Yllättävän monelle miehelle naisen pienikin ylipaino on iso ei.

"jeps"
Tai sitten ovat super sporttisia ja haluavat sit samaa naiselta. Sen kyllä ihan ymmärrän, mutta muuten en.
Niin, se yksi kymmenestä, sekin saattaa olla harhainen ja oikeasti täysi rimpula joka käy kerran kuussa juoksemassa pienen lenkin.. Muuten nuo mitä deittaillessa tapasin olivat aivan järjestään huonossa kunnossa ja möhömahaisia, mutta luulot ja vaatimukset olivat kovia. Lisäksi jos nosti penkistä jotain, niin sitten korvasi sen, että käsivarsia lukuunottamatta mikään ei ollutkaan kunnossa ja valtava vyötärö oli vain maskuliinisuuden symboli. Toki saahan sitä vaatia.. Helpommalla pääsi kun ei laittanut omaa painoaan ja maininnut urheilusta yhtään mitään.
 
[QUOTE="jeps";30452216]Niin, se yksi kymmenestä, sekin saattaa olla harhainen ja oikeasti täysi rimpula joka käy kerran kuussa juoksemassa pienen lenkin.. Muuten nuo mitä deittaillessa tapasin olivat aivan järjestään huonossa kunnossa ja möhömahaisia, mutta luulot ja vaatimukset olivat kovia. Lisäksi jos nosti penkistä jotain, niin sitten korvasi sen, että käsivarsia lukuunottamatta mikään ei ollutkaan kunnossa ja valtava vyötärö oli vain maskuliinisuuden symboli. Toki saahan sitä vaatia.. Helpommalla pääsi kun ei laittanut omaa painoaan ja maininnut urheilusta yhtään mitään.[/QUOTE]

Aika moni on sitä mieltä, että heillä on sportti kroppa 175/83, kai ne on sitte vaa TOSI TOSI lihaksikaita. :D
 
Mä saan ainakin paljon viestejä miehiltä noissa vaikka kuvailussa lukee pyöreä ja näillä miehillä saattaa usein olla kriteerinä juuri nuo normaali, hoikka jne.
Hmmm.. miksi he eivät pidä vaatimuksistaan kiinni? Onko niin, että osa on luovuttanut ja laskenut tasoaan? Vai eivätkö he tiedä minkä kokoinen on lievästi ylipainoinen nainen?
Sanon tämän ilman sinua yhtään väheksymästä.
 
"niiskuneiti"
Niin ja näillä unelma kumppania etsivillä miehillä lukee yleensä "urheilullinen" ja ovat kuitenkin kukkakeppejä :D

Mutta esim suomi24:ssä lukee "minkälaista unelmakumppania etsit". Eikä tuo minua estänyt lähtemästä yksillekkään treffeille, vaikka painoindeksi meni huomattavan ylipainon puolella ja vastasin totuuden mukaisesti. Mutta löytämäni mies vastaavasti oli aidosti urheilullinen, mutta ei mikään kilorasisti. Meillä synkkasi kyllä ihan kemiat yhteen ja nyt hänen kannustuksellaan olen pudottanut normaalin painoindeksin puolelle viidessä vuodessa. Vaikka alkuun kieltämättä hänen äitinsä ei esimerkiksi minua hyväksynyt lainkaan, hänen kavereidensa tyttöystävät kyselivät illanistujaisissa loppuillasta olenko tosissani. Mutta nyt paras kommentti, jonka olen kuullut, on tullut hänen isältään ja sekin oli yli vuoden näkemisen jälkeen halauksen kera "Vähänkö olen ylpeä sinusta, sinä et anna pienestä periksi".
 
ehkä, ehkä ei
Enpä ole ikinä deittisivuilla käynyt, mutta vastaanpa silti
Olen ahkerasti kuntoileva neljää kymmentä lähestyvä nainen ja kyllä urheilullisuus olisi ehdoton vaatimus, jos uutta puolisoa olisin etsimässä. Tai edes deittiseuraa. Joten ehkä heilläkin on näin.
Kun ikää tulee, alkaa terveys ja terveelliset tavat painaa aina vain enemmän vaakakupissa.
 
"Minni"
Voin sanoo, että kyllä on miehiä jotka tykkää isorintasista, isomman pepun omaavasta naisesta vaikka ois mahaakin mutta ei tynnyriä. Alastonsuomessa kattelee kuvia ni kyllä on isorintasilla arvosanoja enemmän ku pienirintasilla. Jotkuthan ei huoli kumppaniksi lihavaa naista mutta kyllä normi rajoissa pyöreys kelpaa miehille.

Deittipalstoilla on just nää isin pikku insinöörit.
 
Mun kaveri on 162/78 ja hänellä on tiimalasikroppa ja kokovartalo kuva tuolla. Hänelle tulee paljon viestejä juuri näiltä jotka hakevat sitä hoikempaa naista. Hän on sanonut näille heti, että on tainnu viesti tulla väärään osoteeseen. Nähtävästi kaikki miehet eivät osaa naisen kropasta katsoa kuka on normaalipainoinen ja kuka pikkasen lihava. Varsinkaan jos on kapea vyötärö.
 
"viola"
Aika moni on sitä mieltä, että heillä on sportti kroppa 175/83, kai ne on sitte vaa TOSI TOSI lihaksikaita. :D
No ei tarvi olla tositosilihaksikas noilla mitoilla ollakseen sporttikroppainen, mun mies on ton kokoinen ja on sporttikroppainen, mahaa ei ole tms, tosilihaksikas hän oli silloin, kun painoi 92 kg tuolla samaisella pituudella, silloin treenasi voimannostoa 5 x vko (tehnyt sitä siinä vaiheessa yli 10 vuotta), nyt ei treenaa kuin kerta pari viikossa ja on pienetynyt lihaksistaan huomattavasti ja painaa enää tuon 83 kg.
 
Itse olen aina ollut vähän pyöreä juuri tiimalasi vartalo tyyppinen ja lähes aina löytänyt jonkun ainakin peti puuhiin ;) se, että löytää miehen pysyväksi kumppaniksi isommilla naisilla voi olla haasteellista. Ainakin luulisin näin. Koska miehet haluavat että muut miehet kuolaavat myös hänen muijaansa tai eivät ainakaan puhu paskaa hänen muijastaan. Sillon tietää olevansa tarpeeksi hyvä miehelleensä kun miehen kaveritkin kuolaa oli sitten minkä kokonen tahansa !
 
"Minskuli"
Minä olen kyllä reilusti ylipainoinen, mutta siro kasvoiltani ja vaikka miehillä on lukenut profiilissa ihanne kumppanin tiedoissa hoikka/urheilullinen, niin kehuja olen heiltä ulkonäöstäni saanut. Ja osan kanssa seurustellutkin pari vuotta. Eräskin totesi uteluni jälkeen, että ei hänellä ole mitään isompaa naista vastaan, mutta alla ei ole mukava olla pidempää aikaa kun maha painaa hänen mahaansa todella epämukavasti etenkin syönnin jälkeen :D
 
  • Tykkää
Reactions: nymfomaani
väärin
normaalipaino ei ole sama asia kuin laiha tai hoikka :attn:

eikä ylipainoisella yleensä ole mitään tiimalasikroppaa koska se vyötärö paisuu lihoessa, normaalipainon ylärajalla vielä saattaakin olla vyötäröä jäljellä.

mulla on kymmenen kiloa ylipainoa, siis ihan oikeaa ylipainoa, enkä edes normaalipainoisena ollut hoikka.
Ei paisu vyötärö kaikilla ylipainoisilla. Se vyötärö riippuu nimittäin ihan ruumiinrakenteesta, eli jos on esim, tiimalasi/päärynä, vyötärö säilyy ylipainossakin.

Olen itsekin tämän mallinen ja ylipainoinen.

http://i53.tinypic.com/t5j39g.jpg
 
"toinen mies"
[QUOTE="jeps";30452170]Tuntuu, että 9/10 miehestä jotka sitä laihuutta vaativat, ovat itse enemmän tai vähemmän ylipainoisia tai muuten huolehtivat itsestään kehnosti.[/QUOTE]

Kaikki miehet haaveilee seksikkäästä ja kauniista naisesta, olivat sitten minkä näköisiä tahansa. Lihavat ihmiset nyt vaan valitettavasti harvan miehen mielestä ovat pantavan näköisiä.
 
"jeps"
[QUOTE="toinen mies";30452602]Kaikki miehet haaveilee seksikkäästä ja kauniista naisesta, olivat sitten minkä näköisiä tahansa. Lihavat ihmiset nyt vaan valitettavasti harvan miehen mielestä ovat pantavan näköisiä.[/QUOTE]

Se lienee selvää mistä haaveillaan, mutta että on _vaatimus_ saada laiha ja sporttinen nainen, vaikka itse on ties mikä ryhävalas. En ymmärrä miten tämä ei toimisi toisin päin ja miten ihmeessä sellaiset miehet voivat kuvitella olevansa seksin ylijumalia niiden timmien naisten silmissä.

Ei voi ymmärtää, ei vaan voi.
 
Tiina93
Mitä kävin katsomassa muiden naisten profiileja Suomi24 treffeissä, niin harvalla naisella on kyllä "ihan sama" se ruumiin rakenne. Yleensä näissä haetaan hoikka tai urheilullinen. Sitten jos shorttaa näitä hoikkia ja urheilullisia ja katsoo näiden kuvia, niin pyöreälläkin lukee urheilulinen, jos harrastuksissa on vähänkään liikuntaa. Vastaavasti laihoilla lukee hoikka, vaikka olisi kymmenen urheilulajia. Ja hoikat hakee hoikkaa ja urheilullista, kuvan perusteella pyöreät urheilulliset hakee hoikkaa ja urheilullista.

Voihan se olla, että tuonne kun harva nainen painoaan laittaa, niin vääristyneellä minä kuvalla on helppo laittaa se väärä ruumiin rakenne siihen.

Mutta yhtä kaikki, mitä väliä sillä loppujen lopuksi on. Unelma mies/nainn on unelma ja siitä saa unelmoida. Sitähän tuolla profiilissa kysytään. Vaikka minäkin haen hoikkaa ja urheilullista, niin minullakin lukee urheilullinen, vaikka olenkin pyöreä, mutta harrastan runsaasti liikuntaa. En ole vain koskaan ottanut tavoitteeksi pudottaa painoa, mutta useamman kerran viikossa yritän kuitenkin kunnon lenkin tehdä ja muut kuulat ja zumbat kans.

Eikä se muutama kilo ole kenellekkään ei. Sitä vedotaan siihen "minun on pakko olla lihava kun en kelvannut" vaikka vika löytyy sieltä korvien välistä.
 
iu
Ihmeellistä miten paljon tiimalaseja on tänne eksynyt, vaikka silmällä tehty arkihavainto tuolta reaalielämästä on, että useimmilla se rasva tuppaa kertymään juurikin sinne vyötärölle peffan ja reisien lisäksi. Onkohan tässä jokin alueellinen ero ihan täällä Suomen sisällä?
 
no jaa
Minulle ainakin on ennemminkin turn on sellainen nainen, jolla on hieman sitä ylimääräistä. Vastaavasti sellainen mallin näköinen on turn off. Ja miten käsitetään lihava. Minä ymmärtäisin lihavan silloin jos ei pääse liikkumaan tai siitä on haittaa liikkumiselle. Ja seuraa hakiessani etsin nimen omaan ihmistä, joka haluaisi liikkua yhdessä, en hakenut mitään mm-tason huippu-urheilijaa.

Minusta se muutama kilo ja päärynämäinen vartalo ovat ne, mitkä naisesta tekee just sen naisen. Joku lihaskimppu lähteköön nostelemaan ihan omille teilleen.

Ja mainittakoon, että kirjoittajakin on 183/80, että periaatteessa normi painoinen, mutta moni sanoo hoikaksi. Työterveyshoitaja on oikeastaan ainoa, joka on sanonut kiinteäksi :)
 
Ihmeellistä miten paljon tiimalaseja on tänne eksynyt, vaikka silmällä tehty arkihavainto tuolta reaalielämästä on, että useimmilla se rasva tuppaa kertymään juurikin sinne vyötärölle peffan ja reisien lisäksi. Onkohan tässä jokin alueellinen ero ihan täällä Suomen sisällä?
Mä olen tiimalasi ja ei mun tuttava piirissä muita ole joilla on samanlainen kroppa. Pari on sellasta joilla on ne hoikat jalat ja pikku pylly, mutta pienikin lihominen tulee vatsaan. Sitten on tasapaksuisia eli perse ei erotu mitenkään ja suurin osa niitä joilla vyötärö ja lantio ei kummoisesti eroa toisistaan, mutta vähän on havaittavissa kapeutta keskivartalossa. Ainoastaan on yksi jolla on todella leveät hartiat, onko se sitten y malli.
En tiedä mikä on se yleisin kroppamalli.
 
Viimeksi muokattu:
laardi lolly
Yllättävän moni lihava nainen kuvittelee, että hänellä on "muutama lisäkilo" tai "pientä pyöreyttä" vaikka totuus on paljon karumpi. Jos nainen ei edes sinkkuna ollessaan välitä huolehtia itsestään niin melko varmaa on että miehen saatuaan läskiä alkaa kertymään kroppaan entistä reippaammin ja se on todella kammottava ajatus useimmille miehille. Naisilta usein puuttuu realismi täysin, koska kukaan ei ikinä sano heille suoraan, miten asiat ovat.
En ole koskaan kuvitellut olevani "vähän pyöreä" tai että mulla olisi vain "muutama lisäkilo." Mulle ei tarvitse kenenkään sanoa että olen läski ja näytän kamalalta, tiedän sen itsekin. Siksi aloin pudottaa painoa kaksi kuukautta sitten. Nyt on kohta 10 kiloa pudonnut. Aion olla sutjakassa kunnossa ensi kesänä! Niin, ja tämähän ei siis todellakaan ole mikään dieetti tai kuuri, vaan elämäntaparemontti.
 
sorry
Ihmeellistä miten paljon tiimalaseja on tänne eksynyt, vaikka silmällä tehty arkihavainto tuolta reaalielämästä on, että useimmilla se rasva tuppaa kertymään juurikin sinne vyötärölle peffan ja reisien lisäksi. Onkohan tässä jokin alueellinen ero ihan täällä Suomen sisällä?
Olisikohan se ero siinä, miten ihminen näkee itsensä. Niin moni tuolla iltariennoissa pukeutuu itselleen täysin sopimattomiin vaatteisiin, naisista arviolta hieman yli puolet, että kyseessä ei voi olla muu kuin vääristynyt käsitys siitä, minkä muotoinen se oma kroppa on tai todella kieroutunut käsitys siitä, mikä näyttää hyvältä.

Olen kuullut monenkin omenan sanovan itseään tiimalasiksi, kun sukkahousut tai vyö kiristää keskiruumiiseen sellaisen lumiukkovyötärön.
 

Yhteistyössä