YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

TORSTAI 3.1.2013



.......................ikä ...............kp ....................yk ..........toiveissa
Elena75...............37...............10/28................20...............3
Miltsu76...............36..............14/26..................3................2
Kaktus-76............36..............16/28.................1v...............2
Alissia..................37............. 25/29...................4................3
Sohvi35...............35..............26/28...................1................3
Milk@..................37...............26/31....................3...............1





:attn:Kadonneet HUHUU?:attn:

Syystuuli74
Äiskä
Puskajussi



:wave:TAUSTALLA:wave:

Hopsan
K
Sirpa75


:heart:PLUSSANNEET:heart:

2012
joulukuu......Pippurihäntä yk6
marraskuu...Samettihortensia yk 2, Vuorikristalli yk2
lokakuu.......Mustikkasuu yk3
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whisky Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk2
kesäkuu......ei plussia
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia



:heart:SYNTYNEET:heart:

Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
 
Viimeksi muokattu:
No nyt löytyi kiva ryhmä :)
Kirjoittelen myös clomittarien puolelle, mutta jos sallitte, tulisin tänne mukaan myös.

Minusta: Ikää minulla on 36 ja mies on saman ikäinen. Meillä on kohta 2-vuotias esikoinen ja toisen yritystä takana nyt vuoden verran. Esikoinen sai alkunsa vajaan kahden vuoden yrittämisen jälkeen luomuna. Suvussani on lapsettomuutta riittävästi, joten riskit ovat tiedossa.

Vuodenvaihteessa tuli vuosi täyteen taas yrittämistä. Minulle määrättiin aiemmin viime vuonna terolutit vuotohäiriön korjaamiseen ja juuri meneillään on ensimmäinen clomikierto. Toivon mukaan munasarjat saataisiin heräteltyä ja toivottu tulos aikaiseksi.

Olimme joulun ja uudenvuoden aikaan karmeassa flunssassa ja ovistestit tietenkin loppuivat keskeen eli en ole nyt ihan varma ovulaation ajankohdasta. Kun vielä popsin ensimmäistä clomisatsia, ovisoireita ainakin piisasi, mutta varmaksi en osaa sanoa.

mulla siis ikää 36, kiertopäivät nyt noin 22, kierto yleensä 29-34, kakkosen yritys aloitettu 1/2012 ja toiveissa 2 lapsi

Onnea kaikille yritykseen - edellistä jonoa lukiessa tärppejäkin näyttää tulleen mukavasti, joten kunpa onnesta tarttuisi tännekin jotain :)

fenixlintu
 
PERJANTAI 4.1.2013



.......................ikä ...............kp ....................yk ..........toiveissa
Elena75...............37...............11/28................20...............3
Miltsu76...............36..............15/26..................3................2
Kaktus-76............36..............17/28.................1v...............2
Fenixlintu.............36..............22/29-34............1v................2
Milk@..................37...............27/31....................3...............1





:attn:Kadonneet HUHUU?:attn:

Syystuuli74
Äiskä
Puskajussi



:wave:TAUSTALLA:wave:

Hopsan
K
Sirpa75


:heart:PLUSSANNEET:heart:

2013
tammikuu....Sohvi35 yk1, Alissia yk4

2012
joulukuu......Pippurihäntä yk6
marraskuu...Samettihortensia yk 2, Vuorikristalli yk2
lokakuu.......Mustikkasuu yk3
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whisky Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk2
kesäkuu......ei plussia
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia



:heart:SYNTYNEET:heart:

Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa mukaan Fenixlintu, toivotaan myös sinulle lyhyttä vierailua:wave: Kiva saada uusia mukaan, kun on tää meidän porukka aika pieneksi käynyt. Tosin hyvä asiahan se on:)

Ihania uutisia Sohvi:heart: Olet varmaankin jo lisää testejä tehnyt...

Mites muut loppukiertolaiset, Milk ja Alissia?
 
Onnea Sohville :heart:

mulla on selviimässä piakkoin yhden työpaikan kohtalo.. jotenkin oli niin "koomista" kun se on äitiyslomasijaisuus (mä en siis itse ole edes hakenut kyseistä paikkaa vaan mulle soitettiin että kiinnostaisko) :stick: no joo.. jos saan sen niin enpä tiedä miten onnistuu tutkimukset kun vähän hankalaa on heti olla töistä poissa monta kertaa epämääräisten "tutkimusten" vuoksi.. voi olla että joutuu kokonaan laittamaan hetkeksi taustalle tän projektin :( se työpaikka nyt vaan olis tällä hetkellä niin tärkee.. monestakin syystä..

huokaus..
 
Heippa!

Onnea sohvi:heart:

Tervetuloa fenixlintu, toivon sinulle lyhyttä visiittiä ketjuun! :)

vuorikristalli kiva kuulla kuulumisia! Sulla on jo mukavasti viikkojakin :)

Ja nyt omanapaista hämmentynyttä vuodatusta:

Vuosi alkoi hienosti, tänne tuli plussa clearbluen digillä 1.1 2013 :heart:

Oli pakko testata kun oireet alkoi tuntumaan jo 31.12 illalla ja silloin oli vielä nega/viivanpaikka. Ja aamupisusta 1.1.2013 digillä teksti: Raskaana 1-2. Mutta nyt minä hätähousu olenkin sitten ihmeissäni miten plussa VOI näkyä noin aikaisin. Ovisplussa tuli 22.12 ja näkyi kerrankin vielä 23.12. Eli äkkiä laskettuna plussan dpo 9? Ja tein vielä myös pregcheckin joka näytti myös selvän mutta haalean viivan. Vai olenko laskenut dpo:t oikein? Kun mietin että taannoin yhdessä kierrossa gynekäynnin yhteydessä ultralla katsottaessa lääkäri sanoi oviksen tapahtuneen samana päivänä kun clearbluella ovisplussa ja kuulemma ovuloin nopeasti.
Olen tosi iloinen mutta myös tosi varpaillaan koska kp on tänään vasta 26/29 ja hieman pyyhkeessä tullut parina päivänä vaaleanpunaista valkovuotoa ja pientä menkkajomotusta myös. Mulle sisko kyllä sanoi hyvin että pitäisi lopettaa tämä itsensä kyttääminen ja nauttia nyt tästä. Oikeassa taitaa sisko olla :D
Kummastuttaa vaan tämä aikainen vahva plussa, mutta hienoa että viivat on vahventuneet hyvin kun olen tehnyt nyt joka päivä testin :ashamed:


Sopii lienee että pysyttelen täällä visusti ainakin kierron loppuun ja vähän ylikin? Niin toivon että pieni salamatkustaja pysyisi kyydissä :heart:

Plussaonnea kaikille :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Kaktus-76, ei onnistanu tässä kierrossa. Kävin keskiviikkona gynellä ja löytyi kohtutulehdus johon nyt antibiootit ja kuukauden yrityskielto. Kaikesta huolimatta tsemppi on korkealla nyt, ja ensi kuussa sitte täysi höyry päälle taas... :) tätiä odotellessa, kyllä se ens viikolla tulee viimeistään taas kylään. Jospa ei ihan niin paljon sattuis tällä kertaa, kun on toi tulehdus hoidossa.

Onnea plussista, ja niitä toivon kaikille muillekin!! :)
 
Pakko tulla onnittelemaan....Alissia ja Sohvi - upeita uutisia! Näillä vuosikymmenillä ei ole todellakaan mahdotonta raskautua :)

Alissia: Jos kiinnittyminen on tapahtunut nopeasti, esim. 5 päivää hedelmöittymisestä, niin neljä päivää sen jälkeen on mahdollista jo plussata. Vuodot ovat ihan mahdollisia, kohtu voi reagoida alkavaan raskauteen niin monella tapaa, että älä huoli vaan nauti! Tosin voin sanoa omasta puolesta että juuri alkanut kymmenes raskausviikkokaan ei ole täysin poistanut multa sitä ajatusta, että noinkohan tämä tässä oikeasti etenee, mutta pakko se on vaan uskoa, toistaseks ;)

Vielä yksi juttu - on sanottava, että en ole onnistunut löytämään ihan samanlaista fiilistä tuolla odotuspuolella (elokuisissa) kirjoittelusta, kuin mitä täällä oli ja on. Porukka on tässä sopivan pieni, ehtii jutella ja kommentoida ihmisten kuulumisia henkilökohtaisemmin. Tuolla kymmenien eri ikäisten ja eri tilanteessa elävien odottajien keskellä nimimerkit vaan vilisee ja yhteenotoiltakaan ei ole vältytty. Haikeana muistelen ja luen edelleen tätä ketjua, kun hyvän matkaa ehdin tässä kulkea ennen plussausta.

Kaikkea hyvää alkavalle vuodelle!
 
sohvi35
Huomenta :)
Plussa senkuin vahvistuu ja rinnoista tuli tippa maitoakin. Kyllä se pikkupöllö taitaa olla oikeesti tehny pesänsä :heart: itse liityin myös tuonne syyskuisiin, mutta niin paljon nimimerkkejä kirjoittelee ettei perässä pysy :ashamed: Vieläkin on epätodellinen olo, voiko tää olla totta?? Tänään on kerrottu muutamalle tosi tosi läheiselle ja ovat niin onnellisia. Koska sitä uskaltaa oikeesti iloita eikä pelätä koko ajan?
Niin ja kiitos kaikille onnitteluista! Toivon jokaiselle plussia :)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Onnea plussaineille!
Itse en oikeestaan tuntenut minkäänlaisia ovistuntemuksia edes...
On tässä ollu muuta höyryymistä kun hakenut uutta työpaikkaa ja vanha vaiva polvessakin on vaivannu. Ja nyt viimoseksi niin hokasin et taitaa kroppa olla taas sekasin, kilppariarvot taitaa heittää taas häränpyllyä:p
No tiistaina työpaikkalekuriin niin eiköhän saada sekin asia tsekattua..ja onhan mulla ens viikolla LOMA!:)

Että semmosta tääl:)
 
Kiitos onnitteluista!

Tänään aamulla digi näytti Raskaana 2-3 eli hcg:n nousu on nopeaa. Tänään siis kp 27/29. Vieläkin epäusko koko raskaudesta ja sit vielä kaikki menee näin nopsaan. Täällä kyllä pysyn visusti ainakin kierron loppuun :)

Pippurihäntä kiva kuulla sinusta! Tosiaan, en tullut lainkaan ajatelleeksi nopeaa kiinnittymistä, toivottavasti olisi siitä nyt kyse. Sulla on jo hyvät viikot! Huomaa että aika menee niin nopsaan, toivottavasti menisi jatkossakin :)
On tää ketju ollut kyllä kiva, pieni porukka ja täällä ei ketään oo kinastelllut. Ilmapiiri ollut ennemminkin tosi kannustava.
Vuotoa ei ole tänään näkynyt, alaselän jomotusta kyllä. Niin toivon että saisi pitää salamatkustajan mukana :heart:
 
Pippurihäntä: pakko kysyä, että mistä aiheista yhteenottoja syntyy?

Itse huomasin esikoista odottaessa, että hyvin nopeasti erilaiset tyypit alkoivat erottautua ja odottajat tehdä pesäeroja. Raskausaikana moni pohtii arvovalintojaan ja jotkut ottavat hyvinkin kiihkeästi kantaa - ja kun kiihkeästi kantaaottavat törmäävät omaa ajatusmaailmaansa häiritseviin näkökulmiin, tapahtui törmäyksiä. Aihepiirejä, jotka silloin tuntuivat herättävän kiihkoja olivat kestovaippailu - kertavaippailu, imettäminen - ei-imettäminen, perhepeti-pinnasänky, lapsen kotihoito -päivähoito... Ja siinä vaiheessa kyseisessä porukassa siis kaikki siis odottivat esikoista ja kellään ei todellista kokemusta aiheista ollut - vain vavoja ennakkoluuloja ja suuria odotuksia.

Itse kuvittelin imettäväni lastani tunnollisesti sen puoli vuotta, mutta tosielämä yllätti ja maito ei koskaan noussut. Kuvittelin myös, että valmistan kaikki lapseni ruuat itse kotimaisista raaka-aineista, mutta tosielämässä lapsi aloitti kiinteiden harjoittelun purkkiruualla. Että hyi minua - mutta jos jotain ikä on opettanut, niin armollisuutta ja anteeksiantoa. Äitiys antaa mahdollisuuden myös takinkäännölle, jos tilanne sitä vaatii.

Esikoista toivovat, älkää nyt loukkaantuko tästä vuodatuksesta. En halua viisastella kenellekään mitään vaan todeta, että ikä kun ikää kertyy, huomaa ettei kannata hirttäytyä kovin tiukkoihin totuuksiin.

Tässä porukassa tuntuvat puhaltavan nyt hyvät tuulet - toivottavasti perässätulijat mahtuvat mukaan! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@ ja miltsu76
fenixlintu, mä olen huomannut ton saman ihan muutenkin elämässä. Eli siis, että nuorena olin hyvinkin ehdoton ihan kaikessa, ja mulla on aina ollu vahvat mielipiteet. Sitten kun muutaman kerran olen tehnyt jotain mistä aina vannoin, etten KOSKAAN tee niin, aloin tajuta, että parempi vaan pitää suuta soukemmalla ja elää elämää sellaisena kuin se eteen tulee.

Toki mulla on jotain ajatuksia lapsenkasvatuksesta ja -hoidosta, mutta ymmärrän ihan täysin, että kaikki voi muuttua, jos ja kun sen lapsen syliini saan jonain päivänä. Ja vaikka olen aina hoitanut paljon lapsia, se ei ole ollenkaan sama, kuin että huolehtii omasta lapsesta. :)
 
  • Tykkää
Reactions: miltsu76
YAW
Jos mä tähän(kin) pinoon itseni tuuppaan :)

Yli 35 kai mä olen, syksyllä tulee 36 (kauhiaa!) mittariin :D
4 lasta mulla on edellisestä liitosta. Elämä vie, uusi onni ja rakkaus :heart:
Olin päättänyt jo että lapset on tässä. NOH..
Miehellä ei ole lapsia, joten yhteistä tässä nyt on toivottu hartaudella.
Ei ole tietoa voiko mies ees saada lapsia sairautensa vuoksi, mutta sitä tässä nyt ensisijaisesti aletaan tutkimaan kunhan mun menkat vaan alkaa. On aika siirtyä tarkasteleen lapsettomuutta.

Rivi näyttää tänään tältä
YAW............35..............24/24-26.................10..............5

R-testi näytti haamujen esiäidin isoisän veljenkummin kaiman, joten en paljon perusta.. Tuli sitten taas niitä Davidin testejä vaikka tilasin toisesta kaupasta :angry: ja niihin mä saan joka kuukausi haamujenesihaamuja- negoja.

oireita ei ole, muuta kun että ei ole pms oireita. Yleensä oon ku viulunkieli ennen menkkoja, nyt kaikki on vaan leppoisaa ja seesteistä ja vähän hälläväliä... ehkä noihin negoihin vaan niin turtuu, ettei tunnu enää ees pettymystä kun tietää tuloksen. Mene ja tiedä. Ainoa poikkeus tässä kierrossa oli, että tuossa 3.1 tuli veskireissulla hempeen vaaleenpunasta kerran paperiin- that's it. Kiinnittymisvuotoa (jota mulla ei koskaan ole ollut) tai sitten vaan limakalvot oli herkillä hempeen hetken jälkeen. sikstififti. Kattellaa ja odotellaan :)

Onnea plussanneille :)
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@
sohvi35
Heippa!
Plussa edelleen on ja pysyy testeissä, nyt kp 29/28. Mutta on kyllä noissa testeissä eroa! Nipullinen laatikossa davidin testejä, vieläkin se näyttää haaleeta plussaa (mutta plussaa kuitenkin), pregcheck näyttä vahvaa plussaa. Mikäköhän mussa on vialla että testejä pitää silti tehdä vaikka plussa on jo tullut :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Alissia
fenixlintu: Juurikin jotain tuon suuntaista, että odotus/äitiys tuntuu nostavan esiin hyvin voimakkaita arvovalintoihin liittyviä mielipiteitä. Voi liittyä osittain ikään... tai siihen että odottaa ensimmäistään... Ehkä, mutta ei välttämättä. On varmasti täysin luonnollista, että jokainen haluaa tehdä parhaansa ja etsiä sen parhaan mahdollisen tavan toteuttaa raskautta ja äitiyttä. Ja sitten niitä omia mielipiteitä esitetään "minä olen ottanut asiasta selvää ja se on varmasti näin parasta" tyyliin... Ja kun sitten niitä sopivasti hormonihöyryissä naputtelee ruudulle, ja yhtä höyrypäänä luetaan, niin johan alkaa tapahtua.

Muistaakseni tämä mun aiemmin mainitsema yhteenotto taisi tapahtua tupakointiin liittyen. En pidä hirveästi tällä tavalla "selän takana" puhumisesta, mutta jos ihan faktapohjalta kerron, niin eräältä odottajalta tuli kommentti siitä, että ei voi ymmärtää kalliiden ja vaikeiden lapsettomuushoitojen kautta raskaaksi tulevien tupakointia raskausaikana. Että jos on niin paljon valmis jo uhraamaan aikaansa ja rahaansa lapsen saamiseksi niin miksi ei sitten lopeta tupakointia. No, tämä aiheutti melkoisen ryöpyn, jossa alkuperäinen kommentoija ei saanut hirveästi myötätuntoa. Mun mielipide on, että kommentti oli suht suora, kirjoitettu melko kärkkääseen sävyyn, mutta kyllä siellä muutamia ääniä kuului, jotka sanoivat olevan sisällöllisesti jopa vähän kommentoijan kannalla, mutta että asiaa ei olisi kannattanut esittää noin.

Tosi on, että hyökkäävää ja kärkästä kirjoitustyyliä ei näissä ketjuissa paljoa näe ja erilaista strategiaa toteuttanut kirjoittaja sai sen äkkiä huomata. Jonkun verran taisi lopussa olla mutinaa siitä, että miksi pitää olla aina niin vaaleanpunaista myötäkarvaan kirjoittelua väkisin ja suoria mielipiteitä ei kestetä. Ihan kiinnostavaa seurata kohua sivusta :)

Katotaan nyt, kuinka pitkään pysyy into vielä kirjoitella. Ja ei kai se oo ihan poissuljettua perustaa Yli 35v entiset kuumeilijat -ketjuakaan :D...
 
Onnea Alissia ja Sohvi :heart:
Nimenomaan, miksei odotuspuolelta löydy tälläistä ketjua, tää on ihan paras! Kaikki ihania, aikuisia naisia, joilla on kiinnostavia mielipiteitä ja ilmapiiri on superkannustava. :flower: Kukkia teille!

Itsellä menossa tasan rv 13 ja viime viikolla ultrassa näkyi yksi uninen pallopää (makoili vaakatasossa kohdussa ja käänsi aina välillä kylkeä). Veriseulan tuloksia odottelen tulevaksi (hui). Olo on suoraan sanottuna syvältä ja välillä mietin miten tätä kokonaisvaltaista hirviökrapulaa kestää vielä 27 vkoa...

Haleja kaikille!
 
MAANANTAI 7.1.2013



.......................ikä ...............kp ....................yk ..........toiveissa
Sihkis....................38...............10/26-30.............8...............1
Elena75...............37................14/28.................20...............3
Miltsu76...............36................18/26..................3...............2
Kaktus-76............36................20/28.................1v...............2
YAW.....................35..............25/24-26............10..............5
Fenixlintu.............36...............25/29-34............1v................2
Milk@...................37...............30/31....................3..............1





:attn:Kadonneet HUHUU?:attn:

Syystuuli74
Äiskä
Puskajussi



:wave:TAUSTALLA:wave:

Hopsan
K
Sirpa75


:heart:PLUSSANNEET:heart:

2013
tammikuu....Sohvi35 yk1, Alissia yk4

2012
joulukuu......Pippurihäntä yk6
marraskuu...Samettihortensia yk 2, Vuorikristalli yk2
lokakuu.......Mustikkasuu yk3
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whisky Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk2
kesäkuu......ei plussia
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia



:heart:SYNTYNEET:heart:

Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä