Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

Moi kaikki,

Olin yli 35-vuotiaiden ketjussa tuolla kuumeilupuolella, ja nyt siis viikkoja kasassa 13+2. Klinikan kautta haettiin vauhtia tähän lapsentekoon, ja LA on 7.3.14. Ultraäänen mukaan 8.3. mutta se nyt on pikku heitto, hedelmöityspäivä kuitenkin tiedetään ihan tarkasti ICSI:n takia.

Ajattelin vihdoin liittyä tähänkin porukkaan, lukemassa oon käyny.. ;) Huomasin, että uutta päivittäjää haetaan. Mä voin hyvin ryhtyä hommaan, koska noita viikkoja on vasta ton verran. Laskettuun aikaan on vielä yli 26 viikkoa. Jos näin vaan sopii kaikille?

Onnea kaikille jo synnyttäneille, ja tsemppiä teille, jotka olette viimeisillä viikoilla. Itselle synnyttäminen yms. tuntuvat vielä kaukaisilta, vaikka tiedän, että aika kuluu nopeasti. Ja lapselle ei ole hankittuna mitään kovin ihmeellistä vielä, ihan muutama vaatekappale on tarttunu mukaan. On edelleen vaikea tajuta, että meille tulee vauva.. ;)

PS. Pippurihäntä, voisitkohan mahdollisesti päivittää etusivun listan vielä kerran, ennenkuin kopioin sen? :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Pippurihäntä
JEEE mahtavaa Milk@ - onnittelut siitä, että raskaus on edennyt mallikkaasti (kävin jos stalkkaamassa kuumeilupuolella, että plussasit... ;) ) ja kiitos, että lähdet uuden listan emännäksi!

Koitan saattaa listan ajantasalle tähän mennessä, niin voit sitten jatkaa ja parannella ilman muuta myös ulkoasua. Tuo kun oli tuommoinen hetken tuotos aikanaan, eikä välttämättä kivoin mahdollinen. Ilmoitan sitten, kun olen valmis.

MUOKS: LISTA PÄIVITETTY

Tämä taitaisi sitten siirtyä pysyvämmin tuonne Hattiaisten kerhoon (uudet jäsenet viestiä Pippurihännälle) ja muistakaa, että facebookissa on myös vastaava ryhmä! Sinne pääsee laittamalla Mustikkasuu.:lle yksäriä.

Oikein hyvää odotusta kaikille muillekin pluskolmevitosille! Täällä oli mahtavaa vaihtaa kuulumisia ja saada tukea kypsän iän saavuttaneilta odottajilta. Pitäkää fiilis korkealla :)

Haikein terveisin,
Pippurihäntä ja Möyrikki 1,5vkoa
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Milk@

Yhteistyössä