Ystävän möläytys vaivaa.. :/

  • Viestiketjun aloittaja Gmpm
  • Ensimmäinen viesti
Gmpm
Puhuttiin häähulluista ku yks haukku ystäviään lihavaksi ja ettei hän halua lihavaa morsiusneitoa, että onpa älytöntä. Sitte mun kaveri sanoi joo jos hänkin pitäisi häät ni ei sais tulla blondeja ku hän ei voi sietää niitä eikä ruskeasilmäisiä ku inhoo niitäkin. No mulla on ruskeat silmät. Tiedän kyllä että hän pitää minusta ja että hänen ei tarvitse pitää mun silmien väristä tms, koska riittää että pitää minusta. Viimeksi möläytti et joku ihminen haisi lihavalle. Minä jos kuka olen lihava. Se on jotenki outoa ku on aika pinnallisen kuuloinen, ja "inhoaa" käytännössä kaikkea paitsi kaunista, mut sillä kuitenki on useampi "ruma" ystävä ja on hyvä, välittävä ystävä. Ärsyttää noi sen möläytykset.
 
viersa
Niin varmaan ärsyttää :(

sellasta se on toisinaan, ihmiset ei ajattele mitä möläyttävät! Mä esim en pidä lihavista ihmisistä, paitsi että mulla on yksi tosi lihava hyvä ystävä :D ristiriitaista, enkä osaa sitä selittää.
 
:O
Jestas mitä ihmisiä... Eipä kuulosta kovinkaan empaattisilta tai edes mukavilta ihmisiltä! Taitaa olla niitä jotka heittäis vaikka äitinsä junan alle jos joku tarjois vähän kultaa tai mainetta...
Itse oon hoikka ja mulla on kaikenmuotoisia ystäviä. En valitse kavereita ulkomuodon mukaan, koska sellaisesta ei paljon pinnallisemmaksi pääse.
Ehkä kannattaisi etsiä ihmisiä, joilla on edes jonkinlainen arvomaailma tallessa ja sydän edes olemassa,jollei kohdillaan.
 
madametussu
Miksi ihminen ei saa sanoa mielipidettään rehellisesti? En minäkään pidä ruskeista silmistä, kaljuista miehistä, lihaksista, marsuista, applesta, suklaasta...
Parempi suoraan sanova ystävä kun valehteleva.
 
gmpm
Siksi että se on turhaa tässä tapauksessa. Miksi pahoittaa ystävän mieli tarpeettomasti? En minäkään pidä isoista huulista mut en ole nähnyt syytä sanoa sitä ääneen.
 
Onpa kummallisia mielipiteitä teillä. Tai siis, miten kummassa joku voi suoralta kädeltä sana, ettei pidä jostakusta ihmisestä sen vuoksi, että hänellä on jonkun väriset hiukset tai silmät? Käsittämätöntä.

Tai ehkä mä vaan oon itse kummallinen, kun olen tottunut siihen, että ihmisestä tykätään tai ollaan tykkäämättä hänen persoonansa ja käytöksensä perusteella.
 
"vieras"
Mitäs jos ystäväsi kommentoi ihan vitsinä tuon? Jos häntä ärsytti se ohjelman morsiamen kommentti. Itsekin voisin sanoa jotain vastaavaa, mutta todellakin vitsinä.
 
"noo"
Mulla oli teininä tuollainen kaveri ja kyllähän se oli sellaista piilovittuilua. Muka vahingossa lipsautettuja juttuja, vaikka muuten tuntui että ollaan hyviä kavereita.. Jos en kommentoinut mitenkään niin ei korjannut lipsautuksiaan, näytti vain tyytyväiseltä kun sai nälväistyä. Jos kommentoin niin sitten "hups, sori, en tietenkään tarkoittanut sinua".

Eli jos tuommoisia mölöytyksiä ap:n kaverilta tulee enemmänkin niin miettisin millainen ihminen ihan oikeasti on kyseessä. Joskus menneet ja usean vuoden ystävyys sokaisee, sitä katsoo läpi sormien asioita eikä aina oikein huomaakaan millainen ihminen siitä ystävästä on tullut. Ainakin minusta nuo kommentit kuulostaa typeriltä, vaikkei ne olisi sinua koskettaneetkaan millään tavalla.
 

Yhteistyössä