YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

Blancita se öljy on kaameeta kuraa yksinään ;D Mä teen niin, että laitan mukiin valmiiksi appelsiinimehua, sit öljy lusikkaan, nielasu HENGITTÄMÄTTÄ ja mehu päälle. Mehuisella kielellä vielä lipasen huuletkin. On joskus jäänyt öljyä huuliin ja oksu meinas lentää. Nyt menee ihan heittämällä senkummempia ajattelematta. Toi mehu peittää alleen sen öljyn ihan täysin. Vaik en mä sitä tolla tyylillä maista muutenkaan ;)
Kannattaa se käyttää jos vaan opit oman tyylin millä saat sen alas. Ja ehdottomasti jääkaappikylmänä ;)

KIPPIS !
 
WC-Ankka Tulet tänne sitte pinnaileen, ei saa yksin pihistellä! Pitkä aika 2 viikkoa odottaa, mä en jaksais. :ashamed: nimimerk. Eino The Malttamaton
Nainen kyllä keksii, toisaalta nainen kyllä tunteeki. Meinaan nuita oloja, jännitän täällä mukana!

Blancita Täällähän minä! Vasta opin tuon tupperiin kusasun, eihän se nyt alkuunsa voi loppua.. Tukkupakkaus ovistestejä tipahti eilen luukusta, jospa mä niillä seuraavan saisin bongattua. Mulla on jokseenki sellanen tunne, että kirjottelen täällä pitempäänki :whistle:

Kiitos Zuza päivittelystä, pysyy tosiaan itekki paremmin kartalla.

Einon kuulumisia:
Oispa tälläset menkat AINA! Wuhuu, ei tarvi yöllä herätä vessaan ja pystyy jopa ulkoileen ilman että roikkuu ulko-oven kahvassa. Ennen ei auttanu vaikka oisit Embo-rullia paketillisen tunkenu tukkeeksi.

Greippi ja vitamiinit käytössä, tuota öljyä en kyllä alas saa menemään vaikka tekis mitä. Nuo on jotain "raskaana olevien tai sitä suunnittelevien" vitamiineja, pitäs olla foolit ja kivennäisaineet kohillaan.

Mä oon lihonu! :snotty: 166 ja 80, miten mä saisin ittiä niskasta kii..? Päätin että sitte ku numero alkaa 8 ni sitte tärähtää! Nyt aattelenki että sitte ku se näyttää 82 ni sit.. Ja nythän ois enemmän ku hyvä syy alottaa terveellinen kuuri mutta NOOOOUUU, ruokaa mätetään kaksin käsin. Kyse ei ees oo herkuista tai tmv, vaan perusruuasta jota menee liikaa.

Ei itsekuria ja -hillintää minkään vertaa! Ei minkään asian suhteen.. Tarkotus ei oo kauheita pudottaa, joku 10% pois kelpais. Tai no ees vähä, sen verran että vaatteet mahtuu.

Olis vapaapäivä, "touhutippa" menee tarhaan (jota normisti en vapaapäivänä vie) ja lähen kampaajalle, ou jee. Onneks on toppahousu-keli, on nimittäin ainoat jotka kohtuudella menee jalkaan :ashamed:
 
  • Tykkää
Reactions: Emppis
Täältä yksi yli 35-vuotias kuumeilija tunkee jengiin mukaan. :wave: Palstalle tullessani olin raskaana niin kirjoittelin samanikäisten odotus -ketjussa, mutta se raskaus päättyi keskenmenoon marraskuussa raskausviikoilla 11+6. Vuoden vaihteessa olin ihan varma, että olen raskaana ja 3.1. teinkin positiivisen testin menkkojen ollessa siinä vaiheessa kolme päivää myöhässä. Vaan eipä olisi kannattanut tuostakaan plussasta innostua... Seuraavana yönä alkoi kuukautiset. Nämä alkuvaiheen keskenmenothan on tosi yleisiä tässä iässä ja yritettiin tuohonkin plussaan suhtautua tyynesti, mutta ei se ihan onnistunut. Miehen kanssa oltiin molemmat todella pettyneitä, kun menkat alkoikin.

Mulla on ollut säännöllinen kierto ja yrittämään alettaessa päätin, etten mitään ovulaatiotestejä jne käytä. Keskenmenon jäljiltä halusin kuitenkin varmistella, että kierto on ennallaan ja ovulaatio on silloin, kun olen oireista niin kuvitellut. Eilen sitten sain Sofin ovulaatiotestillä plussan. (Tuolla aiemmin oli puhetta siitä viivasta niin mulla se oli hailakka tai hailakampi, kunnes eilen sitten rävähti kontrolliviivaa tummemaksi aika nopeasti. Eli ainakaan noissa testeissä viivan väri ei mitenkään loogisesti tummu ovulaation lähestyessä, vaan on haalea ja sitten kunnolla tumma, kun plussa tulee.) Tänään vessassa käydessä tuli hieman verta niin, että pikkuhousunsuojaankin tuli. Ikinä ennen ei ole mitään ovisvuotoa ollut mutta sitä kai tämä on... Toivottavasti ainakin. Enää ei tule mitään, mutta minusta on tullut tuon vuodon kans ihan yliherkkä, kun ennen keskenmenoa oli vuotoa monta päivää ja jälkivuotokaan ei sitten osannut päättää loppuuko vai jatkuuko eli vuodottomien päivien jälkeen saattoi yhtäkkiä tihkuttaa taas. Oletetaan nyt, että tämä tihkutus johtui ovulaatiosta ja kuun vaihteessa saisin pysyvän plussan raskaustestiin.

En tiedä, miten teillä muilla, mutta mulla on jotenkin kiire tulla raskaaksi... Esikoista yritetään ja tuntuu, että jos ei hetinytjust tärppää niin en ehdi saada ollenkaan lasta. Raskaaksi tuleminen kuitenkin vaikeutuu koko ajan iän karttuessa ja täytän 36 huhtikuussa. Jotenkin tuo keskenmenokin vaikuttaa asiaan... Kun olin jo raskaana ja oli suunnitelmia jne. Haluan takaisin siihen onnelliseen tilaan. Kovasti nyt tietenkin pelottaa, miten tämän oviksen kanssa käy... Tuleeko plussaa ollenkaan ja jos tulee niin pysyykö tilanne samana päivän, viikkoja vai sen tarpeelliset 9 kuukautta.
 
Oodikas: Ihan kuin olisi tuo loppu teksti minun kynästä kirjoitettu...Samat ajatukset itselläni......Täytän vaaan 36 syyskyyssa ja esioista tässä suunnitteilla. Itse jätin vasta pillerit pois loppiaisena ja "tyhjennysvuotoa" kiivaasti oottelen, mutta ei näy ei...Huoh..Sitä vaan jotenkin toivoo ku vessaan menee, että jokos nyt tuli paperiin jälkiä mutta ei......Taidan olla kyllä aika hätäinen..Eihän tässä ole mennyt kun 10 päivää...hehehe..

Itse olen kyllä sellainen, että kaikki tänne heti ja nyt;)))


Tsemppiä kaikille ja plussatuulia mahd monelle tänä vuonna;)))
 
Heissan! Ja ekaksi tervetuloa Oodikas mukaan kuumeilemaan. Ymmärrän täysin tunteesi tuon kiireen suhteen...itellä ihan samat fiilikset ja ikää suo vuosi enemmän.

Blancita: Olen tässä alkanut valmistautumaan henkisesti tuohon b) vaihtoehtoon eli siihen, että jatkan tätä prosessia yksin. Mies ei ole tuntunut käsittävän, että olen tosissani lähtemässä hänen luotaan (hänellä omistusasunto)...eli minä tässä sitten kimpsuni pakkaan. Toisaalta olen alkanut ymmärtämään senkin, että ehkä näin on tarkoitettukin elämässäni tapahtuvan. Olen aika itsenäinen ja vahva nainen. Sellaiseksi kasvatettu. Haaste monelle miehelle...Noh olen tilannut erään kirjan,joka kertoo lapsen yksin hankkineesta naisesta kun se vaan tulisi. Lisäksi aion mennä tutustumaan paikkakunnallani niihin apua tarjoaviin tahoihin, joista saan tukea mahdollisesti ja toivottavasti. Eli valmistautuminen lapsen yksin tekemiseen on aloitettu...absurdia on se, että mies tekee prosessista entistä "v-mäisemmän" olemassa maailman ihanin, kutsumalla rakkaakseen, lähentelevän, silittävän mahaa. Poru meinasi eilen illalla päästä kun olin kämpässäni yksin ja mietin tätä kaikkea. Ihana luonteista miestäni, mutta katkeroitua ei saa. Mies ei ole kantaansa muuttanut mutta haluaisi ehdottomasti jatkaa elämääni minun kanssani. Minä taas en, jos joustoa tässä asiassa ei tule, koska asia itselleni tärkeä. Elämä jatkuu...sovin siis gynen kanssa, että kun saan tässä erään ison omaan elämääni liittyvän asian päätökseen otan yhteyttä Ovumiaan ja lähdemme sitä kautta sitten eteenpäin. Ensin inseminaatiolla yritetään. Tämä asia mietityttää kovastikin, tällä hetkellä tuntuu että jaksan ja pystyn. Kiitos siitä kuuluu erityisesti teille. Rakastan teitä jokaista täällä.:heart: Ja sydämestäni toivon jokaiselle meistä plussia ja tarrasukkia matkaan. Ja anteeksi sekava kirjoitus.:flower:
 
Perjantai 17.1.2014





KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä .................kp ..................yk ..........toiveissa


Zuza...................35.............23/25-26...............6................4
Emppis................38.............18/25-29...............12................1
Uniikki75..............38.............15/xx........................................
Kaneli-78.............35.............51/30....................3...............2
Pirpali..................36.............61/29....................2...............4
Takkutukka-76......37.............30/30...................13...............3
sisko36................36.............18/28-33.................7...............1
väpä...................35..........................................................3
Blancita...............35.............14/25-33.................3...............2
Chokomom...........34...........................................................3
Rimpe1................37...............32/?......................................5
Ei-no/ja...............35...............3/?........................................4
Xienna.................37..............11/29.....................1..............2/3
Wc Ankka.............37.............16/28.....................1................3
Syystuuli74..........39.............17/28-30................2,5v.............2
Nipsu74...............39.............16/28-30...................................2
lilliputti78.............35............................................................1
Emotar.................35.............10/28-32..................7..............6



DPO




RKTT




YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT





:wave:TAUSTALLA:wave:

Pippurihäntä
Carolina30+
Unelmatar
miltsu76
*Pinkku*
lilliputti78
Oodikas



:heart:PLUSSANNEET:heart:


2014
tammikuu.....


2013
joulukuu.......Aada78, Vehnis
marraskuu....SuloinenSalaisuus, marjaorvokki
lokakuu........Tentsa yk5, Tinttu76 yk10, Alien_1
syyskuu.......Ollakovai...? yk 6, Kanervankukkanen yk 2, Minttumaari* yk3, Sipuriina-75
elokuu.........ei plussia
heinäkuu......Milk@ yk8, Selina76 yk 6, Suski28 yk 1
kesäkuu.......Blitzenrex, Pikkusukka yk7
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5




:heart:SYNTYNEET:heart:

Pippurihäntä........21.8.2013, tyttö
Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö



Edelliset ketjut:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2226694-yli-35v-kuumeilijat-vol-10-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)



Päivityspyynnöt korostetusti, kiitos!

Jos kiertopäiväsi ylittää 60, ilmoitathan siitä, muutoin sinut siirretään taustalle. Takaisin listalle pääsee huikkaamalla!
 
Viimeksi muokattu:
Pakkasperjantaita kaikille!

Nipsu74: Tsemppiä maanataille! Toivottavasti kaikki menee lääkärin suunnitelmien mukaan ja ennen kaikkea tulos parin viikon päästä toivottu :heart:.

Zuza: Hienosti on päivitykset menneet! Kiitokset sinulle! Vähän jotain häikkää otsikossa, mutta ei mitään vakavampaa, korjasen sen. Oli vain lipsahtanut poistoon yksi hakasulku otsikkorivin alusta...

Oodikas: Tervetuloa mukaan kuumeilemaan! :wave: Laitoin sinut nyt taustalle, jos haluat listalle laita rivisi, niin Zuza tai minä lisäämme sen sinne mielellämme.

sisko36: Rohkeita päätöksiä rohkealta naiselta! Täytyy ihan hattua nostaa. :heart: Voi että kun voisi tehdä enemmän kannustaakseen ihan jokaikistä meitä saman päämäärän täyttymisessä. Onneksi tänne saa purkaa tuntojaan niin hyvässä kuin pahassa.

Ei-no/ja: Ihana lueskella sun viestejä, ne saa lähes poikkeuksetta, aiheesta huolimatta, hymyn huulille. Joitakin on tosiaan siunattu (ainakin) kirjoittamisen lahjalla =).

Pahoittelut tädin kohdanneille (paitsi niille, jotka sitä odottivat)! Tsemppiä oviksen odottajille/tikuttajille ja piinailijoille.

ON: Kävin viikolla työterveyden kautta peruslabroissa (joita klinikan tohtori määräsi (tulivat mulle halvemmaksi teettää työterveyden kautta)), piti labratädin kairata 7 reikää mun käsivarsiin ja kämmenselkiin yhteensä, ennen kun 5 putkea verta sai... Auts... Totesinkin siihen kun pahoitteli kidustusta, että multa ei ainakaa verta pääse varastamaan :). Viime sunnuntaina tuli ovistikkuun kaksi viiva (selkeä plussa), joten maanantaina pitäisi käydä vielä verikokeessa (mitenköhän mun taas käy) jotta varmentavat oviksen tapahtuneen. Sitten olisi kierronkartoitus tehty ja päästään kuulemaan lopulliset tulokset ja lääkärin ehdotukset meille. Sitä odotellessa...
 
Tervetuloa Oodikas !

Sisko on sun tilanne nyt ihan kamalan surullinen. Sen puolesta, että ihanasta miehestä joudut luopumaan. Mutta täytyy sanoa, että itse tekisin samoin !!
Vauvankaipuu vaan tuppaa olemaan niin vahva, että kyllä siinä mies jää kakkoseksi. Ja tiedä mitä tulevaisuus on sinulle varastoinut ;)

Emppis Auuuuuuu !! Olet joutunut vampyyrien uhriksi ;)

ON kamalaa, joko mulle taas on täti tulossa????????? Ei kyllä yhtään turvota vatsaa tms. Mutta mä luulinkin että ovis oli myöhemmin, nähtäväksi jää ;)
 
Tervetuloa Oodikas! Mulla samoihin aikoihin km:t ku sullaki, marraskuussa viikolla 9+1 todettiin kkm, nyt 8.1. plussasin ja 9.1. alkoi vuoto, myös heinäkuussa oli km viikolla 7+3. Tuntuu että ehtiikö sitä enää iltatähteä saadakaan. :/

Mulla täti ei vissii meinaa häipyä ollenkaa. Jo yheksättä päivää lojuu paikalla. Murrr. Soitin neuvolaan ko kysyin eilisen hcg:n määrän. Se oli 4. Terkka meinas et pitkittyny vuoto johtunee kemiallisesta. Mulla oli aikoinaan (-06) myös kemiallinen ja sillon vuotoa oli 2 viikkoa. Heti seuraavasta kierrosta sitten tärppäs...

Haluaisin jo päästä jatkaan harjotuksia. Ovista ootellessa. Taitaa viivästyä sekin, toiveissa että viimeistään ens viikonloppuna ois. (Kp:t sillon 16-18).

Mä alotin maanantaina 10 viikkoa Fitfarmin InShape-ryhmässä, jos sais kroppaa vähän timmimmäks. Ihan hyvin on sujunu, treenit on tehokkaita, ja kotijumppa sai hien kunnolla irtoon, sen jälkeen tärisi jalat ja kädet ja hyvä ettei pääkin. :D Ruokaaki saa syödä ihan riittävästi, ettei nälkä ehdi tulemaan. Hyvin rehupainotteistahan se kyllä on.

Nyt treenaamaan nii saa muuta ajateltavaa. :)
 
Kiitos tervetulotoivotuksista. :) Toivotaan, että itse kunkin kuumeilut vaihtuu pian onnelliseen odotukseen. Alla minun tiedot listalle lisäämistä varten.

Oodikas...................35.............15/28...............5................1


Eilen oli ovulaatio ja nyt on piinapäivät menossa... Laskeskelin, että seuraavaat menkat pitäisi tulla 30. päivä. Kunpa jäisivät tulematta... Mies on kans ihan tulisilla hiilillä ja kyselee eikö jo voisi testata tärppäsikö. Pidin sille luennon munasolun vaiheista :D ja kerroin, ettei tässä pariin viikkoon vielä voi tietää, miten kävi. Yritän aina malttaa testaamisen kanssa ainakin siihen päivään asti, kun kuukautisten pitäisi alkaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza
Tulet sitte OODIKAS pitämään meidätki ajantasalla, ei jouda omaa napaa tutkia ku äksöniä toisaallaki, ja niin, tervetuloa!

Mä oon EMOTAR nyt niin jade! Saat säkin tulla kiinteytyskuulumisia kertomaan, sujuvasti luen suklaa sylissä (ärsyttäääää!) Noh, onpa mussa enemmän neliösenttimetrejä mitä rakastaa <3 Eikun oikeesti, tiiä vaikka saisin itekki inspiksen sun tarinasta :)

Mitähän siellä ZUZA tapahtuu? Ettei vaan.. Entä jos.. Ehkä..? Hui, jänniä päiviä meikäläisellä ainaki tulossa! :D

EMPPIS, mä oon kans niitä jolta suonet pakenee ku näkeeki neulan, ihan karmeeta. Myötätunto-hali :)

Voi SISKO, äärettömästi, uskomattomasti paljo tsemppiä! Hienoa ja haikeeta yhtä aikaa. Toivon sydänjuuriani myöten että saat nyytin ja onnellisuuteesi nousee uusiin sfääreihin, jo nyt kuulostaa siltä että juuri sinulle tällä hetkellä ( tai vähä myöhemmin) sen mieluusti soisin :)

Tuleeko LILLIPUTTI sitä välttämättä ollenkaan?! Meinaatko sä ovista erityisesti tikutella? Tuulahuksia ja puhureita kuitenki ;)

Ressi(tön) Eino:
Meän 16v on varmaan löytäny mun ovis-ja r-testi kätkön! Keskusteltiin nimittäin eilen siitä, et millon hää voi muuttaa omaan asuntoon.. Se varmaan suuttuu mulle verisesti jos/kun kerrotaan mahdollisesta uudesta sisaruksesta. Tää lapsi on sen luontonen, että sen kuuluis varmaan olla perheen ainokainen, nyt meitä on joka toinen viikonloppu 2+6. Hups..

Ja nää menkat loppu tänään!!? Olin kyllä pikkusen H.Moilasena, nyt jo? Mulla? Täh? Pitää vissiin alkaa uusimaan nuita simoja mieheltä ja harjotella että osataan sitte oikiaan aikaan täydellinen suoritus :D
Taidan alottaa sen tikuttamisen samantien huomenna, eipä mee ohi ja tikkuja saa netistä lisää (miehen luvalla!) :D

Hyvää viikonloppua kaikille, yhdessä ja erikseen <3
 
Eino: No kun en mää nyt oikeen tiiä tikuttelen kö vai en...Kun on niin kauheen kauan aikaa ku menkat on tulleet niin en varmaan ees tunnistais mitään ovis oireita......Tai niin....Jaa...En mää varmaan ala tikiuttelee vaikka kuinka haluttas......Hmmmm......Kun ei yhtään voi aavistella milloin se ees vois olla niin menee tikkuja sitten ihan "turhaa" tai no eihän ne turhaan ole mutta...

Mitäs mieltä te olette pitäskö tikutella vai ei?

Lillis;))
 
Sisko :hug: Onpa veemäinen tilanne, mutta varmasti selviät! Sä kyllä kuulostat naiselta, jonka lasten isäksi minä voisin mieluusti ruveta jos mies olisin ;)

zuza vehnänalkioöljyä jo kahdesti vedetty mehun kera. Hengittämättömyys on a ja o. Nyt jos hedelmöityn, niin oon kyllä sen ansainnut ja kiitän sua!

Onpas Emottarella ja Oodikkaalla on ollut ikäviä kokemuksia. Toivottavasti seuraavat pysyvät matkassa!

ON: nyt kun en tikuttele enkä ajattele asiaa aktiivisesti, niin eipä oon mitään oireitakaan. Viime kierrossa oli jotain nippailuja läpi kierron: eka luulin ovikseksi sitten raskaudeksi..:headwall: Nyt on siis kp 12. Tikuttelusta ei olis juuri hyötyäkään, kun kp 8-20 menee yhdellä yrityksellä, mies on nimittäin muualla muut ajat. Onneksi sattuu kp 14 tuo läsnäolo, niin on ees jokin mahis (mikäli ovis ajallaan, sehän on heitellyt 15-18 välillä..) Sanoin kyllä miehelle, että tässä tarvittais vähän siemeniä. Hän sanoi, et kaipaanko lisää taiteilijoita taloon. On siis edelleenkin messissä, vaikka viime yönä näin unta et mies ehdotti ehkäisyn käyttöä.
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza
Tervetuloa Oodikas :wave:

Eino! Toivotaan että saat olla menkattomana nyt ainakin sen useamman kuukauden kerralla, eli plussia sinne :whistle:

Blancitalle tsempitykset, hyvä että miehen läsnäolo on kuitenkin sopivaan aikaan!

Oon Emottaren lailla kokeillut Fitfarmia, vaan ei ole mun juttu. Muutaman vuoden kuntosalivalmentajana toimimisen jälkeen omat periaatteet on noita vastaan - ruokavalio on pitemmän päälle aivan liian tiukka "tavikselle" ja lisäravinteiden määrä liikaa. Lisäksi vaikka pelkällä ruokavaliolla laihtuisikin, se on niin proteiinipainotteinen että jos ei treenaa(ja tuo määrä protskua vaatii treeniä TODELLA paljon!), se ylimääräinen proteiini muuttuu kehossa rasvaksi. Paino putosi kyllä mullakin, mutta rasvaprosentti nousi korkealle siitäkin huolimatta että treenaan, eli tuo määrä ei riitä.
Mulla painonlasku jatkui sd:n jälkeen normisyömisellä ja treenaamisella ihan eri malliin, joten sitä vaan suosittelen! Joulun aikana tosin nousi pari kiloa suklaan ja todella sitkeän flunssan ansiosta, nyt kun vielä sais ne pois ennen kuin mahdollisesti vauva ilmoittaa tulostaan - jos ilmoittaa, tietysti.

Ja tosiaan, täällä tuijotellaan kalenteria jatkuvasti ja lasketaan päiviä testin tekoon. Pitäisi yrittää malttaa vielä sinne kuun loppupuolelle, mutta mies jo mulle naureskeli että ei taida onnistua...varsinkaan kun kaapissa on marketin testipaketti :snotty: Oodikas voisi lähettää vähän itsekuria tänne testaamisen suhteen :D

Plussia kaikille toivoen :wave:
 
Oodikas toivotaan tärppiä ;)

Emotar taputtaa käsiään moiselle urheilusuoritukselle !!

Einoja ei täällä kyllä pitäis olla mtn tapahtumassa. ;) Pankaahan peitot heilumaan tikkujen kanssa ja ilman !!

Lilliputti jos et ole varma oviksesta, voithan sitä muutaman kierron tikuttaa niin saat varmuuden. Limat on aika hyvät osviitat. Jos kierto 28pv, ovis tulee kp14, jos pidempi, lisäät siihen pari pv. Sehän tulee 14 pv ennen seuraavaa tätiä. Ja oviksen jälkeen kehon lämpö nousee sen puolisen astetta. Sitä seuraamallakin voit bongata ainakin sen olleen ;)

Blancita
Hyvä tyttö!! Noin se öljy vaan hulahtaa alas ;) Toivottavasti tärppi tulee PIAN !! Sen huomasin öljyn ja jättihelokkien kanssa, että kierto tasottui heti. Ainoana miinuksena on hyvinkin "limaisa" olo koko kierron ;)

ON täällä siis odotellaan tätiä varmaan maanantaille. Hassua kun tuntuu että se juurikin oli. Aika mennyt tässä kuussa pikavauhtia. Jos ovis jäi tulematta tai olikin aiemmin tai myöhemmin, sit en tiiä. Tässä kierrossa ei ollut oviskipuja, siksi hiukan skeptisellä mielellä. Mutta eipä tullut kiinnittymisvuotoakaan, eli onnistuin välttämään tärppipäivät ;) Ihana sen puolesta kun pää saa relata edes yhden kierron.

Pakkaspuhuri vois puhallella plussa-allokon tähän ketjuun!! Mahoja ensi kesään näkyville ;)
 
:hug:Emppis: kiitos kannustuksesta. Ei kuulosta ollenkaan kivalta tuo pistäminen noin montakertaa. Tuli ihan huono olo, kun ajatteli että ois saanu neulasta noin montaa kertaa. Kiva, että saat vastaukset kokeista ja varmuuden oviksen tapahtumisesta. Ihanaa tuo, että tutkitaan. =)

Zuza: Tuo relaaminen on kyllä välillä kierroissa ihan kiva, varsinkin kun noita yrityskuukausia kertyy taakse jo useampia. Itellä nyt tällainen relattava kierto, tosin mielialat ovat kaikkea muuta kuin rennot.

Olet oikeassa, että tilanteeni on surullinen kun ihanasta miehestä (luonne tosi kiva) joutuu luopumaan. Mutta vauvankaipuu on kyllä niin suuri, että siinä ihanatkin miehet jäävät toiseksi. :(

Eino: Kiitos kannustuksesta...aivan ihania sanoja. Kiitos!!!:heart: Sua on todella siunattu tolla kirjoittamisen lahjalla. Kirjoituksiasi lukiessa tulee aina hyvälle mielelle.

Emotar:Sun treenit kuulostaa kyllä niin hyvältä, että kateeksi käy. Itellä kuntoilu hyvin maltillista.

Blancita: Aivan ihanaa kannustusta sultakin...:heart: Kiitos!! Tuo yhden yrityksen taktiikka on ollut tuttua mullekin mm. miehen vuorotyöstä johtuen.

Tsemppiä meille kaikille rutkasti ja plussatuulia! Toivottavasti tammikuu toisi monta plussaa!! Kuka/ketkä mahtaakaan avata tämän vuoden plussatilaston? :heart:
 
Zuza: Niin kun nyt odottelen sitä "tyhjennysvuotoa" kun jätin pillerit pois loppiaisena. Mutta en mää nyt sitten tiiä tuleeko niitöä tai jotain...Tai tietääkö joku, että voiko esim pillerien jättämisen jälkeen jo tärpätä ettei ehdi ees tyhjennysvuoto tulla eli voiko ovuloida heti pillerien jälkeen......Epätietoinen kun olen.....) Hmmm....

Olo kyllä on ollut sellainen että vois jotain alkaa vaiks tapahtuu..turvottaa yms...

En tiiä..Kun on aikaa kun on menkat ollut niin ei ees muista millaasta se on..heheh..
 
Lilliputti mulla on kaks vanhinta tyttöä tullut niin, että unohdin hakea uuden reseptin ja tuli kk ilman pillereitä. Molemmilla kerroilla olinkin sitten samantien raskaana, joten sen perusteella sanon KYLLÄ ;) Ja siihen loppuikin ehkäisy mun elämässä ;)
 
Tervehdys !!

Sisko Täällä ihan täysillä sun tukena ja varmasti pärjäät !!! Itse olin aikanaan kans miettiny et jos ei muuta vaihtoehto niin sitten vaikka yksin! Meistä naisista löytyy tahtoa ja sisua , sillä eteenpäin!!

Oodikas Tervetuloa mukaan kuumeilemaan :)

ON; Täällä ei ainakaan plussaketjun aloittajaa löydy..Nyt kp 32 mutta tänään alko pienellä tuhrulla eli tää oliki se pitkä kierto mitä mulla aina välillä tulee ( n. 35 päivää). Itse olen päätynyt siihen tulokseen että nää pitkät kierrot on varmaan kiertoja, missä en ovuloi...Eli puihin meni tän kierron yritykset ( ja kerranki ku niitä yrityksiä oikeasti oli :) Mutta ei auta ku uutta yritystä vaan, kuhan nyt kunnolla alkais ja saatas uus kierto vauhtiin..Eli ilmottelen kun vaihtuu kp 1!

Toivotaan parempaa onnea muille :)
 
  • Tykkää
Reactions: sisko36
Lilliputti siis todellakin voit tulla ilman tyhjennysvuoroa raskaaksi!

ON: mä TUNNEN oviksen, nyt kp 14. Eilen jomotti ihan kunnolla ja tänään on varmasti ovis, limatkin tunnistan. Pyhistä päätöksistä huolimatta testasin ja plussa, hyvin selkee pärähti. Oon iloinen että on ns. Oikeaan aikaan. Mies on kotona, eli yritämme MUTTA ne kivut on vasemmalla puolella, jossa minulla ei ole munajohdinta. Eli nyt on kyllä valitettavan pienet tärpin mahdollisuudet. Tiedän, et on mahdollista et oikea puoli nappaa munasolun vasemmalta, mutta eipä se oikeen todennäköiseltä tunnu. Toisaalta, halut on kohdillaan ja tällä hetkellä tuntuu etten vauvaa haluakaan. Mulla on aina näin oviksen aikaan, miksiköhän?? Itse päättelin että mulla noiden ovishormonien ansiosta jotenkin pää sekoo, vauva tuntuis sitovan, haluaisin mennä vapaasti jne.. Oviksen aikoihin, varsinkin keväisin reagoin jokaiseen ohikävelevään mieheen. Sellasiinkin, joita en normisti ees katsois, siis esim. 15 vuotta nuorempiin :O Kai mun keho huutaa, et noilla olis tuoreita lisääntymissoluja :LOL:
Sit kuukautisia ennen taas itken jos en vauvaa saakaan.. Hulluu!!
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza
Blancita ja Zuza: Okkei...No enhän mää tietty pahitteeksi pistäis vaikka olisikin jo NYT tärpännyt. Päin vastoin...Ihana yllätys olisi. Kun ei ole koskaan joutunut näitä asoita "tosissaa" miettimään niin on hiukka hakusessa. ;)))) KIITOS TEILLE KOVASTI. No kaippa se pitää vielä jonkun aikaa ootella josko jotain tapahtuisi, ja tehdä sitten r testi jos ei ala mitään vuotoa yms kuulumaa.. Olisipa ihana jos plussa tulisi....:))
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza
Oviksesta sen verran, että mullaki se on ihan selevä tappaus. Halut ja limat. Yms. Ei kipuja niinkään. Pientä nipistelyä.

Hauskaa että muillakin (Blancita) esiintyy tuota, että noteeraa paremmin vastakkaisen sukupuolen oviksen aikaan, ja mulla esiintyy sillon enempi flirttiäkin. Myös menohalut lisääntyy, tekis mieli lähtä bilettään tjtn. Mutta emmä silti ikkään lähe. En oo käyny yli vuoteen missään bileksimässä. Ois kait tuo jo aika käydä. :D

Nyt kp 11 ja täti ei vaan älyä lähteä! Kyllä risoo tämmönen.
 
Mie jätin kesä-heinäkuun vaihteessa pillerit pois. Heinäkuun ovista en huomannut, mutta elokuussa ihan säikähdin, kun himot hyppäsi yhtäkkiä pilviin. Kyllä mulle muutenkin aina seksi kelpaa, mutta se oli jotain ihan älytöntä... Miehen piti minua jo toppuutella, kun odotettiin anoppia ja miehen tytärtä tuleviksi ja mie vain laskin minuutteja, että kyllä tässä hyvin ehtii pikaiset vetää. :D Töissäkin olin valmis tyrkyttämään itseäni miltei kenelle tahansa mieheksi tunnistettavalle otukselle. Nauroinkin, että nyt tajuan, miltä kiimaisista narttukoirista tuntuu... Nehän tyrkyttää peräänsä tärppipäivinä vaikka kukkaruukulle. :D Oviksen aikaan edelleenkin himot kasvaa, mutta ei ne enää noin voimakkaat ole... Tai ehkä tuolloin elokuussa loppui pillereiden vaikutus ja jotenkin se vain tuntui voimakkaammalta kuin nykyään.

Ovulaatio oli torstaina ja mie en meinaa pysyä housuissani, kun odotan, että pääsisin testaamaan tärppäsikö. Öisin näen unia, joissa tikuttelen pissaa millloin milläkin testillä... Sekoamassa? Jep, hyvinkin mahdolllista. Edellisen hetken kestäneen plussan takia kannattaisi odottaa reilusti oletetun menkkojen alkamisajan ohi niin ei kävisi samalla tavalla toista kertaa. Mutta saa nähdä maltanko.
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza

Yhteistyössä