YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

Oodikas: I feel you ;) :whistle: Mä oon niin samanlainen! Minulla on vieläpä yksi kemiallinen raskaus takana ennen kuopustamme, joten hyvin pitäisi tietää, mutta...
Se on niin jännää aikaa!

Muovikulho: :hug: Toivotaan kuitenkin vielä parasta!
 
TERRRRVE, kylmä ku siperiassa !!!

En nyt tänään päivittele mitään kun eilen päivittelin, tulee muuten liikaa noita listoja vaan. Jos huomenna sitten.

Lilliputti ethän sie sillä vuodolla mitään tee, vaan OVIKSELLA ;) Eli sitten kun saat sen ja raskaudut, eihän sitä vuotoa sitten tulekaan. Odottele rauhassa jonkun aikaa. Oletkos saanut "limoja" tai muita merkkejä oviksesta?? Senhän se kierto vaatii, että vuotokin tulisi. Eli nyt odotat raskauoireita tai ovisoireita ;) Jos jomman kumman bongaat, täti tulee tai ei tule.
Sinuna en siis olisi huolissani siitä vuodon puuttumisesta vielä !!

Muovikulho tunteet ne menee laidasta laitaan näissä touhuissa, se on ihan sallittua. Varsinkin kun tädin tuloa odottelee, tai sitä, ettei se liinapää vaan näyttäytyis ;) tsemppiä uuteen kiertoon jos hanat nyt aukeaa kunnolla!!

Oodikas- naiset ja purkit ;) tee testejä vaan, sehän on ihan kivaa, varsinkin jos jo jotain viivasta ollut näkyvissä !!

Karhunvatukka
:LOL:

Sisko täältä reilunkokoinen hali sinne. Me vahvatkin tarvitsemme sitä :hug:
Laita vaan tuulemaan ja oma elämä ensiksi.

Uniikki AUTS ! Olisko kiinnittymiskipuja kun tuohon aikaan tuli??!! Jäämme jännäämään !!

ON hilipatihei ;)
 
ON; enin kipu hellittänyt. Kipua keski koko eilisen päivän. Oikealla nivusissa pientä vihlaisua ja jomotusta. Noustessa kipu piikki kanssa oikealla puolella. Lähinnä menkkajomotusta voisi sanoa, mitta menkat alkaa ilmeisesti vasta 3 päivä.

Onnea kauheasti plussanneille. Helkutan kone kun ei meinaa toimia täällä korvessa vieläkään.
 
Täältä taustalta taas huutelen, kun odotuspuoli on niin maan perusteellisen hiljainen..

Oodikas, mä tein elokuun lopulla varmaan 15 r-testiä ja tooosi aikaseen aloitin testailun, koska oli niin oireellinen olo ja en voinut olla testailematta. Joka kauppareissulla ostin pc:n testejä ja sit piti aina käydä eri kaupoissa, kun hävetti, et kohta kassaneiti sanoo, et eikö sulle jo mene jakeluun ettet ole raskaana. Ja viiva lähti vahvistumaan tosi hitaasti, selkeä plussa tuli vasta joskus päiviä sen jälkeen kun menkkojen piti alkaa. Ja testihullu kun olen, niin tässä eräänä päivänä ehkä kuukausi pari sitten piti pissiä ovis-tikkuun, kun niitä jäi käyttämättä ja halusin testata, et näkyykö siinä mitään, kyllä näkyi, räikein viiva mitä olen koskaan mihinkään saanut.

Plussatuulia kaikille, näillä pakkasilla kannattaa linnottautua vällyjen väliin odottamaan vilttikäärmeen puremaa:D

Ollakovai..? ja poika 25+2
 
Täytyy täältä taustalta huudella kun näytti tuo "Ollakovai +poika" niiiiiiin ihanalta!!
Mun vanha "kirveenheittelykaveri"...
Paljon,paljon vaan onnea odotukseen tästä eteenpäinkin!
Minä täällä olen ottanut etäisyyttä näihin vauva-asioihin,on tullut ihan tarpeeseen...luovuttanut en ole,vähän iisimmällä otteella vaan mennään.
Kaikkea hyvää teille naiset ja mukavata talven jatkoa toivottelen minä.
 
  • Tykkää
Reactions: Ollakovai...?
uniikki jospa ne kivut olisikin kiinnittymiskipuja, peukut täällä pystyssä :)

oodikas ja wc ankka teillä on siellä jännät paikat.. hui hui.. tiedän kyllä tunteen. Toivotaan, että viivat vahvistuu piakkoin :heart:

blancita minä kirjoittelen lapulle mitä pitikään ja kenelle kommentoida, muuten en kyllä muista :LOL:

emotar tarrasukkia :heart:

ON: minulla ei ole oikeastaan ollut mitään oireita, jotain satunnaisia nippaisuja alamahan kohdalla ja välillä rinnoissa tuntuu pientä pistelyä. Tukilääkityksestä johtuu, tuskinpa vielä olisikaan mitään oireita, kun alkio on vasta kiinnittymässä/ just kiinnittynyt. Toisaalta tuntuu, että ei alkio kuitenkaan kiinnity, voiko olla enää niin hyvä tuuri, että kiinnittyisi. Minullahan siis kolme raskautta kolmesta hoidosta, mutta se syksyinen raskaus päättyi siihen tuulimunaan. Joten siksikin tässä en uskalla hirveästi toivoa, putoaa kuitenkin niin korkealta. Helpompi sitten jos tuleekin se nega, kun ei ole antanut itselle lupaa toivoa.

Mukavaa viikonloppua ihanaiset :)
Nipsu pp4 :heart:
 
Ollakovai...? Mulla kans tuli positiivinen ovistestiin, kun testasin kuun alussa. Mulla oli silloin menkat 3 päivää myöhässä ja paria päivää aiemmin tehty raskaustesti näytti negaa. Mulla on kuitenkin säännöllinen kierto, niin olin varma, että olen raskaana ja tuona päivänä tein sitten sekä raskaus- että ovistestin. Molemmat tosiaan näytti plussaa. Harmittavasti mulla sitten alkoi seuraavana yönä kuukautiset eli ilo plussista oli lyhyt. Tämänkin takia minun pitäisi tietää, ettei se positiivinen välttis näy heti ja että kalpaten voi käydä silti, vaikka tulisi 7 eri väristä viivaa...
 
Zuza: No joo en mä muuten ole huolissaan vuodoista, mutta kun on noita muita juttuja tuolla taustalla niin tietäis vaan että tuleeko ees menkat normaalistipillereiden jälkeen....

EN mää omasta mielestä mitään ovis oireita KAI ole bongaillut...Kun ns ekaa kertaa tässä tällä asialla liikenteessä niin ei ole tarvinnut aikaisemmin tuollaisiin asioihin kiinnittää huomiota, mutta pitänee alkaa tarkkaileen.

Mutta siis....En mää vaan tiiä vai kuvittelenko mie...Vatsassa nippailee välillä, pissattaa KOKO ajan, rinnat oli muutama päivä sitten kipiät..Hmmm..... Voi että tää on vaikeaa....;)))))
 
Lilliputti, mulla tais mennä 3-4 viikkoa kun aloin ihmettelemään tosissaan miksei menkkoja tuu ollenkaan, mutta mulla ei koskaan tyhjennysvuoto tullutkaan ajallaan pillereiden aikana vaan tyyliin kahen viikon välein. Ajattelin siis että elimistö ottaa nyt jatkuvan vuodon takasin. Testit näytti negaa, kunnes sitten viimeistä luonnonvalossa tiiraillessa iski silmiin joku viivan kaltainen, tk:n verikoe sitten oli positiivinen.

).( Viiva on vahvistunut - hieman, saa edelleen tiirata mutta kameraankin ikuistui jotenkin :D Väsyttää, pissattaa, palelee ja on nälkä :D Ja nippailu sen kun jatkuu, ei taida olla ainakaan pariin viikkoon ollut nippailematonta päivää :O Joko tässä kohta uskaltaa alkaa iloitsemaan vai vieläkö piinaillaan?!? |O :D :kieh: :p
 
  • Tykkää
Reactions: Karhunvatukka
No niin, en kestänyt enää, vaan näytin miehelle viimeisimmän testin. Sekin näki viivan eli en sentään ole kuvitellut niitäkin. :D Aika selkeästiähän se näkyy, mutta hailakka on silti. Todettiin ukkokullan kanssa, että vielä ei kannata hulluna innostua, kun kuun alussa oli se kemiallinen, mutta raskaana nyt kaiketi ollaan, kunnes toisin todistetaan. Maanantaina seuraava testaus ja toivotaan, että viiva olisi sitten jo huomattavasti vanhempi.

Jännä tuo, miten eri tavalla kropat reagoi noihin pillereiden poisjättämisiinkin. Mie lopetin tyhjennysvuotoon ja seuraavat menkat tuli ihan niiin kuin pillereidenkin aikaan eli kierto pysyi samana. Luulisi, että kroppa lähtee toimimaan normaalisti omillaan, kun pillerit jätetään pois, mutta eipä se sitten vissiin aina niin mene.
 
  • Tykkää
Reactions: Karhunvatukka
Lauantai25.1.2014





KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä .................kp ..................yk ..........toiveissa


Zuza...................35.............31/25-26...............6................4
Emppis................38.............26/25-29...............12................1
Uniikki75..............38.............23/xx........................................
Kaneli-78.............35.............27/32....................4...............2
Pirpali..................36.............68/29....................2...............4
Takkutukka-76......37..............6/30...................13...............3
sisko36................36.............26/28-33.................7...............1
väpä...................35..........................................................3
Blancita...............35.............20/25-33.................3...............2
Chokomom...........34...........................................................3
Rimpe1................37...............40/?......................................5
Ei-no/ja...............35...............11/?........................................4
Xienna.................37..............19/29.....................1..............2/3
Wc Ankka.............37.............24/28.....................1................3
Syystuuli74..........39..............25/28-30................2,5v............2
Nipsu74...............39..............24/28-30..................................2
lilliputti78.............35............................................................1
Emotar.................35.............17/28-32..................7..............6
Oodikas................35.............23/28......................5...............1
Muovikulho............36...............?...........................1.............2
Karhunvatukka.......39..............24/28......................1..............7



DPO
Nipsu pp 6




RKTT




YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT





:wave:TAUSTALLA:wave:

Pippurihäntä
Carolina30+
Unelmatar
miltsu76
*Pinkku*





:heart:PLUSSANNEET:heart:


2014
tammikuu.....


2013
joulukuu.......Aada78, Vehnis
marraskuu....SuloinenSalaisuus, marjaorvokki
lokakuu........Tentsa yk5, Tinttu76 yk10, Alien_1
syyskuu.......Ollakovai...? yk 6, Kanervankukkanen yk 2, Minttumaari* yk3, Sipuriina-75
elokuu.........ei plussia
heinäkuu......Milk@ yk8, Selina76 yk 6, Suski28 yk 1
kesäkuu.......Blitzenrex, Pikkusukka yk7
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5




:heart:SYNTYNEET:heart:

Pippurihäntä........21.8.2013, tyttö
Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö



Edelliset ketjut:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2226694-yli-35v-kuumeilijat-vol-10-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)



Päivityspyynnöt korostetusti, kiitos!

Jos kiertopäiväsi ylittää 60, ilmoitathan siitä, muutoin sinut siirretään taustalle. Takaisin listalle pääsee huikkaamalla!
 
Mitä tää nyt on?! Tosi vähäistä vuotoa, eilen vähän enemmän ja punasempaa, mutta tänään taas ei mitään. Perinteinen olo, ennen kuin menkat alkaa. Paitsi e mulla mielestäni ol ollut rinnat näin kipeät. Alkaako ne nyt vai ei? Johtuuko vaan epäsäännöllisestä kierrosta? Esikoisesta kun tulin raskaaksi, ei ollut mitään erikoisia vuotoja ja positiivisen testin tein jo pari pvää ennen menkkojen alkua. Pitäisköhän testata ihan varmuuden vuoksi? Vai odottelisko vaan, että vuoto voimistuu :(

Olo on niin kypsä, että tekis mieli ottaa parit suuret lasilliset punkkua illalla. Ja ajatus tuntuu hassulta, jos ois edes hypoteettinen mahdollisuus olla raskaana.
 
Minun piti testata seuraavan kerran vasta maanantaina, mutta koska kaapissa oli yksi testi vielä niin pakkohan se oli pissassa uittaa... Viiva on vahvistunut aiemmista kerroista, jeshjesh.

Ystäväpariskunta sai potran poikavauvan ja mies sai tänään kutsun varpajaisiin. Aloin miettimään tuota varpajaisjuttua ja onhan se vähän hassutapa... Mies osallistuu lapsen alulle saamiseen eli siihen kivaan vaiheeseen. Nainen toki osallistuu siihenkin, mutta kantaa vauvaa 9 kk ja kärsii kaikki raskauden aiheuttamat vaivat (turvotus, ummetus, jatkuva pissahätä, närästys, raskausarvet jne jne). Niin ja nainen vielä synnyttää vauvan ja kestää synnytyksen aiheuttamat kivut ja joutuu toipumaan siitä. Tai sektiosta. Ja silti isäksi tullut mies ottaa kavereiden kanssa kaljaa ja polttelee sikareita... Ilmeisesti juhliakseen sitä, että onnistui tuottamaan vikkelän siittiön ja naisensa selvisi tuosta kaikesta. :D

Mie laskeskelin, että olisin vissiin viikolla 22, jos sitä keskenmenoa ei olisi tullut. Hyvä ystäväni on raskaana ja mietin, että minun meistä olisi pitänyt saada vauva ensin. Toki olen suunnattoman onnellinen ystäväni puolesta, mutta en voi mitään sille, että kateuden ja katkeruuden peikko aina hetkittäin nostaa päätään. Pelottaa, ettei me saada ikinä vauvaa enkä saa kokea raskaana olemista enkä äitiyttä. Nytkin jäytää koko ajan huoli siitä, että menkat alkaakin ja tämäkin mahdollinen raskaus päättyy tähän. Ei tietenkään pitäisi jossitella ja katse pitäisi suunnata tulevaan. En vain jotenkin uskalla innostua tai suunnitella tulevaa, kun huonostihan siinä kävi viimeksikin.
 
  • Tykkää
Reactions: Ollakovai...?
Oodikas: täällä sormet ja varpaat pystyssä et kaikki menis hyvin.. Toivotaan niin!:hug:

Zuza ja muut. Kiitokset tsempeistä! Eteenpäin mennään ja kyllä vahvakin tarvitsee tukea. Näinhän se on. Päätös alkaa olemaan selvä. Mies sanoi osuvasti että pelimerkit ovat minulla. Hän sanoi että vaikka häneltä tulisi positiivinen vastaus tuskin olisin kantaani muuttamassa ja.näinhän se kyllä on...tässä on kuukausi lähes rämmitty negatiivisten tunteiden kanssa ja mies ei perusluonneettaan voi muuttaa. Sanoin sille että joihinkin asioihin päätöksesi kieltäytyä lastenteosta perustuivat. Nämä ovat ennallaan ja kun tukea en saa eikä hoitoihin suostuta se taitaa sitten olla siinä. Toivon vain että voisimme pysyä ystävinä...ja saisin miehen valmistujaisiini mutta nähtäväksi jää.
Niin jamenkkojen alkua tässä odottelen. Oireita alkaa olemaan jo. Alkaisivat jo.

Mut voisi siirtää taustalle...kunnes menen yksityiselle kohtapuoliin verikokeisiin ja aukiolotutkimukseen. Sitten voisin tulla taas jännäilemään.:heart:
 
Voi, Sisko :hug: Asiat yleensä menevät niin kuin tarkoitettu on, toivottavasti olet taas pian täällä jännäämässä!

).( Ei sitten mitään. Yritän jaksaa testailematta muutaman päivän, kattelen tuota kuvaa edellisestä haaleasta tuplaviivasta parasta toivoen siihen asti :D Piinaaaaaaa...!
 
  • Tykkää
Reactions: sisko36
Noiniin, testattu on. Eipä kai selkeämpää negatiivista voisi olla.

Ei odotellaan nyt nämä alkaako vai eikö alkaa -menkat alkavaksi ja sitten uutta päin. Höh. Vaikka TIESIN, että ois kolmannen luokan ihme tärpätä ekasta. Ihminen on kyllä mielenkiintoinen toivoessaan jotain oikein kovasti.

Sisko36 on sulla aika tilanne. Kun en alusta asti ollut mukana, kävin nyt lukemassa ketjun alkupuolta. Kaikkea se elämä eteen heittää. Eikö sulla ole minkäänlaista katkeruutta herännyt miestä kohtaan? Toivon sulle voimia ja onnittelen isosta päätöksestä. Noi on vaikeita asioita, kompromissia mahdotonta tehdä, jos toinen haluaa ja toinen ei.

Onnea testanneille, toivottavasti viivanne vahvistuvat :heart:
 
Muovikulho: Aluksi meinasin olla katkera asiasta...mutta mieheni taustaan liittyvät rankat kokemukset ja ystävällinen luonne oikeastaan tekevät sen etten voi olla katkera. Haluan edelleen hänelle kaikkea parasta. Rakastan häntä yhä, ei se rakkaus ole mihinkään kuollut. Toisaalta olen ymmärtänyt etten ole saanut miehestäni esille sitä mitä hän parhaimmillaan on. Me emme ole pari joka toisiaan kannustaen tekisi toisistamme vahvemman, ikäänkuin yhtälön joka olisi enemmän kuin osiensa summa. Luopumalla hänestä saan nyt jotain josta olisin joutunut luopumaan hänen kanssaan...enkä tarkoita nyt lasta. Jotain tunteistani miestä kohtaan kertonee se, että ompelin hänelle juuri asuntoonsa uudet verhot vaikka ero olikin lähes selviö.

Jotenkin haikealta tuntuu pakata raskausvitamiinit,ovis ja raskaustestiä uuteen osoitteeseen. Mutta ei silti katkeralta.

Päätös tuli tehtyä aika nopeasti, mutta niin se täytyi. Muuten sitä ei olisi tullut tehtyä koskaan ja olisin katkera miksen päätynyt aiemmin ratkaisuun. Tässä nyt jännittää mitä sanovat minun kyvystä tulla äidiksi tulevat psyykkiset ja fyysiset testit. Mutta suunta on valittu enää en voi perääntyä vaikka mies tätä toivookin.

Haluan esittää suuret halaukset :hug: ja kiitokset :heart: teille siitä isosta tuesta mitä olen saanut. Ette tiedä miten iso merkitys sillä mustimpina hetkinä oli. Ja kyllä, aion tulla tänne jatkossakin jännäilemään. Parempaa ryhmää ei voisi olla.:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: väpä ja Zuza
Heippa hei!

Voi Wc Ankka ja Oodikas, teillä on jännät paikat! Peukut pystyssä, että plussat vahvistuu :)

Oodikas, toivon niin kovasti, että kaikki menisi nyt hyvin ja pääset nauttimaan raskaudesta ja äitiydestä :hug: Varpajaiset on kyllä hauska ehkä vähän hassukin tapa!

Sisko36, kaikkea hyvää sinulle kevääseen ja onnea tulevaan :hug: Tulehan sitten takaisin, kun aika on :)

Muovikulho, no voi höh :( :hug:

ON, oireita olisi, mutta testien mukaan taidan kuvitella ne kaikki... Testasin aamulla ihan tyylipuhtaan negan. Olen toki aikaisessa, en ole kyllä aikaisemmissa raskauksissa näin ajoissa koskaan testaillut :D Ei vain malttaisi odottaa! Huomisen meinasin skipata ja eiköhän sitten pian ala jo menkatkin saapumaan. Sitten vain uutta kiertoa kohti!

Ihanaa, kun pakkanen on nyt laskenut, niin pääsee ulkoilemaankin ihan toisella lailla!

Leppoisaa sunnuntaita kaikille ja peukkuja meille jokaiselle :)
 
  • Tykkää
Reactions: sisko36
Pinkku, kyllä vain, meillä ne kirveet lenteli vuorotellen siihen malliin, että on suoranainen ihme ettei jo osunut ohikulkijiin -mutta kiitän ja kumarran, sun kanssa oli mukava ao astaloa viskellä:D tekee varmasti hyvää ottaa välillä etäisyyttä asiaan, mulla ainakin meni kyllä niin hulluksi koko touhu, et elämä alkoi pyöriä tärppipäivien ympärillä ja jo kuukausia etukäteen ärsytti, jos huomasin, et miehellä on esim. metsästysreissu otolliseen aikaan. Ja plussatuulta toivotan, sanontahan kuuluu, että hiljaa hyvä tulee:)

Oodikas, voi jesjes, onnea, onnea -pidän peukkuja, että nyt pysyy ja kestää! Ja tällainen kolmannen odottaja ei edelleenkään ymmärrä koko varpajaisjuttua, mutta mä olenkin tiukka feministi:D
 
Sisko36 Kovasti tsemppiä sulle ja iso hatunnosto rohkeista päätöksistä! :hug:

Onnittelut Oodikas ja WCAnkka :flower: Täällä kans peukut pystyssä että kaikki menee teidän kohdalla hyvin!

(.) Täällä ollaan ihan pihalla oman kierron kanssa :kieh: Nyt munasarjoja ja kohtua on nippaillut 3 päivää ja eilen tuli ihan valtavat määrät ovislimaa, mutta aamulämmöt on alhaalla :headwall: Eilen kyllä ahdistelin väsyneen yövuorolaisen mun kanssa hyödyntämään ovista :p (jos sellainen nyt vaikka vahingossa sattui olemaan)
Mä jo huumorimielessä tilasin mieheltä että voisi tuoda mulle sieltä työpaikkansa nurkista jonkun ylimääräisen ultrauslaitteen, niin olisi niin näppärä tarkistaa että onko kyse oviksesta vai mistä :D Epätoivoista? :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: sisko36
Energistä uutta viikkoa kaikille! Joko meillä on varmoja uusia plussia? Hassua, kuinka jännää on jännittää myös muiden kuin itsensä puolesta :)

Mutta nyt kaikki viisaammat piinailijat kertokaa, missä vaiheessa olette testanneet ekan kerran? Itsellä nyt kp21 ja millään ei malttaisi odottaa - etenkin kun oireitakin on - mikä voi toki olla yhtä hyvin sitä, että mieli tekee tepposet :attn: En tikuttanut ovista kuin kerran (haalea viiva kp11), kun sen tunnusmerkit oli muutenkin niin selvät ja seksiä teki mieli joka päivä ja aattelin että stressaamatta parempi... vaan eilen kastoin huvikseni yhden ovistestin ja siihen tuli viiva. Ei yhtä vahva kuin testiviiva mutta selvä kuitenkin. MITÄ se nyt sitten tarkoittaa vai tarkoittaako mitään?! Kertokaa pliis te jotka tiedätte, voiko ovistesti kertoa tärpistä...

Entä mitä oireita teillä muilla oviksen jälkeisiä piinailuja läpikäyvillä on? Täällä siis mahan nippailuja ja painon tunnetta viikon oviksen jälkeen, nyt ohi. Mies tokaisi viikonloppuna rintojen olevan erilaiset, pinkeämmät - ja itsehän jo viime viikolla totesin suihkun sattuvan nänneihin :-o Ja juu, eilen illalla tuli yksi pahoinvoinnin aalto eikä äskenkään olo ollut ihan priima. Millä kp:lla olette tehneet ekat testit?

Juu, kärsivällisyyttä vaikka muille jakaa... :whistle:
 

Yhteistyössä