YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7



KESKIVIIKKO 2.9.2009


onlydream..................................1/25-29...yk 2
Sisusalmiakki..............................8/28
Helvi-10......................................10/24-29
Mahdotontako............................10/28
Annemaarit............................. 20/24-28
Oliivitar......................................21/30, yk 1
amati.........................................22/18-28 (-32)
Rosmariini -74...........................23/ 28-31...yk 13
Tsuba.........................................23/28
Minotchkin ............................... 24/23-25
Tiktu..........................................25/28-30...yk 9
Erjamari.....................................26/29-32........yk 39

Päivitystä kaipaillaan:
Rinja........................................ 31/ 27
Taikakuu.................................. 35/

Taustailevat Miia, Tinki, Abby, Tiitikan, Barbarella, Ebony, Rikupi, kikkara, touhu tenava


:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:

Happihyppy Heinäkuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70 Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus Kesäkuu :heart:
Destiny......................Helmikuu yk 4 :heart:



:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:

Mansku72 10.07 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07 tyttö :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:[/quote]
 
Sisusalmiakki: :hug: Tsemppiä passiin!On se rankkaa tuo hoitorumba.En minäkään omaani unohda ikinä.

Annemaarit: :LOL: voi kunpa..mutta ei kuitenkaan.Oli ne eilen illalla pinkeenä mutta ehkä tänään jo aavistuksen verran pingotus laskenut?Kierto venyy vaan, nega testattu. *tanan menkat tulisivat nyt sitten kun kuitenkin ovat tulossa! :headwall: Juilii juu mutta ei vaan menkat ala :kieh: No ehkä tän päivän aikana. Miksi keho on mua vastaan? Ekaksi ei löydy ovista ja sitten vielä kierto venyy... :headwall: Oikeesti mistä mua nyt rangaistaan? :headwall:
 
Rosmariini kiva kun jaksat meidän pinoa päivitellä :flower:

Sisusalmiakki jaksamista hoitoihin :hug: Mutta KUN lopulta sen nyytin syliin saatte, niin on se varmasti sen arvoista.

Minotchkin :hug: mä kun niin aattelin et jospa... :ashamed: mutta kuten joku Mino.. joskus on sanonut niin ei heitetä kirvestä kaivoon ennen kun täti tulee :LOL:
 
Annemaarit: Kiitos! Halia nyt kaivataan! Pännii tämä MAHO LAHO RUHO! :headwall: Miksi se ei nyt voi toimia edes menkkojen kanssa...ei edes täti osaa tulla ajoissa ja kunnolla...*tana ja *painokelvotonta tekstiä*! :headwall:

Onlydream: :hug: Otan osaa! Kohtalotoverini. Miksi täti ei tule kun se kuitenkin ON tuloillaan, mulla ainakin negan perusteella! Sympatia rutistus täältä! En halua toiveita herätellä turhaan mutta mutta...jospa se sun kohdalla kuitenkin toivon kipinänä enteilisi jotain muuta...sillai ihan varovasti toivoisin näin olevan! En sano sitä ääneen ettei se katoa se toivon pilke? :hug: :heart:

Vessaraportti (juu tämänhän te kaikki halusitte) :LOL: ei tätiä :kieh: :headwall:
 
kiitos Minotchkin pikkiriikkistä toivoa itsekin jo tälle aamulle loin,mutta NYT se iki-ihana nainen saapui paikalle :kieh: kaikkine särkyineen, päästä selkään asti on jomotusta ja muutenkin niin aurinkoinen olo tänään B) joopa joo kaikkea muuta kuin olo hehkeinen.
Käsken sen tulla teillekin :D

Eli mulle voi merkata kp 1/25-29 yk 2
 
Tänään luultavasti käyn ostamassa testejä kun itse kauppaan asti pääsen :D
viimeksi plussasin jtn kp23 tai 24 joten alkais päivät olla kohta täynnä :whistle:

Neidillä alkaa tänää muskari ja sen jälkeen olisi käytävä pojan uudessa koulussa vanhempainillassa...

Kerroinkin aikasemmin että väsyttää....
Taisi joku alku raskaudessa odottaja jossain pinossa kertoa että yöt ovat katkonaisia hälläkin ( = heräilee ilman mitään syytä ) :eek:
Eilen oli pakko mennä nukkumaan jo klo22 vaikka yleensä oon valvonu aina tuonne klo1 asti.
Oliskohan tuossa mitään merkkiä tärpistä ;)




 
Amati: Hurjasti peukkuja :hug: Millon meinasit hyökätä vessaan testailemaan???? :whistle: Maltatko vielä sen pari päivää vai polttaako testit kaapissa kun ne saat kotio?

Huh mä olen nyt parina viime yönä heräny tasan peräkkäisinä öinä klo 03.18 (katsoin herätyskelloa) ilman mitään syytä...ja unet tulee töllöttimen ääressä jo 21 :LOL: Voiko tuokin olla "oire" ei samperi... tää ei tee hyvää mun pääkopalle jolle tieto luo tuskaa ja tilaa mielikuvitukselle :whistle:
Tätiä ei näy ei kuulu.... :whistle:
 
Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista :flower:

Minotchkin:Sä taidat olla samaa vuosikertaa ?

Pahoitteluni kaikille masuasukkinsa menettäneille, itsellä samoin kesäkuussa. Tuska oli kaamea, nyt onneksi hieman helpottanut. Aina se kuitenkin kulkee mukana.

Mulla tosiaan menossa nyt kp23/28, toivottavasti tää päättyis onnellisesti ja olisi tärpännyt. Mutta nyt en kirjoittele enempää kun pitäis mennä saunaan ton miehen kanssa =)
 
Ai niin tääl vois sit ukko raukat käydä lukemas mitä kirjoitamme tänne :D mun teksti kuulemma vain yksipuolista no joo voi olla mut eikö tää ole naisten palsta jos voi ittees purkaa jos joku harmittaa ja sil tyylil ku ite haluaa purkaa omat harmit... Mun ukko käy lukemas...
 
Peukkujen pitoa kaikille testaajille! :heart: ++++++++++++++++++++++++++ :wave:

Ihanaa huomenna jo perjantai :heart:

Täällä edelleen niukkaa vuotoa, varsinkin touhuilun jälkeen :( , eli tämä kierto varmaan menee harjoitellessa :saint:


Mahdotontako toivottelee pinolle paljon plussaOnnea! :heart: +

 
Huomenta!

Pitihän se hätäillä ja testailla.....
haamujen haamu ( tai viivanpaikka ) näyttäisi olevan, just ja just silmin nähtävä... :eek:
Kaipa se on vielä pari päivää odotettava ja testattava sitten uudelleen :ashamed:
Tarkistin päiväkirjasta mitenkä viimeksi olin plussannu. Haamun olin saanu kp23 ja selvemmän plussan kp25

Muoks. Eilen tuli ennen kauppaan lähtöä öklö olo ja sama toistui kaupassa... ei tuota oloa ole ollu muulloin :saint:






 
Amati: hurjan jännäksi menee :eek: Maltatkohan sä odottaa vielä päivän pari ennen uusinta testiä? :whistle: :saint: Siis yhtään en yllytä.... :whistle: :saint:

Mahtaakohan: Kiva, että käyt kuitenkin kurkkimassa :flower:

Tsuba: ;) Niin taidan-72 B)

No niin vihdoin tämä ovuloimaton kierros päättyi..Johan sitä odottikin.. :headwall: Aamulla täti rymisteli paikalle oikein kunnon niagaran tavoin mutta yllättävää ei kauheita kramppeja tai kipuja? Voiko toi ovuloimattomuus tehdä just ton kierron pitenemisen parilla päivällä? :p
Eli mulle voi päivittää Kp 1/23-25 yrityskerta taitaa olla 4 Jesh. Pääsen nyt sitten testaamaan niitä halpislärpäketikkuja ja jos saan tulosta niin digitesterillä varmistus! Muutoin ajattelin soittaa gynelle ja varata jos ei siis taaskaan(oishan tämä nyt jo 3 ovuloimaton kierto)niin gynelle ja vaatia :kieh: et otetaan clomit ja pregnyl käyttöön!!!!!!
Yllättävän rauhallinen ja tyyni olen kyllä vaikka täti rantautuikin...ei edes ketuta samalla tavalla kuin yleensä.
 
Minotchkin pakkohan minun on ooteltava sinne lauantaihin kun on vaan se yks tikku jäljellä... neki ostin ukolta salaa :LOL:
Tosin meidän 12v. poika oli kaupassa mukana ja latjo ostokset kärriin, katto pakettia vähän aikaa ja kun tajusi mikä se on niin katto minua kulmat kurtussa ja ärisi.... mut kuitenki silleen huvittunesti :LOL:

Pahoittelut tädin yllättämille :hug:
 
Amati: :LOL: :LOL: Voi että sitä poitsua. Aatteli varmaan että toi kalkkis-mutsi on ihan pimee :LOL: :LOL: Vai että lauantaille asti on odoteltava..hmm...kyllä on piinapenkissä istuminen...vois vähäsen repiä sisuskaluja ja sormet hiplailla testeriä jos itteeni ajattelen...Kiusaus olisi suuri.Toivottavasti sulla on parempi pinna ja itsekuri kuin minulla :ashamed: :hug:

Juu tuosta kuvasta ei minusta(tai sit mulla on niin likainen monitori) oikein saa selvää :/
 
Varovaiset onnittelut amatille haamusta :hug: :flower: Kyllä tuossa toisessa kuvassa selvästi hailakka haamu näkyy. Nyt vaan sitten tuot meille lauantaina näytille kunnon plussan :D

Minotchkin pahoittelut tätsystä :hug: Hyvä kun osaat ottaa noin rauhallisesti ja tosiaan gynelle vaan jos et sitä ovista tikkuarsenaalista huolimatta saa bongattua :LOL:

Mä sain eilen julkiselle lähetteen tutkimuksiin ym., en sit tiedä miten valtavat jonot on :ashamed: Mietittiin kuitenkin miehen kanssa, et lähdetään jo yksityisellä tekemään aukiolotutkimukset ja kierron kartoitus. Ja sit gyne suositteli meille inseminaatiota, joka varmaan kans startataan jo yksityisellä.
Onko kellään tietoa minkä ikäiseksi asti julkisella hoidetaan????
Toi gyne puhui että ei yli 39 v, mutta voiko olla?
 
Annemaarit: Kyllä tämä Oili nyt tunnistetaan.Ohi se ei pääse multa ainakaan! :kieh: Ei näillä tikuilla :LOL: :LOL: :LOL:
Yllätin itseni myös tyyneydessä? Outoa, onkohan musta tulossa V-A-N-H-A.Ei missään nimessä, henkinen ikä on yhä laskusuuntanen :whistle: :saint:

Inssiä-teille, miksi? Oliko siihen jokin peruste tuloksista?Eiks miehen tulokset kuitenkin olleet hyvät?
 

Yhteistyössä