YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

Takkutukka: Kiitos tsemppauksesta!! :heart:

Blancita ja Oodikas: Kiitos nauruista. Viestejnne oli ihana lukea. :LOL: Tuli hyvä mieli.

Emotar: Tsemppiä, toivottavasti täti lähtisi pian. Kestääpä tuo tädin vierailu sulla kauan.

ON: Mitäs mä tänne päivittelisin. No eipä tässä ovuloimattomassa kierrossa ole jännäämistä, kun on tuo peittojen heiluttelu "sattuneista syistä" jäänyt. Mutta aionkin upottaa nyt energiani tuon projektini elikkäs gradun loppuunsaattamiseen. Tekee hyvää keskittyä johonkin muuhunkin nyt.

Plussaketju voisi jo avautua...kukas mahtaakaan olla ensimmäinen. Tammikuu on jo jälkimmäisellä puoliskolla ja hiljaista on. Vaan tarkoittaakohan se tuplamäärää plussia helmikuussa? Plussatuulia puhaltelen täältä pakkasten keskeltä!! =)
 
Jaa, kuuluisinkohan mä enemmän kuitenkin tähän ryhmään? Kävin "kirjoittamassa itseni sisään" toiseen ryhmään, mutta kirjoitettuani katselin sinne listautuneita ja huomasin olevani ihan törkeän vanha :D siis joukkoon. Olen 36v ja esikoinen nyt 3v. Kypsä olin siis jo hänen syntyessään :D Kierrosta en tiedä, ollut sekaisin ensimmäisen syntymästä asti. Haaveen toteutus aloitettu vuodenvaihteessa. Mutta kiva ois. Jos ei ole tullakseen, katsotaan sitä siten.
 
  • Tykkää
Reactions: miltsu76 ja Emppis
Heippa hei muovikulho :wave: Tää on hauska ryhmä ja mun mielestä hyvä vertaisryhmä, kun kaikilla jo kilometrejä ja monenlaisia kokemuksia takana!

Mä oon muka niin coolisti täällä kun en muka testaile jne. Latasin tähän tabiin kuitenkin sellasen ohjelman kun ovuview käsittääkseni toimii iPadeissa ja Androideissa ainakin. Aivan hiton monipuolinen ja hyvä. Voi merkitä kaikki tuntemukset,lämmöt jne sinne ja sit se laskee parhaat päivät. Alkuun siis kannattaa syöttää että haluaa haluaa tulla raskaaksi, laskeen muuten väärät varmat päivät :kieh: Ainoa, mitä en tajua on kohdunkaula.. siis sinne vois merkitä onko alhaalla, ylhäällä, kiinni?? Siis what??
No, suosittelen kuumeilijoille tota kuitenkin. Hauskaa ajanvietettä ainakin :D
 
  • Tykkää
Reactions: Emppis
Hei! Tää kuulostaa sitten ihan oikealta ryhmältä mulle :)

Mun kierto on ollut niin sekaisin esikoisesta lähtien, että kaikki suunnitelmallisuus tuntuu menevän puihin. Viimekertaisen mahdollisuuden jälkeen huomasin, että tais osua sattumalta ihan oikeaan kohtaan. Nyt sitten odotellaan vaan. Esikoisen kohdalla kesti kauemmin, jotenkin lähdetty tähän haaveeseen ihan väljällä aikataululla. Kiva ois kuitenkin. Mut jos ei lähde tulemaan, niin katsotaan sitten uudestaan.
 
MitäMitä, mä oon pari päivää nettipimennossa ni täällä on sivutolkulla tekstiä?! Mistä mä alotan, mikä jää välistä, apua! Mukava siis, tuntuu vaan ku ois kärryiltä tipahtanu :D

Nipsulla tais olla jännä maanantai, eikös vaan? Peukkuja, tuulia, potkuja persuuksiin, ja mitä niitä nyt muita on! :wave:
Ja Emppis joutu taas neulatyynyksi tänään, I feel you sister! Hyvin se menee :)

Blancita Jospa se nyt tärppäs..? Ooo :whistle: plussatuulia!

Wc-Ankka 1 testi ees?! Ressi-Einon mieliksi? Sanot miehelleki että ne siellä palstalla pakotti :D No ei oo pakko, tsemppiä piinailuun. Mä niin jännitän mukana...

Zuza Tätiä ootellaan kolkuttaan..? Jos se meniski naapuriin?! Piinaavaa, varsinki tämä odottaminen. Siis teidän muiden puolesta :D Miten voikin OIKEESTI olla onnellinen, tyytyväinen, iloinen ja odottavainen sellaisten puolesta joita ei tunne, joita ei oo koskaan nähny?! :heart:

Takkiksella melkosia kiertoja, huh. Mä veikkaan "alamittaista" kiertoa itelle, ei se helppo ole tuonkaan kanssa toimia..

Uniikilla siis piinapäivät eessä, onnea ovistalletuksesta! Tai saa kait siitäki onnitella..? :whistle:

Siskon gradu ansaitsee oman rivin :D Lähettelen kovasti energiaa, intoa ja positiivisuutta :wave:

Muovikulho MORJESTA!! :wave:

ON:
Eipä kuulkaa MITÄÄN sanottavaa. Tämä alkaa käymään jo tylsäksi tää oottaminen, enkä ees tiiä mitä ootan. Yllätys yllätys; tikuttelen ovista ja joka päivä se heittää häränpyllyä, varmaan tulis samat viivat ku laittas ton hellun kusaseen kippoon..

Siimahäntiä on kyllä uusittu, uutta ja salamannopeaa vaihettu "vanhan" tilalle. Tuntuu vaan siltä ettei tässä kuussa niitä pääse hyödyntään, ovis jää mun tuurilla tulematta.
Lähetään viikonloppuna keskelle jeeraa mökille vauvanteko-puuhiin :p Pakkasta, pimeää, takkatulta.. Ja ovistikut + tupperi tietenki!! Oikiat tunnelman nostattajat, pah..

Jäin illalla miettiin, että mitenkähän me mahuttas tähän asuntoon kaikki..? Ja autoon? Ja asuntoautoon? Naurettiin että jätetään kesäksi matkaaja tohon kaupan eteen ja osa porukasta sinne..
Sukulaisiin/kesälomareissulle lähettäs autolla ja Matkaajalla, vuokrattas yks mökki ja tapeltas kuka saa siellä olla yötä ja kuka asuntoautossa. Ehkä tuo vanhin sitte viimestään lopettaa meän kans matkustelun :D

Jännittää tosiaan kuka sen ensimmäisen plussan tekee! Kaikille sen soisin, oikeinki mielelläni :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: sisko36 ja Emppis
Maanantai 20.1.2014





KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä .................kp ..................yk ..........toiveissa


Zuza...................35.............26/25-26...............6................4
Emppis................38.............21/25-29...............12................1
Uniikki75..............38.............18/xx........................................
Kaneli-78.............35.............54/30....................3...............2
Pirpali..................36.............64/29....................2...............4
Takkutukka-76......37.............33/30...................13...............3
sisko36................36.............21/28-33.................7...............1
väpä...................35..........................................................3
Blancita...............35.............17/25-33.................3...............2
Chokomom...........34...........................................................3
Rimpe1................37...............35/?......................................5
Ei-no/ja...............35...............6/?........................................4
Xienna.................37..............14/29.....................1..............2/3
Wc Ankka.............37.............19/28.....................1................3
Syystuuli74..........39.............20/28-30................2,5v.............2
Nipsu74...............39.............19/28-30...................................2
lilliputti78.............35............................................................1
Emotar.................35.............13/28-32..................7..............6
Oodikas................35.............16/28......................5...............



DPO




RKTT




YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT





:wave:TAUSTALLA:wave:

Pippurihäntä
Carolina30+
Unelmatar
miltsu76
*Pinkku*
lilliputti78
Oodikas



:heart:PLUSSANNEET:heart:


2014
tammikuu.....


2013
joulukuu.......Aada78, Vehnis
marraskuu....SuloinenSalaisuus, marjaorvokki
lokakuu........Tentsa yk5, Tinttu76 yk10, Alien_1
syyskuu.......Ollakovai...? yk 6, Kanervankukkanen yk 2, Minttumaari* yk3, Sipuriina-75
elokuu.........ei plussia
heinäkuu......Milk@ yk8, Selina76 yk 6, Suski28 yk 1
kesäkuu.......Blitzenrex, Pikkusukka yk7
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5




:heart:SYNTYNEET:heart:

Pippurihäntä........21.8.2013, tyttö
Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö



Edelliset ketjut:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2226694-yli-35v-kuumeilijat-vol-10-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)



Päivityspyynnöt korostetusti, kiitos!

Jos kiertopäiväsi ylittää 60, ilmoitathan siitä, muutoin sinut siirretään taustalle. Takaisin listalle pääsee huikkaamalla!
 
Tässä taas uutta listaa tyttösille ;)
Oodikkaan 1 hävis ketjun lopusta, lisätään seuraavalla kerralla !! Sullahan on jännät paikat käsillä !!

Muovikulho tervetuloa, haluatkos listalle? Ja millä tiedoilla??

Blancita kohdunkaulasta. Jotkuthan tutkii senkin kierrossa. Tietääkseni laskee oviksen aikaan alas. Raskauduttua se yleensä on korkealla takana, niin ettei meinaa oikein yltää sormilla. Ja muuttuu kierron mukaan se napukka myös. Siitä vaan tutkimaan ;D

Einoja on siinä katrasta kuljetettavaksi. Mut kekseliäisyydellä pääsee mihin vaan ;)

ON tädin piti tulla vissiinkin tänään, juu ei oo tulossa !! Näin mä vähän haistelinkin. Eli joko ovis jäi välistä tai oli myöhemmin. Nähtäväksi jää minkälainen kiertohirviö on tulossa ;D Ja EI,EI,EI, mitään testejä en tee ;D Ei tunnu "siltäkään", eli turhaan en sytämentykytyksiä ota !!!
 
  • Tykkää
Reactions: Emppis ja Ei-no/ja
Hei ja kiitos! :)

Näyttää olevan mukavan aktiivinen tämä ketju. Ja monenlaista ihmisillä menossa.

Saisi mut laittaa listoille, vaikka tuntuukin hassulta. Nytkö se odotuksen odotus sitten taas alkaa :O

Muovikulho, 36v, yk1, 2.

Kiitos!
 
Varmaan lohduttaa teitä muita ihan hirveästi, mutta olenpa onnekas, kun on säännöllinen kk-kierto... :D Hermothan mulla ainakin menisi totaalisesti, jos pitäisi arpoa, koska täti mahtaa tulla ja koskahan sitten mahtaisi olla ovis. Vaikka meikäläisessä on harva asia ihan kohdillaan, niin kierto on sentään kuin oppikirjasta. Pienet on ilot... :D Mutta näin, kun vauvaa tosissaan toivotaan ja yritetään, niin helpottaahan tuo hommaa, kun kuviot on selvät. Tosin hermot meinaa mennä totaalisesti siltikin... Me ollaan kuun vaihteessa lähdössä juhlistamaan ensimmäistä hääpäivää ja toivon todella, että kilistellään muumilimsalla. Mieluummin alkoholitonta juhlintaa kuin kuoharia kera ukkokullan ja tädin. Meillähän meni niin, että syksyllä juuri ennen meidän tapaamisen vuosipäivää selvisi, että olen raskaana. Jospa linja jatkuisi ja vielä vähän parempana, kun tuo raskaus ei loppuun asti mennyt.
 
  • Tykkää
Reactions: Emppis
Täällä saa päivittää kp 1... eli ei se kierto onneks ihan 35 päivään menny, mut on tossa 32:ssa päivässäki ihan riittävästi!!

Täällä ihan PERSE PÄIVÄ!!! Kaikki menee päin ... ei siis mitään suurempaa, mut tiedätte ( ehkä) tunteen kun herää vääräl jalal ni siitä se lähtee eikä se tahti ainakaan paremmaks muuttunu mitä pidemmälle päivä menee... Alakuloisuutta ilmassa...no kunhan saa tuon tädin häädettyä niin jospa taas paremmilla mielillä..Mihin hävis se koko viime kierron kestäny positiivinen fiilis?? Haluun sen takas, heti :)
 
Luin teidän kaikkien viestit, mutta en osaa taas kommentoida. Naureskelin ääneen taas jutuille :D

ON, SORI tulee pitkä vuodatus!! oon varma, ettei munasolua oo päässyt mihinkään. En todellakaan oo mikään aamuseksin ystävä, mutta kuumeissani silti ehdottelin miehelle vielä aamupikaista. Vastaus oli jotakuinkin, et "Nyt j##¤lauta, mä en ala mihinkään kalenteripanemiseen, mä NUKUN!" Niin että toisilla on vauvakuumeiset miehet, toisilla ei niinkään...
Kuitenkin, koska olen optimisti, tutkin tuota ovuviewiä ja sen mukaan mun seuraava ovis sattuis keskelle meidän etelän lomaa. Auringossahan hormonin sit jyllää ja mies on koko ajan paikalla. Mä panostankin siihen helmikuuhun sitten :D Ja samalla alotan hirveen kuntolaihiskuurin, et oo sit simpsakasti raskaana.. or not.
Mullekin salakavalasti kertynyt ylikiloja, BMI 26. Tiiän, ei paljoa mutta yli rajojen kuitenkin. Eli kuukauden päästä ovuloin normaalipainoisena, ihanan ruskettuneena, miehen täyden huomion kohteena (ja samalla voin jotain etelän hetelmää sivusimällä vilkasta ;)
 
Oodikas, voipi kait se jo olla kiinnittymiskipua. ;) Toivotaan niin! :)

Luin yli 35 plussanneiden keskustelua, ja sieltä sinunki kirjotuksia, ja kyllä mua itketti. :'(
Surullista luettavaa. Jaksamisia kovasti sulle. <3 Voin tuntea sen tuskan, mitä oot joutunu kokemaan.

Luen aina välillä sielläkin juttuja, ko haaveilen että pääsen sinne itekki kirjotteleen mahd. pian.
Tällä menolla se voi tosin kestää, ko täti lorvii paikalla yhä. Joku iso hyytymäki tuli eilen, semmosia ei ookkaa näkyny sitten marraskuisen keskenmenon.

Hirveen kova vauvan kaipuu. Tää yrittäminen on niin rankkaa. Vaikka oon pyrkiny keskittyyn ihan muihin asioihin, niin aina iltasin tääki hiipii ajatuksiin ihan väkisin.

Mutta nyt yritän pysyä pois täältä, kunnes on jotaki kerrottavaa, tai ees jännäiltävää...
 
Toivotaan, että jos on kiinnittymiskipua niin käytössä on nyt vähintäänkin pikaliima. En jaksaisi toista hetken plussaa enkä tosiaankaan toista keskenmenoa. Oli se sen verran rankka kokemus... Kuitenkin niin pitkälle päästiin ja aina saatiin lupaavia uutisia, kunnes kaikki olikin ohi. Huh, meinaa ihan itku tulla, kun asiaa taas ajattelee... :(
 
Heippa kaikille!

Pääsisinkös ketjuun ja porukkaan mukaan :)?
Kovasti olen eri ketjuja lukenut ja miettinyt, minne kuuluisin. Teidän ketju vaikutti niin rennolle, kivalle ja lämminhenkiselle! Vuosi sitten tuonne suurperheketjuun olin jo liittymässä, mutta sitten muuttui suunnitelmat ja se jäi.. nyt ollaan tässä!

Meillä sellainen tilanne, että lapsia on jo tosi monta, toivomme seitsemättä ja aikaisemmat lapsemme ovat iältään 6-17v. Touhua ja vilinää riittää, mutta näin vain vielä toivomme vauvaa :heart: Minulta poistettiin kierukka viikko sitten ja ovis osui heti sen jälkeen. En nyt heti elättele tärppäämistoiveita, mutta eihän sitä tiedä :) Ikää minulla on 39v, joten ei tämä vauvahaave ehkä ihan heti tärppää.
 
Karhunvatukka tervetuloa ketjuun mukaan ! Tämä on juurikin kivan aktiivinen paikka. Samoin Muovikulho ;)

Takkutukka
ja Oodikas päivittelen huomenna taas listaa ;) Ei tartte olla punaisella, kunhan on tollai tumma, erotan kyllä !!

ON ei tullut täti vieläkään, eikä ihan heti oo näkösällä tuntemusten perusteella. EI SIIS TUNNU MILTÄÄN / MISSÄÄN ;D
 
Tervetuloa oodikas, muovikulho sekä karhunvatukka :)

Emppiksellä hurja labrakokemus, auts!

Balncita minulla sama kuin Zuzalla, eli otan venhänalkioöljyn päälle heti appelsiinimehua.. on se vaan melkoisen pahaa muuten :(

Sisko36 Isot halit :hug:

Oodikas Toivottavasti kipuilu olisi juurikin kiinnittymiskipua. Tarrasukkia ja vauvaliimaa!

Kiitos Ei-no/ja tsempeistä :heart:

Omaa napaa:
No niin, siirrossa ollaan käyty. Mukana 1 nelisoluinen top alkio. Tälläkertaa ei siis sulatuksessa hävinnyt yhtään solua. Henkilökunta oli aiiiiivan mahtavaa. Paikalla paras mahdollinen lääkäri (ainakin minun mielestä, olen käynyt klinikalla 4 eri lääkärillä). Heti alkuun lääkäri mursi jään vitsailemalla minun sukista. Eli minulla jalassa sellaiset paksut talviset puna-musta-valko raidalliset sukat ja ne ilmeisesti sitten pisti lääkäriä silmään :LOL:
Lääkäri tuumasi, että näillä sukilla varmasti saadaan raskaus alkamaan :LOL:
Minua huvitti kovasti ko. kommentti. Vielä toimenpiteessäkin sanoi, että kannattaa sitten pitää näitä sukkia koko ajan. Heinäkuun helteilläkin. Vielä ovella heitti lähtiessään että näillä sukilla kyllä onnistuu :LOL:
Nähtäväksi jää. En muistanut kysyä lääkäriltä tuosta myöhäisestä siirrosta, eli nyt oli se 5 päivää ovis+, että kuinka paljon se vaikuttaa kiinnittymiseen..
Tukilääkityksenä on Lutinus 100 mg 1 kapseli 3.sti päivässä.
Testipäivä 2 viikon päästä.

Nipsu, pp1 :heart:
 
Kylläpä on ihana katsastaa nämä sivut, kun täällä on tällainen kuhina =). Enää puuttuu se tämän vuoden ensimmäinen plussa :heart:

Takkutukka-76: :hug: Tiedän tunteesi... Pahoittelut tädin saapumisesta. Nyt kaivamaan jostain piilosta sitä positiivisuutta alkaneeseen kiertoon, eikös!

Oodikas: Tsemppiä piinailuun! Kumpa todellakin olisi sitä hyvin pitävää pikaliimaa nyt matkassa! :heart:

Blancita: Jos nyt ei tärppää, niin olkoon ensi kierto teidän. Jospa tosiaan se miehesikin sulaisi siellä lämpimässä :).

Emotar: :hug:

Tervetuloa mukaan minunkin puolesta Muovikulho ja Karhunvatukka! :wave:

Nipsu74: Täällä jännitetään ja eletään mukana, peukut pystyssä, että tämä olisi se kerta, jossa saat pienen käsivarsille saakka :heart:.

Ei-no/ja: Toivottavasti se ovis vaan odottaa sitä takkatulta! :)

sisko76: Tsemppiä ihan mahottomasti gradun väätämiseen... Olkoon ote näppäimistöön kevyt ja ajatus lentäköön! :)

Kaneli-78 ja Pirpali huhuu?! Mitä teille kuuluu? Ilmoitelkaapa itsestänne, muutoin siirrämme teidät taustalle! Sieltä toki pääsee pois huikkamaalla rivinsä uudestaan!

ON: Eilinen labrakäynti sujui ihan vain kahdella reijällä, eli tosi hyvin. Kannattanee hipsiä vauhdilla 10-15 minuuttia raikkaassa pakkasilmassa, niin suonet eivät ole ihan niin syvällä... 3.2. on vasta (aikataulujen yhteensovittamisongelman takia) tulosten kuulemiskäynti klinikalla. Sitä odotellessa... Eilen lohkesi hampaasta pala (¤%#!!?&%#) ja sen korjaaminen on vasta 13.2. ja selkä myös jumittaa, onneksi kiropraktikolle pääsee jo perjantaina. Eli vali vali vali... Sori. Taitaa täti olla tulossa kylään... eli sitäkin odotellessa... huoh!
 
  • Tykkää
Reactions: Nipsu74
Kipuilu loppui puolen yön maissa eli kesti n. 6 tuntia. Jospa se alkio kaivautui toooosi syvälle ja pysyisi nyt, kun noin kauan kesti. :D Tiedä nyt sitten onko ihan luulojen aiheuttamaa, mutta nyt pissattaa ihan joka välissä. Tämä on minun raskausoireeksi havaittu... Ennen kummankaan aiemman tärpin varmistumista olen jo alkanut vessassa ravaamisen. Nyt vuoden vaihteen pikaplussankin mies aavisteli, kun juoksin pissalla koko ajan... Tiedä nyt sitten tästä, että voiko vielä olla tärpin aiheuttamaa. Minua pissattaa koko ajan myös silloinkin, kun olen hermostunut. Vaan kyllä putoaa tämä rouva korkealta ja kovaa, jos nyt ei olekaan tärpännyt tai käy huonosti. Ei jää kuin märkä läntti sen putoamisen päätteeksi. Kiroiluttaa jo valmiiksi.

Tervetuloa uusille. Tai uudemmille. :D Enhän itsekään kovin kauan ole tässä ketjussa pyörinyt. Keskenmenon jälkeen tuntui vaikealta tulla koko palstalle, kun täällä ehti jo onneansa hehkuttaa... Mutta täällä on kyllä mahtava porukka ja heti tuntee olonsa tervetulleeksi. Vielä, kun niitä pikaliimaplussia :LOL: alkaisi porukalle tulemaan niin olisipa mahtavaa...
 
Iltapäivää Arvon palstasiskot :wave:

Tervetuloa uudet, sakkiin sekavaan kyllä mahtuu :D

Voi sitä Zuza nyt yhden tehdä!! Eiku tuuhan a.s.a.p kertoon jos ja kun jotain kuuluu..

Etelän hetelmiä, hmm, nähny vaan telkkarissa ja smoothiessa.. Aavistuksen kade on Eino nyt! Jospa se mökin takkatuli muuttas hetkellisesti ton oman viikingeistä vaaleimman aavistuksen latinompaan suuntaan, ees hetkellisesti :whistle:

Täällä vissiin kp7 ja testit näyttää joka päivä tummemmilta, jospa se oikeesti tulis eikä ois tollanen raivostuttava härnääjä. Tuntuu vaan että ois "pitemmällä" jo kun ne menkat oli vaan muutaman päivän. Halut on kyllä potenssiin kaks verrattuna parin viikon takaseen, hyvä että töissä malttaa käyä. Onneks teen lyhennettyä työaikaa..

Makkarin järjestys on jo valmiina, nimet on jo valmiina, äitiyspäiväraha laskettuna, enää puuttuu ovulaatio, hedelmoittyminen, kiinnittyminen, 40 viikkoinen odotus ja synnytys :heart:

Positiivisuutta kaikille tasapuolisesti, mieliin, testeihin ja aah niin ihanaan arkeen!
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza
Hitto mä oon kyllä lahopäälukija. Aina aattelen et pitäis kommentoida, mutta kun aloitan niin en sit enää muista mitä piti kommentoida..

Aiemmin jo piti sanoo Einolle, että kyllä teillä vilskettä riittää. Ja meiän viisveehän on ihan tyrmistynyt ajatuksesta pikkusisaruksesta. MINÄ riitän teille, ilmoittaa hän. Olemme siis vastuuntuntoisina vanhempian kysyneet lapselta mielipidettä perheenlisäykseen :D

Karhunvatukka meni kyllä vilinässä ihan ykköseksi :p Tervetuloa joukkoon!

Zuza mä en kyllä osaa tunnustella mitään kohdunkaulaa, mietin et mihin asentoon pitäis mennä et se onnistuis. Löytysköhän juutuubista joku ohje :rolleyes:

Ainiin, Einolta (nyt mä jo kirjotan ton isolla, se on siis pysyvä nimi=) ) piti kysyä, että minkä merkkisiä ovistikkuja sulla on? Mulla nuo tikut ei näytä mitään ennen kuin ovis on oikeesti lähellä, siis kp 9eteenpäin. Eli olisko sullakin nyt lähellä, sopis hyvin siihen takkatulen romantiikkaan.

Nipsulle mä toivon nyt erityisesti plussatuulia!!! Tottakai kaikille muillekin!

Emotar toivon kyllä sullekin pikaista onnistumista, koska kova kaipuusi on! Mä en uskalla käydä lueskelemassa vauvapalstoja, koska tulis vaan paha mieli. En käynyt välillä täälläkään, kun asia on liian aktiivinen kun koko ajan kirjottelee.
 
Wondfon One Steppejä, mammaksi -sivulta. Nyt kun oo kaikki jemmannu (tästä kierrosta) ni selvästiki tummempaan menossa. Toki se vois kohota melkeen plussaksi, ja jäähäki sellaseksi. Jospa nyt kaikki ei menis hankalimman kautta :)
 
Tervetuloa uusille kuumeilijoilla! :wave:

Ressi-Eino, ryhmän paineella on valtava voima :D Tuun kyllä ensimmäisenä tänne julistamaan jos en malta sinnitellä enää, ette sitten naura mulle!

Meillä on tuo 7-vuotias tilannut jo pitemmän aikaa pikkusiskoa. Joo, nimenomaan siskoa - pojat on kuulemma tylsiä :O Ekaluokkalaisen siskokuume alkoi kummitätinsä vauvan näkemisestä syksyllä ja hienosti tyttö hoitikin vauvaa, leikkikaverina oli aivan huippu :D Meidän kohta 3 vee sen sijaan vois suhtautua vähän eri tavalla uuteen tulokkaaseen. Tyttö on äitin vauva joka nukkuu vielä kainalossa :ashamed: Ja jos äiti sattuu onnistumaan nostamaan tytön omaan sänkyyn, kuuluu viimeistään keskellä yötä vaativa "ÄITI! KAINALOON!". En tiedä yhtään miten nää nukkumisjärjestelyt sitten hoidettaisiin :O

Ei mulla taaskaan mitään asiaa ollut, Blancitan lailla unohdan aina mitä piti kommentoida :ashamed:
Ei meinaa kalloon mahtua muuta kuin numeroita. Montako päivää pupuilun(suht vähäiseksi jääneen sellaisen) mahdollisten tulosten näkymiseen pitää vielä odottaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza

Yhteistyössä