Yllättävän monelle miehelle naisen pienikin ylipaino on iso ei.

[QUOTE="toinen mies";30452859]Paraskin puhumaan. :D Mä olen nähnyt sun pyllykuvan tällä palstalla, ja sä oot itsekin aika paksu.[/QUOTE]

No olkoon se mielipiteesi, minusta näin ei ole! Minkälainen mies puhuu naisesta tuolla tavoin? Jotenkin ihan absurdia!



Herrasmiehet ovat ihania!:heart:
Kaikki naiset kai rakastavat herrasmiehiä.:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
"kaneli"
Hmmm.. miksi he eivät pidä vaatimuksistaan kiinni? Onko niin, että osa on luovuttanut ja laskenut tasoaan? Vai eivätkö he tiedä minkä kokoinen on lievästi ylipainoinen nainen?
Sanon tämän ilman sinua yhtään väheksymästä.
Kyllä he pitävät vaatimuksistaaan kiinni, mutta treffipalstojen miehet EIVÄT lue naisten profiileja. Itse kyllästyin siihen niin totaalisesti, että poistuin kokonaan nettideittimaailmasta. Olen itse siis pyöreä, xl-kokoinen, mutta mun läskit on jakautuneet niin ettei niitä naamasta näy. Laitoin kuitenkin pariinkin kohtaan profiiliani tiedon siitä, että olen xl-kokoa. Ja sain silti todella paljon vastauksia, myös niiltä miehiltä jotka olivat omassa profiilissaan määritelleet ihannenaisekseen "sporttisen ja hoikan". Kuitenkin joka ikisen tapauksen kanssa selvisi, ettei noilla ollut hajuakaan siitä että olin lihava, katsoivat vain kuviani ja päättelivät mun olevan normipainoinen.

Ja tuli kyllä huomattua ihan sama asia, mistä aloittajakin kertoo. Yli 90% miehistä noilla palstoilla tosiaan toivoo sitä sporttista ja hoikkaa naista, mutta itsellä niillä on epäterveet elämäntavat, hirveä möhömaha eikä siitä ulkonäöstäkään välttämättä pidetä juuri ollenkaan huolta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30453660:
selitä mulle nämä tasojutut.
kun toisen kaunis on toisen ruma, noin pikasesti yleistettynä. mikä se taso sillon on.
:popcorn:
Eipä mene meikäläisellekään nämä "tasojutut" jakeluun. Ei sitten niin millään.

Painoin pari kk sitten 8 kg enemmän, kuin nyt. Olin läski. Lihava. Oliko tasoni tuolloin läski-lihava-taso? Joten mikäli olisin laittanut nettiin seuranhakuilmoituksen, niin olisin saanut etsiä vain ja ainoastaan niitä läski-lihavia miehiä?

Ja nyt, kun olen hoikempi, joskaan en kuitenkaan vielä missään nimessä hoikka, vaan pyöreä, niin tällä hetkellä saisin "vaatia" miestä olemaan pyöreä, mutta läski-lihavaa miestä mun ei enää tarvitsisi ottaa, "tasooni vedoten".

Hyvin todennäköisesti olen alkuvuodesta kroppani osalta normaalivartaloinen. Joten tuolloin "tasoni" taas muuttuu. Ja silloin saisin sitten jo kirjata siihen kriterilistaani sen "normaalivartaloisen"?

Entäs sitten, jos joku sporttinen mies näkisikin ilmoitukseni tänään. Ilmoituksessa olisi kuva naisesta, joka on pyöreä, mutta silti tämän sporttisen miehen mieleen. Eikö se olisi vähän sääli, jos ilmoituksessani ei etsittäisi sporttista miestä (vaikka se onkin ihanteeni ja jopa vaatimukseni) koska pyöreä nainen ei saa astella yli "tasorajojen". Ja vastaavasti tuo "ylempitasoinen" mieskään ei saisi kuikuilla sinne "alemmas".

Vai meneekö tuo homma niin, että ylhäältä saa kuikuilla alas...mutta alhaalta ei ylös?

Ei. Mä en kartakaikkiaan ymmärrä sitä, että miksi kumppanin pitäisi olla samaa tasoa. Kun eihän se nyt vaan aina yksinkertaisesti mene niin, että se samantasoinen ihminen myös miellyttää eniten.

Kun itse olin haku päällä, etsin baarista tasan tarkkaan juuri sen miehen, joka oli kaikkein upein ilmestys. Tuo mies oli "omaa tasoani ylempänä", mutta koska en ymmärrä "tasoajattelua", en antanut sen olla esteenä, tai edes hidasteena.

Ilmeisesti se mieskään ei ymmärrä tasoajattelua, sillä hän lähti tuolloin mukaani, muutaman vuoden kuluttua hän kosi ja nyt hän on siis naimisissa naisen kanssa, joka ei ole hänen tasoaan.
Olemme olleet yhdessä 8 vuotta ja saan joka ikinen päivä (ihan oikeasti, joka ikinen päivä) kuulla, miten kaunis, upea ja seksikäs olen. Vaikka en ole, en ole koskaan ollut, enkä tule koskaan olemaan samaa tasoa, kuin mitä mieheni on.

Ymmärrän kyllä sen, että on ihmisiä, joita kiinnostaa vain "samantasoiset". Mutta aivan yhtälailla on ihmisiä, joita kiinnostaa "korkeampitasoiset". Tai "matalampitasoiset". Ja mun mielestäni nuo kaikki on aivan yhtä ok.
En siis ymmärrä sitä, miksi on jotenkin väärin haluta kumppanilta treenattua kroppaa, jos itse on ylipainoinen. Se treenattu-kroppainenkin kun saattaa nimenomaan olla tykästynyt seksuaalisessa mielessä vartaloon, jossa on ylimääräistä. Ja tällöinhän tilanne on enemmän, kuin hyvin, jos nämä kaksi kohtaavat.

Mutta ei. Ei. Missään nimessä ei. Vain samantasoisissa pitää pysyä?! Just :D
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Pyöreähkön ihmisen pois rajaaminen on senkin takia tyhmää koska yleensä sellainen nainen juurikin jojoilee painon kanssa kuten chef mainitsee. Eli kesäisin saattaa olla normaalipainoinen ja talvella pulskempi.
Olen itse ehkä vähän hassu, kun mua ei kiinnosta ihmiset jotka ovat noin pikkumielisiä, että muutama vatsamakkara estää tutustumasta ihmiseen.
 
  • Tykkää
Reactions: Bon-Bon
"alpha"
Ihan oikein et ovat rehellisiä itselleen ja muille. Ennenkuin tuntee ihmisen ulkonäkö on se joka ratkaisee. Jossain nettideittailussa kannattaa olla suora, mut myös ymmärtää se että sulkee niillä valinnoillaan mahdollisuuksia pois.

Mahdollisuuksien antaminen ja kokeilevat suhteet on pitemmän päälle aika rasittavia, jos tyytyy sellaiseen mistä ei oikeesti pidä lopulta voi olla pettynyt elämäänsä ja pistää vielä syynkin sen toisen niskaan. Eli ei kompromissisuhteita, ei miehille eikä naisille.
 
"toinen mies"
160 cm / 50 kg, painoindeksi 19,5 ja vuosia aikas paljon jo... Mutta joo, noissa mitoissa teini-iästä asti (raskauksia lukuun ottamatta), joten mitä halusitkaan sanoa siitä vääristyneestä kehonkuvasta?

HG ei mielestäni silti ole millään asteikolla paksu, vaan erittäin normaalivartaloinen nuori nainen.

Enpä yhtään ihmettele, jos noilla standardeillasi joudut elelemään yksin...
Kukas täällä sanoi että mulla ei ole muijaa? :D
 
"toinen mies"
[QUOTE="wieras";30454568]No, onko sulla? Onko täysin rasvaton fitnessbaby?[/QUOTE]

Ei naiset voi olla täysin rasvattomia, elleivät ole anorektikoita. Mutta kyllä, mulla on tyttöystävä joka on huomattavasti hoikempi kuin hg.
 
"wieras"
[QUOTE="toinen mies";30454639]Ei naiset voi olla täysin rasvattomia, elleivät ole anorektikoita. Mutta kyllä, mulla on tyttöystävä joka on huomattavasti hoikempi kuin hg.[/QUOTE]

Siinä sulla onkin sitten vahtiminen, ettei sitä rasvaa ala vaivihkaa kertyä siihen tyttöystävään. Kai olet tehnyt täysin selväksi, että se on sitten kriisin, ellei ihan eronkin paikka, jos alkaa liikaa rasvasolut paisumaan.

Mikäs sillä on nyt painoindeksi ja rasvaprosentti? Tarkistathan säännöllisesti, että pysyy kuosissa? Aina se muutos ei heti silmällä erotu, ja voi voi, sitten on vahinko jo ehtinyt tapahtua ja laardia päässyt salakavalasti kertymään. :(
 
[QUOTE="toinen mies";30454639]Ei naiset voi olla täysin rasvattomia, elleivät ole anorektikoita. Mutta kyllä, mulla on tyttöystävä joka on huomattavasti hoikempi kuin hg.[/QUOTE]

Tyttöystäväsi ei taida pitää herrasmiehistä?:|
Toivottavasti et ala häntä haukkumaan kun kiloja tulee mm. raskauden aikana.:(
 
en tajuu
Ei. Mä en kartakaikkiaan ymmärrä sitä, että miksi kumppanin pitäisi olla samaa tasoa. Kun eihän se nyt vaan aina yksinkertaisesti mene niin, että se samantasoinen ihminen myös miellyttää eniten.
Tästä oli hiljattain jotain juttua lehdissäkin. Olikohan brittijournalisti, joka kirjoitti siitä, millainen kauhistus se on kun nainen on rumempi ja/tai lihavampi kuin mies. Sporttinen komea mies ja lihava nainen on kaikista kauhein kombinaatio ja pariskunta saa ennen pitkää kyllä kuulla kunniansa tuntemattomilta asiasta ja niin edelleen. Allekirjoitan samat kokemukset itsekin, minä olen lyhyt, lihava ja rumaksikin usein haukuttu. Mies on todella pitkä, sporttinen, komea ja erittäin hyvin menestynytkin vielä. Miehen suvusta lähtien ihmiset eivät ole ymmärtäneet sitä, miksi me olemme ylipäätään yhdessä, päitä siitä että olemme äärimmäisen onnellisesti yhdessä, ne jotka eivät "tasoeroa" ihmettele pitävät meitä taas aivan unelmapariskuntana. Miestäni on epäilty kaappihomoksi jolla on salasuhde, huonoitsetuntoiseksi, minua kiristäjäksi ja ties miksi muuksi. Meidän tasoeromme on kieltämättä kyllä aivan valtava, mutta onhan se nyt miehellekin aivan helkkarin loukkaavaa, että hänen tunteitansa, mielenterveyttänsä ja itsetuntoaan vähätellään tuolla tavalla kun on kuitenkin omistanut koko elämänsä, ihan vain puhtaasta rakkaudesta, minulle. Enkä kyllä ymmärrä miten jokin kuvankaunis, mutta aivan täysin erilaisen elämänfilosofian omaava nainen voisi olla enemmän samaa tasoa kun mieheni arvostaa nimenomaan perhekeskeisyyttä, uskollisuutta, älykkyyttä ja sielunkumppanuutta, sekä samaa arvomaailmaa. Koko pakettihan voisi olla paljon huonompi kaiken kaikkiaan, vaikka ulkonäkö olisi miten täysi kymppi.
 
[QUOTE="toinen mies";30452859]Paraskin puhumaan. :D Mä olen nähnyt sun pyllykuvan tällä palstalla, ja sä oot itsekin aika paksu.[/QUOTE]

Öö okei :p No tämä nyt varmaan järkyttää sua mutta oon haaveillut vielä "paksummasta" takalistosta ja body pump tunnilla tiirailen ja kuolailen upeiden muotosten naisten vartaloita, eli juuri näitä Beyoncen kaltaisia :heart: Tsekkaas sen kuvat ja tuu sit sanomaan onko hyvä et naisella on muotoja ja lihaksia!
Mutta ymmärrän jos et tykkää kun makuja on monia, ite vaan on saanut jonkun pakkomielteen leveeseen lantioton yms :rolleyes:
 
[QUOTE="toinen mies";30454639]Ei naiset voi olla täysin rasvattomia, elleivät ole anorektikoita. Mutta kyllä, mulla on tyttöystävä joka on huomattavasti hoikempi kuin hg.[/QUOTE]

:( Hän on sitten rajusti alipainoinen sillä munkin ihannepaino olisi 7kg painavampi kehoanalyysin mukaan. Toivottavasti hän ei oo oikeasti niin paha:/
 
Viimeksi muokattu:
Pyöreähkön ihmisen pois rajaaminen on senkin takia tyhmää koska yleensä sellainen nainen juurikin jojoilee painon kanssa kuten chef mainitsee. Eli kesäisin saattaa olla normaalipainoinen ja talvella pulskempi.
Olen itse ehkä vähän hassu, kun mua ei kiinnosta ihmiset jotka ovat noin pikkumielisiä, että muutama vatsamakkara estää tutustumasta ihmiseen.
Mun mielestäni pyöreän ihmisen rajaaminen pois ei ole missään nimessä tyhmää siksi, että se pyöreä ihminen voikin mahdollisesti tulevaisuudessa laihtua ja ollakin ensi kesänä hoikka. Se pyöreä ihminen kun voi aivan yhtälailla olla pyöreä vielä 10 vuodenkin kuluttua.

Jos eteeni nyt kävelee mies, joka on maailman hauskin ja mukava, mutta vartalotyypiltään pyöreä, hän ei ole mielestäni seksuaalisesti vetävä. Ja jos en tunne tuota miestä kohtaan seksuaalista vetovoimaa, niin eikö tuolloin ole ihan kaikkien etu, että rajaan tuon miehen "vaihtoehdoistani" pois?

Se tuskin olisi oikein ketään kohtaan, jos pitelisin sitä miestä tuossa vähän varalla pyörimässä, koska on mahdollista, että mies hoikistuu ensi kesään mennessä, jonka jälkeen hän sitten saattaisikin mulle kelvata.
Tosin olen kyllä kohtuu varma siitä, että jos alkuun tutustun mieheen kaverina (jota hän siis olisi, koska en näkisi hänessä sitä, mitä minun tulee kumppanissani nähdä) hän pysyy kaverina sitten ihan hamaan loppuun saakka. En ole nimittäin milloinkaan ihastunut yhteenkään kaveriini. Itselleni se olisi lähinnä sama asia, kuin jos ihastuisin veljeeni :x

Mikäli viittasit minuun tuolla pikkumielisyydellä, niin pakko nyt hieman selventää tilannetta, viittasit sitten minuun tai et. En ole sanonut (enkä ainakaan nopeasti selatessa nähnyt kenenkään muunkaan sanoneen), ettenkö voisi tutustua ihmiseen, jolla on muutama vatsamakkara. Tutustun ihan mielelläni uusiin ihmisiin, eikä sillä ole mitään väliä, vaikka niitä vatsamakkaroita olisi 10. Ei ne vatsamakkarat kaveruutta tai ystävyyttä estä ja kaveripiiristäni löytyy kyllä useampikin vatsamakkarat omaava henkilö. Vaikea kuvitella, että vatsamakkarat olisivat kenenkään mielestä este tutustumiselle.

Mutta se on kyllä totta, että itse en mitä suurimmalla todennäköisyydellä lähtisi parisuhteeseen sellaisen ihmisen kanssa, jolla on vatsamakkaroita. Kuten jo kerroin, en ole kertaakaan elämäni aikana tuntenut seksuaalista vetovoimaa pyöreätä ihmistä kohtaan, vaan pikemminkin koen sen epäseksikkäänä. Ja jos koen jonkun ihmisen epäseksikkäänä, niin melko hiljaiseksi sitten kyllä jäisi tuo makuukammaritouhuilu. Eikä se olisi järin hyvä pohja parisuhteelle.

Jos tuo oma ukko tuosta aikanaan muuttaa olomuotoaan pyöreämpään päin, niin vaikka se varmasti vaikuttaisikin siihen, että miten seksikkäänä häntä pitäisin, se ei kuitenkaan tekisi hänestä silmissäni epäseksikästä. Uskon, että pitäisin häntä silti seksikkäänä, sillä toki se seksikkyys on muutakin, kuin vain ulkokuori.
Mutta se muunlainen seksikkyys on sitten taas suurimmilta osin sellaista, jota en jossakin tuntemattomassa tai puolitutussa hepussa näe. Tuntemattomien ja puolituttujen seksikkyys on siis hyvin pitkälti sen ulkonäön varassa, koska ns. tunnepuolen seksikkyyttä en voi jossakin randomissa tyypissä nähdä.

Lisäksi tässä nyt vielä vähän pohdituttaa se, että luuletko sitä, että minä (tai kuka tahansa muu, joka ajattelee kuten minä) olen tehnyt tietoisen valinnan sen suhteen, että 13.6.2010 alkaen pidän pyöreää miestä epäseksikkäänä ja piste?! Jos luulet, niin kerron nyt, että ei...se ei mene niin.

Meillä ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä. En tiedä, mistä omani ovat tulleet, mutta ne ovat sellaisia, kuin ovat, enkä ole niihin ihan hirmuisesti vaikuttaa voinut. En esim. voi sille mitään, että en pidä tummansinisestä väristä. Enkä voi sillekään mitään, että en tunne seksuaalista vetovoimaa sellaista ihmistä kohtaan, joka on pyöreä. Ei se ole valinta, jonka olen tietoisesti tehnyt. En ole päättänyt olla pitämättä tummansinisestä, kuten en ole päätänyt myöskään olla tuntematta seksuaalista vetovoimaa pyöreävartaloista miestä kohtaan.

Joku toinen, minua tietyllä tapaa parempi ihminen saattaa pystyä muokkaamaan ajatusmalliaan siten, että hän ei jatkossa enää kokisi pyöreävartaloista ihmistä epäseksikkäänä, vaikka hän olisi näin ennen kokenutkit. Minä kuitenkin olen ihmisenä vajavainen, enkä tähän pysty. Tosin en myöskään koe muutokseen tarvetta, koska en koe tekeväni kenellekään mitään väärää siksi, että satun omaamaan tietynlaisen mieltymyksen. Mulla on tämän asian suhteen täysin puhdas omatunto.

En satuta ketään, enkä loukkaa ketään. Tunnen tunteita, joille en mitään voi ja olen siis ilmeisesti siksi pikkumainen. Kuten jo sanoin, se saattaa olla ihan totta. Ehkä tosiaan olen pikkumainen. Mutta tässä kohtaa se sitten vain on asia, jolle en mitään mahda, vaikka se sitten kohdallani johtaakin siihen, etteivät ihmiset jaksa kiinnostua minusta.

Jos joku ei puolestaan ole kiinnostunut minusta, koska en ole kiinnostunut pyöreistä miehistä parisuhdemielessä heidän vatsamakkaroidensa vuoksi, niin onko tämäkin ihminen pikkumainen?

Kaipa meistä jokainen on epätäydelllinen. Ja se meille sallittakoon silloin, kun kukaan ei kuitenkaan satuta tai loukkaa ketään, eli se ei aiheuta mitään pahaa kenellekään.
 
"toinen mies"
Öö okei :p No tämä nyt varmaan järkyttää sua mutta oon haaveillut vielä "paksummasta" takalistosta ja body pump tunnilla tiirailen ja kuolailen upeiden muotosten naisten vartaloita, eli juuri näitä Beyoncen kaltaisia :heart: Tsekkaas sen kuvat ja tuu sit sanomaan onko hyvä et naisella on muotoja ja lihaksia!
Mutta ymmärrän jos et tykkää kun makuja on monia, ite vaan on saanut jonkun pakkomielteen leveeseen lantioton yms :rolleyes:
Beyonce on musta, beyoncen pakarat on kivikovaa lihasta. Mustien ihmisten ruumiinrakenne on aivan erilainen kuin valkoisten he ovat jo syntyessäänkin lihaksikkaampia. Sun pyllys oli kuin joulukinkku, selluliittinen ja valkoista roikkuvaa ihraa täynnä. Mahakin valui ikävästi pikkareiden yli, kun olit niin lähelle zoomannut. Aika paljon saat jumpata ennen kuin tuon rasvan saat ensin katoamaan ja sen jälkeen lihakset kasvamaan samoihin mittoihin kuin beyoncella.
 
[QUOTE="toinen mies";30454982]Beyonce on musta, beyoncen pakarat on kivikovaa lihasta. Mustien ihmisten ruumiinrakenne on aivan erilainen kuin valkoisten he ovat jo syntyessäänkin lihaksikkaampia. Sun pyllys oli kuin joulukinkku, selluliittinen ja valkoista roikkuvaa ihraa täynnä. Mahakin valui ikävästi pikkareiden yli, kun olit niin lähelle zoomannut. Aika paljon saat jumpata ennen kuin tuon rasvan saat ensin katoamaan ja sen jälkeen lihakset kasvamaan samoihin mittoihin kuin beyoncella.[/QUOTE]

Sä muistat kyllä nyt väärin... Ei mulla läskit tule mahaan, että ei se ole kyllä roikkunut. Ihroista ei voi puhua, sulla on sairas anorektikko "mieltymys" jos et nyt provoile mitä epäilen vahvasti. Mä oon aina ollut normaalipainoinen mutta toki joskus selkeästi pyöreähkömpi, 18-20 vuotiaana kun ei ollut jumppakärpänen vielä puraissut ;D Mutta en mä salilla käy jotta oisin laihempi vaan jotta oisin lihaksikkaampi eli muodokkaampi. :D Koska haluan olla naisellinen<3 Ja kiitti, pitää jatkaa treenailuja (EI meinaa laihdutusta) jotta joku päivä Beyoncenin kaltainen vartalon malli on saavutettu!
 
[QUOTE="toinen mies";30454990]Älä nyt jaksa tota sun kehonanalyysi-rasvaprosentti-waisttohipratio-roskaas. Numerot ei merkkaa mitään, kun kuvassa näki kuitenkin että oot aika tuhdissa kunnossa.[/QUOTE]

No nyt en enää usko sua, provoilua aivan selkeästi :D
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
[QUOTE="toinen mies";30454982]Beyonce on musta, beyoncen pakarat on kivikovaa lihasta. Mustien ihmisten ruumiinrakenne on aivan erilainen kuin valkoisten he ovat jo syntyessäänkin lihaksikkaampia. Sun pyllys oli kuin joulukinkku, selluliittinen ja valkoista roikkuvaa ihraa täynnä. Mahakin valui ikävästi pikkareiden yli, kun olit niin lähelle zoomannut. Aika paljon saat jumpata ennen kuin tuon rasvan saat ensin katoamaan ja sen jälkeen lihakset kasvamaan samoihin mittoihin kuin beyoncella.[/QUOTE]

Hyi minkälainen mies olet.:(

HG on varmasti valtaosan osan mielestä hyvännäköisen vartalon omaava nuori nainen.
Mä en voi ymmärtää mikä sut saa kirjoittamaan noin. :O

Taitaa olla sittenkin joku katkera eukko siellä miehekkään nimimerkin takana?
 

Yhteistyössä