YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

Pahoitteluni tädeistä äiskä ja luosto :hug: Kovasti onnea tähän uuteen kiertoon molemmille!

Tervetuloa mukaan Papuli! Haluaisitko mukaan tuohon listalle? Anna vaan tietosi mitä sinne laitetaan, niin lisätään Sinut mukaan =)

Lily-rose ja Lumihiutale: HUHUU!?! Mitä kuuluu?

Omaa napaa... Täti tuli sitten lopulta tännekin. Pitkitin tuloa Lugesteroneilla, jottei olisi alkanut meidän kesälomareissun aikana. Nyt alkoi sittenkin ihan luomukierto eli ei ole mitään lääke tms. avustuksia mukana. Tuskimpa tärppää siis... Koitan pitää vähän taukoa koko yrittämisestä ja myös täältä, jotta saan vähän lepoa koko vauva-asiasta. Tämä on käynyt aika raskaaksi viime aikoina. Tulen kyllä vielä takaisin, mutta nyt täytyy vain hetki levähtää, jotta jaksaa taas eteenpäin.

Voisiko joku tai vaikka te kaikki aina ehtiessänne päivitellä listaa? Se on helppoa. Klikkaa tuossa listan alla olevaa "lainaa" kohtaa. Poista tekstin alusta ja lopusta QUOTE jutut. Muuta oikea päivämäärä ja kiertopäivät kaikille ja klikkaa "lähetä". Muotoile ja esikatsele kohdasta voi vielä muokata ja näkee miten kaikki asettuu lopulliseen versioon (jos siis haluaa rivit suoraksi tms.).
 
Tervehdys kaikille. Hieman on ollut taukoa kirjoittelussani, lukenut olen kyllä hieman teidän juttuja. Mulla oli viimeksi täti 29.6 eli se yk vaihtui silloin myös.
Varsinaisesti ei ole ollut yritystä, kun odottelin toimenpiteeseen menoa.
Tein viime ma CB digi-testin ihan varoiksi ennen toimenpidettä kp oli tällöin 26/28.
Tulos:Raskaana 1-2!! Olihan tuo yllätys mutta positiivinen. Hieman varauksella suhtaudun tähän sillä minulla todettiin TM 3/2011 rv 7+

Eli huhtikuun vauva olisi tulossa meille jos kaikki menee hyvin, mutta päivä kerrallaan.


E
 
Voi miten ihanaa Lumihiutale 73varovaiset onnittelut täältä:flower: toivotaan että nyt on sitten ihka aito raskaus. Mie täällä oottelen ovulaatio aikoja:p ja sit taas sitä toivottua raskautta... kiva että täällä rupee taas porukkaa olemaan ja pääsee toisten kuumeilijoiden kanssa vaihtamaan ajatuksia=) tää on jotenkin aina niin pitkäveteistä yksiksee miettiä kierron kulkua aah... TSEMPPIÄ MEILLE KAIKILLE KUUMEILIJOILLE!!! JA ONNEA JO PLUSSANNEILLE:heart::heart:
 
Voi miten ihanaa Lumihiutale 73 varovaiset onnittelut täältä:flower: toivotaan että nyt on sitten ihka aito raskaus. Mie täällä oottelen ovulaatio aikoja:p ja sit taas sitä toivottua raskautta... kiva että täällä rupee taas porukkaa olemaan ja pääsee toisten kuumeilijoiden kanssa vaihtamaan ajatuksia=) tää on jotenkin aina niin pitkäveteistä yksiksee miettiä kierron kulkua aah... TSEMPPIÄ MEILLE KAIKILLE KUUMEILIJOILLE!!! JA ONNEA JO PLUSSANNEILLE:heart::heart:
 



KESKIVIIKKO 27.7.2011

........................ ikä ........ kp ........... yk ........ toiveissa
Barbamama35 ..... 36 ...... 2/23-28 ....... 12 .......... 3./4.
äiskä-73 ............ 38 .......3/29-33 ........ 5 ............. 4.
luosto ................37.......... 5/? ............ 2 ............. 4.
Lily-rose .............35 ..... 33/28-30 ...... tjot ........... 3.


:heart: Plussanneet: :heart:

2011
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
kesäkuu .... Whisky Peat yk 1
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2

:heart: Syntyneet: :heart:

kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa) :)
 
No niin huomenta. Nyt on ihan läppäri ja helpompi kirjoitella. Olimme heinäkuun alussa reissussa ja yleensä en läppäriä kuljeta mukanani niin sehän jäi vielä lomailemaan kun me muut tulimme kotiin. Mutta nyt on läppärikin kotosalla.

Pahoittelut tädeistä äiskä-73,luosto, Barbamama35 ja Lily-Rose :hug: ja onnea uuteen kiertoon, teillä onkin jännät päivät sitten liki saman aikaan.

Barbamama: Juu varhaisultraan mennään varmaan rv 6 tai 7 milloin siellä nyt jotain näkyis..tällä kertaa. Ilmoittelen kyllä kun tiedän tarkemmin. Viikkoja on niin vähän nyt että jos ensi viikolla varailen aikoja. Nyt on kyllä jo sen verran ällö olo että on alettava aamukahville kun sitä vielä voi juoda:p

Niin meille toivotaan siis neljättä ja toista yhteistä. Ja uusperhe täälläkin. Kiva että on tullut myös uusia mukaan, vaikka en niin aktiivisesti täällä ole käynytkään.

Aurinkoisia kesäpäiviä kaikille.
 
Palailenpa tänne teidänkin joukkoonne nöyränä tyttönä. Ei tule vauvaa meille.

Meidän ultra-reissu päättyi surkeasti. Masu on turvoksissa kuin jalkapallo, rinnat kipeät ja karsea väsymys. Vaan tajusinhan minäkin, kun näyttöä katsoin, että ei siellä masussa mitään eloa ole. Tuulimuna -tuomio, ja aikaa odotellaan Taysiin. Tipan tippaa en ole vuotanut, eikä kipuja ole ollut. Ensi kerralla täytynee "alentua" sinne varhaisraskauden ultraan.

Epäilinkin jotain tällaista, kun ekasta kierrosta nappasi ja kävin näin helposti meillä tämä raskautuminen. Liian hyvää ollakseen totta.

WP (ei 11+5 vaan täysi nolla).
 
Whisky Peat, SUUREN SUURI :hug:

:'( :'( Voimia teille asian käsittelyyn :heart:

Meillä juuri samaisilla viikoilla ja päivillä todettu keksenmeno jokunen vuosi sitten :( ...muistan vieläkin sen tunteen...se on niin kosketeltavissa...vaikkakin jo kaukana takana...silti... :'(

Elämä on niiiin EPÄREILUA välillä :headwall:

 
Hei kaikille..:flower:

Olin täällä kuumeilemassa pian kaksi vuotta sitten ja sain ihanan täydellisen pojan 18.10.10.
Olemme aina haaveilleet neljästä lapsesta, mutta jo synnärillä alkoi orastava tunne, että tämä ei voi jäädä viimeiseksi.
Olen taustaillut jo kuukausia, mutta imetyksen takia poissaolollaan loistanut täti kurvasi vihdoin paikalle maanantaina ja samantein tilasin nipun ovistestejä ja näin operaatio N-Y-Y-T-T-I 2012 on julistettu alkaneeksi!!
Haaveissa siis viides villahousu, 14-, 12-, 7-v ja pian 10 kk seuraksi. Ikää on jo 39, eli kiirettä pitää, kello tikittää hirmuista vauhtia :stick:
Eli kp 5/??, ennen raskautta kp:t heittelehti 18-29 välillä hormonikierukan jäljiltä, nyt tietysti imetys voi vaikuttaa. Mutta katsellaan...

Vielä suuret pahoittelut Whisky Peatille, elämä on joskus niin epäreilua!! :hug:

++++++++++++:whistle: kaikille!

:wave: Puskajussi
 
Hei!

Tulin kertomaan, että meille syntyi 12.7. pikkuinen tyttö =).
Kummallista, miten nopeasti sitä unohtaa kuinka kauan ja hartaasti tätä vauvaa tehtiin. Meillä onnistui lopulta hoidoilla 1 v 10 kk yrityksen jälkeen.

Kovasti toivon plussatuulia teille kaikille!
 
Tervehdys kaikille!
Olen jo hetken aikaa "taustaillut" täällä, mutta nyt olen valmis tulemaan virallisesti joukkoonne kuumeilemaan. Olen 39v. ja kotona on jo kaksi teini-ikäistä, mutta nyt pitäis saada vielä yksi lisää... *kovaa kuumeilua* "Tilaus" on laitettu vetämään toukokuun puolessavälissä (hormonikierukka poistettu tuolloin), mutta toistaiseksi ilman tulosta :( Neljännet kierukan jälkeiset tätsykkä-päivät alkoi juuri tänään :( (Kierto on siis ollut aika tiheä...yksi kierto oli "jopa" 13 pvää...eli kroppa on vielä sekaisin kierukan jälkimainingeissa.)

Nyt sitä vaan toivois, että +++++ tuulet puhaltais tännekin suuntaan ennen kuin siirtyminen tuonne 40+ ketjuun on ajankohtaista ens keväänä...

Aurinkoisia plussatuulia kaikille kuumeilijoille :)
 
Olipas ikäviä uutisia WB :(
Voin sanoa että tiedän osaksi tunteesi, meillä todettiin TM 3/11.

Onnea uuteen kiertoon.

(.) Alku uä:n varasin 23.8, tulen sitten kertomaan että mitä näkyi. Eipä sen enempää, toivon että teillä tärppäis ja pääsisitte perässä tuonne huhtikuisiin.

Lumihiutale (4+6)
 
Hei pitkästä aikaa!

Pahoittelut WB:hug:
Ja paljon onnea Lumihiutale=)

Täällä menossa yk 7 ja kun tuota yritystä takana vuoden alusta asti, niin varattu aika lääkärille lapsettomuustutkimuksiin. Vähän alkaa jo masentaa tilanne, että suodaanko niitä lapsia meille lainkaan. Parin viikon päästä siis ensimmäinen aika meille. Tässä kierrossa en ole jaksanut enää mitään greippimehuja ja vehnäalkioöljyjä ym poppakonsteja. Kalliit raskausvitamiinitkin olen vaihtanut tavallisiin monivitamiineihin. Vähän ihmettelen, kun viime kierto jäi ennätyksellisen lyhyeksi, 25 päivään, kun yleensä 28-32 päiväisiä ollut. Toivottavasti sattumaa, eikä enteile vaihdevuosia...!!
 
Heipä hei! täällä menossa kp9 yk5 nyt vaan ovista ootellen plääh... millää ei jaksas oottaa näitä kieroja, haluais vaan olla raskaana heti nyt:mad: jotenki niin raastavaa tää kuumeilu... ihailen vaan muiden odottavien masuja ja toivon myös itselle sellaista aah... taitanee olla aika kova kuume päällä täällä:LOL: Tsemppiä kaikille kuumeilijoille:wave:
 
Kopsaan....

Heipsan... Aamulla menin leikkausosastolle klo 7.30, ja nukkumaija saapui unettamaan minua klo 8.15. Mukavia olivat hoitajat ja lääkärit, kaikki naisia ja siksi kai niin empaattisia. Operaation tekevä lääkäri sanoi kirjoittavansa saikkua koko loppuviikon, kun ylilääkäri eilen (mies, joskin mukava sellainen) myönsi tämän ja "vielä" huomisen päivän. Tämähän olisi lomaviikkoni, joten mukavaa että saan tämän edes pelastettua syksymmäksi.

Seuraavaksi hyppäsin sängyssä yläpystyä ja tuijotin kelloa, 9.00!!! Ajatuksena "voi paska, oon nukkunut pommiin!". Sitten tajusin, etten olekaan kotona, vaan operaatio on jo takana päin ja heräämössä oltiin. Monet kuulema luulevat olevansa kotona, ja säikähtävät kun vieras ihminen=hoitaja kiiruhtaa lähelle :)

Operaatio oli mennyt hyvin, kohdunsuu oli ollut tiukka ja "saaliina" oli normaalia raskausmateriaalia. Vuotoa tuli heräämössä aina kylkeä kääntäessä ja yskiessä, muutoin suht vähällä olen selvinnyt. Kahvin jälkeen pääsi eka itku, se vaan tuli kun tajusin että tässä sitä ollaan... Surullisena siitä, että vauvahaaveet tällä erää lorisevat housuun, ja toisaalta onnellisena siitä, että olin selvinnyt ja herännyt.

Sen verran pitivät minua siellä, että näkivät kipujen olevan hallinnassa ja mamman suunnilleen tolkuissaan. Toisen kerran itku pääsi, kun lääkäri tuli käymään operaatiota kanssani läpi ja suunnittelemaan jatkoa. Sanoi tämän olleen huonoa tuuria, mitä useampi raskaus, niin todennäköisyys huonolle tuurille kasvaa. Ihan loogista. Sanonkin, että mietin jo aiemmin, että kaksi raskautta on mennyt loistavasti, niin voiko kolmas mennä samoin. Tätä hänkin juuri tarkoitti. Raskautumista saadaan yrittää uudelleen yksien kuukautisten jälkeen. 80% seuraavista raskauksista päätyy kuulema elävän vauvan syntymään tällaisen tilanteen jälkeen. Tiedä sitten.

Nyt ollaan siis kotona, kahvia keitellään ja istuskellaan vaan. Pahoittelen sekavaa sepustusta, mutta pikkaisen oon vielä laillisessa pilvessä :rolleyes:

Luulen, että jään eloon, ja seuraavia menkkoja odotellessa ajattelin tilailla ovis- ja raskaustestejä iiiiiiiiiiiiiison kasan. Periksi ei perkele anneta!!!! (sori)

Aurinkoa päiväänne :heart:

WP 0+0, mutta ei kauan (hope so)
 
Whisky Peat Suuri osanotto :hug: täältä sinne... oli varmasti rankka kokemus. Mutta ihana myös kuulla että "periksi ei perkele anneta" ja jaksat jo aatella uutta kiertoa :) täällä ootellaan sitä hemskatin ovista jotta pääsis sitten taas jännämään miten on käynyt...
 
Nonni. Uni vei voiton iltapäivällä, taidan sen verran uupunut vielä kuitenkin olla - fyysisestiKIN. Äsken sitten tuli sellainen nyt tai ei koskaan olo, ja pakkasin mammavaatteet pahvilaatikkoon odottamaan vinttiin viemistä. Osa toki on vielä pesussasakin, mutta pikku hiljaa sitten.. Normifarkut on jo käytössä, vaikka vähän kiristävätkin, kesän liikunnattomuus on tehnyt myös tehtävänsä. Viikonloppuna olisi tarkoitus palailla salille ja infrapunasaunaan ja hemmotella taas itseään. Siitä se lähtee.
 
Surullisia ja iloisia uutisia täällä.Kaikille jaksamista !
WP olen pahoillani .Nyt lepoa ja voimia.
Täällä koitan pongailla ovista..:headwall:
Perhana,kun ajatukset pyörii vain oviksissa ja vauvajutuissa.Vaikka töissä ja arjessa on täysitohina..
Että vois vaan antaa asian mennä omallapainollaan..mut ei,kun mikään muu ei mahdu päähän.
Ens kuussa ollaan lähdössä lomamatkalle.Jos ajatukset sais sitten pois munasoluista,oviksista,ym:D
Nyt toivottelen mahtavia hedelmällisiä päiviä ja plussapuhureita kaikille!!!:wave:
 
WP:lle jaksuja ja pahoittelut. Lumihiutaleelle Onnea.

Juuri palauduin reissusta ja tätiä ei ole näkynyt. Odottelin siis kylään viime keskiviikkona...testata en oo ehtinyt reissun takia, oireita ei ainakaan vielä oo. Että täällä varoivaisen toiveikasta...
 

Yhteistyössä