Yhteiskeskustelu 2023. Vanha.

Päivää

Mitäs tänne? Ootteko terveinä pysyneet?
Minuun iski elämäni pahin flunssa korva/kurkunpäätulehuksineen ja kuumeineen, kovasti yrittää keuhkoihin mennä. Poikaset kiusii puhelimessa melkein päivittäin, että kuulostan ihan vanhalta mummolta.

Leikattu jalka voi hyvin, jätin lastan pois käytöstä jo neljän viikon jälkeen leikkauksesta kun meinas järki lähtee sen paketin kanssa. Nyt vaan olen ignoorannut pienet ja vähän suuremmat säryt ja pakottana itteni lenkille ja venytyksiin joka päivä.
Koiran hommaaminenkin jo mielessä, olen vaan miettinyt että ottasin sen eläinsuojan kautta ja antasin loppuelämän kodin.
Että siin mielessä menee ihan hyvin kyllä itelläni
Hyvä kun alkaa jalkakin parantumaan . Paljon on nyt tauteja liikkeellä.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Sairasloma ja kuntoutus syyskuulle asti. Olkapää-hartiakipuja ollu pirusti.
Vesijumpassa käyty.
Tänään sauna,jääkiekkoo ja tietty euroviisut kahotaan.
Viisuherkkuna vihreät irtokarkit ja vihreä päärynälimu :):giggle:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Se on propakantaa, että keväällä. Kautta vuosituhansien talvimaissa on nähty nälkää keväisin siitä juontaa sanonta huhtikuu kuukausista julmin. Syksyllä kaikki ruoka on tuoretta ja elinvoimaista joka saa hormonit jylläämään. Nälkäisellä on aina ensimmäisenä ruoka mielessä. Kevään nälkäkuukaudet on muokanneet geenejä.
Keväisin muuten lähtee ihmisiä eniten pois omankäden kautta tämäkin kertoo jotain.
Niin,




mutta sinä ja joku muu...
 
Puuuh... Ollaan lähdössä korpeen viikonlopuksi.

Pakkailen siis... Matkassa pikapuuropusseja, leipää, säilykemaksapasteijoita, litra maustamatonta jogurttia, pari kiloa pottuja, varhaiskaali, kukkakaali, minitomaatteja, kurkku, pari paprikaa, lettuaineksia, ohutleipäaineksia, mansikkahilloa, suolaa, öljyy, mausteita, kestomaitoa, kahvia, keksejä, romescokastiketta ja hätävarana joku sienipastajuttu.

Mukana toki myös vedenpuhdistin (Grayl jonka toki ristin Graalin maljaksi) ja kolmeen ruokaan säilykelihasysteemit siltä varalta ettei kalaa tule.

Mitähän oon unohtanut?
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Ihmeellinen yhdistelmä, että mailman onnellisimman kansan elämänlaatu on huono. Olisko aihetta tämänkin viestiketjuen sisältöä tulkita niin, että mitä on kirjoitettu niin asia sisältö onkin todellisuudessa päinvastoin?
 
Puuuh... Ollaan lähdössä korpeen viikonlopuksi.

Pakkailen siis... Matkassa pikapuuropusseja, leipää, säilykemaksapasteijoita, litra maustamatonta jogurttia, pari kiloa pottuja, varhaiskaali, kukkakaali, minitomaatteja, kurkku, pari paprikaa, lettuaineksia, ohutleipäaineksia, mansikkahilloa, suolaa, öljyy, mausteita, kestomaitoa, kahvia, keksejä, romescokastiketta ja hätävarana joku sienipastajuttu.

Mukana toki myös vedenpuhdistin (Grayl jonka toki ristin Graalin maljaksi) ja kolmeen ruokaan säilykelihasysteemit siltä varalta ettei kalaa tule.

Mitähän oon unohtanut?
Hehhee, tää viesti on niin ehtaa Roosaa®. :) ❤❤
 

Yhteistyössä