YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

...mut varmaan voisi tästäkin pinosta poistaa...
Mies on ihan eri mieltä vauvaprojekti asiassa:(
Olen sen pään kyllä ennenkin kääntänyt,mutta nyt ei taida onnistua...
Ehkä palaan tai sitten en,joskus...Ikä on kuitenkin jo se suuri kysymysmerkki!

Paljon onnea matkaan teille muille:flower:
 
lily-rose olen pahoillani puolestasi suuri lohtu:hug: sinne, toivotaan vielä että miehesi muuttaa mieltään ja olet taas mukana kuumeilemassa;) täällä menos kp 12 ja rupeen pikkuhiljaa ovista oottelee ja siitä taas alkaa jännäilyt täällä.
 
Papuli mee ny ihmeessä hakee se testi... täällä jännään sun puolesta kanssa:p mä en ois kyllä malttanu ootella nuin kauvan. Täällä taas ovis on ihan näinäpäivinä, tikussa oli aika hyvä haamu tänään luulen että huomenna vahvistuu=) aah ja sit pääsee jännää kuinka on käynyt täällä.
 
Täällä ovikset pongattu.Davidin halppistesteihin sorruin:ashamed: vaikka vannoin,että tikun tikkua en osta..
Eilen vahvat viivat ja oireita ollut la-su päivinä.
Jännät ajat edessä.
papuli tee nyt ihmeessä se testi=)
 
Hei! Täällä 36v. (ensi kuussa 37) kuumeilija. Edellisestä raskaudesta aikaa jo melkein 20 vuotta :), eli ex-teiniäiti olin. En uskonut enää koskaan kuumeilevani, koska teiniäitiydestä jäi huonoja kokemuksia (lapsi kuitenkin on ihan fiksu nuori aikuinen ja itse hoidettu).

Nyt uusi mies, 39 v. ja lapseton. Yhdessä kuumeillaan. Mies omalla tavallaan, itse oon ihan täpinöissäni... Miestä jännittää oma hedelmällisyytensä, kun sitä ei ole "testattu". Parisuhde on aika tuorekin, mutta jotenkin varma olo (biologinen kello?), että lapsi ois nyt tehtävä, jos meinaa.

Hormoonikierukka poistettu kesäkuun 2011 loppupuolella, ja nyt yk 2 menossa. Ovis tällä viikolla luultavasti. Jännittää.... Tuleeko kevätvauva?
 
Iiik! Ihanaa, tännehän on tullut plussia! Isot onnittelut ilonalle ja papulille<3
Tervetuloa Syystuuli! Minä ajattelin kuopusta kuumeillessa, että on viimeiset hetket vauvalle, ikää tulee ja kello tikittää.. Nyt edelleen mietin samaa :)
Jostain syystä kiinnitän huomiota vähän aikuisimpiin odottajiin. Niitä tuntuu pyörivän kaikkialla, se on vahvistanut tahtoa saada "vielä se yksi"

Meillä näyttäis äiskä-73:n kanssa olevan samat päivät kierrossa. Kohta päästään pohtimaan ja jännäilemään oloja!

Plussatuulosia kaikille! Puskis :)
 
Iltaa kaikille! Ihanan suuret:hug: onnittelut ilonalle ja papulille plussailusta:flower: Juu puskajussi pongailin juuri ma-ti oviksen ja peitotkin on jo heiluneet:p ja täytynee vielä heilutella lisää:rolleyes:... on tässä muutaman päivän ollutkin jomotusta alavatsassa, joten nyt sitten ei tosiaankaan voi kuin toivoa parasta ja pelätä pahinta:D kohta juu alkaa jännitys tiivistyä, toivottavasti nuo plussailut tarttuu meihin muihinkin ++++++++++ täällä menossa nyt kp17/29-33 yk5. Mukavaa iltaa kaikille=)
 
Onnea plussautuneille! Ja lisää plussatuulia meille kaikille :)

Itsellä kp 10/24-28 meneillään ja ovista odottelen vähitellen. Yritän saada oviksen tikuttamalla kiinni, mutta katsotaan nyt, miten käy. Toistaiseksi ei ole ainakaan mitää ovikseen viittavia tuntemuksia. Mies on viikonlopun reissussa, joten toivottavasti ovis ei osu juuri viikonloppuun. Sanoin jo miehellekin pienellä vitsillä, että viikonlopun menot perutaan hänen osaltaan, jos ovis iskee :) :D On tää elämä nykyään outoa, kun pitäis suunnitella menotkin oviksen mukaan...
 
Hyvää iltapäivää tännekin! Täällä ollut nyt vähän hiljaista:| mitäs leideille kuuluu??? Täällä menossa kp21/29-33 elikkäs piinaavan jänniä päiviä mennään:D nyt on vaan eilisestä lähtien ollut hirvee flunssa päällä:snotty: tuntuu että ilma ei kierrä mistään reijästä ja haju/maku aistitkin katoaa plääh... toivottavasi menee nopeesti ohitse.
 
ail
Liitynpä minäkin joukkoonne.Syyskuussa täytän 36 ja viides olisi toiveissa.Kierukka poistettiin 5.8 ja kuukautiset alkoivat heti seuraavana päivänä.Nyt on muutamana päivänä tiputellut joten tässä kierrossa ei tärppi ainakaan ole mahdollinen.Mies antoi vuoden aikaa sit hän käy katkaisemassa piuhat.Toivottavasti tärppäisi sitä ennen.Vähän oon kyl skeptinen kun ei nuo edellisetkään ole vuodessa tullut.Mutta jospa käyn täällä lukemassa teidän kuulumisia ja saan tsemppiä täältä.Kuhan ne kuukautiset nyt vaan asettuisivat prkl.
 
Hei tännekin voisin ilmoittaa ja saa listaan lisätä, että meille syntyi pieni tyttö 2.8.2011. :heart: Synnytys käynnistettiin rv 38+6 vauvan pienen koon takia ja pieni hän sitten olikin, 2150g/45cm ja pipo 32cm. Synnytys oli nopea, vain 2 tuntia. Syytä pieneen kokoon ei tiedetä. Vauva vaikuttaa olevan täysin terve eikä pieni koko näy muuta kuin siinä, että hän on vähän unelias ja alussa piti kovasti herätellä syömään, että paino lähtisi varmasti nousuun. Suloinen pikkuneiti hän on.

Onnea uusille plussanneille ja tärppionnea kuumeilijoille!

Koralli + keijukaistyttö 2 viikkoa
 
  • Tykkää
Reactions: ksylofoni ja luosto
Nyt oviksesta asti rinnat kipeät,niin että tunne sama kuin maito nousisi ,lämmöt hippasen ylhäällä ja vatsaa nippaillut.Heikottavaa oloa ja vilua/hikoilua.
Oon ajatellut,että menkat on tulolla,vieläkin sellainen olo
Mutta ,mutta..tein tosiaan haamullisia halppistestejä ja illalla sain pikkasen vahvemman haamun kuin aamulla..Vaihdoin merkkiä ja silti tuli haamujen haamu.
Pyysin miestäkin,näin hääpäivän kunniaksi katsomaan ja näki tuokin viivaset..OON niin olossa,että menkathan alkaa justiinsa...: /
ÄÄh ..ihan sekava olo..
Huomenna pitäis kait menkkojen alkaa.Viimeistään perjantaina
Kiitos kun kuuntelitte omanapaista höpötystäni..:heart:
 
Onnea Koralli pienen keijukaisen johdosta. Ihanaa vauvantuoksuista syksyä teille:flower:

Tänne on tullut uusia kuumeilijoitakin , tervetuloa!!

Luosto täällä pidetään peukut ja varpaat pystyssä viivan vahvistumiselle..

Täällä eletään piinapäiviä, kaikenlaisia tuntemuksia ilmaantunut ja pari testiäkin oon Ehtinyt jo tuhota, vaikka dpot vasta nippanappa yli 10.
Eilen alkoi kovat menkkakivut, sellainen tasainen jomottelu ollut päällä. Toisra rintaa vihloi toissailtana, kuin piikki olisi pistetty läpi. Tänään kuumotteli poskia ihan ykskaks yllättäen, olin kyllä oleillut aiemmin auringossa, mutta kuumotus meni aaltomaisesti ohi lehteä lukiessa( eikä ollut mikään tuhma lehti, jotta oisin sitä punastellut) ;D
Loppuviikosta oli nenä ihan tukossa, luulin että flunssa iskee mutta säästyin sitten onneksi itse taudilta.
No noista oon ajatellut, että endo on iskemässä kun kipuilee noin kovasti, nuha oli vilustumista, rintavihlonta..ööö..rintavihlontaa vaan, ja kuumat aallot, toivottavasti ei vaihdevuosia vielä :)
Summa summarum, kaikki on mahdollista.

Plussatuulosia jokaiselle!

Puskis kp24/28
 
  • Tykkää
Reactions: luosto
Itsekkäästi ,en huomannut onnitella pikkuprinsessasta!
Tervetuloa myös Ail
Tein apteekin First singnal testin,kait aika herkkä.Siihen kyllä ilmestyi kaksi viivaa.Plussaviiva kuitenkin paljon vaaleampi,kuin kontrolli..:eek:
Nyt pitäisi pitää pää kylmänä ja odotella ihan rauhassa muutamia päiviä..JOS vaikka olisi niin onnellisesti,että vahvistuisi
 
Onnittelut plussanneille =) tarrasukkia mukaan että pienet alut pysyvät mukana.

).( Minulla on alkuraskauden UÄ ensi ti 23.8 ja eka neuvola on huomenna. Viime viikolla minulla alkoi niukka rusehtava vuoto, lähinnä pyyhkiessä..mutta kyllä se epävarmuutta lisäsi niin paljon että varasin ultran viime tiistaille (rv 6+6).
Siellä sykki <3. , mikä vastasi viikkoja. Nyt vaan päivä kerrallaan eteenpäin.


Lumihiutale ja 7+1
 
  • Tykkää
Reactions: luosto
Sepäs se ..huoli siitä,että pikkuinen tarraa tarpeeksi lujaa kiinni.
Ajattelin kanssa ,ihan mielenrauhan vuoksi,että UÄ-loppukuulle .
Oon kahdesta viimeisestä raskaudesta käynyt heti pian.
Molemmissa näissä,myös runsasta vuotoa ajoittain viikoille 14-16 asti ollut.Katsotaan..
Kiitos kaikille kannustuksesta ja PLUSSIA=)
 
Voi ihanaa luosto ja onnea plussauksesta, ihanan paljon tarrasukkia sinne jotta pikkuinen pysyy matkassa mukana:heart: Voi kun me muutkin saataisiin noita ihania raskausplussia testeihimme piakkoin=) Mukavaa iltaa kaikille...
 

Yhteistyössä