vielä molemmat :D aamulla mies piti kainalossa koko päivän, vaihdettiin puhelin numerot ja illemmalla läksin kotiin. En uskonut jutun etenevän mihinkään, mutta niin siinä sitten kävi, että 2kk ja asuttiin saman katon alla :D 5vuotta myöhemmin, edelleen yhdessä, ja kaksi lasta :)
 
viera.s
Ei huonoa ihmistä muttei tyttöystävämateriaalia myöskään :/ Jos olet heti luottamassa ja juoksemassa ventovieraan kotiin niin eihän se kovin aikuismaista ole. Ei mua harmita niiden kanssa vehtailut, jotka ei kiinnosta, mutta tää nykyinen ihastus on jotain niin spessua, että kyllä harmitti. Oon nyt saamassa takas kuitenkin mahdollisuuksia mutta oli se vaikeeta aluksi. :D
Onhan noita kaksinaismoralisteja ja sellainenhan passaisi sinulle tavallaan hyvin, kohtaisi ajatusmaailmat tässä asiassa. Mutta ei kai sellaista lohduttaisi, vaikka hänen kanssaan et olisi lähtenyt ensimmäisellä tapaamisella naimaan, jos kumminkin oot tehnyt niin useiden muiden kanssa. Normaalit ihmiset ei tällaisia tietty edes kysele, mutta ne tyttöystäviltään siveyttä vaativat pukit varmasti.

Siinä että aloittaa heti seksillä, on juuri se etu, että kaksinaismoralistit saa karsittua. Mutta toisaalta siinä on monia muita huonoja puolia, joten en ole itse harrastanut tällaista tekniikkaa jos olen vakavampaa suhdetta ollut etsimässä. Se vaihe ennen seksiä on minusta aika kutkuttava, joten en halua skipata sitä. Eli ei, yksikään vakavista suhteistani ei ole alkanut yhden illan jutusta. Kerran kyllä ihastuin palavasti yhteen ihmiseen jonka kanssa jo ensimmäisenä iltana olin päätynyt sänkyyn, mutta ei siitä vakavaa suhdetta tullut, epämääräistä (ja myönnettäköön että jossain vaiheessa suorastaan epätoivoista) säätöä vaan.
 
"ttt"
Kuu tälläisestä yhem yön sutinasta kehkeytyi sitten perhe.

Vko meni yöstä ja isäntä otti uudelleen yhteyttä treffatakseen mua.

Tapahtumasta nyt 8 vuotta ja toinen lapsi tuloillaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Zarppa
"höps"
Kokemuksia tänne! Kenellä on kehkeytynyt parisuhde vaikka ekana yönä jo menit antamaan?
Tämä "nainen antaa, mies ottaa" -asenne voi heijastua kaikkeen muuhunkin parisuhteessa enkä pidä sitä kovin terveenä ajattelutapana, varsinkaan sun ikäiselle nuorelle naiselle.
Meillä on jo 15 vuotta ihanaa yhteiseloa takana, ja tuntuu kyllä todella naurettavalta ajatus, että pitäisi katua sitä että menin heti "antamaan" :D
Toisaalta en kyllä huoliskaan sellaista miestä, joka halveksii seksikumppaniaan. Eri asia tietysti, jos mies on otettu vasten tahtoaan...?
 
Ei oo tullu, mutta "yhden illan jutut" ovat ihastuneet ja jääneet roikkumaan perääni pommitellen viesteillä ym.

Ihastumista ja "parisuhdekelpoisuutta" ei määrittele se, kuinka nopeasti harrastetaan seksiä.
Siis ainakaan sellaisissa "terveissä" tapauksissa, joissa ihastus ja kiihotus on aitoa, eikä mitään pelailua.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
"sipsi"
Onko yhden yön juttu, jos ei yöllä anna, koska saapuu kotiin ( omaan, eikä yksin ) vasta aamulla ja antaa vasta seuraavana päivänä.

Siitä on yli 19 vuotta.:xmas:
Vaikea kysymys :)

Olemmeko vapaamielistä sukupolvea? Ihmeellistä, kun täällä kotona saan jatkuvasti tietyltä taholta kuulla olevani muumiotakin vanhanaikaisempi :(

Kyllä minun mielestä on poikapuolisen taholta hirveää kaksinaismoralismia pitää tyttöpuolista tyttöystäväainekseksi kelpaamattomana yhden yön jutun jälkeen... Enkä oman puolisono kohdalla pelännyt turvallisuuteni puolesta hetkeäkään, silloin ekalla tapaamisellakaan.
 
jookyllä
Tavattiin baarissa loppuillasta erittäin kosteissa merkeissä ja ei päästy edes perille miehen luo kun "antauduttiin himojen vietäväksi" ;) En etsinyt suhdetta, mies oli kuitenkin sitä mieltä että tässä vois olla mahiksia sellaiseen. Nyt ollaan naimisissa ja kaksi lasta, ja yhtä intohimoisesti suhtaudutaan toisiimme edelleen kuin ekana iltana, tunnetta vaan on tullut mukaan lisää.

Yhden illan jutusta voi seurata tai olla seuraamatta ihan hyvä parisuhde. Ei kannata yleistää, ihan yhtä hyvin sen rakkauden voi löytää baarista kuin vaikka kassajonosta.
 
M32
Kaverini meni lopulta naimisiin baarista pokaamansa miehen kanssa, ja heillä on nyt kolme lasta. Kumpikaan ei etsinyt mitään sen kummempaa, mutta jutut kuulemma huvittivat puolin ja toisin niin paljon, että päätyivät treffeille.
 
"Miili"
[QUOTE="Sirpa";29997328]Voi Venäjä mikä kysymysasettelu!
Eihän tuolla kysymyksellä ole YHTÄÄN MITÄÄN tekemistä otsikon kanssa.

Onko joku oikeasti ollut niin typerä, että on ryhtynyt vakavaan parisuhteeseen henkilön kanssa, joka ei sen vertaa ole ekoilla treffeillä sytyttänyt etteikö olisi seksiä?
Jos kyllä, kauanko kesti että avioero koitti?

Nyt järki käteen siellä![/QUOTE]

:) Voi sinuakin.. Ikinä en ole ensimmäisillä treffeillä seksiä harrastanut. Nykyisen kanssa takana 15 onnellista vuotta, eikä sänkyyn menty kuin "vasta" kolmansilla treffeillä ;)
 
:wave:
Ei oo tapana pihtailla jos ihminen himottaa liikaa.
Tai noh, joskus oli ihan kiva leikitellä pidempäänkin. Sellainen pidempi kiusottelu saa aikaan isoa himoa joka purkautuu aika rajusti.:p En ollut niillä kerroilla vielä valmis kuin seksisuhteeseen, vaikka ihan hyviä miehiä olivat muutenkin.

En ole näissä asioissa mikään romanttinen, että vain käsi kädessä kuljettais ja katseltais täysikuuta etc. Kyllä me sitä kuuta, ja tähtiäkin, kerettiin ihastella sen jälkeenkin kun olin noussut tulevan mieheni takin päältä joka oli levitetty aamuyön kostuttamalle nurmelle.

Toi olettamus että nainen on kevytkenkäinen jos antaa ekoilla, istuu aika tiukassa joillain. Se on jotakin minkä itse on sisäistänyt mahdollisesti oikeaksi tavaksi toimia.
Ihan samalla tavalla on meitä, jotka eivät ajattele että tuo on oikea tapa toimia, vaan ovat hyvinkin anteliaita heti jos tuntuu hyvältä ja oikealta.:)
 
Viimeksi muokattu:
Wieruus
Olen naimisissa lomapanoni kanssa joka oli minulle vain yhdenyön ilo monien joukossa. Mies vain meni ja rakastui ja muutti perässäni Suomeen ja sinnikkyydellään sai minut.
 
"viola"
Meidänkin suhde alkoi yhden yö jutusta. Mies tuli mun luo baarista yöksi ja lähti aamulla kotiin, kun läksin jo aiemmin sovituille menoilleni. Sen piti jäädäkin siihen, mutta mies tuli illalla takasin ja pyysi kävelylle, ei ollut saanut mua mielestään ja halusi tutustua muhun paremmin, kun olin ollut sen mielestä ihan spesiaalinainen :) Siitä se sitten alkoi, seurustelu. Oltu yhdessä nyt reilut 21 vuotta.
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
En oiken pidä asetelmasta nainen antaa ja mies ottaa, eritoten, kun se tulee nuoren naisen suusta. En ymmärrä, että mikä ihmeen velvollisuus naisella on olla siveyden sipuli ja kieltää itseltään kaikki lihalliset nautinnot ja mies saa pistellä menemään ihan miten tykkää. Tämänkaltainen ajattelu on ahdistavaa.
Naiset ei ole mitään antajia...
 
"Sirpa"
[QUOTE="höps";29997497]Tämä "nainen antaa, mies ottaa" -asenne voi heijastua kaikkeen muuhunkin parisuhteessa enkä pidä sitä kovin terveenä ajattelutapana, varsinkaan sun ikäiselle nuorelle naiselle.
Meillä on jo 15 vuotta ihanaa yhteiseloa takana, ja tuntuu kyllä todella naurettavalta ajatus, että pitäisi katua sitä että menin heti "antamaan" :D
Toisaalta en kyllä huoliskaan sellaista miestä, joka halveksii seksikumppaniaan. Eri asia tietysti, jos mies on otettu vasten tahtoaan...?[/QUOTE]

Nimenomaan näin.
Ne on oikeasti aika harvassa ihmiset joiden mielestä ekojen treffien seksi pilaa naisen maineen, muttei miehen - hitto, aikuisia kun ollaan ja jos kaikista osapuolista tuntuu hyvältä, noin minkä ihmeen takia ei?

Sitäpaitsi se psykopaatti-paloittelumurhaaja voi aivan yhtö hyvin iskeä niillä toisilla tai kolmansilla treffeillä. Normaali ihminen toki blokkaa nuo pois jo tutustumisen ensimmöisen minuutin aikana ja nämä lieneekin enempi niiden naisten ongelma "ketkä rakastuvat renttuihin".
 
"Jeba"
Miulla ei oo yksikään yhdenillan juttu muuttunut vakavaksi suhteeksi, korkeintaan satunnaiseksi panokaveriksi ja kännisäädöiksi eikä myöskään kellään mun tutulla.
 
Äijä40v
Aloittajan kanssa samaa mieltä! Onhan se nyt selvää, että se joka antaa seksiä tai "lankeaa seksiin" heti kun vähän himottaa, on 100% varmasti helpommin pettävä kuin sellainen joka haluaa seksiä sitten kun tuntee ihmisen paermmin. Ei pitäisi olla kenellekään vaikea hahmottaa tällaista.
 
"mie"
Kännipanosta se alkoi. Tässä ollaan. 10 vuotta naimisissa, pari tenavaa ja edeleen ihan rakastuneina toisiimme. Kännipanoilta johti kihloihin 1,5kk päästä "tapahtumasta" ja naimisissakin oltiin jo ennen ekaa "panovuosipäivää".

Ja ei, ei tunnettu toisiamme entuudestaan. Joskus jutut vaan kolahtaa, silloin kun vähiten sitä odottaa. Ei se sitten ollutkaa yhdenyön juttu....
 
cdi
Hep! Siitä ekasta yöstä tulee justiinsa kymmenen vuotta ja edelleen yhdessä. Naimisissa ollaan, lapsikin on. Eikä ole koskaan haitannut suhteessa se että seksillä aloitettiin. Päinvastoin oikeastaan, villiä elämää sillä saralla vietetään edelleen. Ei kaduta pätkääkään, on tuo mies vaan paras <3
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
"mie"
Alkuperäinen kirjoittaja Äijä40v;29997860:
Aloittajan kanssa samaa mieltä! Onhan se nyt selvää, että se joka antaa seksiä tai "lankeaa seksiin" heti kun vähän himottaa, on 100% varmasti helpommin pettävä kuin sellainen joka haluaa seksiä sitten kun tuntee ihmisen paermmin. Ei pitäisi olla kenellekään vaikea hahmottaa tällaista.
Niin no kun mua himottaa niin pistän tenaville elokuvan pyörimään ja lukkiudumme vessaan tyydyttämään ne himot. Kato, en tartte vierasta ihmistä siihen että himot tyydyttyy. Nyt kun on se puolisko. Sinkkuna asia on eri.

Surku jos et kykene näkemään harmaan sävyjä. Onneksi itse ei ole niin rajoittunut ihmine.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äijä40v;29997860:
Aloittajan kanssa samaa mieltä! Onhan se nyt selvää, että se joka antaa seksiä tai "lankeaa seksiin" heti kun vähän himottaa, on 100% varmasti helpommin pettävä kuin sellainen joka haluaa seksiä sitten kun tuntee ihmisen paermmin. Ei pitäisi olla kenellekään vaikea hahmottaa tällaista.
"antaa" ja "lankeaa". Mun mielestä pettäminen ja seksin harrastaminen ensimmäisenä yönä ei liity millään tavalla toisiinsa. Kyllä jokainen täysipäinen ihminen ymmärtää sen, että seksin harrastaminen ja pettäminen on kaksi täysin eri asiaa. Älytöntä edes liittää noita kahta asiaa toisiinsa.
 
"jessie"
:mad: :D No näytä mulle heteromies kuka ei hyppää hänen silmiin viehättävän naisen kanssa sänkyyn jos tilaisuus tarjoutuu, molemmat sinkkuja.
Mä tunnen! On nimittäin uskovaisia (muslimeja, kristittyjä yms) jotka säästää seksin avioliittoon. esim mun veli joka on kristitty ja se ei siksi käy baareissa, mutta muualla esim juhlissa näin miten naiset yritti iskea sitä kun se on tosi komea mies ja saa siksi paljon ehdotuksia. :D Niin se torjui kauniisti kauniitkin naiset, kun se odotti uskovaista vaimoa johon rakastuu todella. Sen se löysi 25 vuotiaana, ja nyt ne on onnellisesti naimisissa ollut 10 vuotta. Ihailen mun veljeä, se on kunnon mies. <3 Mä olen toisenlainen sisko...:D
 
nojuu
[QUOTE="mie";29997870]Niin no kun mua himottaa niin pistän tenaville elokuvan pyörimään ja lukkiudumme vessaan tyydyttämään ne himot. Kato, en tartte vierasta ihmistä siihen että himot tyydyttyy. Nyt kun on se puolisko. Sinkkuna asia on eri.

Surku jos et kykene näkemään harmaan sävyjä. Onneksi itse ei ole niin rajoittunut ihmine.[/QUOTE]

Kyse nyt onkin siitä kun pitkässä suhteessa tulee alamäkiä ja näkee muita miehiä jne. Vähän työporukan risteilyllä, kato himotti niin yks mies niin olihan sitä ihana panna <3
minkäs sitä himoilleen ihminen voi...
 

Yhteistyössä