YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

Onnistumisprosentti kuitenkin gynen mukaan kasvaa verrattuna jos luomuna yritetään, vaikkei huima (15-20) ole inssissäkään, mutta vuoden yrittämisen perusteella meidän luomu-prossat on tosi alhaiset :ashamed: Saadaan kuulemma parhaat siittiöt avitettua jo puoleenväliin matkaa...
 


PERJANTAI 4.9.2009


Lumi-Marja..................................1/27-34
Minotchkin..................................2/23-25...yk 4
onlydream..................................3/25-29...yk 2
Taikakuu.................................. 9/
Sisusalmiakki..............................10/28
Helvi-10......................................12/24-29
Mahdotontako............................12/28
Annemaarit............................. 22/24-28
Oliivitar......................................23/30, yk 1
amati.........................................24/18-28 (-32)
Rosmariini -74...........................25/ 28-31...yk 13
Tsuba.........................................25/28
Tiktu..........................................27/28-30...yk 9
Erjamari.....................................28/29-32........yk 39

Päivitystä kaipaillaan:
Rinja........................................


Taustailevat Miia, Tinki, Abby, Tiitikan, Barbarella, Ebony, Rikupi, kikkara, touhu tenava


:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:

Happihyppy Heinäkuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70 Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus Kesäkuu :heart:
Destiny......................Helmikuu yk 4 :heart:



:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:

Mansku72 10.07 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07 tyttö :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:[/quote]


 
Hei pitkästä aikaa! :wave:

On ollut niin paljon kaikenlaista touhua..Ainokaiseni muutti Tampereelle opiskelemaan (lukioon).Haikeatahan se oli.. :'( Nyt on menossa kp8..ja luultavasti muniksen kasvukipuja pukkaa kun kummallekkin puolelle tuikasee välillä..

Mukavaa iltaa kaikille!
 
Kiitos haamu onnitteluista, mutta pitää vielä huomiseen odotella ja sitä vahvempaa viivaa metsästää =)
vaikka tekis mieli mennä heti se tekemään ja tehdä vaikka joka päivä :LOL:
Annemaarit toivottavasti pääsette hoitoihin pian ja saatte oman nyytin syliin :heart:

Taikakuu jos kerta ovis jo kipuilee niin miehen kanssa vaan "leikkimään"

 
Kommenttia tuohon että mitä kannattaa syödä että mahdollisuudet paranisi....

Minä aloitin taas kesän jälkeen syömään aamuisin neljän viljan puuroa, saa paljon B-vitamiinia ja parsakaalia sisältäviä vihannes sekoituksia ( wokki- ) ym. syön muutenkin, saa sitä foolihappoa...

Tietosivuilta luin että maissihiutaleet on erittäin hyviä ( monen ) b-vitamiinin lähteitä niille jotka ei puuroja suostu syömään :)

Just keitän puuroa kattilassa kun pojat oli eilen saaanu mikron epäkuntoon sillä aikaa kun oltiin taas vanhempain illassa. Tämä olikin vanhempi mikro mikä piti ottaa käyttöön kun uusi simahti kanssa :headwall:
 
Heippistä kaikille :)

amati wau! Toivottavasti viiva vahvenee, olispa ihan mielettömän hieno uutinen :flower: :heart:

Tänne sitten taas tuppaudun, vaikka niin sen sata kertaa olen vannonut, että ei ei ei enää ei enää koskaan! Mut täällä sitä ollaan, apteekkiin lähdössä clomeja hakemaan. Kierto heittelee joka kierrossa, mut mitään mielettömiä lukemia ei ole ollut. Ovista tikutellut, mutta parhaimmillaankin tikkuun tullu haamuja, ei lähellekkään ovisplussaa, ei ei. Verikokeella varmistettu, että ei hormonit riitä ovulointiin.

Mutta nyt, clomit aloitan ja vähän arvalla mennään. Ei seurantaa, ei mitään. Siirryttiin julkiselle puolelle, kun ei massi riitä yksityiseen loputtomiin. Mulle osu niin ihana gyne, et ei mitään seurantaa, kahdella tabulla aloitetaan ja popsitaan kierron 3-7 päivinä. No, katotaan. Jospa vielä tuottaisin edes yhden terveen muniksen.

Listalle sais nakata Lumi-Marja......................kp 1/27-34

Tsemppiä kaikille :flower:
 
Lumi-Marja toivotaan että clomit tepsii ja alat taas ovuloimaan :hug: Aika jännä että ei sitten mitään seurantaa ole...

Täällä vielä ihmeen rauhallisella mielellä mennään, mutta alkuviikosta sitten kunnon piinapäivät varmaan taas :eek: Mikäli en hätiköi taas testien kanssa ja masenna itseäni taas ennakkoon :ashamed:
 
Lauantai huomenia =)

Varovaiset onnittelut amati kyllä siinä aivan selvä haamu on.

Minä olen kanssa miettinyt tuota omaa ovuloimistani että toimiikohan kaikki paikat enää satasella :/ kokonaisuudessaan kierrot ja tuntemukset on muuttuneet tämän viimeisimmän synnytyksen jälkeen erilaiseksi,pakkohan se on uskoa että kun ikää tulee ei kaikki olekaan enää niin itsestään selvää, no toivoa kuitenkin pidetään yllä.
Aikasemmat raskaudet on lähteneet suht supsikkaasti alulle mutta tätä kolmatta yrittäessä pään on täyttänyt miljuuna kysymystä ja mietettä :/ no hätäpäissäni varasin terkkarin perhesuunnittelu neuvolaan ajan ja olen aloittanyt kysymys romaanin valmistuksen :LOL:
katsotaan saisiko sieltä vähän mielenrauhaa :headwall:

Lumi-Marjaonnea kiertoon ja toivotaan kuurin tepsivän.

Kun tässä olemme "ikäkriisi" ikäisiä :kieh: niin minkäs ikäisiä muilla ukko kullat on, meillä täyttää 47v ja taitaa rueta potemaan 50:n kriisiä :saint:
 
amati ihan hyvältähän tuo näyttää kun ei sulla kiertopäivätkään vielä kovin pitkällä ole :) Nyt vaan toivotaan viivan vahvistumista!

onlydream eipä se vanha kroppa enää toimi yhtä mallikkaasti kun ennen :headwall: Itselläkin kaksi raskautta lähtenyt puolen vuoden sisään, mutta nyt tässä tahkottu jo vuosi :headwall: :ashamed:
Meillä mies 43 ja taitaa pitää itseään "ikinuorena" :kieh: Mullekin ikäkriisi iskenyt vasta nyt tän "lapsentekoprojektin" myötä...
 
Moips taas kaikki,

Rosmariini-74; oli se kp tuolla listalla oikein, mä olin itse väärässä päivässä =) eli nyt kp27/28? toivoisin sen olevan ton 28, mutta oviksen aikaan oli vähän outoa se että tikutin ekan plussan ovistestiin su kp14, mutta seuraavalla viikolla ke oli kovia vatsakipuja, teen testin varmaan vasta ke tai to kp31-32 ?

Amatille, paljon onnea haamusta, kyllä sen näki jo siitä toisesta testikuvastakin.

Mun ukkokulta on samaa vuosimallia kuin minäkin eli -72, heh meillä on 28pv ikäeroa, minä siis se meidän "nuorikko"
:LOL:

Tänään tein ihan piruuttani testin, mutta ihan selvä nega oli, joten odottelen ihan rauhassa vielä ensiviikkoon.
Oireita ? närästää (on muutenkin välillä ollut ts. käytän happosalpaajia nyt ollut 1/2v. tauko etten ole tarvinnut kun maha ollut hyvässä kunnossa), välillä jos pääsee nälkä tulemaan niin hieman huono-olo tulee. Tissit hieman arat, reunoista kun painaa...toive ajattelua =)

Kaikille oikein paljon plussa onnea testailuun...tulen taas kertomaan tilanteen kunhan ehdin.

Tsuba tsuu :LOL:
 
Onnittelut tännekkin amatille ja toivottavasti viiva vahvenee! :heart: :flower:

Tervetuloa Lumi-Marja minunkin puolestani kuumeilemaan! =)

Minun kp ihan sekaisin, kun luulin kierukan poiston jälkeen, että menkat alkoivat 24.8.2009, niin ei se oli tyhjennysvuotoa, jota kestikin melkein koko ajan kunnes ihan päivälleen milloin menkkojen olisi kuulunut alkaa eli eilen ne myös alkoivat, eli kp 13 on kp2/28 :heart: eli yk 1 alkaa nyt;=))

PlussailuOnnea kaikille edelleenkin! :heart: :whistle:

Mahdotontako :heart:

 
Tervetuloa uusille!! :wave:

Kaveri tuli kylään joten passitinsen hakemaan tullessa minulle testin apteekista, toi paketin jossa 1testi...FirstSingal oli näköjään testin nimi ja 25mlU/ml tehot :whistle: Liekkö kukaan testannu sillä testillä???? Nää aikasemmat testin kun oli PregnentStick sokkarilta..
Pakko se on testata uudestaan huomenna aamulla :kieh:

++++++++++++++++++++++ :whistle: plussa tuulia kaikille!!! :heart:
 
Mukavaa että Lumi-Marja on taas mukana.. :heart:

Selvä haamu Amatilla! Varovaiset Onnittelut!

Tervetuloa mukaan onlydream,Rinja ja Tsuba!

onlydream minun ukkokulta täyttää marraskuussa 48v..

Neiti oli viikonlopun kotona..Pari tuntia sitten lähti takasi Tampereelle..Hyvin on koulu lähtenyt menemään..Viikonloppu meni mukavasti..Kakkua syötiin,kun tänään tuli 41v täyteen.. :eek:

Mukavaa illanjatkoa! :wave:
 

Yhteistyössä