YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

Huomasin vessassa että paperiin tuli vähän punaista. Jos kuukautiset alkavat tänään,on kierto vain 23 päivää! Saa nähdä miten käy.

Sellainen kysymys olisi muille että miten teillä miehet suhtautuvat päivien laskemiseen ja mahdollisiin ovistesteihin? Minua vähän hirvittää levitellä kiertoa kovin tarkasti miehelle. Kyllä hänkin lasta toivoo mutta tuleeko miehelle suorituspaineet jos vaimo "käskee" sänkyyn juuri nyt..? No, tietysti se on hyvä, että meilläkin on takana niin pitkä liitto, että kyllä suunnilleen tiedän, miten miehen saa innostumaan. :saint: Mutta se spontaanius kyllä kärsii!
 
Yk kolmoselle siirryin viikko sitten lauantaina. Onnittelut vauvoista ja plussista! Toivotaan lisää plussatuulia!!!



MAANANTAI 5.9.2011

........................ ikä ........ kp ........... yk ........ toiveissa
Syystuuli74 ........ 36 ......... 9/30 ............... 3 ............ 2.
ail .................... 35 .......... ? .............. 1 ............. 5.
puskajussi .......... 39 ........ 8/33 ........... 2 ............. 5.
äiskä-73 ............ 38 ......11/29-33 ........ 6 ............. 4.
Barbamama35 ..... 36 ....... 16/24 ......... 13 .......... 3./4.
Keskeneräinen .... 38 ..... 22/25-26 ........ 2 ............. 3.
Vilhelmiina73 ...... 38 ..... 30/27-31 ........ 4 ............. 2.
Eemas ............... 39 ....... 34/28 .......... ? ............. 3.



Plussanneet:

2011
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
kesäkuu .... Whisky Peat yk 1
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2

Syntyneet:

Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
 



TIISTAI 6.9.2011

........................ ikä ........ kp ........... yk ........ toiveissa
Keskeneräinen .... 38 ....... 1/24 ............. 3 ............. 3.
Syystuuli74 ........ 36 ....... 10/30 ........... 3 ............. 2.
puskajussi .......... 39 ...... 11/33 ............ 2 ............. 5.
äiskä-73 ............ 38 ......14/29-33 ......... 6 ............. 4.
ail .................... 35 ....... 15/29 ............ 1 ............. 5.
Barbamama35 ..... 36 ....... 19/24 .......... 13 ........... 3./4.
Vilhelmiina73 ....... 38 ..... [COLOR="#ff00000"]33/27-31 [/COLOR]........ 4 ............. 2.
Eemas ............... 39 ....... 37/28 ........... ? ............. 3.



:heart: Plussanneet: :heart:

2011
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
kesäkuu .... Whisky Peat yk 1
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2

:heart: Syntyneet: :heart:

Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa) :)
 
Viimeksi muokattu:
Syystuuli: Kiitos, että päivittelit listaa! Muistathan samalla muuttaa toistenkin päivät ajantasalle. =) Tuon kuvan saa näkymään, kun ei poista alusta sitä IMG.... kohtaa. Laitoin nyt vielä uuden päivityksen listasta.

Keskeneräinen: Meillä ei ole ollut miehen paineista murheita. Mies oli alkuun suorastaan innoissaan ovishetkistä, kun sai oikein luvan kanssa puuhailla useasti :LOL: Useimmiten mies kyselee itse uuden kierron alkaessa, että koska suurinpiirtein seuraava ovis on. Puuhaillaan kyllä muutenkin, mutta siihen aikaan nyt erityisesti. Huomasin enemmän ongelmaa omissa haluissani, jotka tyssäsivät totaalisesti oviksen jälkeen. Siihen auttoi, kun olin tauolla täältä ja jätin yrittämisen tietoisesti mielestäni. Nyt on taas rennompi asenne siihen touhuun =)

Henkisestikin luulen, että itselläni on tällä hetkellä enemmän paineita tästä asiasta. Mies mainitsee tosi usein ohimennen, että haluaa vauvan HETI tms. Kun tiedostan, ettei hänessä ole vikaa vaan todennäköisesti "vika" (jos sellaista on) johtuu minusta, se luo tiettyjä paineita. Lisäksi mietityttää, kun kaikki raskaat hoitotoimenpiteet kohdistuvat vain minuun. Olen popsinut hormoneja, kyttäillyt oireita, mittaillut lämpöjä ym. ja edessä on vielä isompia asioita, jos IVF hoitoon asti päästään / joudutaan.

Jos mies kokee paineita ovishetkestä, ei ehkä kannata puhua hänelle mitään testailusta. Kellistät vain miehen oikeilla päivillä ja annat ymmärtää, että hän on vain niin HOT ettet voinut vastustaa kiusausta :p
 
Iltaa kaikki iihanaiset kuumeilijat!
Keskeneräinen meillä mies on mukana kierrossa, ja kun puhun että ovulaatio on ihan näinäpäivinä niin kyllä se mielellään peittoja heiluttelee kanssani:p en nyt varsinaisesti levittele ovistestejä sen eteen kun on noita lapsukaisiakin ympärillä, mutta tietää kyllä että tikuttelen sitä...
Barbamama35 mukavaa että olet taas jaksanut tulla tänne kuumeilemaan ja vaihtamaan ajatuksia meidän muiden kanssa:)
Täällä taitaa tää kierto mennä ihan harakoille kun tänään bongasin aika vahvan ovis viivan ja muutenkin on ollut jo muutamanpäivän sellaset tuntemukset että ovuloin näinäpäivinä, niin ja mieskin on kohta ollu toistaviikkoa työntakii kotoa pois:kieh:... palaa kotiin vasta perjantaina jolloin taitaa ovikset olla jo ohi pläääh:headwall: kyllä harmittaa valtavasti... eikä nyt auta ku ootella seuraavia menkkoja jotta pääsee yk7 alkamaan:| Sit sais kyllä mieskin olla oikeeseen aikaan kotosalla, tai rupee muuten tuntuu ettei tässä kuumeilussa ole järkee aah:ashamed:
Mutta tsemppiä kaikille kuumeilijoille täällä ja kovasti puhallan plussa tuulia teille:whistle:
 
Kiitos että jaoitte miestenne suhtautumisesta ovikseen!:D Eli eiköhän mekin pärjätä.

Äiskä-73: Ymmärrän tosi hyvin turhautumisen kun olisi oikea aika ja mies poissa. Ollaan muuten ikätovereita, minäkin olen vuosikertaa -73.

Minä siirryn tänään uudelle kierrolle,kierron pituus on lyhentynyt ajasta-ennen-ehkäisyä kaksi päivää, mutta eikö 24 päivän kiero ole vielä ihan normaali? No, lyhyt kierto sopii tietysti tällaiselle malttamattomalle tapaukselle.

Eli päivitykseni on 1/24(?) ja siirryn yrityskierrolle 3. Clearbluet odottavat kaapissa!
 
ail
Minulla siis kiertopäivä 15/29(?) mutta taustailen vähän aikaa kun minulta löydettiin papasta luokka 3 ja odotan aikaa nastentautien polille.Vähän pelottaa mutta jospa tämä tästä.Nyt ei saisi raskautua että pystyvät testit ottamaan tai siis koepalan.Plussatuulia teille kaikille oikein kovasti:heart:
 
ail: Voi ei! Toivottavasti on väärä hälyytys! Kovasti voimia :hug: Tulethan kertomaan meille kuulumisiasi? Lisäsin sinun päiväsi joka tapauksessa tuonne listalle vaikka taukoilette nyt yrittämisestä. Toivottavasti kaikki menee hyvin ja pääsette pian jatkamaan yritystä! b=)d

Keskeneräinen: Pahoitteluni kuukautisista :hug: Parempaa onnea tähän kiertoon! Mulla on myös kierto lyhentynyt tosi paljon. Joskus muinoin oli n. 30 päivän kierto ja nyt n. 24 päivää. Kyselin lääkäriltä tuosta. Kuulemma 23 päivää on normaalin raja eli sen alle ei saisi mennä. Tosin kaiketi eniten on merkitystä kierron loppuvaiheella (luteaalivaihe) eli ovulaatiosta kuukautisiin. Jos se pätkä on alle 10 päivää, ei kiinnittyminen ehkä ehdi tapahtua. Mulla ovis tulee yleensä aika nopeasti ja luteaalivaihe on n. 11 päivää eli sen puoleen kai ok. En tiedä onko tämä kiertojen lyhentyminen merkki heikentyneestä hedelmällisyydestä. En ole saanut siihen oikein suoraa vastausta lääkäreiltä.

äiskä: Kiitos! Voi harmi, jos menee ohi työjuttujen vuoksi. Nyt vain peukutellaan, että viivästyisikin vielä parilla päivällä! b=)d Kellistä mies ihan varmuuden vuoksi heti, kun tulee kotiin ;)

Omaa napaa... Ajatukset hiipivät yhä enemmän tuleviin hoitoihin. Ensimmäiseen käyntiin on enää 3 viikkoa aikaa. Toivottavasti päästään sitten nopeasti tositoimiin. Jonoja ilmeisesti on eli varmaan joudutaan vielä odottelemaan tovi kuitenkin. Onhan se tietysti ihan mahdollista, että tärppää luomusti hoitoon pääsyä odotellessa, mutta en jaksa uskoa siihen. Siksi ei nyt oikein malttaisi enää odotella...
 
Hei kaikille, ja heti alkuun lähetän rutkasti kärsivällisyyttä ja voimia uusille yrityskierroksille, tutkimuksiin ja hoitoihin! On tämä ihan saamarin hermoja raastavaa tämä lisääntyminen... :headwall:

Miehen suhtautumisesta oviksiin vielä: mun mies on ollut aivan innoissaan, kans kysellyt aina menkkojen päättyessä että milloinkohan saattaa olla seuraava otollinen aika (= meidän ah niin romanttisesti nimittämä "kiimaviikko" :LOL:). Silti tietenkin tuntuu, että tää on yksinomaan mun projekti tämä ovulaation kyttääminen. Mies sitten antaa panoksensa :) kun aika on otollinen, ja sitten minä taas jään kyttäämään mahdollisia raskausoireita, menkkojen myöhästymistä/poisjääntiä, jne ja ilmoittamaan hänelle että nytkään ei tärpännyt, odotamme seuraava kiimaviikkoa. Tylsän yksinäistä välillä, vaikka mies on kyllä hengessä mukana 100% ja kova vauvakuume on hänelläkin.

Omaa napaa sitten vielä: tänään mulla tosiaan kiertopv 33/27-31 eli vähän alkaa jo jännittää että voisiko olla mahdollista... Mutta en halua innostua liian aikaisin. Sovittiin miehen kanssa että jos huomisaamuun mennessä ei ole menkat alkaneet, niin sitten testaan. Minkäänlaisia oireita ei täällä ole havaittavissa, joten en ole kovin toiveikkaalla tuulella. :/
 
Oih Vilhelmiina! Jännää! :popcorn: Testaa ihmeessä aamulla! Peukuttelen täällä plussan puolesta b=)d

Toi on niin tuttu ajatus, että on yksin tämän kanssa vaikka mies onkin täysillä mukana. Kaikki tapahtuu kuitenkin meidän sisällä niin luonnollisesti ne kyttäämiset ja toimenpiteet jää meille. Hiukan ärsyttää jo valmiiksi tuleva IVF hässäkkä. Mun osalle tulee todennäköisesti piikkien pistelyä, kivuliaita toimenpiteitä, riskejä, oireiden kyttäämistä ym. ja miehen osa on tähdätä kerran purkkiin... :mad: Ei tasan mene nallekarkit ;)
 
Keskeneräinenpahoittelut tätin tulosta, mutta kohta taas pääset uuteen yritykseen, juu samaa vuosikertaa ollaan;)
Barbamama35 toivotaan että tärppäis luomuna ennen hoitoja mutta jos ei niin pääsisitte mahdollisemman pian hoitoihin ja siitä sitten eteenpäin=) Juu kyllä aijon ukon kellistää heti ku kotiin saapuu:p
Vilhelmiina73 teillä onkin jännät hetket meneillään... peukkuja pitelen että teille tärppäisi, tuuppa sitten keroilee mitä testi näyttää aamulla:)
Täälläpä ei kummempia tapahdu, eilen ja tänään on tullut tummempaa viivaa ovistestiin ja se miespahanen saapuu vasta perjantaina (kovasti puhelimessa jutskannu että jos vaikka to jo kotosalla) mutta pahalta näyttää... toivottavasti toi mun ovis ois sellai pitkäveteinen ja tosiaa ois vasta pe-la:D mutta taitaavaan olla toive ajattelua plääh: / kyllä sitä kaikkea toivoo ja haaveilee näin kuumeen kourissa:LOL:
 
Hei

Mahtuisko tähän porukkaan mukaan haaveilemaan ja kuumeilemaan? 35v mittarissa ja kakkosta ollaan yritetty helmikuusta asti. Voin laskea yk:t kun saan kalenterin käsiini.
Tänään kp23 ja menkat juuri alkamassa. Kierto lyhenee lyhenemistään ja tästä ajattelinkin mennä gynelle puhumaan.
Kierto noin 22-25 päivää.

Pahoittelut kaikille joiden luo täti on löytänyt.

Tiiti
 



PERJANTAI 9.9.2011

........................ ikä ........ kp ........... yk ........ toiveissa
Keskeneräinen .... 38 ....... 4/24 ............. 3 ............. 3.
Syystuuli74 ........ 36 ....... 13/30 ........... 3 ............. 2.
puskajussi .......... 39 ...... 14/33 ............ 2 ............. 5.
äiskä-73 ............ 38 ......17/29-33 ......... 6 ............. 4.
Eemas ............... 39 ..... 17/24-28 ......... 4 ............. 3.
ail .................... 35 ....... 18/29 ............ 1 ............. 5.
Barbamama35 ..... 36 ....... 22/24 .......... 13 ........... 3./4.
Tiiti35 ............... 35 ..... 25/22-25 ......... 9 ............. 2.



:heart: Plussanneet: :heart:

2011
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
kesäkuu .... Whisky Peat yk 1
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2

:heart: Syntyneet: :heart:

Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa) :)
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa mukaan Tiiti35! :wave: Lisäsin sinut jo tuonne listalle. Päivittelen yk:t, kun olet saanut ne laskettua =)

Vilhelmiinan testituloksia täällä odotellaan kuumeisesti :popcorn:

äiskä: Tuliko ovisplussa? Ovishan tapahtuu vasta n. 1-2 vuorokauden kuluttua plussasta eli ajankohtahan olisi oivallinen jos plussa tulee huomenna. Peukkuja! b=)d
 
Kyllä täällä nyt niin uskomattomalla tavalla on käynyt että aamuinen raskaustesti näytti plussaa!! :heart: Meinas kuulkaa itku päästä. Ja samantien jättiläismäinen HUOLIaalto hyökyi päälleni, että mitä jos tämäkin menee heti kesken... En tiedä miten päin nyt olisin, tekisi mieli hautautua turvaan peiton alle nukkumaan ja herätä sitten joskus joulukuussa, kun suurin keskenmenon riski alkais olla ohi. Tsiisus kun tuntuu että sinne on pitkä aika! Onneksi tuo vilkas esikoinen pitää kiireisenä, niin en ole ihan koko aikaa aamusta asti ehtinyt olla huolissani.

Näin ristiriitaisissa tunnelmissa siis täällä, mutta samalla toki onnesta soikeina. =) Ja kovasti puhaltelen täältä plussatuulia muillekin!
 
Vilhelmiina: ONNEA ONNEA ONNEA :flower: Ihanaa :heart:

Varmaan jännittää kovasti nämä alkuviikot. Yritä kuitenkin rentoutua ja nauttia raskaudesta. Toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti! b=)d Tulethan kertomaan meille kuulumisiasi aina välillä tai viimeistään sitten, kun vauva on syntynyt =)
 
Vilhelmiinalle himuisesti onnea!!! Yritä olla stressaamatta.. helpommin sanottu kuin tehty, tiedän sen

Itse odottelen edelleen tätiä, mutta eiköhän se sieltä kohta tule. Kaks päivää on nivusia jomotellut, mikä on selvä merkki menkkojen lähestymisestä.

Tiiti
 
Vilhelmiinalle onnea minunkin puolestani!:flower: Minulla oli myös keskenmeno ennen toista lasta ja kyllä odotus oli aluksi yhtä pelkoa. Jos kuitenkin osaisit nauttia? Raakaa realismia on vähän sekin, että jos se keskenmeno sattuu kohdalle, kipu on kova kuitenkin, vaikka olisi kuinka "varautunut" pelkäämällä. Paraskin sanoja, jos minulle se plussa osuu, pelko alkaa täälläkin...

Ail: sinulle paljon, paljon voimia! Se papa ei onneksi ole lopullinen tuomio, ja hoidot ovat muutenkin hyvät & tehokkaat nykyisin. Mutta kyllä se lyö kovasti kun raskaus toiveen sijasta saakin tuollaisen uutisen!

Minä jännään nyt sitä, tuleeko tässäkään kierrossa ovulaatiota, olen jo valmiiksi varautunut että aikanaan olen hormoneja kinuamassa, vaikka ei näillä yrityskiertokerroilla vielä kannattaisi hätäillä.

Tiitille tervetuloa, jospa täti ei tulekaan vaan tulee jotain parempaa..?=)
 
Vilhelmiina Onnea hirmuisesti plussasta ja kovasti tarrasukkia mukaan jotta pikkuasukki pysyy matkassa mukana :flower::heart:
Barbamama ovisviiat tais olla ma-ti paikkeilla koska niinäpäivinä oli tummat viivat testissä ja tänään hailakkaa jo näytti, joten ei taija pe riittää niinkun aavistelin ja limanenvuotokin loppunut, joten kyllä pahasti siltä näyttää että yk7 käynnistyy jossain vaiheessa plääh...
Tiiti35 tervetuloa mukaan kuumeilemaan:wave:
Keskeneräinen toivottavasti tässä kierrossa bongaat oviksen=)
Minä se jään oottelee tulevaa tätiä jooosssain vaiheessa kun tää kierto loppuu että pääsee uuteen yritykseen... paremmalla onnella mies vierellä:hug:
 
Vilhemiina73: Onnea oikein hurrrrjan paljon!

Onnea myös kaikille ovisbongareille ja toivotaan, että tätivierailut vähenevät! Itse tikutin ovisplussan viime lauantaille ja plussa kyllä hyödynnettiin :heart: Nyt sitten odotellaan tulosta...

Plussatuulia kaikille! Toivottelee Eemas 15/24-28, yk4
 
Keskeneräinen: Meillä on nyt yk4 meneillään ja ihan aluksi en kertonut miehelle ovistikutteluista, mutta tässä kierrossa päätin kertoa. Totesin hänelle "tikuttelevani" ja kerroin meneväni ostamaan lisää testiaineistoa =) Kun kerroin plussa-ajan olevan pikapuoliin, niin mies innostui kovasti, vaikka itse olin kuvitellut, että paineet iskee liian lujaa ja mielenkiinto katoaa. No, voi tietty olla, että ens kierrossa on sit jo toisenlainen asenne miehellä... onneksi itsellä on "tahtotila" suurimmillaan aina oviksen aikoihin ja sitä mies ei voi vastustaa :)
 
Toivotaan että meilläkin mies pitää tilannetta vastustamattomana.;) Olen yrittänyt vähän vähentää kaikenlaisen rähjäämisen määrää kun epäilen että se jos mikä vie halut tehokkaasti.

Näin unta että olin raskaana, oli eka neuvola, ultra onnistui mutta äitiyskortit olivat loppu. Tyly herätys!

Eemakselle onnea että plussan hyödyntäminen tuottaisi tulosta!!!:flower:
 
Täällä edelleen kärvistellään aika kovissa vatsakivuissa, mutta menkkoja ei näy. Jos edellisten kiertojen merkit pitävät paikkansa niin tänään kello 18.00 hanat aukeavat.
Ja kyllä, olen testannut. Tilasin netistä Davidin herkkiä r-testejä, negaa näytti :( Mielestäni ovat huonoja testejä, niihin tulee viivanpaikka joka aina tietenkin herättää toiveita.

Minulla menossa yk9 ja tänään kp24
 
Hei ja huomenta :flower:

Täälläkin yritän olla mesoomatta miehelle nuista tikutteluista, tietää kyllä ja on myönteisin mielin niistä, koska tiedostaa myös ajan kulun. On itse ollut hoputtamassa meitä näihin viime hetken vauvantekopuuhiin;)
Meillä nyt kuitenkin on muutakin seksielämää, kuin vain tärppipäivien puuhat. Et ei silleen vaikuta..

Tiiti Eipä oo mulle ikinä viivanpaikkaa David näyttäny, päinvastoin oon kuullu et ei helposti tuu sitä väriä vaikka raskaus alkanutkin. Että ei vain ois sitä :heart: haamuilua?

Vilhelmiina sylin täydeltä onnea ja tarrasukkia matkaan:kiss:

ON olen pahoinvoiva ja eilen alkoi taas alavatsakipu. Limailuja on ollut muutamana päivänä, eli oisko ovisoireita. Mietin viime kiertoa ja kun oireita vertailee, niin juurikin pari viikkoa ennen oli samanmoiset kipuilut.
Ovistesti on tosin näyttänyt negaa kolmena edellisesnä päivänä ja testit ovat loppu. En taida viitsiä niitä enempää tähän kiertoon hankkia.
Eilinen hellä hetki keskeytyi ärsyttävästi teinipojan häiriön takia ja se sitten jäi siihen:headwall: Toivottavasti ei oo sitten tänään H-hetki, jotta ehitään vielä illalla paijailee...

Joo, tää lähtis nyt kampaajalle. Saas nähä mitä tulee, pikkumies messissä. Noh, jos joutuu jättää kesken, niin eipä tuo maailma siihen kaadu. Pitäs vaan päättää kummasta alotetaan, väristä vai leikkauksesta...

Plussatuulia!! Puskis:wave:
 

Yhteistyössä